Löytyi vähikkälästä? Tutkahavainto keskustassa.
kadonnut lentokone
9
226
Vastaukset
- Huunan lennonjohto
Määkin näin ku se lensi Tervakosken yli! Hieno kone.
- valelennonjohto
kenties lentänyt soramonttuun?
- Vähikkälän lennonjoh
Oikea rahtikone oli ja soralastissa. Siksi lensi matalalla kun otti ylikuormaa ja nousu siinä vähikkälän suoralla heti mutkan jälkeen oli haasteellista.
- pelihopteri
Itse voin koneen kulettajana sano että oli 12 kuutiota willeriä ja kauhallinen kiellon päälle, hankalaa oli nousu.
- John Lennonjohto
Teiden hiekoittaminen rahtilentokoneella on tehokasta. Ei tarvitse autoilijoiden valittaa suolaamisesta kun 12 kuutiota soraa ripotellaan niskaan.
- paikalline spoorikuski
Joo tostaha se hondan pörinä pöntöstä sai yliääniresonansii boostit ja sukels niemisen hiekka&kakkua kohti
- olin viralassa
paikalline spoorikuski kirjoitti:
Joo tostaha se hondan pörinä pöntöstä sai yliääniresonansii boostit ja sukels niemisen hiekka&kakkua kohti
Susien laskenta reissulla kun tuo kyseinen kone lensi yli siinä sitten yhden susi hukankin käteen veto jäi puoli tiehen kun pelästy sitä meteliä ja airamikin jäi siihen kannon nokan viereen joten kävin maistamassa mitä siel sit oli eli kahvee likööriä joka on sit totuus!!!!
- malesia air lines
olin viralassa kirjoitti:
Susien laskenta reissulla kun tuo kyseinen kone lensi yli siinä sitten yhden susi hukankin käteen veto jäi puoli tiehen kun pelästy sitä meteliä ja airamikin jäi siihen kannon nokan viereen joten kävin maistamassa mitä siel sit oli eli kahvee likööriä joka on sit totuus!!!!
malesia charter laskeutunut vähikkälän lentokentälle. kuulemma se kadonnut lentokone on jossain vähikkälässä jota se etsintä porukka tuli hakemaan sieltä kyliltä!!
- pitäisiköhän tervalaiste
malesia air lines kirjoitti:
malesia charter laskeutunut vähikkälän lentokentälle. kuulemma se kadonnut lentokone on jossain vähikkälässä jota se etsintä porukka tuli hakemaan sieltä kyliltä!!
lähteä etsimään sitä konetta täällä olis pari varteenotettavaa paperimiestä jolla olisi halua sitä etsiä konetta!!!kuuleeko huunan lennonjohto?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564446Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal854137- 703598
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963520Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1102557- 352388
- 372272
- 242269
- 382249
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232134