minkä puhelimen valitsisin?

hyväphone

Samsung Galaxy S4, LG G2 vai HTC one. Mikä noista kannattaa valita?

Omasta mielestäni samsungissa on liian pieni massamuisti ja olen myös lukenut jostain että Se täyttyy todella nopeasti vaikka käyttäisikin muistikorttia. Myös Samsungin androidin yleisilme on ruman ja tylsän sininen (vai voiko sen vaihtaa?).

LG g2 ottaisin mielelläni hyvän akunkeston ja ohjelmiston toimivuuden vuoksi, mutta kun näyttöön tulee pienikin jälki niin kosketus ei enää toimi.

HTC one on myös yksi suosikeista, mutta siinäkin on tylsän mustat nuo valikot. Vai pystyykö niitäkin muuttamaan?

nexus 5 en halua sen todella surkean akunkeston takia ja pienen muistin takia.

Mutta mikä noista olisi hyvä?

15

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTC One alkaa olemaan jo hieman vanha malli ja LG mallin päivitystuki on suurin kysymysmerkki. Optimus 2X mallissa se ei toiminut hyvin.

S4 mallissa olisi nopeampi suoritin mutta taas LG mallissa suurempi näyttö, enemmän sisäistä muistia, suurempi akku ( Tosin sisäänrakennettu)

• www.poromiäs.bin

Android on avoin joten launchereita voi vaihtaa.

• Vaan se ei auta tähän päivitystukeen ellei sitten roottaa ja asenna custom romia jota tuetaan.

• uuttaphonea

Näihin kaikkiin tullaan päivittämään 4.4 ja joihinkin vielä tulevaisuudessa uusin android. Ja en halua ostaa sitä uusinta lippulaivamallia, koska näilläkin pärjää ja hinnat ovat melko sopivat. Ja eikö kitkatissa ole haavoittuvuudet jo korjattu?

• Ei välttämättä kaikki. Ja vaikka tunnetut haavoittuvuudet olisikin korjattu niin niitä voi tulla lisää samaan tapaan kuin esim Windowsissa.

• uutta ostamasa

Pitääkö paikkaansa että s3 ja s4 sovelluksia ja pelejä ei saa siirrettyä muistikortille vain musikkia, kuvia ja videoita. Myyjä sanoi noin minulle. Eli parhaimmat vaihtoehdot ovat lg g2 ja htc One. Luulen että alle 10 gigaa ei riitä sovelluksille.

• vähintään 64GB
        uutta ostamasa kirjoitti:

Pitääkö paikkaansa että s3 ja s4 sovelluksia ja pelejä ei saa siirrettyä muistikortille vain musikkia, kuvia ja videoita. Myyjä sanoi noin minulle. Eli parhaimmat vaihtoehdot ovat lg g2 ja htc One. Luulen että alle 10 gigaa ei riitä sovelluksille.

Johan pelkkä android-peli kuluttaa muutaman gigan tallennustilaa. 10 gigaan saat asennettua 2 peliä, ja puhelin on täynnä.
        Eli android pelien koko alkaa olemaan jo samaa luokkaa kuin pc-pelit olivat muutamia vuosia sitten. Uudet pc-pelit ovat kyllä isompia, esim. bf4 yli 30 gigaa.

• vähintään 64GB kirjoitti:

Johan pelkkä android-peli kuluttaa muutaman gigan tallennustilaa. 10 gigaan saat asennettua 2 peliä, ja puhelin on täynnä.
        Eli android pelien koko alkaa olemaan jo samaa luokkaa kuin pc-pelit olivat muutamia vuosia sitten. Uudet pc-pelit ovat kyllä isompia, esim. bf4 yli 30 gigaa.

16 Gt riittää aika hyvin peleille ja sovelluksille.

• uuttaphonea

Kai minä tuon s4 sitten hankin: paras päivitystuki, paras huoltoverkosto ja raudaltaankin ihan hyvä. Siis mitä sillä launcherilla oikein tarkoitetaan? Kuuluuko siihen alasvetolaatikko, ikonit ja teemat? Ja kai toi akku on ihan hyvä.

• Ja akku on ok. Se kestää luultavasti alle viikon jos pitää esim nettiä päällä ja pelaa sillä.

• Aksuz
        vapunen kirjoitti:

Ja akku on ok. Se kestää luultavasti alle viikon jos pitää esim nettiä päällä ja pelaa sillä.

Niin siis akku kestää 1 tai 2 päivää jos käytät puhelinta, mutta jos et käytä esim nettiä/pelaa, niin saattaa kestää jopa sen viikonkin.

• älykkö
        Aksuz kirjoitti:

Niin siis akku kestää 1 tai 2 päivää jos käytät puhelinta, mutta jos et käytä esim nettiä/pelaa, niin saattaa kestää jopa sen viikonkin.

vapunen 18.3.2014 22:37

"Ja akku on ok. Se kestää luultavasti alle viikon jos pitää esim nettiä päällä ja pelaa sillä."

Miksi vapunen liioittelet?
        Tälle sivustolle kirjoittavat myös semmoiset jotka tietävät eivätkä luule kuinka kauan älypuhelimen akku kestää jos luurilla roikkuu netissä tai ja pelaa.

Esim MB lehden pakkasrääkki testissä normaalissa huoneen lämmössä Samsung Galaxy S4 toisti videota Wlan verkon yli 9 tuntia 22 min.
        Nokia Lumia 625 akku kesti videon toistoa 9 tuntia 42 min.
        ZTE Grand S akku hyytyi 9 tunnin ja 34 minuutin kuluttua.

Yksi testissä heikoimmin menestynyt oli Nexus 5 jonka akku kesti
        huoneen lämmössä videon toistoa vain 6 tuntia 36 min.

Vuorokausi on 24 tuntia ja yksi viikko on 168 tuntia.

• jonza1

LG G2 !! Itse ostin kyseisen puhelimen muutama viikko sitten ja olen kyllä ollut tosi tyytyväinen :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3900
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3486
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3108
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2940
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1934
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1928
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1769
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1713
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1711
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1664
    Aihe