Saako naisella olla käsissä karvoja

Apinanainen

Siinäpä se jo otsikossa kysymykseni.

Itse omistan melko karvaiset käsivarret, ja olen nainen. Karvoja on paljon ja ne ovat melko tummia ja pitkiä, tämän ominaisuuden olen perinyt isän puolelta (hän on kauttaaltaan karvainen)Muualta osin en itse ole erityisen karvoittunut, vaikka omaankin suht tumman pigmentin, lähinnä nuo käsivarret on sellanen kohta...

Muistan kuinka ala- asteella jotkin kaverit tästä minua vähän kiusasivat ja joskus muutenkin olen saanut kuulla karvoistani.
Ajelen jo sääreni, kainalot ja intiimmialueen eli ns. naiselliset paikat, enkä jaksaisi enempää tuhlata aikaa "ylimääräisten" paikkojen karvattomana pitelyyn.

Muuten olen ollut sinut asian kanssa näin aikuisena, mutta ärsyttää vain kun aina silloin tällöin tietyn tyyliset ihmiset osaavat huomauttaa tästä asiasta minua.

Elämää eivät ole muuten haitanneet, kukaan mies esim ei ole antanut rukkasia asian takia ja nytkin onnellisesti suhteessa olen.. Mutta kysynpä vaan näin niinkuin yleistä kantaa.

3

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saa olla karvoja

      Kätesi ovat omasi. Voiko joku muka kieltää karvaiset kädet. Jos joku on NIIN TYHMÄ että kuvittelee voivansa kieltää karvat niin hohhoijaa...

    • Optinatsi

      Itse suhteellisen karvaisena miehenä haluaisin ainakin että nainen olisi karvaton ja itse kyllä varmaan maksaisin omalle naiselle jos sillä olisi tollaiset tummat käsikarvat niin laserleikkauksen.

    • Ei karvaton

      Voi herran jestas noita tietynlaisia miehiä. Mun mummo sanoi mun käsivarren karvoihin liittyen, että se on vahvan ihmisen merkki, kun on vähän karvaa. Tarkoitti henkisesti vahvaa. Ja vanhat ihmiset on usein viisaita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe