Kuinka Soneran asiakaspalveluun saa yhteyden sähköpostitse?
Olen koettanut saada yhteyttä puhelimitse ja nk. omien sivujen kautta yhteyden ssaanissa kuitenkaan onnistumatta.
Nykyisellä "uudistetulla" systeemillä ei edes laskujen tutkailu ole yksinkertaista saati sitten helppoa.
Siispä uudistan kysymykseni:
Kuinka Soneran asiakaspalveluun saa yhteyden sähköpostitse?
Yhteys sähköpostilla ?
7
240
Vastaukset
Moro moro,
Millainen kysymys sinulla on mielessä? Uudistetuilla Omilla Sivuilla pääset laskuarkistoon kun olet luonut itsellesi Sonera Tunnuksen. Ja sitä varten tarvitset kertaalleen verkkopankkitunnukset. Tässä ohjeita asian tiimoilta --> http://bit.ly/1osZEx7. Kerrothan jos noiden jälkeen kohtaat vielä probleemia, autan mielelläni :)
Suoran sähköpostin sijaan meillä on puhelinpalvelun lisäksi ne Omien Sivujen Palvelupyyntö-lomakkeet, ja löytääpä meidät myös Facebookista ja Twitteristä. Soittopyynnönkin voit jättää netin kautta. Näistä kaikista vaihtoehtoisista yhteydenottotavoista meillä on lisätietoa täällä --> http://bit.ly/1fos493
Näillä eteenpäin?
Tero@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio- Ihmettelevä
Voisiko Soneran edustaja vastata, MIKSI IHMEESSÄ suoraa sähköpostia ei ole?
Luulisi olevan kaikkein yksinkertaisin järjestelmä, joka sopisi kaikille paitsi niille jotka haluavat että yhteydenotto olisi juuri niin vaivalloista että Soneralle aiheutuisi mahdollisimman vähän vaivaa ja kustannuksia, kun niistä osa voidaan tällä keinolla kätevästi ulkoistaa asiakkaille ja heidän sosiaaliselle verkostolleen. Ihmettelevä, olen kanssasi samaa mieltä suorasta sähköpostista.
Asioiden hoito on tehty tosiaankin melko vaikeaksi. Esim. laskujen selaus/tutkinta on VAIKEAA. Ennen hienoa muutosta laskujen selaus oli yksinkertaisempaa.
En ole saanut selkeää vastausta tähän sähköpostiasiaan.
Onko tosiaankin näin, että Sonera haluaa ettei heihin saa suoraa sähköpostiyhteyttä?- huono palvelu
Sonera haluaa että tulee asiakkaalle pitkä lasku kun soittaa ongelmasta.
Ihmettelevä,
Suoran sähköpostin sijaan käytämme tosiaan palvelupyyntölomakkeita, ja meillä on niiden lisäksi myös muita yhteydenottotapoja kuten ajanvaraus sekä sosiaalisen median kanavat (linkit ensimmäisessä viestissäni). Soittaminen ei siis ole ainoa tapa asioida kanssamme :)
Ainakin toistaiseksi käytämme näitä kanavia/tapoja ja taustalla esim. palvelupyyntölomakkeiden käyttämiseen on se että niiden avulla asiakkaan asia ohjautuu suoraan taholle joka voi asian ratkaista lomakkeella on pakotettu tietyt perustiedot jolloin asian ratkaisu onnistuu useimmiten yhdellä yhteydenotolla. Suorassa sähköpostissa ei ole tällaisia ominaisuuksia ja hyötyjä, jolloin niiden käsittely ei ole niin tehokasta ja siten vastausviiveet olisivat suurempia.
Tutkimme kuitenkin koko ajan asiaa, ja mahdollisuuksia helpottaa asiointia jatkossa :)
huono palvelu,
Etkö siis pääse ollenkaan katsomaan laskuarkistoa vai mistä on kyse? Laskuarkiston käyttö on samanlaista kuin ennenkin, ainoa ero on sisäänkirjautumisessa. Nyt pääsy laskuarkistoon edellyttää kirjautumista ns. master-tunnuksella eli Sonera Tunnuksella. Ja sen luonnissa tarvitaan kertaalleen verkkopankkitunnuksia, mutta tosiaan vain kerran.
Tero@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio- Väsytysvoitto
Yritin juuri kaikin keinoin löytää Soneran sivuilta paikkaa, jossa voisin kysyä, mikä oli eilen, eli 26.4. illalla vikana, kun en päässyt tallentamaan tv-ohjelmia. Sininen palkki ilmoitti virhetilanteesta, jonka ennakoitiin kestävän hetken. Tallentamatta sinä iltana jäivät, kuten silloin tällöin muulloinkin. Vikatiedotesivuilla ei tätä Suomen aluetta ja kuntaa koskeneesta katkoksesta saati syystä puhuttu mitään. Mutta PAHINTA on se, että yhteydenotto on tehty todella vaikeaksi. Pääsin taistelujen kautta viimein kohtaan, jossa luulin voivani kertoa ongelmasta, mutta siinäkin pyydetään vain 'henkilötietoja' ja sähköpostiosoitetta, jonne "kopio lomakkeesta lähetetään". ???? Voisiko tarkemmin mainita, mikä sinne s-postiin lähetetään? Se valituslomakeko? Miksi ei jo ko. tilassa voinut kirjoittaa kysymystään saman tien?
Chatkin pitäisi olla, mutta enpä sitäkään yhteyttä löytänyt. Kaiken kaikkiaan operaattorille tuli väsytysvoitto.
"Partio" varmaan selittää minut nurin, mutta se ei kritiikkiäni poista. Katsokaa youtubesta pätkä "Putous Aku Hirviniemi taksin tilaaminen"... - sonera3
Mikä vikana, kun laskuarkistossa näkyy vain laskuerittelyt reilun puolen vuoden ajalta, mutta tarkkaa puheluerittelyä ei näe? Eli soitettuja puheluita ja laitettuja tekstiviestejä ei näe. Kuluvan kuukauden puheluerittely kyllä näkyy, mutta ei siis aiempien kuukausien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923904Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922009Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871813- 1441692
- 1671541
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1061539Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651488Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671452Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861307