Seuraa luuserille

N19K-S

Olen yksinäinen lähes parikymppinen nainen. En ole koskaan seurustellut tms. koska kukaan ei ole koskaan ollut minusta kiinnostunut. Olen luonteeltani introvertti, varautunut, hieman estynyt, ujo, hiljainen, kummallinen, minulla ei ole ystäviä eikä koskaan ole ollutkaan. Jonkinlaista sosiaalisten tilanteiden pelkoakin on ilmeisesti tullut tämä erakoitumisen ja syrjääntymisen vuoksi.

Tuntuu välillä että olen muille kuin ilmaa. Koen itseni välillä hyvin tylsäksi ihmiseksi. Olen rauhallinen ja olen saanut monesti kuulla vaikuttavani ikäistäni vanhemmalta. En ole muotitietoinen, en ole kaunis enkä ole mallinmitoissa, en ole siro vaan kohtuullisen pitkä nainen. Olen myös poikatyttö luonteeltani, viihdyn paljon koneella ja pelien ääressä (korvaavat ystävien puutetta). En juo humalahakuisesti, en polta tai käy baareissa. Itsetuntoni on aika alhainen, lisäksi olen kärsinyt ajoittain masennuksesta. Olen uskovainen, ja huomattu on se, ettei sekään ole plussaa näillä markkinoilla... Vaadin paljon omaa aikaa, olen aina viihtynyt paremmin kahdestaan kuin suuren ryhmän kanssa. Olen ns. erilainen nuori.

Vieläkö tälläisellä ihmiselle löytyy samantyyppistä, toisen hyväksyvää seuraa? En tosin edes uskaltaisi luvata, että osaisin olla hyvä ystävä ja pitää yhteyttä yms. kun sitä ei ole tullut tehtyä, mutta haluaisin edes yrittää. Ehdottomasti kaipaisin sellaista seuraa, jossa kaikki osapuolet saisi olla oma itsensä, välitöntä, missä hiljaisuus ei olisi kiellettyä, yhdessä opettelua...

15

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinäinenpoika

      Naiselle löytyy aina seuraa. Älä huoli siis.

      • yksinäinenpoika

        jos oisit mies se ois toinen juttu mutta aina naiselle löytyy kyllä seuraa jos vaan haluaa.


    • fsafsafsasfadsadf

      Olet nainen joten saat mitä haluat. Mutta et saa jos olet laski paska ja ruma.

      • dssddsa

        eli toisin sanoen nainen mitä haluaa? vai eikö lihavamman ja rumemman sorttista naista edes luetella naiseksi?


    • Ehdotus:

      Suosittelen, että pistät kirjeenvaihtoilmoituksen esimerkiksi tuonne: http://koti.mbnet.fi/raijae/index.html

      Olen pistänyt merkille, että kyseisellä kirjeenvaihtopalstalla on välillä myös uskovaisten ilmoituksia.


      Kuten edellisistä vastauksista varmasti jo huomasit, tältä palstalta ei ole luvassa empatiaa tai rakentavia vastauksia vaan pelkkää vittuilua ja vähättelyä.

    • eihätää:)

      Olisit aloittaja laittanut vielä mailiosoitteesi tänne. Vaikka tehnyt täysin uuden sellaisen roskapostin varalta. Laittaisin mailia sinulle. :)

    • Eidolon

      Meissä on kirjoituksesi perusteella paljon yhteistä. Olisin halukas kertomaan itsestäni lisää, jos voit lähettää sähköpostiosoitteesi.

    • Ihan ku oma kirjottama mut oon vaan 19-vuotias miehen alku.

    • vitun yksinäinen

      Oon aloittajan kanssa täysin samanlainen, eroan vaan sillä tavalla että olen ateisti. Mutta muuten kirjoitus oli kuin kertomus mun elämästä. 28 vuotta olen ollut yksin ja kaikkien vihaama, tulen olemaan loppuelämänkin yksin tiedän sen jo.

      Naisista on turha mun haaveilla kun on ruma naama ja työtön. Ja harrastuksia tasan 0 ja ystäviä tasan 0.

      Hyvää loppelämää saatana.

      • heheee

        Sorry...tää oli hieno kirjoitus :D


    • =)...

      Oisin voinut tutustua suhun mut ei ollu sähköpostiosotetta t.19v nainen

    • Aloittaja:)

      Hei! Sori kun tämä tulee vähän myöhässä, mutta tähän osoitteeseen saa kiinnostuneet laittaa viestiä

      [email protected]

      kiitti kaikille! toivottavasti tulee muutakin kuin roskapostia :)

    • asdfghjklöä

      aijai ihanalta tyypiltä kuulostat, itse olen samanlainen mutta 18, mies. tuota uskovaisuutta kannattaa miettiä, myöskin valita oikea uskonto eikä sitä mikä on vauvana pakotettu päällesi ja kerrottu olevan se ainoa oikea.

      • asdfghjklöä

        ainiin ja et sinä mikään luuseri ole ne muut on!!!! älä kuuntele läpimätää yhteiskuntaa ja älä missään tapauksessa rupea samaksi saasta massaksi kuin kaikki ihmiset opetetaan olemaan.


    • No ei kai tuossa iässä vielä tarvitse olla huolissaan seurustelemattomuuttaan. Mutta aina kannattaa asialle tehdä jotain. Tunnet itsesi poikatytöksi? No vaihda tyylii..ainakin välillä.

      Jaa tylsäksi koet itsesi? Räväytä. ÄLÄ viihdy tietokoneen ja pelien ääressä. WAsTE OF FUCKIN TIME. Melkein vuosi itsellä meni veetun hukkaan siinä.

      15 vuotiaana blondasin hiukset, hankin nahkatakin, kuuntelin punkkii, kirjoottelin tytöille kirjepostii.....19 v hankin tatskan. Seuraa alko löytyy. Kävin baareissa..kuljin 16v yksin yössä kaduilla meinasin saada potkuja päähän, puhuin laitapuolen kulkijoiden kanssa.. tutustuin myös muihin ihmisiin. onneksi tein sillä ratkaisevalla hetkellä. Opin sosiaaliseksi mutta kyllästyttää. Nyt on kavereita muttei naista jonka vuoksi oon yksinäinen. ja sen vuoksi täälläkin oon.

      No tämmönen vuodatus..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      141
      2339
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      397
      1967
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      30
      1850
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1250
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      103
      1141
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1139
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1063
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1044
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1027
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      898
    Aihe