Cursor sekoilee entistä pahemmin!

22.3.2014 07:41

Nyt Cursor on luopunut ainoasta hyödyllisestä toiminnostaan, eli vapaiden toimitilojen ilmoittaminen Cursorin sivuilla on katsottu tarpeettomaksi. Elinkeinoelämän kannalta se ainoa hyödyllinen toiminta on nyt siis poistunut Cursorin sivuilta ja tilalle on tullut kaikkea tarpeetonta höttöä ja liirun laarua: http://www.cursor.fi/
On kyllä erittäin vaikea ymmärtää tällaista tyhmyyttä, päättäjät huomio!

7

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen asiakas

      Cursorin päälliköillä ei ole tällä hetkellä "lotrausrahaa" käytössään. Sen vuoksi läppäreiden pelitarjonta on nyt kovassa käytössä hämärissä toimistohuoneissa.

    • Bengt F.

      Kaakonkulman yritysilmapiirin tervehdyttämiseksi olisi Cursorin toiminta lopetettava kokonaan. Tälläkin hetkellä Cursor vie mm. suunnittelutoimistoilta kaupallisia projekteja, mikä on laiton ja täysin sietämätön tilanne.

      Elinkeinoelämä ei kaipaa Cursorin palveluksia lainkaan. Rönsy kannattaakin sulkea mahdollisimman pian.

    • komunpaljastaja

      Turhaa itkua, olisiko parempi että Hamina yksin omilla rahoillaan ja virkamiehiä reilulla kädellä palkaten hoitaisi samat asiat? Tulisihan se ainakin kalliimmaksi mutta sehän teille kommu nisteille ei merkkaa mitään.

      • Utelias k

        Mitä "asioita" tarkoitat?


      • hhkjhkjh
        Utelias k kirjoitti:

        Mitä "asioita" tarkoitat?

        Cursorin toiminta on pääasiassa tarpeetonta paperinpyörittelyä ja kuvitteellisten yhteyksien luomista, joista paikallinen yrityselämä ei kostu enempää kuin sika helmistä.

        Kysymys kuuluukin, miksi Cursoria ei saneerata tai sen toimintaa lopeteta kokonaan kustannussäästöjen nimissä?


      • mn/kk
        hhkjhkjh kirjoitti:

        Cursorin toiminta on pääasiassa tarpeetonta paperinpyörittelyä ja kuvitteellisten yhteyksien luomista, joista paikallinen yrityselämä ei kostu enempää kuin sika helmistä.

        Kysymys kuuluukin, miksi Cursoria ei saneerata tai sen toimintaa lopeteta kokonaan kustannussäästöjen nimissä?

        Nyt kun teollisuus ja yksityinen sektori supistuu, niin on tärkeää, että kunnat ja julkinen sektori lisäävät työpaikkatarjontaa. Cursor voisi palkata toiset sata virkailijaa lisää, jolloin syntyisi myös matkailuun lisää kysyntää. Cursor on Etelä-Kymenlaakson suurin matkailupalvelujen ostaja jo nykyiselläänkin.


      • Kari Jurri
        mn/kk kirjoitti:

        Nyt kun teollisuus ja yksityinen sektori supistuu, niin on tärkeää, että kunnat ja julkinen sektori lisäävät työpaikkatarjontaa. Cursor voisi palkata toiset sata virkailijaa lisää, jolloin syntyisi myös matkailuun lisää kysyntää. Cursor on Etelä-Kymenlaakson suurin matkailupalvelujen ostaja jo nykyiselläänkin.

        Tää on ihan turha lafka. Ei oo näyttöjä osaamisesta, onnistumisesta tai mistään muustakaan veronmaksajia hyödyttävästä.

        Kun taloudella täällä meillä menee niin huonosti onko syytä muuttaa tapaa toimia, vaihtaa tekijät ja ennen kaikkea muuttaa asennetta.

        Mä olen edelleen sitä mieltä, että meille ei uutta businesta löydy Azoreilta ja ei ikinä mistään jos vaan Henri on kehissä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3440
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2790
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2688
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2594
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1962
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1827
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1733
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      154
      1596
    Aihe