Myyjä hymyili minulle!!

JuiperoKuipero

Riihimäen kirpparin "tytöt" on tunnetusti paikkakunnan tylyimpiä myynnin ammattilaisia. Ei irtoa tervehdys eikä hymy. Toimivat kuin koneet ja ilme peruslukemilla. Tuskin voi arvata miten ne vihaavat asiakkaita ja kaikkea sitä p..kaa mitä ihmiste siihen kassalle heidän hiehojen tauoitujen käsivarsiensa eteen tuovat Hyi!

Mutta nyt oli ilmeisesti lääkitys kohdillaan kun irtosi hymy! Ihan ensimmäisen kerran! Wau!

Jään jännityksellä odottamaan milloin minua tervehditään kassalla...

16

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NyrkkY235

      No johan! Olisko ollut joku myyjien koulutustapahtuma.

      • hymyhuulet...

        tervehdi sinä ensin ja hymyile.kerro joku vitsi.näytä esimerkki.oot,kun aurinko.


      • naura hörö nauru.
        hymyhuulet... kirjoitti:

        tervehdi sinä ensin ja hymyile.kerro joku vitsi.näytä esimerkki.oot,kun aurinko.

        miks aina.odottaa.tee aloite.!"""!!!!


      • Ludwiggi
        hymyhuulet... kirjoitti:

        tervehdi sinä ensin ja hymyile.kerro joku vitsi.näytä esimerkki.oot,kun aurinko.

        Sorry. tiedän paikan. Nämä naiset ei suupieliään nosta. Ei vaikka asiakas kävelisi käsillään.

        -Tyrmistyttävä kassaneiti


      • Kävelenkö käsillä
        Ludwiggi kirjoitti:

        Sorry. tiedän paikan. Nämä naiset ei suupieliään nosta. Ei vaikka asiakas kävelisi käsillään.

        -Tyrmistyttävä kassaneiti

        Oletko kokeillut?

        Kiitos ideasta, voin itse toteuttaa sen. henkilökunnalla eli noilla naisilla on pikkuisen vikaa myös järjenjuoksussa. Olen myynyt Femmatorilla ja naisella oli vaikeuksia saada tulostetuksi minulle ylimääräisiä hintalappuarkkeja, tarvitsi työkaverilta tukea. En muista oliko blondi vai ei. Bimbo kuitenkin.

        Ehkä ne on jollain työllistämistuella siellä.


      • Hölösuu
        naura hörö nauru. kirjoitti:

        miks aina.odottaa.tee aloite.!"""!!!!

        Nyt vaan niittiä naamaan ja kirpparille ;)


      • Työkkis
        Kävelenkö käsillä kirjoitti:

        Oletko kokeillut?

        Kiitos ideasta, voin itse toteuttaa sen. henkilökunnalla eli noilla naisilla on pikkuisen vikaa myös järjenjuoksussa. Olen myynyt Femmatorilla ja naisella oli vaikeuksia saada tulostetuksi minulle ylimääräisiä hintalappuarkkeja, tarvitsi työkaverilta tukea. En muista oliko blondi vai ei. Bimbo kuitenkin.

        Ehkä ne on jollain työllistämistuella siellä.

        Ainakin kelan jollakin tuella oli siellä yksi töissä. Siinä ehkä selitys, miksi hommat ei oikein luista.


    • kisuli3

      Ei kaikki aina ole niin helppoa ;)

    • Asiakas20

      Onneksi olkoon sinulle, aloittaja!

      Itsekin kyseisessä paikassa vieraillut ja vaikka kuinka hymyilin ja olin ystävällinen, yritin jopa jutella lyhyesti, niin ei. Ei todellakaan irronnut edes hymyä tai tullut tunnetta että myyjät olisivat nauttineet palvelusta, enemmän vaan keskityttiin omiin juttuihin työkavereiden kanssa ja tuijoteltiin ostavia asiakkaita niin ala-arvoisesti.

      Toisten en mene kyseiseen paikkaan, kieltämättä koko riihimäen huonoin palvelu, harmi vaan kirppispöytien pitäjille.. :(

      • Kävelen käsillä

        Minä en välitä henkilökunnasta, vaan käyn kirppiksellä edelleen. Myyjälle kyllä olisi veemäistä asioida kysiesten tyyppien kanssa, mutta en taida myydä Riihimäellä enää, vaan lähempänä asuinpaikkakuntaani.

        Hiukan toisenlaiselta kyllä näyttää Riihimäen muilla kirppiksillä, joissa asiakasta tervehditään kun tama tulee sisään. Nämä neitsykäiset eivät edes katso ovelle pain, ei heitä voi itse ekaksi tervehtiä.

        Kirppikseltä voisi varmaan kantaa ulos laatikkokaupalla jonkun muun tavaraa eivätkä nämä reagoisi. Sitä en kyllä kehoita kokeilemaan.


      • kevät väsymis.
        Kävelen käsillä kirjoitti:

        Minä en välitä henkilökunnasta, vaan käyn kirppiksellä edelleen. Myyjälle kyllä olisi veemäistä asioida kysiesten tyyppien kanssa, mutta en taida myydä Riihimäellä enää, vaan lähempänä asuinpaikkakuntaani.

        Hiukan toisenlaiselta kyllä näyttää Riihimäen muilla kirppiksillä, joissa asiakasta tervehditään kun tama tulee sisään. Nämä neitsykäiset eivät edes katso ovelle pain, ei heitä voi itse ekaksi tervehtiä.

        Kirppikseltä voisi varmaan kantaa ulos laatikkokaupalla jonkun muun tavaraa eivätkä nämä reagoisi. Sitä en kyllä kehoita kokeilemaan.

        työ väsymistä.jos se on..joskus kun vaan ei naurata.uupuu.


      • Kirppiskärppä
        kevät väsymis. kirjoitti:

        työ väsymistä.jos se on..joskus kun vaan ei naurata.uupuu.

        Työväsymistä kirppiksellä, johan sinä vitsin murjaisit.

        Päivän pelastus !


      • joku raja
        Kirppiskärppä kirjoitti:

        Työväsymistä kirppiksellä, johan sinä vitsin murjaisit.

        Päivän pelastus !

        Mitä mitä!?? Kirppishän on raskasta työtä: pyöritellä lumppuja ja krääsää, asiakkaat rupusakkia. Ei ihme, että rasittaa.


      • Kirppiskärppä
        joku raja kirjoitti:

        Mitä mitä!?? Kirppishän on raskasta työtä: pyöritellä lumppuja ja krääsää, asiakkaat rupusakkia. Ei ihme, että rasittaa.

        Miten niin asiakkaat rupusakkia?

        Muuttuuko esimerkiksi Stockan kanta-asiakas rupuksi siinä vaiheessa, kun hän astuu kirppiksen ovesta sisään? Miten se muodonmuutos näkyy?


      • Hupihelena
        Kirppiskärppä kirjoitti:

        Miten niin asiakkaat rupusakkia?

        Muuttuuko esimerkiksi Stockan kanta-asiakas rupuksi siinä vaiheessa, kun hän astuu kirppiksen ovesta sisään? Miten se muodonmuutos näkyy?

        Ihmisillä on turhia ennakkoluuloja kirppiksistä. Ylensä sellaisilla, jotka on jotenkin ollakseen. Pelkäävät itse putoavansa kelkasta.

        Kun on asiat ok, voi käydä yhtä hyvin ulkomailla ostosviikonloppua viettämässä kuin kirpputorilla Suomessa. Hupiahan kirpputorit on.


      • riXxu
        Hupihelena kirjoitti:

        Ihmisillä on turhia ennakkoluuloja kirppiksistä. Ylensä sellaisilla, jotka on jotenkin ollakseen. Pelkäävät itse putoavansa kelkasta.

        Kun on asiat ok, voi käydä yhtä hyvin ulkomailla ostosviikonloppua viettämässä kuin kirpputorilla Suomessa. Hupiahan kirpputorit on.

        hupia asiakkailla - ryydyttävää työtä myyjille?? ilmeestä pätellen näin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe