Hauskaakin jopa...

Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄

Ja miettiikö monikaan sitä, ettei miehen tarvitse oikeasti sitä edes selostaa selväksi?

Se on naisen oma fiilis, mikä lie? 😄

233

1467

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko tällainen tirpukka ilmaantunut jo näköpiiriin olettamaan?

      • En kommentoi henkilökohtaisesti mitään tähän liittyvää...

        Tuumin yleisesti. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        En kommentoi henkilökohtaisesti mitään tähän liittyvää...

        Tuumin yleisesti. 😄

        Hymymerkki riittää :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hymymerkki riittää :D

        Minä kyllä miehenä näen yhtä sun toista...😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Minä kyllä miehenä näen yhtä sun toista...😄

        Sitä en yhtään epäile :D


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Minä kyllä miehenä näen yhtä sun toista...😄

        No perusta kultti hyvä mies, senkun vaan intät nähneesi kyllä se riittää anekauppaan


    • Anonyymi

      Nyt oli kyllä hieman sekavaa settiä. Mitä sä tarkotat tällä lauseella: "Ja miettiikö monikaan sitä, ettei miehen tarvitse oikeasti sitä edes selostaa selväksi?"?

      • Anonyymi

        Äläpä kysele liikoja, tiedämme jo, että menee vain sekavammaksi. Yritä nyt vain vastata aloitukseen.


      • Anonyymi

        Kukaan ei tiedä tuon lauseen tarkoitusta, mutta kysymyksesi ansiosta tiedämme, että loppuketjusta tulee piip vaikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei tiedä tuon lauseen tarkoitusta, mutta kysymyksesi ansiosta tiedämme, että loppuketjusta tulee piip vaikea.

        Minusta taas Disse on palstan kaikkien aikojen filosofi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä kysele liikoja, tiedämme jo, että menee vain sekavammaksi. Yritä nyt vain vastata aloitukseen.

        Tiedän kyllä, että Disse ei aina oikein tykkää siitä, että häneltä pyydetään selvennystä. Kysyn silti, jos hän vaikka tänään selventäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä, että Disse ei aina oikein tykkää siitä, että häneltä pyydetään selvennystä. Kysyn silti, jos hän vaikka tänään selventäisi.

        😓😓


      • Niin, no mistä tästä lauseesta tarvitset selvennystä? Avaa kysymystäsi hieman...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niin, no mistä tästä lauseesta tarvitset selvennystä? Avaa kysymystäsi hieman...

        Nyt se lähtee taas…


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niin, no mistä tästä lauseesta tarvitset selvennystä? Avaa kysymystäsi hieman...

        Koko lause. Siitä ei käy lainkaan ilmi mistä sä oikein puhut. Se ei tunnu olevan oikein missään yhteydessä noihin kahteen muuhun lauseeseen, joiden merkityksen kuitenkin oletan ymmärtäväni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt se lähtee taas…

        Eli tule äkkiä avaamaan kysymystäsi kysyjä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko lause. Siitä ei käy lainkaan ilmi mistä sä oikein puhut. Se ei tunnu olevan oikein missään yhteydessä noihin kahteen muuhun lauseeseen, joiden merkityksen kuitenkin oletan ymmärtäväni.

        No onko sillä mitään väliä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko sillä mitään väliä?

        Sinulle ei, minulle on. Olisi mukavaa ymmärtää mistä toinen puhuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko sillä mitään väliä?

        No näin minustakin. Tälleen kesällä voimme puhua ihan mistä vain!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt se lähtee taas…

        Elä uhriudu, vaan toimi...

        SSauna lämpii jo, ei ole aikaa...kakaise...😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näin minustakin. Tälleen kesällä voimme puhua ihan mistä vain!

        Se on ihan joviaali ilmiö.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Elä uhriudu, vaan toimi...

        SSauna lämpii jo, ei ole aikaa...kakaise...😄

        En se minä ollut. Se on tuo toinen selvennystä haluava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle ei, minulle on. Olisi mukavaa ymmärtää mistä toinen puhuu.

        Eihän tuo sulle nyt vastaa. Sen verran vissiin saunassa savua jo :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koko lause. Siitä ei käy lainkaan ilmi mistä sä oikein puhut. Se ei tunnu olevan oikein missään yhteydessä noihin kahteen muuhun lauseeseen, joiden merkityksen kuitenkin oletan ymmärtäväni.

        Puhe on edellä. Kyse on siitä, että nainen noin 99%;sti miettii, että mirs hsluaa yhtyä seksuaalisesti js tekee sen vuoksi mitä vaan.

        Kun kyse ei olekaan siitä, ei miehen velvollisuus ole keksiä mitään erikoisempia syitä lähestymiseen, kuin selkeä kiinnostuminen, kuten yleensä.

        Optimitapaus onkin, että on kiinnostunut ihmisestä, ei p.mlusta tai mistään muusta.

        Virläkö tarvitset rautalankaa...??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo sulle nyt vastaa. Sen verran vissiin saunassa savua jo :D

        Ei näytä vastaavan, mutta onpahan kysytty. Vähän tulee kieltämättä mieleen, että ei taida olla ihan selvinpäin.

        Hassua miten koirakin kuvittelee, että kuppi ja sillen. Ei mies kato voi, kun taivas on sininen ja tarviiko sitä aina kertoa? Uskotko että ihan heti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näytä vastaavan, mutta onpahan kysytty. Vähän tulee kieltämättä mieleen, että ei taida olla ihan selvinpäin.

        Hassua miten koirakin kuvittelee, että kuppi ja sillen. Ei mies kato voi, kun taivas on sininen ja tarviiko sitä aina kertoa? Uskotko että ihan heti?

        Alat puhua Disseä!


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Puhe on edellä. Kyse on siitä, että nainen noin 99%;sti miettii, että mirs hsluaa yhtyä seksuaalisesti js tekee sen vuoksi mitä vaan.

        Kun kyse ei olekaan siitä, ei miehen velvollisuus ole keksiä mitään erikoisempia syitä lähestymiseen, kuin selkeä kiinnostuminen, kuten yleensä.

        Optimitapaus onkin, että on kiinnostunut ihmisestä, ei p.mlusta tai mistään muusta.

        Virläkö tarvitset rautalankaa...??

        Tarvitsisin koherentteja ajatuksia ja niiden ilmaisemista, en rautalankaa.

        Miten tuo keskimmäinen lause "Kun kyse ei olekaan siitä, ei miehen velvollisuus ole keksiä mitään erikoisempia syitä lähestymiseen, kuin selkeä kiinnostuminen, kuten yleensä." muka estää sen, ettei kiinnostus voisi olla vain seksuaalista?


      • Anonyymi

        Jaa noh katsotaan vastaileeko se sulle. Minäkin lähden tästä saunaan! Heippa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa noh katsotaan vastaileeko se sulle. Minäkin lähden tästä saunaan! Heippa!

        Vaikuttaa siltä, että ei tule vastaamaan ainakaan mitää kovin ymmärrettävää.

        Ymmärsin tosiaan tuon ekan lauseen ilmeisen oikein ja viimeisen lauseen ilmeisen oikein. Keskimmäisenkin ymmärsin sisällön puolesta oikein, mutta en edelleenkään tajua sen yhteyttä ensimmäiseen ja viimeiseen lauseeseen.

        Joo, ei ole velvollisuutta selittää, eikä pakkoa kehitellä tekosyitä, mutta eihän tuo kumoa ensimmäisen lauseen mahdollisuutta. No what ever.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt se lähtee taas…

        Niin mikä tällä miehellä lähtee- lätsä lentoon vai? Sittenhän teillä voi olla jotain yhteistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle ei, minulle on. Olisi mukavaa ymmärtää mistä toinen puhuu.

        Minä en ymmärrä mistä puhutte, tästä on nyt kovin paha mieli


      • Anonyymi

        Paha sanoa. Se kuitenkin on selvä, että läheskään kaikki naisena elämisen realiteetit eivät ole aloittajalla selvillä, mikä tietenkin on ihan ymmärrettävää.


      • Anonyymi

        Sulle on jo moni tässä ketjussa niitä selittänyt. Jos eivät ole vieläkään yhtään auenneet, niin eivät ne sadannella selityskerralla selkene sulle yhtään enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paha sanoa. Se kuitenkin on selvä, että läheskään kaikki naisena elämisen realiteetit eivät ole aloittajalla selvillä, mikä tietenkin on ihan ymmärrettävää.

        Niin, kovin kehnoa on tämä miesten anaalisointi naisten sielunelämästä sun muusta


    • Anonyymi

      Emmä nyt tiiä. Jos mä pyydän miestä grillaamaan mulle kunnon hiiligrillipihvin niin ei mulla ainakaan ole muuta ajatusta kuin nälkä?

      • Niin se mies vaan ilmestyy grillaamaan sulle kaikkea...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niin se mies vaan ilmestyy grillaamaan sulle kaikkea...

        Niin? Syö se kyllä itekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin? Syö se kyllä itekin.

        Jeh...


      • Anonyymi

        Etkö yhtään tarkkaile tekniikkaa ja tyyliä ja pisteytä sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö yhtään tarkkaile tekniikkaa ja tyyliä ja pisteytä sitä?

        Täh?!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh?!?

        No siis hyvä naisena esiintyvä mies koko rituaalia tarkoitan, läiskäiseekö pihvin kylmälle pannulle vai kuumalle ritilälle


    • Anonyymi

      Aijaiainajaijajaiai oijoijoi menitkö saunottelua ehdottelemaan oijoi? Siitähän tässä on kyse juu :D

      • Ei, sentään...te olette pihalla kun ette tiedä... kyse ei ole vain minusta...miehistä...monikossa.


    • Anonyymi

      Pärsk, niuhottaja poisti kysymyksen sekä vastauksen.

    • Anonyymi

      Öö ... okei. Onko eiliset pohjat vain vain tämän päivän nousut

      • Anonyymi

        Kossun on


      • Anonyymi

        Kyllä te lauantaita kolmatta päivää saunovat miehet sen parhaiten tiedätte ite


    • Anonyymi

      Hauskaa kuin Jopo.... pyörällä ajaminen, no hauskempaa kuin vanhalla armeijan jääkärillä polkeaa.

      • Anonyymi

        Onko sinulla myös potero missä ottaa nokoset?


    • Anonyymi

      Ei itselläni ainakaan se miehen mahdollinen piIIun tahtominen liity mitenkään mihinkään. Jos olen itsekin kiinnostunut miehestä, niin sekin tulee jossain kohtaa ajankohtaiseksi. Jos taas en ole itse kiinnostunut, niin ei sillä ole silloin mitään väliä mikä se miehen päällimmäinen kiinnostuksen kohde on, kun en joka tapauksessa ole kiinnostunut.

      • Ei kaikki ole seksuaalista kiinnostusta. 😃


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ei kaikki ole seksuaalista kiinnostusta. 😃

        Kaikki ei tosiaan ole seksuaalista kiinnostusta, mutta kun kiinnostusta ei ole, niin silloin sitä ei ole. En mä ala kaveeraamaankaan kenenkään kanssa, jollei itseäni kiinnosta. Kyllä siihenkin tarvitaan molemminpuolinen kiinnostus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei tosiaan ole seksuaalista kiinnostusta, mutta kun kiinnostusta ei ole, niin silloin sitä ei ole. En mä ala kaveeraamaankaan kenenkään kanssa, jollei itseäni kiinnosta. Kyllä siihenkin tarvitaan molemminpuolinen kiinnostus.

        Jep...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Jep...

        Eli lopputuloksena, miehen mahdollisella kiinnostuksella piIIusta, ei ole minulle mitään merkitystä. Jos en ole hänestä siinä mielessä lainkaan kiinnostunut, mutta kuitenkin sen verran ihmisenä kiinnostunut, että haluan olla häntä kohtaan asiallinen ja kohtelias, niin ilmaisen selvästi, että en ole seksuaalisesti kiinnostunut. En pidä asiallisena jättää tuota asiaa epäselvänä roikkumaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli lopputuloksena, miehen mahdollisella kiinnostuksella piIIusta, ei ole minulle mitään merkitystä. Jos en ole hänestä siinä mielessä lainkaan kiinnostunut, mutta kuitenkin sen verran ihmisenä kiinnostunut, että haluan olla häntä kohtaan asiallinen ja kohtelias, niin ilmaisen selvästi, että en ole seksuaalisesti kiinnostunut. En pidä asiallisena jättää tuota asiaa epäselvänä roikkumaan

        Sä olet juuri sitä tyyppiä, jotka olettaa että on vain seksuaalisuus...😃

        Sä mietit vaan, että mies on VAIN seksuaalisesti kiinnostunut...

        Mä kiinnostun miehenä monesta muusta syystä ensin kuin seksuaalista vaikka...seksuaalisuus koostuu monesta asiasta. Oman lapsensa elämän omien haljuen ohi tyrmää mun kaikki halut...ihan sama vaikks tarjoaa peppuaan ja on isot tissit. ..

        Tai laiminlyö lemmikkiään...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Sä olet juuri sitä tyyppiä, jotka olettaa että on vain seksuaalisuus...😃

        Sä mietit vaan, että mies on VAIN seksuaalisesti kiinnostunut...

        Mä kiinnostun miehenä monesta muusta syystä ensin kuin seksuaalista vaikka...seksuaalisuus koostuu monesta asiasta. Oman lapsensa elämän omien haljuen ohi tyrmää mun kaikki halut...ihan sama vaikks tarjoaa peppuaan ja on isot tissit. ..

        Tai laiminlyö lemmikkiään...

        Mä olen täysin päinvastaista tyyppiä kuin oletat. Pikemmin mä en juuri koskaan edes tajua olettaa sitä seksuaalista motiivia. Noin sitä mies erehtyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli lopputuloksena, miehen mahdollisella kiinnostuksella piIIusta, ei ole minulle mitään merkitystä. Jos en ole hänestä siinä mielessä lainkaan kiinnostunut, mutta kuitenkin sen verran ihmisenä kiinnostunut, että haluan olla häntä kohtaan asiallinen ja kohtelias, niin ilmaisen selvästi, että en ole seksuaalisesti kiinnostunut. En pidä asiallisena jättää tuota asiaa epäselvänä roikkumaan

        ”Kiva” puheenparsi naisena esiintyvä mies, mutta pari epäloogisuutta tässä kyllä oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen täysin päinvastaista tyyppiä kuin oletat. Pikemmin mä en juuri koskaan edes tajua olettaa sitä seksuaalista motiivia. Noin sitä mies erehtyy.

        Ai sinä vedät myös en yhtään tajunnu- linjaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Kiva” puheenparsi naisena esiintyvä mies, mutta pari epäloogisuutta tässä kyllä oli

        Kerro ihmeessä mikä sinusta oli epäloogista. Voin yrittää sitä naisen logiikallani sinulle mies selventää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinä vedät myös en yhtään tajunnu- linjaa?

        Juu, ikävä kyllä täytyy myöntää, että multa on elämäni aikana jäänyt lukemattomat kerrat tajuamatta. Sitten olenkin seuraavaksi ollut tulanteessa, että anteeksi, mutta mitähän v.ttua. Sellaista se on, kun ei itse pidä itseään yhtään viehättävänä, eikä tajua mitä hiivattia mussa muka voi nähdä.


    • Anonyymi

      Sen perusteella mitä nyt omaa tuttavapiiriäni mietin, niin ne, jotka pohtivat tuollaista ovat joko a) tulleet tuossa mielessä hyväksikäytetyksi ja harhautetuiksi miesten taholta tai b) eivät ole ko. miehestä lainkaan tuossa mielessä kiinnostuneita, eivätkä halua vahingossakaan antaa miehelle väärää kuvaa.

      • Mitä kuvaa? 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Mitä kuvaa? 😄

        Että olisi hänestä seksuaalisesti kiinnostunut


    • Anonyymi

      Miten se "kannustiloukku" tähän liittyy? Oliskohan enemmän, että sä nyt oletat, että nainen/naiset olettaa/olettavat? Miksi kukaan (mieskään) ylipäänsä ehdottaisi jotain henkilölle, joka ei kiinnosta, jollei kyse sitten ole ja valmiiksi kaverista? Melkoisen paljon rajumpi olettama mun mielestäni olisi, jos olettaisi toisen ehdottavan ilman mitään kiinnostusta tai, että olettaa tämän olevan vaikka nyt aseksuaali ja siksi ehdotuksen olevan täysin vailla mitään seksuaalista olettamaa. Enemmän tuonne ikäviin uutisiin päätyy heitä, jotka eivät ole tajunneet ehdotukseen liittyneen myös seksuaalinen olettama. Tuo on naiselle keskimäärin paljon riskialttiimpi oletus.

      • Itsehän sanoit...

        Mä ainakin innostun naisista muutenkin kuin seksuaalisesti. Osa on huikeita ihmisinä, joiden kdnssa aika kahden kesken on enempi kuin muu...🙂

        En kiellä eikö stereotyyppiset toksisuudet vsikuttais, mut kuks hävii? 🙂


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Itsehän sanoit...

        Mä ainakin innostun naisista muutenkin kuin seksuaalisesti. Osa on huikeita ihmisinä, joiden kdnssa aika kahden kesken on enempi kuin muu...🙂

        En kiellä eikö stereotyyppiset toksisuudet vsikuttais, mut kuks hävii? 🙂

        Siis nimrnoman en sanonut. Lukisit nyt hyvä mies. Ei kukan ehdota kenellekään mitään ilman kiinnostusta. En tiedä miksi oletat kaikkien muiden tarkoittavan kiinnostuksella VAIN seksuaalista kiinnostusta ja että sinä muka olet ainoa, jolla kiinnostus tarkoittaa muutkin. Kiinnostus on kiinnostusta ja jos jotain ehdottaa, niin on aina kiinnostusta. Jos et ole varma toisen kiinnostuksen kohteesta, niin ei kannata koskaan olettaa. Varsinkin naiselle se on hyvin riskialtista.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Itsehän sanoit...

        Mä ainakin innostun naisista muutenkin kuin seksuaalisesti. Osa on huikeita ihmisinä, joiden kdnssa aika kahden kesken on enempi kuin muu...🙂

        En kiellä eikö stereotyyppiset toksisuudet vsikuttais, mut kuks hävii? 🙂

        "En kiellä eikö stereotyyppiset toksisuudet vsikuttais, mut kuks hävii?"

        Ei ainakaan hän, joka on turvassa ja jolle ei käy huonosti.


      • Anonyymi

        Väärinkäsityksiltä ja niihin liittyviltä riskeiltä.


      • Anonyymi

        ” Enemmän tuonne ikäviin uutisiin päätyy heitä, jotka eivät ole tajunneet ehdotukseen liittyneen myös seksuaalinen olettama.” Kerrohan joku esimerkkiskenaario


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En kiellä eikö stereotyyppiset toksisuudet vsikuttais, mut kuks hävii?"

        Ei ainakaan hän, joka on turvassa ja jolle ei käy huonosti.

        Eli akuutin ja välttämättömän toimenpiteen periaattella, tajusin tän välittömästi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärinkäsityksiltä ja niihin liittyviltä riskeiltä.

        En tunne tätä häiskää, mutta niin mukavan oloinen kaveri että näin on oltava, öyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Enemmän tuonne ikäviin uutisiin päätyy heitä, jotka eivät ole tajunneet ehdotukseen liittyneen myös seksuaalinen olettama.” Kerrohan joku esimerkkiskenaario

        Iltapäivälehdet ovat täynnä näitä ja palstapojat usein suorastaan rakastavat linkitellä niitä tänne.


    • Anonyymi

      Mjaa, oli kyllä aika sekavaa settiä koko ketju.
      Mitä tuosta nyt voisi ajatella, kun ei ymmärrä ollenkaan mistä on puhe.

      Kaanustinluokku, onko se naisen housuissa vai mitä se Disse selittää?

      AV

      • Anonyymi

        Sitä se sillä kannustinloukulla juuri tarkoittaa.


      • Anonyymi

        Älä höpäjä! Tämä on tän illan selkeintä sorvausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä se sillä kannustinloukulla juuri tarkoittaa.

        Jaa no pahus sulle esim


    • Mä voisin laulaa tään monelle naiselle.. helppoo alkumetrit ei oo oo ollut, kun on pitänyt käydä läpi joku tämä paska läpi jotrnkin mistä nyt puhun...

      Isoisotätsky kuitenkin vetää lipouani 92 vuoden iässä hurjasti heiluttaen keulilla. 😄

      Vähän naurattaa provoojat...😁

      • Anonyymi

        Ja samalla moni mies vinkuu, kun nainen ei ole näitä asioita käynyt läpi ja heitä "roikutetaan friendzonella". Nainen ei voi ikinä toimia oikein. 🤷‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja samalla moni mies vinkuu, kun nainen ei ole näitä asioita käynyt läpi ja heitä "roikutetaan friendzonella". Nainen ei voi ikinä toimia oikein. 🤷‍♀️

        Äijä ei osaa....siellä päässä vika sit. SO?


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Äijä ei osaa....siellä päässä vika sit. SO?

        Ihan samoinhan sinä nyt vingut. Koskaan ei ole hyvä, joten paskanko väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja samalla moni mies vinkuu, kun nainen ei ole näitä asioita käynyt läpi ja heitä "roikutetaan friendzonella". Nainen ei voi ikinä toimia oikein. 🤷‍♀️

        Joo kyllä se on jonkun ajan kuluttua havaittava aivan itse ilman fasilitointia


    • Anonyymi

      Älä nyt ainakaan sitä tytärtäsi opeta ajattelemaan, että miehet eivät olisi usein ehdotuksineen p.llun perässä. Tuollainen on todella vaarallinen olettama naiselta, että miehet olisivat aina vain "ihmisenä kiinnostuneita".

      • No mä oon neuvonut tytölleni, että sinun pitää olla kaikki sellaisrna kun oot.

        Hällä ihans poitsukaveri. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mä oon neuvonut tytölleni, että sinun pitää olla kaikki sellaisrna kun oot.

        Hällä ihans poitsukaveri. 😄

        Poitsukaveri ei ole kummoinen suoja erehtymiseltä. Päinvastoin oikeastaan, kun voi kuvitella sen oman varattuuden olevan suoja ja uskoa kaikkien olevan reiluja ja suoria.


      • Anonyymi

        Juuri näin monologimiesaloittaj, kun samalla ns vaivalla voi opettaa, että kaikki ihmiset tasavertaisesti yhtä epäilyttäviä


    • Anonyymi

      Pikemmin tuon pitäisi olla vähän surullista, ei huvittavaa. Syy miksi valtaosa naisista olettaa tuo "kannustinloukun" liittyvän niihin ehdotteluihin on pikemmin surullinen kuin huvittava.

      • Anonyymi

        Aika hulluja tekstejä, kyllä ainakin itse olen kiinnostunut naisen olemuksesta, mutta tietysti tekee mieli myös kokea naisen pehmeä vartalo.
        Himot ne ovat kai hiirelläkin?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hulluja tekstejä, kyllä ainakin itse olen kiinnostunut naisen olemuksesta, mutta tietysti tekee mieli myös kokea naisen pehmeä vartalo.
        Himot ne ovat kai hiirelläkin?

        AV

        Sitä, että naisella on toimiva itsesuojeluvaisto, ei kannata ottaa henkilökohtaisena loukkauksena itseään kohtaan. Kenestäkään nyt ei vain voi etukäteen tietää varmaksi, joten kannattaa olla vähän varuillaan. Ei se ole tarkoitettu loukkaamaan juuri sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä, että naisella on toimiva itsesuojeluvaisto, ei kannata ottaa henkilökohtaisena loukkauksena itseään kohtaan. Kenestäkään nyt ei vain voi etukäteen tietää varmaksi, joten kannattaa olla vähän varuillaan. Ei se ole tarkoitettu loukkaamaan juuri sinua.

        Juu, nyrkki puhuu tarvittaessa ja yllättävästä kulmasta,


      • Huvittavaa minusta vaan, koska tähän suuntaan ajatellaan hommien menevän... jos joku jarruttaa, nin mihinkä sitä pääsee?

        Siis halutaan ajaa mäkeä alas vauhdilla mut painetaan jarrua. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Huvittavaa minusta vaan, koska tähän suuntaan ajatellaan hommien menevän... jos joku jarruttaa, nin mihinkä sitä pääsee?

        Siis halutaan ajaa mäkeä alas vauhdilla mut painetaan jarrua. 😄

        Kaikki sitä joitakin huvittaa. Tuokin on aika surullista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki sitä joitakin huvittaa. Tuokin on aika surullista.

        Luuletkos että kaikki menee isoäidiltä kuultun koodin mukaan aina? 🤔

        Harmaa mössö korvien välissä....aivot on tehty käytettäväksi.... ei tartte uskoo mummon -86 antamamia oppeja -24. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Luuletkos että kaikki menee isoäidiltä kuultun koodin mukaan aina? 🤔

        Harmaa mössö korvien välissä....aivot on tehty käytettäväksi.... ei tartte uskoo mummon -86 antamamia oppeja -24. 😄

        Sitä mössöä tosiaan kannattaisi opetella sunkin käyttämään, jos et ole sitä jo olemattomiin liuottanut. Kannattaa ehdottomasti missä tahansa maailmanajassa uskoa elämän realiteetteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, nyrkki puhuu tarvittaessa ja yllättävästä kulmasta,

        Onko sulla kaikki intiaanit kanootissa? Haaveilet siis naisen päällekarkaamisesta urheasti kulman takaa? Taidan ilmoittaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla kaikki intiaanit kanootissa? Haaveilet siis naisen päällekarkaamisesta urheasti kulman takaa? Taidan ilmoittaa..

        Eikö niillä ole tällainen iltapäivystys niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla kaikki intiaanit kanootissa? Haaveilet siis naisen päällekarkaamisesta urheasti kulman takaa? Taidan ilmoittaa..

        Eikun nainen puolustautuu miestä vastaan tarvittaessa tollo !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla kaikki intiaanit kanootissa? Haaveilet siis naisen päällekarkaamisesta urheasti kulman takaa? Taidan ilmoittaa..

        Sulla on uimapatjastas ilmat pihalla


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Luuletkos että kaikki menee isoäidiltä kuultun koodin mukaan aina? 🤔

        Harmaa mössö korvien välissä....aivot on tehty käytettäväksi.... ei tartte uskoo mummon -86 antamamia oppeja -24. 😄

        Mualima olisi paljon parempi paikka jos kaikki toimisi mummojen vuonna 86 antamien oppien mukaan.


    • Tähdentäisin, että jotkut naiset ajattelee noin. Mä en oleta automaattisesti mitään miesten ehdotuksista, jollei ne suoraan liity kyseiseen kannustinloukkuun.

      En näe itseäni edes seksuaalisena kohteena, en siis ymmärrä jos joku muu mut sellaisena näkee. Ellei päin näköö sitä sano. Oon niin tyhmä. 😄

      • Oonkin joskus todennut olevani varmaan maailman epäseksuaalisin ja epäseksikkäin otus, kun en itse edes näe itseäni siinä asiassa mielenkiintoisena. Eipä tuu mieleenkään, että joku muu voi nähdä. Se itseasiassa mut aina yllättää, jos niin on että joku mua sillä silmällä ajattelee.

        Hämmentävää mykistävää, vähän järkyttävääkin jopa.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Oonkin joskus todennut olevani varmaan maailman epäseksuaalisin ja epäseksikkäin otus, kun en itse edes näe itseäni siinä asiassa mielenkiintoisena. Eipä tuu mieleenkään, että joku muu voi nähdä. Se itseasiassa mut aina yllättää, jos niin on että joku mua sillä silmällä ajattelee.

        Hämmentävää mykistävää, vähän järkyttävääkin jopa.

        Itelleni mä oon vaan keho, jossa asun aikani kunnes kuolen siitä pois erkaantuen. 😂

        Tää ruho on vaan mun työkalu. Pelkkänä henkenä kun ei oikein pysty kovin konkreettisiin toimiin. 😛


      • EivorCreed kirjoitti:

        Itelleni mä oon vaan keho, jossa asun aikani kunnes kuolen siitä pois erkaantuen. 😂

        Tää ruho on vaan mun työkalu. Pelkkänä henkenä kun ei oikein pysty kovin konkreettisiin toimiin. 😛

        Muistutan, että sunkin seksuaalisuus koostuu muustakin kuin ulkoisista asioista. 🙃

        Susta sais tosi hottiksen kun nauttisit itsestäs fyysisesti. 🙂 muutenhsn oot läpeensä seksikäs. 🙂

        Kuin kysyisit mikä ois hyvä muilta? 🤔


      • Disseisback kirjoitti:

        Muistutan, että sunkin seksuaalisuus koostuu muustakin kuin ulkoisista asioista. 🙃

        Susta sais tosi hottiksen kun nauttisit itsestäs fyysisesti. 🙂 muutenhsn oot läpeensä seksikäs. 🙂

        Kuin kysyisit mikä ois hyvä muilta? 🤔

        Varmaan koostuikin ja jostakin syystä mä oon aina halunnut, että mun seksikkyys perustuu mun henkisen ja psyyken puolen juttuihin, kun mun kehooni. En ehkänoikein ikinä ole kokenut kehoani muuksi kuin "taloksi" , jossa asun. Jokuhan on oltava, muttei se ole ikinä ollut mulle objektina mikään tärkeä asia.

        Pikemminkin jotain mitä en niin halua huomioitavan. Oiskonsyy sitten se, että oon tyttökehossa enkä poikakehossa, kuten mieleni joskus oletti ja halusi olevan. Niin tää keho tuli vaan pakolliseksi hyväksyä, mutta jäi vaan asteelle jossainhan sitä on hengen oltava?


      • EivorCreed kirjoitti:

        Varmaan koostuikin ja jostakin syystä mä oon aina halunnut, että mun seksikkyys perustuu mun henkisen ja psyyken puolen juttuihin, kun mun kehooni. En ehkänoikein ikinä ole kokenut kehoani muuksi kuin "taloksi" , jossa asun. Jokuhan on oltava, muttei se ole ikinä ollut mulle objektina mikään tärkeä asia.

        Pikemminkin jotain mitä en niin halua huomioitavan. Oiskonsyy sitten se, että oon tyttökehossa enkä poikakehossa, kuten mieleni joskus oletti ja halusi olevan. Niin tää keho tuli vaan pakolliseksi hyväksyä, mutta jäi vaan asteelle jossainhan sitä on hengen oltava?

        Voi olla, että mieskehossa kokisin olevani kovinkin vetävä ja seksikäs karvaturpa kaikkineen. 😂

        Nyt oon vaan hyväksyny jos joku muakin viittii kuolaa, outo mutta minkäs teen.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Voi olla, että mieskehossa kokisin olevani kovinkin vetävä ja seksikäs karvaturpa kaikkineen. 😂

        Nyt oon vaan hyväksyny jos joku muakin viittii kuolaa, outo mutta minkäs teen.

        Sä olet visuaalinen....mutta ei muut välttämättä ole.🙃

        Sä vertaat itsees muihin....

        Et voi määtitellä mistä muut tykkää...

        En mäkään joskus ihastunut sun ulkonäköön. 😃


      • Disseisback kirjoitti:

        Sä olet visuaalinen....mutta ei muut välttämättä ole.🙃

        Sä vertaat itsees muihin....

        Et voi määtitellä mistä muut tykkää...

        En mäkään joskus ihastunut sun ulkonäköön. 😃

        Niin tai en ole visuaalinen, mutta muut on. 😛

        Mä en halua olla visuaalinen kohde. Oon tuuminut, että mun seksuaalisuus on voinut kehittyä syystä näin tämmöiseksi, kun en ole ollut pienestä pitäen kehossani kuin kotonani. Ne jotka on ikänsä cis kehona tyytyväisiä varmaan kehittyy myös seksuaalisuudeltaan fyysisemmiksi u know?


        Mutuilua, mutta tullu mieleen tääkin vaihtoehto. Miksi en ole kuten moni muu kehoni seksuaalisuuden suhteen enkä ylipäänsä kehollisen kautta, vaan henkisen puolen mikä ei ulkomuodosta ilmene.

        Mua ei oikeestaan ees kiinnosta mitä muut mun kehostani tykkää. Outoa?


      • EivorCreed kirjoitti:

        Niin tai en ole visuaalinen, mutta muut on. 😛

        Mä en halua olla visuaalinen kohde. Oon tuuminut, että mun seksuaalisuus on voinut kehittyä syystä näin tämmöiseksi, kun en ole ollut pienestä pitäen kehossani kuin kotonani. Ne jotka on ikänsä cis kehona tyytyväisiä varmaan kehittyy myös seksuaalisuudeltaan fyysisemmiksi u know?


        Mutuilua, mutta tullu mieleen tääkin vaihtoehto. Miksi en ole kuten moni muu kehoni seksuaalisuuden suhteen enkä ylipäänsä kehollisen kautta, vaan henkisen puolen mikä ei ulkomuodosta ilmene.

        Mua ei oikeestaan ees kiinnosta mitä muut mun kehostani tykkää. Outoa?

        Toikin vartalokuva voi jollekin edustaa jotain seksuaalista ilmennettävää, tyrkkyilyä tms. Mulle se on vaan mä, mun ruhoni. Ei mikään kattokaa kuinka upee juttu.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Toikin vartalokuva voi jollekin edustaa jotain seksuaalista ilmennettävää, tyrkkyilyä tms. Mulle se on vaan mä, mun ruhoni. Ei mikään kattokaa kuinka upee juttu.

        Ja joo en voi päättää mistä muut mussa tykkää, mutta voin päättää että tykkään hönestä joka tykkää musta syistä, joista haluan tulla tykätyksi. Ja jättää huomiotta ne jotka tykkää vaikkapa kehoni vuoksi minusta. 😛


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ja joo en voi päättää mistä muut mussa tykkää, mutta voin päättää että tykkään hönestä joka tykkää musta syistä, joista haluan tulla tykätyksi. Ja jättää huomiotta ne jotka tykkää vaikkapa kehoni vuoksi minusta. 😛

        Ja niinhän mä teenkin. En vain voi vaan teen myös. 😄


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ja joo en voi päättää mistä muut mussa tykkää, mutta voin päättää että tykkään hönestä joka tykkää musta syistä, joista haluan tulla tykätyksi. Ja jättää huomiotta ne jotka tykkää vaikkapa kehoni vuoksi minusta. 😛

        Ja sitten taas kaikessa kompleksisuudessa oon aina ollut ujonakin silleen itseriitoinen ja varma, että oon menny tykö sellasena kun oon. Toi läski tossa noin, tää arpikertymä täällä näin, kato jos tykkäät tai et. Miettiny vaan omat tykkäämiseni ja antanu toisen päättää tykkääkö musta vai.

        Toiset skannaa valtavasti ulkoisia seikkoja itsessäänkin, mitähän joku tykkää tästä ja tosta. Kun se on ite niin nätti jne. Mä taas en silleen oo kumartanu kuvia olkoon nyt masilman nätein tai susi rumin, jos mä tykkään jää pallo sitten hänelle tykätä musta tai olla tykkäämättä.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ja sitten taas kaikessa kompleksisuudessa oon aina ollut ujonakin silleen itseriitoinen ja varma, että oon menny tykö sellasena kun oon. Toi läski tossa noin, tää arpikertymä täällä näin, kato jos tykkäät tai et. Miettiny vaan omat tykkäämiseni ja antanu toisen päättää tykkääkö musta vai.

        Toiset skannaa valtavasti ulkoisia seikkoja itsessäänkin, mitähän joku tykkää tästä ja tosta. Kun se on ite niin nätti jne. Mä taas en silleen oo kumartanu kuvia olkoon nyt masilman nätein tai susi rumin, jos mä tykkään jää pallo sitten hänelle tykätä musta tai olla tykkäämättä.

        Tuntuu et mä mä tässä on vain kimmoke....aña menään vaan...proseesoi...😃


      • Disseisback kirjoitti:

        Tuntuu et mä mä tässä on vain kimmoke....aña menään vaan...proseesoi...😃

        Mietin myös, että miksi mun on ollut jotenkin aina helpompaa tutustua ihmisiin kirjoittaen, kun nokatusten. Niin ehkä siksi, koska en halua että mun kuoreni on se mihin ihastutaan, vaan se mitä mun kaalissani pyörii. 😛

        Ja ehken siksi piittaa niin paljon muittenkaan ulkonälstä, kun se visuaalinen puoli ei ikinä korvaa mulla sitä, jos tykkään tai en henkisestä ja psyykkisestä puolesta.

        Mun seksikeskus, ihastuminen, rakastuminen kaikki lähtee siitä liikkeelle miten tykkään tyypin korvien välistä. Se visuaalinen puoli on sitten extraa, ei lähtökohta mihinkään mun kanssa. 😄


      • EivorCreed kirjoitti:

        Mietin myös, että miksi mun on ollut jotenkin aina helpompaa tutustua ihmisiin kirjoittaen, kun nokatusten. Niin ehkä siksi, koska en halua että mun kuoreni on se mihin ihastutaan, vaan se mitä mun kaalissani pyörii. 😛

        Ja ehken siksi piittaa niin paljon muittenkaan ulkonälstä, kun se visuaalinen puoli ei ikinä korvaa mulla sitä, jos tykkään tai en henkisestä ja psyykkisestä puolesta.

        Mun seksikeskus, ihastuminen, rakastuminen kaikki lähtee siitä liikkeelle miten tykkään tyypin korvien välistä. Se visuaalinen puoli on sitten extraa, ei lähtökohta mihinkään mun kanssa. 😄

        Ja toi sukupuoli identiteettikin, sekään ei ole mulla visuaalista, vaan se on tunne että miten vitussa musta tulli saapas, kun lenkkarihan mun piti olla. Tunne että on väärässä kehossa, väärillä partikkeleilla. Tottuu, mutta sattuu ennen kun tottuu.

        Vaan nyt hautomoni kaipaa unta eli kuuppa menee jumiin, jollen nuku. Öitä. 😴😊


      • EivorCreed kirjoitti:

        Mietin myös, että miksi mun on ollut jotenkin aina helpompaa tutustua ihmisiin kirjoittaen, kun nokatusten. Niin ehkä siksi, koska en halua että mun kuoreni on se mihin ihastutaan, vaan se mitä mun kaalissani pyörii. 😛

        Ja ehken siksi piittaa niin paljon muittenkaan ulkonälstä, kun se visuaalinen puoli ei ikinä korvaa mulla sitä, jos tykkään tai en henkisestä ja psyykkisestä puolesta.

        Mun seksikeskus, ihastuminen, rakastuminen kaikki lähtee siitä liikkeelle miten tykkään tyypin korvien välistä. Se visuaalinen puoli on sitten extraa, ei lähtökohta mihinkään mun kanssa. 😄

        No meiyä on moneksi ystäväiseni. 🙂

        Ei kaikkeen ole diagnoosia...kaikista eo puhuta. 😃


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ja toi sukupuoli identiteettikin, sekään ei ole mulla visuaalista, vaan se on tunne että miten vitussa musta tulli saapas, kun lenkkarihan mun piti olla. Tunne että on väärässä kehossa, väärillä partikkeleilla. Tottuu, mutta sattuu ennen kun tottuu.

        Vaan nyt hautomoni kaipaa unta eli kuuppa menee jumiin, jollen nuku. Öitä. 😴😊

        Hsluta voi miyä vaan.ja todetakin voi mitä vaan..mutta ne on vaan selitykdiä,..muita varten....ei niiyä itse tartte.

        Aih...mökilllä, mökin sauna järvi..,🥰


      • Disseisback kirjoitti:

        No meiyä on moneksi ystäväiseni. 🙂

        Ei kaikkeen ole diagnoosia...kaikista eo puhuta. 😃

        Näinpä onkin. Mutta siksi puhelen näitä ääneen, kahjo tai en, että ymmärrettäisi ettei ole vain mustaa ja valkoista. 😊

        Ei ole vain joko ja tai. Minä oon kosketuksissa sisimpääni paremmin, kuin kehooni. Joku muu on kehoonsa, mutta ihan pihalla sisimmästään. 🙂


      • Disseisback kirjoitti:

        Hsluta voi miyä vaan.ja todetakin voi mitä vaan..mutta ne on vaan selitykdiä,..muita varten....ei niiyä itse tartte.

        Aih...mökilllä, mökin sauna järvi..,🥰

        Ei niitä tartte, itse ne tietää ja tuntee ytimissään. 😄

        Nauti kesästä kuomaseni. ❣️


    • Anonyymi

      Tiedättekö mitä, minullekin tultiin kieltä lipoen viikolla sanomaan, että ”uuuh, olet hyvin muodostunut”, sitten kuvailtiin vielä käsillä että miten ja katsottiin kieli suusta roikkuen. Mitä tuosta pitäisi ajatella? Minkä v*tun johtopäätöksen nainen tuosta vetää??

      Meinasin oksentaa.

      • Liittyykö toi tähän asiaan?


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Liittyykö toi tähän asiaan?

        No mikä on miehellä mielessä-aiheeseen, kyllä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mikä on miehellä mielessä-aiheeseen, kyllä!

        No sekö mies on "miehet"?


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No sekö mies on "miehet"?

        Tällaiset ovat kovin usein edustettuna. Kerro mulle miksi?


    • Anonyymi

      Eiköhän suurin osa naisista ole ihan kantapään kautta oppinut, että on järkevämpää olettaa miehen olevan p****n perässä, kuin olla olettamatta. Toiset ovat selvinneet kevyemmällä opetuksella ja toiset taas ovat sitten oppineet rankemman kautta.

      • Anonyymi

        Mjaa, ihmisillä on suvunjatkamisvietti, onneksi ei niin voimakas mitä esimerkiksi koirilla.
        Hullut nylkyttävät jopa ihmisten jalkoja, julkisilla paikoilla. Helvetin pervoa se.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjaa, ihmisillä on suvunjatkamisvietti, onneksi ei niin voimakas mitä esimerkiksi koirilla.
        Hullut nylkyttävät jopa ihmisten jalkoja, julkisilla paikoilla. Helvetin pervoa se.

        AV

        Ja monilla on myös sairaampia ja pimeämpiäkin tarpeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjaa, ihmisillä on suvunjatkamisvietti, onneksi ei niin voimakas mitä esimerkiksi koirilla.
        Hullut nylkyttävät jopa ihmisten jalkoja, julkisilla paikoilla. Helvetin pervoa se.

        AV

        Siinä on sitten joku helvetin nössö nainen joka taluttaa koiraansa talutushihnassa, "voi kun äidin pikku poikaa nyt vähän kiihottaa", ja ottaa pienen koiransa syliin, antaen sille pusun.
        Pervo nainen, thyi...mihin ihmiskunta on matkalla?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on sitten joku helvetin nössö nainen joka taluttaa koiraansa talutushihnassa, "voi kun äidin pikku poikaa nyt vähän kiihottaa", ja ottaa pienen koiransa syliin, antaen sille pusun.
        Pervo nainen, thyi...mihin ihmiskunta on matkalla?

        AV

        Enpä ole moisiin törmännyt. Eipä taida olla kovin yleistä. Ainahan noita hulluja on ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on sitten joku helvetin nössö nainen joka taluttaa koiraansa talutushihnassa, "voi kun äidin pikku poikaa nyt vähän kiihottaa", ja ottaa pienen koiransa syliin, antaen sille pusun.
        Pervo nainen, thyi...mihin ihmiskunta on matkalla?

        AV

        Koirat muuten nylkyttävät usein myös alistaakseen ja nartutkin nylkyttävät. Ei kannata olettaa sen likimainkaan aina liittyvän mihinkään seksuaaliseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koirat muuten nylkyttävät usein myös alistaakseen ja nartutkin nylkyttävät. Ei kannata olettaa sen likimainkaan aina liittyvän mihinkään seksuaaliseen.

        Hmm..en ole koira, mutta olen tehnyt tuota itsekin.
        Aika sairasta, eikö totta?!

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm..en ole koira, mutta olen tehnyt tuota itsekin.
        Aika sairasta, eikö totta?!

        AV

        Nylkyttänyt alistaaksesi ... kieltämättä sairasta, sillä tuohan ei koskaan ole sen toisen taholta vapaaehtoista. Kaikkea sinäkin täällä myönnät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on sitten joku helvetin nössö nainen joka taluttaa koiraansa talutushihnassa, "voi kun äidin pikku poikaa nyt vähän kiihottaa", ja ottaa pienen koiransa syliin, antaen sille pusun.
        Pervo nainen, thyi...mihin ihmiskunta on matkalla?

        AV

        Ehkä sinä suhtaudut vain ympäristöön hiukan liian virittyneesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koirat muuten nylkyttävät usein myös alistaakseen ja nartutkin nylkyttävät. Ei kannata olettaa sen likimainkaan aina liittyvän mihinkään seksuaaliseen.

        Dude you messed up


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nylkyttänyt alistaaksesi ... kieltämättä sairasta, sillä tuohan ei koskaan ole sen toisen taholta vapaaehtoista. Kaikkea sinäkin täällä myönnät.

        No, en itse asiassa tiedä. Moni nainen kun saa ekstraa ajatuksesta, saa jopa orgasmeja jos mies vie, ja itse vain nauttii.
        Sairaita me olemme, myönnän.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, en itse asiassa tiedä. Moni nainen kun saa ekstraa ajatuksesta, saa jopa orgasmeja jos mies vie, ja itse vain nauttii.
        Sairaita me olemme, myönnän.

        AV

        Nyt puhuttiin alistamisesta, jonka tuossa myönsit. Ei roolileikeistä, joihin nyt vetoat. Vapaaehtoista ei voi alistaa, sillä hän on siihen jo suostunut, eikä alistamista näin ollen lainkaan tapahdu. Eli kyllä, se että olet alistanut, kertoo sairaasta mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, en itse asiassa tiedä. Moni nainen kun saa ekstraa ajatuksesta, saa jopa orgasmeja jos mies vie, ja itse vain nauttii.
        Sairaita me olemme, myönnän.

        AV

        Olet siis raiskaaja ja vielä jehuskelet sillä ja väität uhriesi nauttineen. 🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis raiskaaja ja vielä jehuskelet sillä ja väität uhriesi nauttineen. 🤢

        No, usein naiset ovat rohkeampia haaveineen mitä miehet.
        Jotkut naiset kun vain haluavat rajua seksiä, miehenä olen siihen syytön.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, usein naiset ovat rohkeampia haaveineen mitä miehet.
        Jotkut naiset kun vain haluavat rajua seksiä, miehenä olen siihen syytön.

        AV

        Fantasiat ovat vain fantasioita. Moni on fantasioinut tappamisestakin, mutta ei silti koskaan toteuttaisi sitä.

        Raju seksi ei liity aiheeseen mitenkään. Sekään ei koskaan ole alistamista, vaan roolileikkiä. Paitsi tietenkin, jos olet oikeasti alistanut, eli toinen ei ole ollut vapaaehtoinen ja siis myös raiskannut. No miten on? Onko se toinen osapuoli ollut vapaaehtoinen vai ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, usein naiset ovat rohkeampia haaveineen mitä miehet.
        Jotkut naiset kun vain haluavat rajua seksiä, miehenä olen siihen syytön.

        AV

        Raiskaus ei ole rajua seksiä. Raiskaus on raiskaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, usein naiset ovat rohkeampia haaveineen mitä miehet.
        Jotkut naiset kun vain haluavat rajua seksiä, miehenä olen siihen syytön.

        AV

        Et ole koskaan syytön siihen, jos olet raiskannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fantasiat ovat vain fantasioita. Moni on fantasioinut tappamisestakin, mutta ei silti koskaan toteuttaisi sitä.

        Raju seksi ei liity aiheeseen mitenkään. Sekään ei koskaan ole alistamista, vaan roolileikkiä. Paitsi tietenkin, jos olet oikeasti alistanut, eli toinen ei ole ollut vapaaehtoinen ja siis myös raiskannut. No miten on? Onko se toinen osapuoli ollut vapaaehtoinen vai ei?

        ai, jos se toinen vaatii jotain, jos sen tekisi, ei se olisi sitä mitä pyydetään?
        Ouh, fuck me, fuck me hard..ja kynnet uppoavat selkään ja saa hampaanjälkiä ympäri kehoa.

        Toki se suomalainen tapa, "puhtaan tavaran päinä ja Lauantai". Emäntä jo sitä odottaa, osin ajatellen "ei kai taas". Mutta, pitäähän se mies pitää tyytyväisenä kun ollaan yhdessä.

        En tiedä kumpaa noista kaipaisi:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai, jos se toinen vaatii jotain, jos sen tekisi, ei se olisi sitä mitä pyydetään?
        Ouh, fuck me, fuck me hard..ja kynnet uppoavat selkään ja saa hampaanjälkiä ympäri kehoa.

        Toki se suomalainen tapa, "puhtaan tavaran päinä ja Lauantai". Emäntä jo sitä odottaa, osin ajatellen "ei kai taas". Mutta, pitäähän se mies pitää tyytyväisenä kun ollaan yhdessä.

        En tiedä kumpaa noista kaipaisi:)

        AV

        Pyytää ... mitä sä sitten sekoilet alistamisesta? Koeta nyt jo päättää oletko alistanut vai et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyytää ... mitä sä sitten sekoilet alistamisesta? Koeta nyt jo päättää oletko alistanut vai et.

        Ai, etkö ymmärtänyt? Jotkut naiset vaativat alistamista, ei mitään pehmoseksiä.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai, jos se toinen vaatii jotain, jos sen tekisi, ei se olisi sitä mitä pyydetään?
        Ouh, fuck me, fuck me hard..ja kynnet uppoavat selkään ja saa hampaanjälkiä ympäri kehoa.

        Toki se suomalainen tapa, "puhtaan tavaran päinä ja Lauantai". Emäntä jo sitä odottaa, osin ajatellen "ei kai taas". Mutta, pitäähän se mies pitää tyytyväisenä kun ollaan yhdessä.

        En tiedä kumpaa noista kaipaisi:)

        AV

        Kuulostaa tavalliselta seksiltä jolla ei ole mitään tekoa alistamisen kanssa. Okei, et siis ole koskaan oikeasti alistanut ketään, kuin korkeintaan sadistisissa haaveissasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, etkö ymmärtänyt? Jotkut naiset vaativat alistamista, ei mitään pehmoseksiä.

        AV

        Eihän mikään sun jutuissasi ole kuin tavallista seksiä. Ei noilla ole mitään tekemistä alistamisen kanssa. Mitä sä et tajua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, etkö ymmärtänyt? Jotkut naiset vaativat alistamista, ei mitään pehmoseksiä.

        AV

        Ethän sä ole harrastanut kuin tavallista seksiä, vailla mitään rajuutta. Pehmokamaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa tavalliselta seksiltä jolla ei ole mitään tekoa alistamisen kanssa. Okei, et siis ole koskaan oikeasti alistanut ketään, kuin korkeintaan sadistisissa haaveissasi.

        Mjaa, olkoon tuo sinun ajatus toisesta ihmisestä jota et tunne.

        Yllättävää on kuitenkin se, miten naiset ovat joskus härskimpiä ja omaavat sellaista mitä miehet eivät edes ajattele. Tulee ajatus, pakenenko vaiko toteutan.

        Ne, ihanat naiset:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjaa, olkoon tuo sinun ajatus toisesta ihmisestä jota et tunne.

        Yllättävää on kuitenkin se, miten naiset ovat joskus härskimpiä ja omaavat sellaista mitä miehet eivät edes ajattele. Tulee ajatus, pakenenko vaiko toteutan.

        Ne, ihanat naiset:)

        AV

        Sinä kuvasit tuikitavallista seksiä. En minä tietenkään mahda sille mitään, että vanilja on sinusta rajua.

        Sitä en kuitenkaan tajua, että miksi haluat antaa itsestäsi kuvsn raiskaajana. Onko raiskaaminen sinusta kovinkin hieno juttu ja miehen merkki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kuvasit tuikitavallista seksiä. En minä tietenkään mahda sille mitään, että vanilja on sinusta rajua.

        Sitä en kuitenkaan tajua, että miksi haluat antaa itsestäsi kuvsn raiskaajana. Onko raiskaaminen sinusta kovinkin hieno juttu ja miehen merkki?

        Missä kohtaa kirjoitusta olisin tehnyt niin? Nainen on pyytänyt jotain minkä olen toteuttanut ja se oli alistamista. Olenko kirjoittanut jotain tuon vastaista, ja missä?

        Tuo ei ole muuten normaalia, yksi sadasta ehkä niin tekee, joten oletko itse epänormaali?
        1 % porukkaa?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjaa, olkoon tuo sinun ajatus toisesta ihmisestä jota et tunne.

        Yllättävää on kuitenkin se, miten naiset ovat joskus härskimpiä ja omaavat sellaista mitä miehet eivät edes ajattele. Tulee ajatus, pakenenko vaiko toteutan.

        Ne, ihanat naiset:)

        AV

        Eli siis sinä fantasioit naisten alistamisesta ja raiskaamisesta? Vai minkä ihmeen takia haluat antaa itsestäsi kuvan sadistisena ja alistavana raiskaajan, vaikka kyse on mitä ilmeisimmin ollut täysin tavallisesta ja vapaaehtoisesta seksistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis sinä fantasioit naisten alistamisesta ja raiskaamisesta? Vai minkä ihmeen takia haluat antaa itsestäsi kuvan sadistisena ja alistavana raiskaajan, vaikka kyse on mitä ilmeisimmin ollut täysin tavallisesta ja vapaaehtoisesta seksistä?

        Tuo taitaa olla vain omien aivojesi, ja pääsi sisäistä toimintaa, jolle en voi nyt mitään, pahoitteluni siitä.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa kirjoitusta olisin tehnyt niin? Nainen on pyytänyt jotain minkä olen toteuttanut ja se oli alistamista. Olenko kirjoittanut jotain tuon vastaista, ja missä?

        Tuo ei ole muuten normaalia, yksi sadasta ehkä niin tekee, joten oletko itse epänormaali?
        1 % porukkaa?

        AV

        Sinä ihan itse kerroit alistaneesi ja aloit jankuttaa ko. asiasta. Vapaaehtoista ei voi alistaa, sillä hänessä ei ole mitään alistettavaa. Roolileikki on juuri sitä, leikkiä. Ei sillä ole mitään tekoa oikean alistamisen kanssa.

        Kyllä ruo on täysin normaalia seksiä, jota harrastaa toisinaan lähes jokainen. Hate to burst your bubble. Mutta ei se, että lähes kaikki muutkin harrastavat tuota, tee kokemuksestasi yhtään sen vähempiarvoista. Se on ilmeisesti ollut hyvä kokemus, joten vaali sen muistoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo taitaa olla vain omien aivojesi, ja pääsi sisäistä toimintaa, jolle en voi nyt mitään, pahoitteluni siitä.

        AV

        Miksi edelleen haluat tuoda itseäsi esille raiskaajana? Mikä raiskaamisessa on sinusta puolustamisen arvoista? Jokainen normaali yksilö toteaisi harrastaneensa vain vähän rajumpaa seksiä, eikä väittäisi alistaneensa ja raiskanneensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ihan itse kerroit alistaneesi ja aloit jankuttaa ko. asiasta. Vapaaehtoista ei voi alistaa, sillä hänessä ei ole mitään alistettavaa. Roolileikki on juuri sitä, leikkiä. Ei sillä ole mitään tekoa oikean alistamisen kanssa.

        Kyllä ruo on täysin normaalia seksiä, jota harrastaa toisinaan lähes jokainen. Hate to burst your bubble. Mutta ei se, että lähes kaikki muutkin harrastavat tuota, tee kokemuksestasi yhtään sen vähempiarvoista. Se on ilmeisesti ollut hyvä kokemus, joten vaali sen muistoa.

        Taisi sinulta mennä pikkukakkonen ja uni ohi, heräsit palstalle onanoimaan.
        Ei mahda mitään, jätän sinut haluamaan samaa, sitä mitä haluat kuulla, sitä ei nyt vain tule.

        Hyvää yötä, paranna päätäsi.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi sinulta mennä pikkukakkonen ja uni ohi, heräsit palstalle onanoimaan.
        Ei mahda mitään, jätän sinut haluamaan samaa, sitä mitä haluat kuulla, sitä ei nyt vain tule.

        Hyvää yötä, paranna päätäsi.

        AV

        Et edelleenkään voi myöntää, että kyse oli roolileikistä? Mitä mielestäsi kertoo sinusta itsestäsi, että pidät parempana sitä, että olisit alistanut ja raiskannut, kuin että myönnät leikkineesi roolileikkiä? Onko sulla kaikki ihan kotona, jos alistaminen ja raiskaaminen on sinusta parempi juttu, kuin seksuaalinen roolileikki? Taas jotain ihmeellistä miehen jästipäisyyttä, että ei voi myöntää sanoneensa väärin, edes silloin kuin toinen lopputulema on, että antaa itsestään kuvan sadistisena raiskaajan. Osa miehistä on kyllä täystorvia tuossa jääräpäisyydessään. 🤣


      • Anonyymi

        Höpsö. Sä voi leikkiä alistavasi, mutta ei se ole oikeaa alistamista. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsö. Sä voi leikkiä alistavasi, mutta ei se ole oikeaa alistamista. 🙂

        ???


      • Anonyymi

        Siinä kohtaa, kun se sun leikkikaverisi jättää turvasanasi kunnioittamatta ja alkaa tekemään asioita oikeasti vastoin tahtoasi ja estää aidosti sinua pääsemästä pois siitä tilanteesta ja saamaan sitä loppumaan ... vasta sitten puhumme oikeasta alistamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä kohtaa, kun se sun leikkikaverisi jättää turvasanasi kunnioittamatta ja alkaa tekemään asioita oikeasti vastoin tahtoasi ja estää aidosti sinua pääsemästä pois siitä tilanteesta ja saamaan sitä loppumaan ... vasta sitten puhumme oikeasta alistamisesta.

        Ja tuossa homma muuttuu lähes aina myös rikokseksi, kun taas ennen tuota se on seksuaalinen roolileikki, jossa molemmat osapuolet ovat vapaaehtoisia, eikä tilanteessa ole mitään rikollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuossa homma muuttuu lähes aina myös rikokseksi, kun taas ennen tuota se on seksuaalinen roolileikki, jossa molemmat osapuolet ovat vapaaehtoisia, eikä tilanteessa ole mitään rikollista.

        Niinpä. Hassua, miten joidenkin (miesten) mielestä on parempi selittää tehneensä rikollisia tekoja, kuin myöntää leikkineensä. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai, jos se toinen vaatii jotain, jos sen tekisi, ei se olisi sitä mitä pyydetään?
        Ouh, fuck me, fuck me hard..ja kynnet uppoavat selkään ja saa hampaanjälkiä ympäri kehoa.

        Toki se suomalainen tapa, "puhtaan tavaran päinä ja Lauantai". Emäntä jo sitä odottaa, osin ajatellen "ei kai taas". Mutta, pitäähän se mies pitää tyytyväisenä kun ollaan yhdessä.

        En tiedä kumpaa noista kaipaisi:)

        AV

        Tuohon sortuu myös naiset, jotka haluaa miellyttää miestä esittämällä rajumman seksin tykkääjää, kun kuvittelee tai tajuaa miehen näin ollen ovan narussa pyöriteltävä pässi johon uppoaa 100-0 muukin kuin kynnet ja hampaat.

        Olen syullistynyt itsekin tuohon vedättämiseen joskus, myönnän ja vain saadakseni miehen lumoihini ja pysymään kanssani. Manipulointia, ei muuta välttämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi edelleen haluat tuoda itseäsi esille raiskaajana? Mikä raiskaamisessa on sinusta puolustamisen arvoista? Jokainen normaali yksilö toteaisi harrastaneensa vain vähän rajumpaa seksiä, eikä väittäisi alistaneensa ja raiskanneensa.

        Jotain kiksejä tämä yksin houriva mies hakee, on vissiin ”vähän” ongelmia aloittajalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis sinä fantasioit naisten alistamisesta ja raiskaamisesta? Vai minkä ihmeen takia haluat antaa itsestäsi kuvan sadistisena ja alistavana raiskaajan, vaikka kyse on mitä ilmeisimmin ollut täysin tavallisesta ja vapaaehtoisesta seksistä?

        Koska tällä äijällä ei ole ollut minkäänlaista seksiä, siinä se syy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis raiskaaja ja vielä jehuskelet sillä ja väität uhriesi nauttineen. 🤢

        Etkö voisi itsesi kanssa kirjoitteleva äijä makustella tätä kroonista puutettasi vielä vähän värikkäämmin? Ihme tuhkam*na.


    • Anonyymi

      Et sä tiedä lainkaan mitä kokemuksia vieraammalla ihmisellä on elämässään ollut.

      • Mistäpä muitten kokenuksista tiedän.,.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Mistäpä muitten kokenuksista tiedän.,.

        Silti olet huvittunut. Et sä voi lainkaan tietää, mitä siellä toisen ihmisen käytöksen takana on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silti olet huvittunut. Et sä voi lainkaan tietää, mitä siellä toisen ihmisen käytöksen takana on.

        No mä koen/näen vain tältä istumamta mitä olen...

        Ymmärtäisin paremmin sua jos täälllä ois vaan äijiä.....


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mä koen/näen vain tältä istumamta mitä olen...

        Ymmärtäisin paremmin sua jos täälllä ois vaan äijiä.....

        Juu, ethän sä kai sille mitään mahda, jos sulta puuttuu kokonaan kyky empatiaan ja ymmärrykseen.


    • Anonyymi

      Niin siis mitä mies ehdottaa, että kiinnostaisko sua kannustinloukku kanssani?

      • Anonyymi

        Ilmeisesti tässä on nyt päiväkausia mietitty sen sijaan, että missä tämä kannustinloukku sijaitsee eikä ilmeisesti liity työ- tai asuntomarkkinoihin


      • Anonyymi

        ”Big wheel, keep on turning (turning)
        Proud Mary, keep on burning (burning)
        And we're rolling
        Said we're rolling
        We're rolling on the river
        I tell you, we're rolling
        Rolling
        We're rolling on the river!!!”

        No helekkari!


    • Anonyymi

      Jollei oleta, niin hetken päästä mies yrittää kavuta selkään ja ilmaisee loukkaantumisensa kun annettiin ymmärtää jne.

      Kun on joka kerta pettynyt itse oltuaan kivalla kaverilinjalla, niin ei kai se ihme ole jos sen ainoan kerran kun joku haluaa seuraan ilman ajatusta seksuaalisesta toiminnasta epäillään motiivia.

      Jotkut tutut voivat olla joskus poikkeus. Vaikkapa joku työ-ja harrastuskaveri. Vieraiden ihmisten suhteen on syytä epäillä aina pahinta...

      xLiner

      • Anonyymi

        Seksuaalinen motiivi ei ole ainoa kyseenalainen seuraan hakeutumisen syy. Saatetaan myös lypsää tietoja ihmisistä tai asioista, tai yritetään hyötyä taloudellisesti jotenkin. Ja kaikki hullut siihen päälle.

        No, aloittajalla on tainnut hirttää juopottelu päälle tekstin sekavuudesta päätellen. Olepa Disse ihan tyytyväinen vaan ettei kenenkään tarvinnut katsella sun örvellystäsi paikanpäällä, olis voinu olla viimeinen kerta.

        xLiner


      • Anonyymi

        ” Jotkut tutut voivat olla joskus poikkeus. Vaikkapa joku työ-ja harrastuskaveri. Vieraiden ihmisten suhteen on syytä epäillä aina pahinta...” Näin se hyvä mies onkin, että kuuluu ihan normaaleihin sosiaalisiin käytäntöihin ettei joka paikassa yritä kavuta selkään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seksuaalinen motiivi ei ole ainoa kyseenalainen seuraan hakeutumisen syy. Saatetaan myös lypsää tietoja ihmisistä tai asioista, tai yritetään hyötyä taloudellisesti jotenkin. Ja kaikki hullut siihen päälle.

        No, aloittajalla on tainnut hirttää juopottelu päälle tekstin sekavuudesta päätellen. Olepa Disse ihan tyytyväinen vaan ettei kenenkään tarvinnut katsella sun örvellystäsi paikanpäällä, olis voinu olla viimeinen kerta.

        xLiner

        No ensinnäkin.... ihmiset voi käyttää alkoholia, vetää kännut...se on oikeasti ihan ok.
        Selkään kipuaminenkin on ok. Veikkaan, että jonkun sentyyppisen toimituksen tulos olet itsekin.

        Minua vaan ihmetyttää puolin jos toisinkin se asia, että se seksi/seksuaalinen motiivi menee aina ohi kaikessa. Miehet vonkaa sitä pe.settä ja naiset miettii, että miehet vaan vonkaa sitä.

        Jonkun mukavan naisen kanssa seksi onkin jees. Mutta ei se tarkoita, että lähtökohtaisesti se olisi se lähtökohta, mitä haetaan...vaan se on osa tulosta hyvästä jutusta, siinä missä hieno hetki kaupungilla tai vst.

        Saahan sitä tietty epäillä kaikkea ja vaikka mitä...ei sitä voi kieltääkään keneltäkään. Saat sinäkin olla epäluuloinen ja kiukkuinen akka. 😄

        Mutta itse haluaisin keskittyä ihmiseen enempi. Etten tosiaankaan olisi vain munan vietävä tyhjäpää. Mutta pidän seksistäkin. En mä sitä halua haudata pois.
        Ja tuo, että keskittyisin siihen ihmiaeen paremmin, on itseasiassa minun etu...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No ensinnäkin.... ihmiset voi käyttää alkoholia, vetää kännut...se on oikeasti ihan ok.
        Selkään kipuaminenkin on ok. Veikkaan, että jonkun sentyyppisen toimituksen tulos olet itsekin.

        Minua vaan ihmetyttää puolin jos toisinkin se asia, että se seksi/seksuaalinen motiivi menee aina ohi kaikessa. Miehet vonkaa sitä pe.settä ja naiset miettii, että miehet vaan vonkaa sitä.

        Jonkun mukavan naisen kanssa seksi onkin jees. Mutta ei se tarkoita, että lähtökohtaisesti se olisi se lähtökohta, mitä haetaan...vaan se on osa tulosta hyvästä jutusta, siinä missä hieno hetki kaupungilla tai vst.

        Saahan sitä tietty epäillä kaikkea ja vaikka mitä...ei sitä voi kieltääkään keneltäkään. Saat sinäkin olla epäluuloinen ja kiukkuinen akka. 😄

        Mutta itse haluaisin keskittyä ihmiseen enempi. Etten tosiaankaan olisi vain munan vietävä tyhjäpää. Mutta pidän seksistäkin. En mä sitä halua haudata pois.
        Ja tuo, että keskittyisin siihen ihmiaeen paremmin, on itseasiassa minun etu...

        Mutta ihmettelit (tai halveksit?) naisten olettamusta että miehiä kiinnostaa naiset seksuaalisessa mielessä, kun lähestyvät. Se vaan useimmiten on niin. Vaikket sinä toimisi samoin, elämänkokemus kuitenkin varoittaa naisia tuntemattoman miehen halutessa lähempää tuttavuutta. Siispä joudut näkemään vähän enemmän vaivaa todistaaksesi olevasi vain juttukaveria vailla.

        Juopottelussa ja kännien vetämisessä taas ei ole mitään normaalia. Päihteiden käyttö on aina ongelma.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ihmettelit (tai halveksit?) naisten olettamusta että miehiä kiinnostaa naiset seksuaalisessa mielessä, kun lähestyvät. Se vaan useimmiten on niin. Vaikket sinä toimisi samoin, elämänkokemus kuitenkin varoittaa naisia tuntemattoman miehen halutessa lähempää tuttavuutta. Siispä joudut näkemään vähän enemmän vaivaa todistaaksesi olevasi vain juttukaveria vailla.

        Juopottelussa ja kännien vetämisessä taas ei ole mitään normaalia. Päihteiden käyttö on aina ongelma.

        xLiner

        Niin... tai mietin, kun oikeasti voisi keskittyä ihmiseen, eikä johonkin tabuun jostain "luonnollisesta faktasta"...

        Mietitäämpäs miksi epäily olisi jokin turvallinen tapa keskittyä ihmiseen?

        Tai mitä se kertoo vaikka ihmisestä, että kyttää toista, että mitä se tekee, sanoo jne?

        Jos tuon kääntää vaikka koiraan, niin se on pelokas, epävarma ja säikky...

        Joo ja kyllä mä pidän sua säikkynä...et hirveesti luota itseesi ja siksi tykkäät hyökkäillä ja sähistä... sulla on vielä psljon matkaa tasapsinoon, mutta et taida edes sitä haluta? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksuaalinen motiivi ei ole ainoa kyseenalainen seuraan hakeutumisen syy. Saatetaan myös lypsää tietoja ihmisistä tai asioista, tai yritetään hyötyä taloudellisesti jotenkin. Ja kaikki hullut siihen päälle.

        No, aloittajalla on tainnut hirttää juopottelu päälle tekstin sekavuudesta päätellen. Olepa Disse ihan tyytyväinen vaan ettei kenenkään tarvinnut katsella sun örvellystäsi paikanpäällä, olis voinu olla viimeinen kerta.

        xLiner

        Tämä oli erittäin hyvä kirjoitus sinulta.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niin... tai mietin, kun oikeasti voisi keskittyä ihmiseen, eikä johonkin tabuun jostain "luonnollisesta faktasta"...

        Mietitäämpäs miksi epäily olisi jokin turvallinen tapa keskittyä ihmiseen?

        Tai mitä se kertoo vaikka ihmisestä, että kyttää toista, että mitä se tekee, sanoo jne?

        Jos tuon kääntää vaikka koiraan, niin se on pelokas, epävarma ja säikky...

        Joo ja kyllä mä pidän sua säikkynä...et hirveesti luota itseesi ja siksi tykkäät hyökkäillä ja sähistä... sulla on vielä psljon matkaa tasapsinoon, mutta et taida edes sitä haluta? 🤔

        En mä sanoisi olevani säikky millään tavalla. Mulla ei vaan ole mitään syytä eikä ennen kaikkea tarvetta luottaa sokeasti vieraisiin ihmisiin. Eikä sen enempää tuttuihinkaan, sokeasti. Moni on kokenut mun pärjäämiseni uhkana itselleen. Siis kokenut olevansa tarpeeton. Onko se huono asia, jos tulee toimeen omillaan? Ei minusta. Siihen ei tietenkään viereen sovi ihminen, joka tarvitsee jatkuvaa buustausta kokeakseen olevansa jotain.

        Päihteiden käytöstä valittaminen ärsyttää sua. Se on hyvä...

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mä sanoisi olevani säikky millään tavalla. Mulla ei vaan ole mitään syytä eikä ennen kaikkea tarvetta luottaa sokeasti vieraisiin ihmisiin. Eikä sen enempää tuttuihinkaan, sokeasti. Moni on kokenut mun pärjäämiseni uhkana itselleen. Siis kokenut olevansa tarpeeton. Onko se huono asia, jos tulee toimeen omillaan? Ei minusta. Siihen ei tietenkään viereen sovi ihminen, joka tarvitsee jatkuvaa buustausta kokeakseen olevansa jotain.

        Päihteiden käytöstä valittaminen ärsyttää sua. Se on hyvä...

        xLiner

        Kyse ei ole muihin luottamisesta, vaan itseesi luottamisesta...

        Tiedän mistä puhun... oon itsekin säikky tyyppi lopulta...ja en luota itseeni, siksi mä epäilen vaikka suhteessa toista. Mittailen ja katson tarkkaan, yrittääkö hän käyttää minua hyväkseen... ei sellainen ole terveellä pohjalla. Se johtunee traumoista, mutta syytön se toinen niihin on...

        Hauskaa, kun mietit kovasti tuota alkoholikäyttöäni. 😄

        Ei tää ole ihan kohillaan, mutta ei tämän tiedostaminen mua kirpaise. Tämä on seuraus jostain muusta...en absolutismilla korjaisi juurisyytä...

        Koitan vaan pitää tämän oireen jokseenkin "ei haitallisena". Tämä kuitenkin vielä kertoo mulle jotain minusta... kun ei kerro ja ja on vain taakka, koitan poistaa...kuten tupakan...

        En syyllistä itseäni tästä suotta...kuten sä teet suklaaövereistäs. 😃


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niin... tai mietin, kun oikeasti voisi keskittyä ihmiseen, eikä johonkin tabuun jostain "luonnollisesta faktasta"...

        Mietitäämpäs miksi epäily olisi jokin turvallinen tapa keskittyä ihmiseen?

        Tai mitä se kertoo vaikka ihmisestä, että kyttää toista, että mitä se tekee, sanoo jne?

        Jos tuon kääntää vaikka koiraan, niin se on pelokas, epävarma ja säikky...

        Joo ja kyllä mä pidän sua säikkynä...et hirveesti luota itseesi ja siksi tykkäät hyökkäillä ja sähistä... sulla on vielä psljon matkaa tasapsinoon, mutta et taida edes sitä haluta? 🤔

        ”Tai mitä se kertoo vaikka ihmisestä, että kyttää toista, että mitä se tekee, sanoo jne?”

        Minusta se kertoo vain siitä että aiemmat huonot kokemukset ovat saaneet íhmisen olemaan hiukan varpaillaan.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Kyse ei ole muihin luottamisesta, vaan itseesi luottamisesta...

        Tiedän mistä puhun... oon itsekin säikky tyyppi lopulta...ja en luota itseeni, siksi mä epäilen vaikka suhteessa toista. Mittailen ja katson tarkkaan, yrittääkö hän käyttää minua hyväkseen... ei sellainen ole terveellä pohjalla. Se johtunee traumoista, mutta syytön se toinen niihin on...

        Hauskaa, kun mietit kovasti tuota alkoholikäyttöäni. 😄

        Ei tää ole ihan kohillaan, mutta ei tämän tiedostaminen mua kirpaise. Tämä on seuraus jostain muusta...en absolutismilla korjaisi juurisyytä...

        Koitan vaan pitää tämän oireen jokseenkin "ei haitallisena". Tämä kuitenkin vielä kertoo mulle jotain minusta... kun ei kerro ja ja on vain taakka, koitan poistaa...kuten tupakan...

        En syyllistä itseäni tästä suotta...kuten sä teet suklaaövereistäs. 😃

        Niin, minäkin olen vähän ajatellut että sulla olisi jotkut asiat itseltäsi vähän hukassa. Ettet ihan taida ehkä tietää mitä lopulta haluat.

        Ja hei, ei sitä tarvitse aina tietääkkään. Kattelee rauhassa...

        Alkoholin käytössä ei ole mitään hauskaa. Olen kokenut elämän varrella lähimmissä ihmisissä mitä riippuvuudet päihteisiin saavat aikaan. Jo siinä vaiheessa kun alkoholi tekee kerran k"sipääksi, pitää olla ottamatta ollenkaan. Tai ei voi olla ottamatta, se kuuluu vapaa-ajan viettoon, silloin on ongelma. Ihmisistä tulee täys idiootteja humalassa. Joka ainoasta.

        Mulla on hyvä itsetunto. Luotan itseeni tietyissä asioissa ja joissain en. Ei siinä ole mulla mitään ongelmaa. Hyvä itsetunto kun ei tarkoita sitä, että kuvittelee olevansa kaikkivaltias jumala. Vaan että tunnistaa huonotkin puolensa, tai sellaiset jotka eivät välttämättä ole vahvuuksia.. 😏

        Mun itsekseen pärjäämiseni on saanut ihmisissä aikaan jopa halua sabotoida mun elämääni tai tekemisiäni. Sellaiset ihmiset pidetään jatkossa etäällä. Ihan joka lähtöön löytyy idiootteja.

        xLiner


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Kyse ei ole muihin luottamisesta, vaan itseesi luottamisesta...

        Tiedän mistä puhun... oon itsekin säikky tyyppi lopulta...ja en luota itseeni, siksi mä epäilen vaikka suhteessa toista. Mittailen ja katson tarkkaan, yrittääkö hän käyttää minua hyväkseen... ei sellainen ole terveellä pohjalla. Se johtunee traumoista, mutta syytön se toinen niihin on...

        Hauskaa, kun mietit kovasti tuota alkoholikäyttöäni. 😄

        Ei tää ole ihan kohillaan, mutta ei tämän tiedostaminen mua kirpaise. Tämä on seuraus jostain muusta...en absolutismilla korjaisi juurisyytä...

        Koitan vaan pitää tämän oireen jokseenkin "ei haitallisena". Tämä kuitenkin vielä kertoo mulle jotain minusta... kun ei kerro ja ja on vain taakka, koitan poistaa...kuten tupakan...

        En syyllistä itseäni tästä suotta...kuten sä teet suklaaövereistäs. 😃

        Alkoholin käyttö on ongelma itse käyttäjälle vasta sitten kun jotain tärkeää on mennyt.

        Sitä ennen kannattaa kysyä läheisiltä, onko sun alkoholin käyttösi heille ongelma. Muistelisin, että poikasi jo kieltäytyi tuomasta sulle kaljaa kaupasta. Tässä kohtaa pitäis hälytyskellojen jo soida. Hän ei halunnut mahdollistaa sun juomistasi.

        xLiner


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niin... tai mietin, kun oikeasti voisi keskittyä ihmiseen, eikä johonkin tabuun jostain "luonnollisesta faktasta"...

        Mietitäämpäs miksi epäily olisi jokin turvallinen tapa keskittyä ihmiseen?

        Tai mitä se kertoo vaikka ihmisestä, että kyttää toista, että mitä se tekee, sanoo jne?

        Jos tuon kääntää vaikka koiraan, niin se on pelokas, epävarma ja säikky...

        Joo ja kyllä mä pidän sua säikkynä...et hirveesti luota itseesi ja siksi tykkäät hyökkäillä ja sähistä... sulla on vielä psljon matkaa tasapsinoon, mutta et taida edes sitä haluta? 🤔

        Koirahan on aina vieraassa seurassa ja/tai vieraassa paikassa tarkkana ja varuillaan, mutta ei se itsessään tee koirasta pelokasta, epävarma tai säikkyä. Sellaista koiraa ei olejaan, joka ei olisi vieraassa seurassa ja paikassa valppaana ja varuillaan. Se on normaali koiran olotila. Tosin sähän olet tainnut kertoakin, että sä et juuri koirien päälle ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koirahan on aina vieraassa seurassa ja/tai vieraassa paikassa tarkkana ja varuillaan, mutta ei se itsessään tee koirasta pelokasta, epävarma tai säikkyä. Sellaista koiraa ei olejaan, joka ei olisi vieraassa seurassa ja paikassa valppaana ja varuillaan. Se on normaali koiran olotila. Tosin sähän olet tainnut kertoakin, että sä et juuri koirien päälle ymmärrä.

        Oma koirani, joka on rauhallisuuden ja itsevarmuuden perikuva, on erinomainen esimwrkki siitä miten koira on aina vieraassa tilanteessa valppaana, vaikka ihminen ei sitä usein edes tajua.

        Jos menemme kylään johonkin tai vaikka mökkeilemään tai useammaksi päiväksi mihin tahansa missä on vieraita ihmisiä, niin kotiinpaluun jälkeen koira nukkuu päivän pari kuin uppotukki. Se vaikutta kyllä siellä reissussa olevan täysin rauhallinen, tykkää ihmisistä kuten aina, vaikuttaa nukkuvan ja läpäävänkin, ihan kuten normaalisti. Todellisuudessa se on kuitenkin silloin vuorokaudet ympäriinsä vahtimoodissa ja hieman virittyneessä tilassa. Sen uni on koko ajan pelkkää koiranunta, josta pieninkin häiriötekijä herättää hetkessä. Ensiksi se vaikuttaa nukkuvan sikeäsi, mutta mikä tahansa yllättävä tapahtuma saa sen tulemaan hetkessä katsomaan mitä tapahtuu. Ei se rynni tai hötkyile, vaan kävelee rauhallisesti tarkastelemaan tilannetta, jollei sitten koe, että tilanteessa on jokin akuutti vaara. Kotiin palattuamme se sitten rentoutuu, menee omaan tuttuun paikkaansa nukkumaan ja nukkuu sikeästi. Silloin sitä ei herätä mikään räjähdystä pienempi asia.


    • Anonyymi

      Niillä on aina p.llu mielessä. Kyl näi o.💩

      • Niillä? Miehillä? Siis minullakin?

        Jos mä hsluisin oikeasti vain sitä p.llua, niin sehän järjestyis vaikka suuriinpiirtein nyt heti. Täältä keskeltä metsirnkin saisin sitä p.llua, jos se olisi se juttu.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niillä? Miehillä? Siis minullakin?

        Jos mä hsluisin oikeasti vain sitä p.llua, niin sehän järjestyis vaikka suuriinpiirtein nyt heti. Täältä keskeltä metsirnkin saisin sitä p.llua, jos se olisi se juttu.

        Noh ,sinua lukuunottamatta.😅 ihanaa ollut huomata että on muunlaisiakin miehiä. Ja se eka sellainen olet minun maIlmassani , sinä. Kiitos että olet.💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh ,sinua lukuunottamatta.😅 ihanaa ollut huomata että on muunlaisiakin miehiä. Ja se eka sellainen olet minun maIlmassani , sinä. Kiitos että olet.💩

        No veikkaan etten mä ainoa ole. Uskon jopa, että minunlaisia on enemmistö miehistä.

        Tämä yliseksualisoiva maailma vaan ajaa niin monet miehet, kuin naisetkin ajattelemaan, että miehet on kuin eläimet luonnossa...panee vaan...

        Jotenkin muurahaisilla ja mehiläisillä se uroksen rooli on jotenkin karu... on elossa niin pitkään kuin panee, sit joutaa kupsahtaa...

        Ja sitä minäkin lopulta olen täällä ja irl monelle naiselle...munaeläin, joka miettii vaan panemista. Toi sun eka kommentti oli sito ja hyvä... rehellinen. 🙂


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No veikkaan etten mä ainoa ole. Uskon jopa, että minunlaisia on enemmistö miehistä.

        Tämä yliseksualisoiva maailma vaan ajaa niin monet miehet, kuin naisetkin ajattelemaan, että miehet on kuin eläimet luonnossa...panee vaan...

        Jotenkin muurahaisilla ja mehiläisillä se uroksen rooli on jotenkin karu... on elossa niin pitkään kuin panee, sit joutaa kupsahtaa...

        Ja sitä minäkin lopulta olen täällä ja irl monelle naiselle...munaeläin, joka miettii vaan panemista. Toi sun eka kommentti oli sito ja hyvä... rehellinen. 🙂

        Anteeksi. Näin olen kokenut. Ei ole kaikkien miesten syytä se. Ehkä vedän puoleeni juuri noita sarvisonneja ja siksi olen luokitellut kaikki sellaisiksi. Mutta sinulla on tärkeä rooli,edustaa niitä oikeita miehiä,mitä me monet naiset ei saada ehkä koskaan kohdata. Todellisuudessa juuri sinun kaltaisiasi me tahdotaan. Missä piileksitte? Pitäkää ääntä,tulkaa esiin. Hyvä sinä👍.💩


      • Anonyymi

        Oletko miehenä Dissen perään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi. Näin olen kokenut. Ei ole kaikkien miesten syytä se. Ehkä vedän puoleeni juuri noita sarvisonneja ja siksi olen luokitellut kaikki sellaisiksi. Mutta sinulla on tärkeä rooli,edustaa niitä oikeita miehiä,mitä me monet naiset ei saada ehkä koskaan kohdata. Todellisuudessa juuri sinun kaltaisiasi me tahdotaan. Missä piileksitte? Pitäkää ääntä,tulkaa esiin. Hyvä sinä👍.💩

        Saattaa mun ikäisissä vielä vaikuttaa sellainen "kulttuurinen paine".

        Terveen miehen merkki on olla sellainen "munaheikki". Kaverit kysyy treffien jälkeen saitko tötteröö ja ehkä 7 treffien jälkeen nsinen miettii, että tää on joku aseksuaali...

        Tää on jotenkin hassu "itseään ruokkiva oravanpyörä". 😄
        Ja mä ehkä vaan katselen tätä sivusta....😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko miehenä Dissen perään?

        Ihan naisena tuollaisen dissen ottaisin vaikka näkemättä . 😁👍.💩


      • Disseisback kirjoitti:

        No veikkaan etten mä ainoa ole. Uskon jopa, että minunlaisia on enemmistö miehistä.

        Tämä yliseksualisoiva maailma vaan ajaa niin monet miehet, kuin naisetkin ajattelemaan, että miehet on kuin eläimet luonnossa...panee vaan...

        Jotenkin muurahaisilla ja mehiläisillä se uroksen rooli on jotenkin karu... on elossa niin pitkään kuin panee, sit joutaa kupsahtaa...

        Ja sitä minäkin lopulta olen täällä ja irl monelle naiselle...munaeläin, joka miettii vaan panemista. Toi sun eka kommentti oli sito ja hyvä... rehellinen. 🙂

        Ja jotkut kyllä ovatkin pelkkää panemista varten elossa, muuta ei vaikuta kaikkien aivoihin mahtuvan.

        Kovin yks toikkoinen elämä, jos seksi on elämisensä ehto ja ainoa motivaattori kumppanuuteen. Ampuisin reiän päähäni, jos pääni olis niin tyhjää täynnä.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Ja jotkut kyllä ovatkin pelkkää panemista varten elossa, muuta ei vaikuta kaikkien aivoihin mahtuvan.

        Kovin yks toikkoinen elämä, jos seksi on elämisensä ehto ja ainoa motivaattori kumppanuuteen. Ampuisin reiän päähäni, jos pääni olis niin tyhjää täynnä.

        Kiitos. Te henkisesti älykkäät miehet,tulkaa esiin enemmän.🤗.💩


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ja jotkut kyllä ovatkin pelkkää panemista varten elossa, muuta ei vaikuta kaikkien aivoihin mahtuvan.

        Kovin yks toikkoinen elämä, jos seksi on elämisensä ehto ja ainoa motivaattori kumppanuuteen. Ampuisin reiän päähäni, jos pääni olis niin tyhjää täynnä.

        Kelle se joku yks juttu elämässä on mitäkin? 🤔


      • Disseisback kirjoitti:

        Kelle se joku yks juttu elämässä on mitäkin? 🤔

        Niinpä, mulla vaan loppuu mielenkiinto kuunnella ihmistä, kun tulee eteen puheet joilla osoittaa olevansa panemisen perään. Siinä kohtaa mun pää sulkee välittömästi esiripun ja rautaportit lipuu eteen, välillemme hänen ja minun. Eikä siitä portista ole enää sisäänpääsyä.

        Eli en ees vaivaudu kuulemaan sitä mitäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Te henkisesti älykkäät miehet,tulkaa esiin enemmän.🤗.💩

        Missä lie luuraavat, välillä niitä näkee muttei ne kovin paljon yleensä äänessä ole. Kai nekin on hiljaa hämmennyksestä.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Missä lie luuraavat, välillä niitä näkee muttei ne kovin paljon yleensä äänessä ole. Kai nekin on hiljaa hämmennyksestä.

        Ja miehien maailmassa mies joka ei innostu olemaan edes leikisti panomies puheissaan, vaikka edes huumorilla on helposti muitten miesten silmissä homo, ämmä, outo, friikki jotenkin vammainen tapaus.

        Miesporukoissa on tullu hyvin tutuksi imagon merkitys kaverien kanssa, jotta uskottavuus säilyy. Että kyllä miehissäkin on tyhmyyttä vallan vitusti.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ja miehien maailmassa mies joka ei innostu olemaan edes leikisti panomies puheissaan, vaikka edes huumorilla on helposti muitten miesten silmissä homo, ämmä, outo, friikki jotenkin vammainen tapaus.

        Miesporukoissa on tullu hyvin tutuksi imagon merkitys kaverien kanssa, jotta uskottavuus säilyy. Että kyllä miehissäkin on tyhmyyttä vallan vitusti.

        Jos taas naisilla yhtä tyhmää "huumorua" on miesten kuolaamis jutut, mitkä minua ainakin tympäsee aina. Meni joo teininä vielä hehee ja hihoo pippeli näkyy housujen läpi ja muuta tyhmää läpätystä, mutta kyllä se silloin jo tuntui vähän bimbolta koko homma.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Jos taas naisilla yhtä tyhmää "huumorua" on miesten kuolaamis jutut, mitkä minua ainakin tympäsee aina. Meni joo teininä vielä hehee ja hihoo pippeli näkyy housujen läpi ja muuta tyhmää läpätystä, mutta kyllä se silloin jo tuntui vähän bimbolta koko homma.

        Joo miehillä sattuu ole ulkonevat sukuelimet ja joo ne saattaa vaatteuden läpikin näkyä, so? Luonnollista minusta, että kehon muotoja näkyy ilman alastomuuttakin. Eikä villitse mitenkään.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Jos taas naisilla yhtä tyhmää "huumorua" on miesten kuolaamis jutut, mitkä minua ainakin tympäsee aina. Meni joo teininä vielä hehee ja hihoo pippeli näkyy housujen läpi ja muuta tyhmää läpätystä, mutta kyllä se silloin jo tuntui vähän bimbolta koko homma.

        No se vaan ei saisi näkyä!!!


      • Disseisback kirjoitti:

        No veikkaan etten mä ainoa ole. Uskon jopa, että minunlaisia on enemmistö miehistä.

        Tämä yliseksualisoiva maailma vaan ajaa niin monet miehet, kuin naisetkin ajattelemaan, että miehet on kuin eläimet luonnossa...panee vaan...

        Jotenkin muurahaisilla ja mehiläisillä se uroksen rooli on jotenkin karu... on elossa niin pitkään kuin panee, sit joutaa kupsahtaa...

        Ja sitä minäkin lopulta olen täällä ja irl monelle naiselle...munaeläin, joka miettii vaan panemista. Toi sun eka kommentti oli sito ja hyvä... rehellinen. 🙂

        Sivuheittona tuohon voin sanoa että olen tismalleen samaa mieltä, täällä esiintyvät universaalit yleistykset hyppäävät silmille turhan usein ja saavat tuntumaan siltä että olet jokin homeinen kaapin perukoille unohtunut leivänkannikka joka ei kelpaa edes murusinakaan paikallisen puiston puluille 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se vaan ei saisi näkyä!!!

        Älä kattele sutä, sillöhän siitä pääset. 😄

        Pakkoko on kyylätä toisten munia, kato kasvoihin älä muniin.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Älä kattele sutä, sillöhän siitä pääset. 😄

        Pakkoko on kyylätä toisten munia, kato kasvoihin älä muniin.

        Minä olen niiden korkeudella !!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen niiden korkeudella !!!

        Pyörätuolissa? Olen pahoillani, mutta kai sun niska taipuu niin, että saat katseen ylöspäin?


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Pyörätuolissa? Olen pahoillani, mutta kai sun niska taipuu niin, että saat katseen ylöspäin?

        Pituus! Ei tuoli!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pituus! Ei tuoli!

        Kääpiökasvuisuus? Miltä maailma näyttää haarujen halki katsottuna? Kysyn, koska en tiedä. En ilkeyttäni.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Kääpiökasvuisuus? Miltä maailma näyttää haarujen halki katsottuna? Kysyn, koska en tiedä. En ilkeyttäni.

        No siltä!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siltä!!

        Auttasko hevosen silmälaput?


      • EivorCreed kirjoitti:

        Auttasko hevosen silmälaput?

        Tai sitten vaan karaistut ja lopetat draaman. Munat ne vaan on. Ei mitään ihmeellistä muilla kun sillä joka on sulle muutenkin se amazing. Special one.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Tai sitten vaan karaistut ja lopetat draaman. Munat ne vaan on. Ei mitään ihmeellistä muilla kun sillä joka on sulle muutenkin se amazing. Special one.

        Tykkään noista elukan hauskoista kommenteista mutta myös siitä,että sinussa on munaa😄.💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään noista elukan hauskoista kommenteista mutta myös siitä,että sinussa on munaa😄.💩

        😘 munminämies vai munaminämies 🤔 kas siinä pulma 🙂


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Kääpiökasvuisuus? Miltä maailma näyttää haarujen halki katsottuna? Kysyn, koska en tiedä. En ilkeyttäni.

        Kyllä tämä sun meno syntymätraumalta vaikuttaakin monologimies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Te henkisesti älykkäät miehet,tulkaa esiin enemmän.🤗.💩

        Sinä ainakaan et sellaiselta kovin kultivoituneelta mieheltä vaikuta, turahdus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan naisena tuollaisen dissen ottaisin vaikka näkemättä . 😁👍.💩

        And yet dude all you have is this obscene illusion to be excepted amongst females


    • Anonyymi

      Sepä se. Omat himot ,toiveet ja niiden itsekäs täyttäminen, tai vaikka avustustyö kriisialueilla oman henkensä uhalla. Aika suuri kuilu se.💩

      • Anonyymi

        Ajatelkaa niitä avustustyöntekijöitä jotka lähtee kriisialueille pelastamaan ihmishenkiä,oman henkensä uhalla. Heitä oikeasti kuolee siellä. Siinä on sydämmestä viisaita ihmissieluja. Ihailen ja kunnioitan. Tahtoisin olla yksi heistä. Silloin elämällä olisi todellakin arvokas tarkoitus.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatelkaa niitä avustustyöntekijöitä jotka lähtee kriisialueille pelastamaan ihmishenkiä,oman henkensä uhalla. Heitä oikeasti kuolee siellä. Siinä on sydämmestä viisaita ihmissieluja. Ihailen ja kunnioitan. Tahtoisin olla yksi heistä. Silloin elämällä olisi todellakin arvokas tarkoitus.💩

        Älä hyvä mies lähe sinne Ukrainaan esim, olet vaa tiellä


    • Anonyymi

      Lopeta juopottelu! Mihin sä sitä tarvitset!

      • Anonyymi

        Kukaan ei tarvii juopottelua mihinkään😁 ellei sitten jaksaakseen kaikkea maailmanpahuutta ja pskaa. Kasatakseen ajatukset joista ei muuten kiinni saa. Ei ole aikaa,eikä anneta,keskittyä olennaiseen. 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei tarvii juopottelua mihinkään😁 ellei sitten jaksaakseen kaikkea maailmanpahuutta ja pskaa. Kasatakseen ajatukset joista ei muuten kiinni saa. Ei ole aikaa,eikä anneta,keskittyä olennaiseen. 💩

        Hyvin sä kyllä tänään kommentoit, jep.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sä kyllä tänään kommentoit, jep.

        Hyvin usein herkät sielukkaat ihmiset juopottelee,varsinkin jos heillä ei ole kykyä voimavaroja tai mahdollisuutta toimia,tehdä ja parantaa maailmaa,pelastaa ihmishenkiä,auttaa. Se on voimavarojen tuhlaamista. Mutta minkäs teet?💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin usein herkät sielukkaat ihmiset juopottelee,varsinkin jos heillä ei ole kykyä voimavaroja tai mahdollisuutta toimia,tehdä ja parantaa maailmaa,pelastaa ihmishenkiä,auttaa. Se on voimavarojen tuhlaamista. Mutta minkäs teet?💩

        Sulla on sunnuntain viisaussäkki selvästi auki. Jaa no mä vaan maalaan ja sitten tulee kauheaa p*skaa jos ei oo sinä päivänä kyennyt maailmaa pelastamaan, silleen se toisilla kulminoituu. Nykyisin olis kai sellaista wine & paint, mutta ei tähän pidä viiniä ottaa.

        Dissen ei pidä ottaa ollenkaan. Mun mielestä sauna hoitais yksin sitä sielua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on sunnuntain viisaussäkki selvästi auki. Jaa no mä vaan maalaan ja sitten tulee kauheaa p*skaa jos ei oo sinä päivänä kyennyt maailmaa pelastamaan, silleen se toisilla kulminoituu. Nykyisin olis kai sellaista wine & paint, mutta ei tähän pidä viiniä ottaa.

        Dissen ei pidä ottaa ollenkaan. Mun mielestä sauna hoitais yksin sitä sielua.

        Kiitos. Sauna siis lämpeemään😄 Leo rojas,farawel,ton miehen kun sais pulloon🤭😁.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Sauna siis lämpeemään😄 Leo rojas,farawel,ton miehen kun sais pulloon🤭😁.💩

        Kuunnelkaa myös inkas wambras,ai miten hyvä fiilis tulee.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuunnelkaa myös inkas wambras,ai miten hyvä fiilis tulee.💩

        Lienen sellainen intiiaanisielu. Eksynyt kauas omistani. Kaipuu kotiin.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sä kyllä tänään kommentoit, jep.

        Mitä tämä mies eilen kommentoi? Taalasmaan Ulla kyselee, pakko sekaantua kaikkeen


    • Anonyymi

      Eikä oleta. Mistä tuollaista olet saanut päähäsi?

    • Anonyymi

      Mä olen sielultani karhu. Koen, että olen karhu ihmiskehossa

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      190
      3992
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      194
      2851
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      58
      1726
    4. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      118
      1700
    5. Pakettiauton kuljettaja tappoi

      Kuljettajan nimi joka tappoi 2 ihmistä.
      Leppävirta
      13
      1488
    6. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      423
      1347
    7. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      68
      1292
    8. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1283
    9. Mikä on sinun ja rakkaasi ikäero?

      Kirjoita, jos rakkaasi on nuorempi/vanhempi 🥰
      Ikävä
      94
      1274
    10. Mies minkälaisista naisista yleensä

      Tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
      Ikävä
      75
      1216
    Aihe