Mitä et sietäisi kumppaniltasi

Anonyymi-ap

Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia

165

3164

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen hyvin joustava ihminen, mutta haluan keittää kahvin itse

      • Anonyymi

        Mitä jos kumppanisi ja rakkaasi keittää paremmat kahvit ja huomaat onpas hyvää osaa se keittää kahvit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos kumppanisi ja rakkaasi keittää paremmat kahvit ja huomaat onpas hyvää osaa se keittää kahvit

        No sitten ei muuta kuin kurkusta alas 🙂


      • Anonyymi

        Ekollu sulle!


    • Anonyymi

      Rumapainoisuus ja tottelemattomuus ovat asioita jotka tekevät kumppanista exän.

      • Anonyymi

        näin se on.


      • Anonyymi

        Sikshän olet yksin paha ihminen👺!


      • Anonyymi

        Varmasti parasta sille ex. lle. Ei kenenkään tarvitse totella


      • Anonyymi

        Nykyaikana ei enää kaisetkaan ole orjia kun saa palkkaa työstään päättää itse mitä tekee kenen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyaikana ei enää kaisetkaan ole orjia kun saa palkkaa työstään päättää itse mitä tekee kenen kanssa.

        Naiset


    • Anonyymi

      Oikeastaan kaikki minuun itseseeni ja omaan ruumiinseeni liittyvät asiat ovat sellaiia, joissa lopullinen päätösvalta on minulla. Keskustella tietenkin voi, mutta lopullinen päätös on se, jonka minä itse päätän.

      • Anonyymi

        Eli voi käytännössä todeta, että kaikki mitä Välis vaatisi saada määrätä kumppaninsa puolesta ovat asioita, joita en kumppaniltani sietäisi. 🙂


      • Anonyymi

        Olet tiikeri naaras pidän sinusta


      • Anonyymi

        Entä jos miehesi haluaisi pussailla pimppisi koska olet vaan niin ihana ja kiltti miestäsi kohtaan eli mies haluaa tehdä sinulle hyvää ja ihanaa ja siten kertoa että rakastaa sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos miehesi haluaisi pussailla pimppisi koska olet vaan niin ihana ja kiltti miestäsi kohtaan eli mies haluaa tehdä sinulle hyvää ja ihanaa ja siten kertoa että rakastaa sinua

        Taisin jo kertoa miten tuo menee. MINÄ päätän omasta korpastani ja se siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos miehesi haluaisi pussailla pimppisi koska olet vaan niin ihana ja kiltti miestäsi kohtaan eli mies haluaa tehdä sinulle hyvää ja ihanaa ja siten kertoa että rakastaa sinua

        Ja kyllä ... kaikki nuo sun vonkunat, että mies tahtoo sitä ja mies tahtoo tätä ja vinku vonku, on kuin joutuisi kuuntelemaan keskenkasvuista kakaraa. Minä päätän mitä minä syön tai mitä juon ja koska syön tai koska juon ja koska käyn suihkussa ja koska en ja käynkö saunassa vai enkö käy saunassa ja lähdenkö mökille vain enkä lähde ja mitä luen päälleni ja mitä en ja millaiset hiukseni ovat ja millaiset ne eivät ole ja meikkaanko vai enkö meikkaa ja käynkö kaupassa vai enkö käy ja kokkaanko vai enkö kokkaa tai leivonko tai enkö leivo ja niin edelleen. Minä päätän minne ja miten minua saa pussailla ja koska ja miten saa koskea ja miten ei. Näissä ei kenenkään vinku vonku ulinoita kuunnella. Minä päätän itsestäni ja anna toiselle myös täyden vapauden päättää itsestään. Jos se ei käy, niin ei kannata tuhlata kummankaan aikaa.


      • Anonyymi

        Vihonviimeistä paskaa, jota tarvitsisin on joku hiivatin suukiva. Ota itseltäsi, jos taivut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä ... kaikki nuo sun vonkunat, että mies tahtoo sitä ja mies tahtoo tätä ja vinku vonku, on kuin joutuisi kuuntelemaan keskenkasvuista kakaraa. Minä päätän mitä minä syön tai mitä juon ja koska syön tai koska juon ja koska käyn suihkussa ja koska en ja käynkö saunassa vai enkö käy saunassa ja lähdenkö mökille vain enkä lähde ja mitä luen päälleni ja mitä en ja millaiset hiukseni ovat ja millaiset ne eivät ole ja meikkaanko vai enkö meikkaa ja käynkö kaupassa vai enkö käy ja kokkaanko vai enkö kokkaa tai leivonko tai enkö leivo ja niin edelleen. Minä päätän minne ja miten minua saa pussailla ja koska ja miten saa koskea ja miten ei. Näissä ei kenenkään vinku vonku ulinoita kuunnella. Minä päätän itsestäni ja anna toiselle myös täyden vapauden päättää itsestään. Jos se ei käy, niin ei kannata tuhlata kummankaan aikaa.

        No joo mutta entä jos mies kysyy saanko rakkaani pussailla pimppiäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo mutta entä jos mies kysyy saanko rakkaani pussailla pimppiäsi

        Vastaus on ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä ... kaikki nuo sun vonkunat, että mies tahtoo sitä ja mies tahtoo tätä ja vinku vonku, on kuin joutuisi kuuntelemaan keskenkasvuista kakaraa. Minä päätän mitä minä syön tai mitä juon ja koska syön tai koska juon ja koska käyn suihkussa ja koska en ja käynkö saunassa vai enkö käy saunassa ja lähdenkö mökille vain enkä lähde ja mitä luen päälleni ja mitä en ja millaiset hiukseni ovat ja millaiset ne eivät ole ja meikkaanko vai enkö meikkaa ja käynkö kaupassa vai enkö käy ja kokkaanko vai enkö kokkaa tai leivonko tai enkö leivo ja niin edelleen. Minä päätän minne ja miten minua saa pussailla ja koska ja miten saa koskea ja miten ei. Näissä ei kenenkään vinku vonku ulinoita kuunnella. Minä päätän itsestäni ja anna toiselle myös täyden vapauden päättää itsestään. Jos se ei käy, niin ei kannata tuhlata kummankaan aikaa.

        Niin päätät mutta toivottavasti miehesi saisi tehdä sinut onnelliseksi vai muut miehetkö sen saa tehdä mut ei oma miehesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihonviimeistä paskaa, jota tarvitsisin on joku hiivatin suukiva. Ota itseltäsi, jos taivut.

        Asia selvä mies sanoo tos on ovi lähde lätkimään ja äkkii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia selvä mies sanoo tos on ovi lähde lätkimään ja äkkii

        En mä mihinkään omasta kodistani lähde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia selvä mies sanoo tos on ovi lähde lätkimään ja äkkii

        No niin, tulihan se sieltä. Et sinä paskan vertaa naisen nautinnosta välitä. Haluatpahanvain AINA saada oman tahtosi lävitse.


      • Näin juuri, minkäänlaista vallankäyttöä minuun ja kehooni en siedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin päätät mutta toivottavasti miehesi saisi tehdä sinut onnelliseksi vai muut miehetkö sen saa tehdä mut ei oma miehesi

        "vai muut miehetkö sen saa tehdä mut ei oma miehesi"

        Mustasukkaisuus on muuten mielestäni yksi kaikkein vähiten viehättävimmistä piirteistä ihmisessä. Jos minusta haluaa hyvin nopeasti eroon, niin kannattaa alkaa syytellä mua moisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, tulihan se sieltä. Et sinä paskan vertaa naisen nautinnosta välitä. Haluatpahanvain AINA saada oman tahtosi lävitse.

        No sinä et ole se oikea eli painu vit.uun ja äkkii en minä sinua tyydytä thät sit loppu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinä et ole se oikea eli painu vit.uun ja äkkii en minä sinua tyydytä thät sit loppu

        En minä mihinkään omasta kodistani lähde. Johan mä sen sanoin. Enkä muuten ole v.ttujakaan kiinnostunut v.tuista. Suksi itse johonkin kuIIimetsään, jos miehesi tekee.


      • Anonyymi

        Eivät sinua naisen orgasmit kiinnosta ja tuskin kykenet edes sellaisia tuottamaan. Noi sun "suukivat" ovat selvästi vain sinua itseäsi varten, eikä niiden mitä ilmeisimmin tarvitse edes tuntua naisesta kivalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos miehesi haluaisi pussailla pimppisi koska olet vaan niin ihana ja kiltti miestäsi kohtaan eli mies haluaa tehdä sinulle hyvää ja ihanaa ja siten kertoa että rakastaa sinua

        Miehet taas toisille tarinoi, toinen esiintyy naisena! Hohhohoo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo mutta entä jos mies kysyy saanko rakkaani pussailla pimppiäsi

        Minun rakkaani saa näin tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo mutta entä jos mies kysyy saanko rakkaani pussailla pimppiäsi

        röppäkelin aikaa no mikä ettei..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun rakkaani saa näin tehdä.

        Se on tietysti sinun päätöksesi. Väliksellä kuitenkin on pahoja vaikeuksia ymmärtää, että jokaisella tosiaan on päätösvalta omasta kehostaan, eikä siihen vinkumiset ja kiukuttelut auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä ... kaikki nuo sun vonkunat, että mies tahtoo sitä ja mies tahtoo tätä ja vinku vonku, on kuin joutuisi kuuntelemaan keskenkasvuista kakaraa. Minä päätän mitä minä syön tai mitä juon ja koska syön tai koska juon ja koska käyn suihkussa ja koska en ja käynkö saunassa vai enkö käy saunassa ja lähdenkö mökille vain enkä lähde ja mitä luen päälleni ja mitä en ja millaiset hiukseni ovat ja millaiset ne eivät ole ja meikkaanko vai enkö meikkaa ja käynkö kaupassa vai enkö käy ja kokkaanko vai enkö kokkaa tai leivonko tai enkö leivo ja niin edelleen. Minä päätän minne ja miten minua saa pussailla ja koska ja miten saa koskea ja miten ei. Näissä ei kenenkään vinku vonku ulinoita kuunnella. Minä päätän itsestäni ja anna toiselle myös täyden vapauden päättää itsestään. Jos se ei käy, niin ei kannata tuhlata kummankaan aikaa.

        Juuri näin minäkin teen. En ukolta mielipiteitä kysele.
        Sanon että laita suusi kiinni hyvän sään aikana ja se tottelee.
        Ulkonäköä tekemääni ruokaa, siivoamista, shoppailua, mitään näistä se ei saa arvostella.
        Muuten on helvetti irti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos miehesi haluaisi pussailla pimppisi koska olet vaan niin ihana ja kiltti miestäsi kohtaan eli mies haluaa tehdä sinulle hyvää ja ihanaa ja siten kertoa että rakastaa sinua

        Naisen ei kannata antaa mitään ennenkuin ukko on maksanut vuokrat sähköt siivonnut pessyt pyykkiä vaihtanut lakanat käynyt pesulla vaihtanut puhtaat alusvaatteet käynyt kaupassa tehnyt ruokaa tuonut viiniä suklaata pessyt astiat mopannut lattiat sitten voi miettiä voiko sen kanssa olla mitenkään muuten edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisin jo kertoa miten tuo menee. MINÄ päätän omasta korpastani ja se siitä.

        Naiset pärjää omin käsin siihen miehiä tarvi on myös muoviset korvikkeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä ... kaikki nuo sun vonkunat, että mies tahtoo sitä ja mies tahtoo tätä ja vinku vonku, on kuin joutuisi kuuntelemaan keskenkasvuista kakaraa. Minä päätän mitä minä syön tai mitä juon ja koska syön tai koska juon ja koska käyn suihkussa ja koska en ja käynkö saunassa vai enkö käy saunassa ja lähdenkö mökille vain enkä lähde ja mitä luen päälleni ja mitä en ja millaiset hiukseni ovat ja millaiset ne eivät ole ja meikkaanko vai enkö meikkaa ja käynkö kaupassa vai enkö käy ja kokkaanko vai enkö kokkaa tai leivonko tai enkö leivo ja niin edelleen. Minä päätän minne ja miten minua saa pussailla ja koska ja miten saa koskea ja miten ei. Näissä ei kenenkään vinku vonku ulinoita kuunnella. Minä päätän itsestäni ja anna toiselle myös täyden vapauden päättää itsestään. Jos se ei käy, niin ei kannata tuhlata kummankaan aikaa.

        Yksikin ukko porasi julkisesti kun vaimo köy kaupassa puoli tuntia hän joutuu odottamaan ! Ukko kuin 5 vuotias lapsi kiukuttelee ikäänkuin äidilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo mutta entä jos mies kysyy saanko rakkaani pussailla pimppiäsi

        Vedä käteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin päätät mutta toivottavasti miehesi saisi tehdä sinut onnelliseksi vai muut miehetkö sen saa tehdä mut ei oma miehesi

        Miehet ja naiset on saman arvoisia ja kumpikin pettää jos haluaa on pettämättä jos ei halua aikuiset ihmiset ja valitsee itse kenen kanssa on tai ei ole ja mistä pitää mistä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia selvä mies sanoo tos on ovi lähde lätkimään ja äkkii

        Jos mies asuu naisen asunnossa niin mies heitetään ulos jos se ei osaa käyttäytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisin jo kertoa miten tuo menee. MINÄ päätän omasta korpastani ja se siitä.

        Kunnes mammutti tulee ja väkisin ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä ... kaikki nuo sun vonkunat, että mies tahtoo sitä ja mies tahtoo tätä ja vinku vonku, on kuin joutuisi kuuntelemaan keskenkasvuista kakaraa. Minä päätän mitä minä syön tai mitä juon ja koska syön tai koska juon ja koska käyn suihkussa ja koska en ja käynkö saunassa vai enkö käy saunassa ja lähdenkö mökille vain enkä lähde ja mitä luen päälleni ja mitä en ja millaiset hiukseni ovat ja millaiset ne eivät ole ja meikkaanko vai enkö meikkaa ja käynkö kaupassa vai enkö käy ja kokkaanko vai enkö kokkaa tai leivonko tai enkö leivo ja niin edelleen. Minä päätän minne ja miten minua saa pussailla ja koska ja miten saa koskea ja miten ei. Näissä ei kenenkään vinku vonku ulinoita kuunnella. Minä päätän itsestäni ja anna toiselle myös täyden vapauden päättää itsestään. Jos se ei käy, niin ei kannata tuhlata kummankaan aikaa.

        Jokinorsut ulkoruokintaan,ei tuollaista kukaan kauaa katsele


    • En riitele, mutta voin huomauttaa rakentavassa mielessä, jos krääsä- ja romukasoja alkaa ilmestymään liian moneen paikkaan ja eteisen kulkuväylälle.
      Tavaroilla on omat paikkansa. Kun niitä ei enää tarvita, ne toimitetaan omille paikoilleen, eikä jätetä levälleen. Tästä joudun joskus antamaan palautetta. Muuten olen hyvin joustava ja rento. 😇

    • Entisistä puhuminen. Sitten pitää mennä sen entisen luokse.

    • Anonyymi

      Epärehellisyyttä en siedä pitkään. Tuskin meistä kukaan täysin rehellinen on koko aikaa, mutta siinä on raja. Vieraat suhteet eivät ainakaan minun parisuhteeseeni mahdu,

    • Anonyymi

      Pall*jen laittamista silmien päälle.

      • Anonyymi

        Eli 69 leikit ei tule kysymykseen no joo paremmin nauttii kun kumpikin saa erikseen nautinnon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli 69 leikit ei tule kysymykseen no joo paremmin nauttii kun kumpikin saa erikseen nautinnon

        Minkälaista 69 oot harrastanut jos pall* t on silmien päällä 😂


      • Anonyymi

        Ei kyllä ole ikinä käynyt niin. Mutta harmi että sulle on käynyt niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä ole ikinä käynyt niin. Mutta harmi että sulle on käynyt niin.

        Kyllä siinä niin voi käydä kun olet selälläsi ja mies päälläsi mutta eikö olis kivempi jos kumpikin sais yksipuolisen suukivat eli silloin kumpikin sais nauttia ja sais yksin orgasmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siinä niin voi käydä kun olet selälläsi ja mies päälläsi mutta eikö olis kivempi jos kumpikin sais yksipuolisen suukivat eli silloin kumpikin sais nauttia ja sais yksin orgasmin

        Johan on vitjapallit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siinä niin voi käydä kun olet selälläsi ja mies päälläsi mutta eikö olis kivempi jos kumpikin sais yksipuolisen suukivat eli silloin kumpikin sais nauttia ja sais yksin orgasmin

        Mähän tukehtuisin jos mies päällä olis. Oon kuitenkin sentään sen verran spontaani noissa asioissa ette en mieti etukäteen mikä ois kiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä ole ikinä käynyt niin. Mutta harmi että sulle on käynyt niin.

        Sulla ei oo osunu vitjapalli kohdalle.


    • Anonyymi

      Haluan ajaa itse autolla. Siitä voi tulla riitaa, mutta voin tarjota rentouttavan drinksun ja iltasamomat, jos ei muuten uskalla :)

      🐾

      • Anonyymi

        Se on kyllä semmonen juttu eli ainoa asia josta en jousta minä ajan autollani tai meidän autolla sitä ei muut aja kaikesta muusta voin joustaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kyllä semmonen juttu eli ainoa asia josta en jousta minä ajan autollani tai meidän autolla sitä ei muut aja kaikesta muusta voin joustaa

        Eihän se ole mikään nogelma, että sinä ajat autollasi. Sinä ajat omaasi ja minä omaani ja silloin ei ole mitään ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ole mikään nogelma, että sinä ajat autollasi. Sinä ajat omaasi ja minä omaani ja silloin ei ole mitään ongelmaa.

        Entä kun on yhteinen auto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä kun on yhteinen auto

        Ei tule koskaan olemaan, sillä minä ajan omalla autollani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule koskaan olemaan, sillä minä ajan omalla autollani.

        Hyvä, joku roti se pitää olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kyllä semmonen juttu eli ainoa asia josta en jousta minä ajan autollani tai meidän autolla sitä ei muut aja kaikesta muusta voin joustaa

        Niin niin, hys hys, sihen vaan istumaan, kas niin :) minä käännän nyt tästä virtakytkimestä ja sitten kuuluu vähän ääntä ja nytkähtää. Hengittele sinä ihan rauhallisesti, sisään - ulos - sisään -ulos, hyvä hyvä :)

        🐾


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, joku roti se pitää olla.

        Tuollaista mutinaa ja jupinaa ne miehet aina harrastaa, mutta kyytiin siitä vaan joutuu 🤣

        🐾


    • Minkäänlaista väkivaltaa.

      • Anonyymi

        Laita käveleen tuo pahuuden pesä!


    • Anonyymi

      No esimerkiksi nyt siitä, jos kumppani yrittäisi kertoa minulle mikä minun mielestäni tuntuu seksuaalisesti hyvältä ja vaatisi sen varjolla saada tehdä jotain, mikä todellisuudessa tuntuu minusta ikävältä. Kyllä mä nyt ihan itse tiedän minusta tuntuu hyvältä ja mikä ei.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Asioista voi vielä keskustella, jos hän sanoo, että hän haluaisi ja se tuntuisi hänestä hyvältä. Vaan todellakin palaisi pinna, jos toinen yrittäisi jotenkin manipuloida selittämällä, että haluaa antaa orgasmeja tai tehdä hyvää, vaikka selkeästi sanoisin, että ko. asia EI tunnu minusta hyvältä. Jos ei osaa olla rehellinen motiiveistaan edes noin herkissä asioissa kuin seksuaalisuus, niin melkoisen karsea ukko.


    • Anonyymi

      Teen kuule kaiken ihan ite!

    • Anonyymi

      Pettäminen

      • Anonyymi

        Haluat itse tehdä sen?


    • Anonyymi

      Jos oksennus jäätyy kurkkuun kiinni pahoitan mieleni.

    • Anonyymi

      Tietys toiselle ei voi sallia sellaisia asioita mitä itse tekee.

    • Ihan mahdoton tietää, kun se riippuu siitä ihmisestä. Olen kyllä yleensä äärimmäisen joustava. Ehkä joku määräily ja hoputtaminen on asioita jotka käyvät mun hermoon.

      • ja yksi on vetkuttelu ja hidastelu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        ja yksi on vetkuttelu ja hidastelu.

        🙂 Mä en mahda sille mitään, mutta pistää aina hymähdytyttään, kun joku toteaa tolleen, ettei voi sietää vastakkaisia asioita. Tulee heti automaattisesti tunne, että sinäpä on vaikea ihminen, jolle ei mikään kelpaa. No juu, kyllä mä rajua tietysti, että sä varmaan tarkotat tällä taas sitä, että ääripää melkein kaikessa alkaa helposti ärsyttää. Älä siis ota moitteena.

        Tuo hoputtaminen/kiirehtiminen ja vetkuilu/hidastelu ovat siitäkin jänniä ominaisuuksia, että tulkitsevat noita tosi usein väärin ja siihen tulkintaan vaikuttaa temperamentti ja innostuneisuus tosi paljon. Mä itse esimerkiksi joudun todella usein tietyille ihmisille asioita selittäessäni lisäämään, että "mä en tarkoita, että tää pitäis tehdä just nyt" tai "tää voi olla vuoden päästä, ei oo tän päivän homma" tai "ei sun tähän tekemiseentarvii osallistua" tai " mun tarkotus ei oo hoputaa sua, haluun vaan sanoa tän nyt, etten unoha". Olen huomannut että heidän on täysin mahdoton edelleen vuosikausien tuntemisen jälkeenkään tulkita oikein kun innostuneesti selitän jotakin asiaani/ideaani. He tulkitsevat innostukseni aina kiireeksi ja että homma pitäisi tehdä JUST NYT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🙂 Mä en mahda sille mitään, mutta pistää aina hymähdytyttään, kun joku toteaa tolleen, ettei voi sietää vastakkaisia asioita. Tulee heti automaattisesti tunne, että sinäpä on vaikea ihminen, jolle ei mikään kelpaa. No juu, kyllä mä rajua tietysti, että sä varmaan tarkotat tällä taas sitä, että ääripää melkein kaikessa alkaa helposti ärsyttää. Älä siis ota moitteena.

        Tuo hoputtaminen/kiirehtiminen ja vetkuilu/hidastelu ovat siitäkin jänniä ominaisuuksia, että tulkitsevat noita tosi usein väärin ja siihen tulkintaan vaikuttaa temperamentti ja innostuneisuus tosi paljon. Mä itse esimerkiksi joudun todella usein tietyille ihmisille asioita selittäessäni lisäämään, että "mä en tarkoita, että tää pitäis tehdä just nyt" tai "tää voi olla vuoden päästä, ei oo tän päivän homma" tai "ei sun tähän tekemiseentarvii osallistua" tai " mun tarkotus ei oo hoputaa sua, haluun vaan sanoa tän nyt, etten unoha". Olen huomannut että heidän on täysin mahdoton edelleen vuosikausien tuntemisen jälkeenkään tulkita oikein kun innostuneesti selitän jotakin asiaani/ideaani. He tulkitsevat innostukseni aina kiireeksi ja että homma pitäisi tehdä JUST NYT.

        Joo ja kääntäen taas, jos toteaa rauhallisesti, että ehtiihän tuon huomennakin (vaikka kirjaimellisesti tarkottas huomista), niin osa ihmisistä tulkitsee sen rauhallisen ilmaisun vetkutteluksi ja hidasteluksi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        ja yksi on vetkuttelu ja hidastelu.

        Naisilla menee AINA valmistautuessaan enemmän aikaa kuin mitä antoivat ymmärtää. Tämän kun miehenä hyväksyy, on yhteiselo helppoa.


    • Jos kumppani on jo valikoitunut kumppaniksi niin senkun vain sitten siedätte mitä tulemaan pitää ja teette kompromisseja jos kumppani on niiden arvoinen, ruikutirui 🙂

      • Anonyymi

        Ei silloinkaan tarvitse sietää. Moni m*lkero kun paljastuu vasta pidemmän ajan kanssa. Joskus voi jopa käydä kuten sammakolle kattilassa. Alkaa niin pienestä, ettei huomaa milloin on alkanut.

        Kumppanilla on elinikäinen tyytyväisyystakuu. Sen saa palauttaa, laittaa kiertoon tai vaihtaa parempaan 😊

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei silloinkaan tarvitse sietää. Moni m*lkero kun paljastuu vasta pidemmän ajan kanssa. Joskus voi jopa käydä kuten sammakolle kattilassa. Alkaa niin pienestä, ettei huomaa milloin on alkanut.

        Kumppanilla on elinikäinen tyytyväisyystakuu. Sen saa palauttaa, laittaa kiertoon tai vaihtaa parempaan 😊

        xLiner

        Aha 🙂, vai sammakko kattilassa...uusi ilmaisu minulle. Tuohon täytyy todeta että sammakkoperspektiivi on jossain määrin ollut käytössä, loikkasin sitten lopuksi omille teilleni...vielä kun pystyin 😁.


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Aha 🙂, vai sammakko kattilassa...uusi ilmaisu minulle. Tuohon täytyy todeta että sammakkoperspektiivi on jossain määrin ollut käytössä, loikkasin sitten lopuksi omille teilleni...vielä kun pystyin 😁.

        Se sammakko, joka laitettiin kattilaan haaleaan veteen ja levy päälle. Sammakko tottui veden lämpenemiseen eikä ymmärtänyt hypätä ajoissa pois. Tiedä kuka tuotakin on testannut, toivottavasti on vain sanonta.

        Tuo pätee moneen asiaan elämässä. Sitten jossain vaiheessa huomaa kun voi huonosti, että ei hlvetti mitä oikeesti tapahtuu.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se sammakko, joka laitettiin kattilaan haaleaan veteen ja levy päälle. Sammakko tottui veden lämpenemiseen eikä ymmärtänyt hypätä ajoissa pois. Tiedä kuka tuotakin on testannut, toivottavasti on vain sanonta.

        Tuo pätee moneen asiaan elämässä. Sitten jossain vaiheessa huomaa kun voi huonosti, että ei hlvetti mitä oikeesti tapahtuu.

        xLiner

        Luultavasti ei ole pelkkä sanonta ainakaan ranskanmaalla 🙂. Sitten se sammakkoparka yrittää laskea omaa lämpötilaansa, vaan ei sekään loputtomiin toimi


      • Anonyymi

        Jos tuo pitäisi paikkansa, niin ei kai kukaan silloin eroaisi? No, todellisessa maailmassa ihmiset muutuvat ja rakastuessaan usein myös esittävät muuta kuin ovat. Toisinaan kannattaa olla sietämättä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuo pitäisi paikkansa, niin ei kai kukaan silloin eroaisi? No, todellisessa maailmassa ihmiset muutuvat ja rakastuessaan usein myös esittävät muuta kuin ovat. Toisinaan kannattaa olla sietämättä.

        "teette kompromisseja jos kumppani on niiden arvoinen", ellei ole niin...


    • Anonyymi

      eräitä uskontoa tai politiikkaa, ja kun 20-luvun sensuurin aikaa eletään niin sanon vain alkukirjaimet eli isl ja kok

    • Anonyymi

      Entinen 'poikaystävä' kähvelsi rahaa, elektroniikkaa, koruja, ja salaa vei rahaa myös pankkitililtäni. Koko tilanteen vakavuus selvisi kertaheitolla, kun olin ihmetellyt, että minne projektori oli kadonnut aamulla töihin lähtiessäni kun olin luvannut pitää luennon yksityistilaisuudessa. Samalla kotiintullessa kävin pankkiautomaatilla, ja saldo oli miltei nolla. Näinkin voi käydä.

      • Anonyymi

        Tommosta se sitten on kun pidetään yhteisiä rahoja. Toiselle ne on enemmän yhteisiä kuin toiselle. Vai heitteletkö korttejasi tunuslukuineen ja pankkitunnuksia millai sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tommosta se sitten on kun pidetään yhteisiä rahoja. Toiselle ne on enemmän yhteisiä kuin toiselle. Vai heitteletkö korttejasi tunuslukuineen ja pankkitunnuksia millai sattuu.

        Ei ollut edes yhteisiä rahoja, vaan minun rahojani. Pankkikortin tunnusluvun oli saanut selville seisoskelemalla selkäni takana automaatilla asioidessani.


    • Anonyymi

      Persuus ällöttää ja on idiotismia.

      Harjavallan junttipasi luulee olevansa jotain, mutta on täysi vajakkipelle.

    • Anonyymi

      Tatuoinnit,on mulle kuin saastaa..Yök !

    • Anonyymi

      Kielteistä asennetta peppuseksiin

    • Anonyymi

      Miytä vanhempi, sitä tyhgmempi henkilöö on.

      27.ujövyisau ib hikkkiub öktjjtt kögree kaqskukuuunn

    • Anonyymi

      näin kuin mensa it todisyaapi, jokaiinen mernda jokaiinwen mensalainen jolla ikää y yli 30-vuotta on älykkyydeltään noin 10-vuotiawawn tasolls

    • Anonyymi

      Muistan kun aikoinaan menin naimisiin, niin sanoin että sä muuten et kokkaa silloin, kun oon kotona!
      Joutui vähän joustaa, kun vaimo osasi tehdä jälkiruokaa ja minä en.

      >simiti<

      • Anonyymi

        Kuka yleensä edes tänä päivänä syö jälkiruokaa? Ei ihme, että jo nuoretkin ovat todella tuhdissa kunnossa.


    • Anonyymi

      Poistaja poisti asiallisen listan niin ok, jään siihen uskoon, että tämä tunnisti siinä vain omia piirteitään ja sitä ei kärsinyt katsoa. Ok. Sehän selvä sitten. Muuta syytä ei voi olla.

      • Anonyymi

        Täältä poistetaan ihan asiallisia viestejä, ihmettelen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä poistetaan ihan asiallisia viestejä, ihmettelen

        Minä en enää keskustele. Kiitos. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä poistetaan ihan asiallisia viestejä, ihmettelen

        Täällä on junttipersu modeja.


    • Anonyymi

      Pettäminen

    • Anonyymi

      Juoruilu selän takana minun yksityisasioista ja siitä ns narahtaminen

    • Anonyymi

      Pettäminen ryhmäseksibileissä. Yksi vielä menettelee mutta siinä on raja josta en peräänny.

    • Anonyymi

      Pettäminen, polyamorian vaatiminen, työ- ja harrastusvalintoihini puuttuminen.

    • Anonyymi

      Piereskelyä en suvaitse. En halua elää pa--anhajussa.

    • Anonyymi

      Oma vapaus ja päättäminen mitä teen ja milloin ja kenen kanssa. Tästä syystä en voi olla parisuhteessa.

    • Anonyymi

      Ei saa ronklata toisen hammasharjaa.

      • Anonyymi

        Paitsi kun silmä välttää, niin pyöräytän sitä pari kertaa vessanpöntön kaakeleissa. Siitäs saa, kuspää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi kun silmä välttää, niin pyöräytän sitä pari kertaa vessanpöntön kaakeleissa. Siitäs saa, kuspää.

        Tiesitkö edes kenelle kirjoitit? :)


    • Anonyymi

      Haluan lapsia tulevaisuudessa, mutta hän ei halua. Ja nyt olen ajatellut eroa yli kuusi kuukautta. Ja bonuksena olen ollut koko tämän ajan ihastunut mieskollegaan, joka on naimisissa ja jolla on 2 lasta. Ai mistä saa voimaa…

    • Anonyymi

      Jätin naistäväni välittömästi,kun hän kertoi antavansa lapsilleen vapaan kasvatuksen.
      Tämä tapahtui joskus 70 luvun lopulla.

    • Anonyymi

      Olen isänmaallinen.En siedä kantasuomalaissin kohdistuvaa väkivaltaa,ja ääretöntä rasimia.Näen useinkin kuinka maahanmuuttaja pieksee kantasuomalaista naista,tai lasta.Kerran menin väliin,ja sain syytteen rasismista.
      Älkää ihmetelkö kun suomalaisten mitta alkaa olla täynnä.

      • Anonyymi

        Kantasuomalaisia on muuttanut,ja muuttaa paljon pois tästä pahasta suomesta.Turvallisuutemme,oikeutemme elää turvassa,ja rasismi kantasuomalaisia kohtaan,joka vain lisääntyy,on saanut etenkin perheelliset muuttamaan pois maasta.Kaikki eivät voi muuttaa.On oltava hyvät käteisvarat,eli hyvät säästöt pankkitilillä,sekä työpaikka ulkomailla,ja tietysti asunto.Suomi on annettu islamistien käsiin.Huonosti siinä tulee käymään,kunhan muslimisodat alkavat.,ja alkavat kyllä aikanaan.
        Säästän ,ja kun saan säästettyä riittävästi,muutan pois suomesta.Harkinnassa on bulgaria,pitää vielä etsiä rauhallinen asuinpaikka.


    • Anonyymi

      En hyväksyisi että aviopuolisoni menisi alasti hierojalle.

    • Onhan sellaisia asioita oikeastaan aika paljonkin, joista en jousta. En aio katsella pettämistä, väkivaltaa, päihderiippuvuutta, taloudellista idiotimismia, valehtelua, lasten edun sivuun laittamista, persutismia, junttiutta tai Günther-viiksiä. No viiksiin vielä voin yrittää sopeutua, jos mies muuten on ihana 😁

      Arjessa ja muutoin olen kyllä hyvinkin joustava. On hyvin harvoja arjen asioita, joista olen ehdottomasti jotain mieltä ja ne ovat lähinnä sellaisia, ettei niistä kyllä riitaa pitäisi saada aikaiseksi. Tietenkin, jos näkemykset ovat täysin vastakkaiset niin, kyllähän sitä riitaa saa vaikka astianpesukoneen täyttämisestä.

      • Anonyymi

        Kuvailit just aika laajalti ex-miestäni😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuvailit just aika laajalti ex-miestäni😂

        Ymmärrän aika hyvin, miksi exäsi on ex 😁


    • Anonyymi

      Videopelien pelaaminen tai kiinalaisten piirrettyjen katsominen. Nämä ovat lasten ja teinien juttuja eivätkä kuulu aikuisen elämään.

    • Anonyymi

      Kokemattomuus (parisuhteet, seksi, työelämä, sosiaalinen kanssakäyminen) ja Linuxin käyttäminen.

    • Anonyymi

      jooh noniin GOSH.. yksi asiakirja liitteineen lähetetty... toinen pitää vielä laatia, yleensä kirjoitan erillisen A4-kokoisen saatekirjeen, virallisen mukaan juttuihin.
      - Allekirjoitus-kuulakärkikynällä unohtui ja kuoreen tuli kahvitahra, ei haittaa... sinänsä...

    • Kaikenlainen hihhulointi ja ääriajattelu kielletty, juopottelu ja huumeet kielletty, väkivalta niin henkinen kun fyysinenkin kielletty, pettäminen missään asiassa kielletty, huijaaminen ja valehtelu kielletty, vittuilu kielletty, minun muuttaminen manipuloiden kielletty, minun jatkuva kritisointi kielletty, yli varojen eläminen kielletty eli hylsy tulee kaikille.,😂

      • Niin ja tupakointi, hyi nyt saatana KIELLETTY, kuten mällitkin huulessa. Hanki se syöpä jostain muusta.


      • Juukeli sentään, tuon kuvan perusteella en enää yhtään ihmettele jos hunkseja on mukaan tarttunut matkan varrella 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        Juukeli sentään, tuon kuvan perusteella en enää yhtään ihmettele jos hunkseja on mukaan tarttunut matkan varrella 🙂

        Jos tuon muokatun kuvan oerusteella joku tarttuisi messiin, niin pettyisi karvaasti ja saisi itkupotkarit. On meinaan niin muokattu kuva, ettei tosikaan. Jotain mun piirteitä joo, silmän väri joo, hiuksien väri ja pituus joo (silloin joskus), poskipäät joo. Mutta muuten joku vieras muija tyystin. 😂


      • EivorCreed kirjoitti:

        Jos tuon muokatun kuvan oerusteella joku tarttuisi messiin, niin pettyisi karvaasti ja saisi itkupotkarit. On meinaan niin muokattu kuva, ettei tosikaan. Jotain mun piirteitä joo, silmän väri joo, hiuksien väri ja pituus joo (silloin joskus), poskipäät joo. Mutta muuten joku vieras muija tyystin. 😂

        Halusin vaan leikkiä trendikkäästi nykyajan tyylillä, muokattu lärvi niin ettei edes vanhemmat omakseen tunnista. Sehän on nykyään somessa varsin arkipäivää.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Halusin vaan leikkiä trendikkäästi nykyajan tyylillä, muokattu lärvi niin ettei edes vanhemmat omakseen tunnista. Sehän on nykyään somessa varsin arkipäivää.

        Erittäin onnistunut muokkaus 🙂, AI:lläkö toteutit vai itse phoshoppaamalla?


      • E-Lukka kirjoitti:

        Erittäin onnistunut muokkaus 🙂, AI:lläkö toteutit vai itse phoshoppaamalla?

        Toi on faceupp muovaillu tommosen valikuvastani. 😊

        Multa on kaikki photoshop jutut poistettu käytöstä. Itse päätin lopettaa. Mutta joitakin kuvia olen tallettanut, hassuimmat etenkin ja realistisimmat. 😉

        Toi prifiilikuva kuuluu niihin hassuimpiin, oikein ällö muovisiin mitä inhoan yli kaiken niin omana kun toistenkin kuvina. Mä kun ihan oikeasti tykkään niin luomusta kun olla voi. Ihminen täysin luonnollisella naanalla on paras. Ettei ole mitään meikkiö, muokkausta tms. Jotkut ajattelee, että sittenhän on ruma tai ei minkään näköinen. No hei, me ihmiset nyt ollaa sellasia luonnostaan, eläinet on moni kauniita kuvioineen ja väreineen.

        Ihminen nyt on nahkapussi karvoineen. Mutta se pitää hyväksyä ja oppia tykkäämään ittestään ja toisistaan sellasena, kun on. Muuten menee apinoimiseksi.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Toi on faceupp muovaillu tommosen valikuvastani. 😊

        Multa on kaikki photoshop jutut poistettu käytöstä. Itse päätin lopettaa. Mutta joitakin kuvia olen tallettanut, hassuimmat etenkin ja realistisimmat. 😉

        Toi prifiilikuva kuuluu niihin hassuimpiin, oikein ällö muovisiin mitä inhoan yli kaiken niin omana kun toistenkin kuvina. Mä kun ihan oikeasti tykkään niin luomusta kun olla voi. Ihminen täysin luonnollisella naanalla on paras. Ettei ole mitään meikkiö, muokkausta tms. Jotkut ajattelee, että sittenhän on ruma tai ei minkään näköinen. No hei, me ihmiset nyt ollaa sellasia luonnostaan, eläinet on moni kauniita kuvioineen ja väreineen.

        Ihminen nyt on nahkapussi karvoineen. Mutta se pitää hyväksyä ja oppia tykkäämään ittestään ja toisistaan sellasena, kun on. Muuten menee apinoimiseksi.

        Face appi korjaan. 😂👍


      • EivorCreed kirjoitti:

        Face appi korjaan. 😂👍

        Vaihdan vähän totuudenmukaisemman kuvan mun kolmekymppis ajoiltani, muokattu ja siloteltu sekin. Ei kuitenkaan ihan niin feikki kun piirroskuva. Kivojahan noi on avattarina, vaikka ne ihmisestä antaakin kauhean vääristyneen kuvan muokattuina. Kun iho on kuin silkkiä, virheet tasoiteltu jne.

        Mutta olkoon. Miehittelijän mieliksi ja huvin vuoksi. 🙂


      • EivorCreed kirjoitti:

        Face appi korjaan. 😂👍

        Tuollahan saa näköjään tehtyä vaikka mistä mehiläisestä kuningattaren ja helposti, en kehtaa käyttää 😁. On tullut kyllä huomattua ihan käytännössä miten paljon jo normikameralla saadaan feikattua ja se on aika paljon jo sekin nykypäivänä.
        Kuvan nainen jos vastaan kävelisi niin luultavasti sydän jättäisi ainakin pari lyöntiä väliin 😂


      • E-Lukka kirjoitti:

        Tuollahan saa näköjään tehtyä vaikka mistä mehiläisestä kuningattaren ja helposti, en kehtaa käyttää 😁. On tullut kyllä huomattua ihan käytännössä miten paljon jo normikameralla saadaan feikattua ja se on aika paljon jo sekin nykypäivänä.
        Kuvan nainen jos vastaan kävelisi niin luultavasti sydän jättäisi ainakin pari lyöntiä väliin 😂

        Se on kätevä, kun sillä voi muikata vielä jo muokattujakin kuvia eli monta kerrosta muokkausta. Ja kun sitä oppii käyttämään, se antaa aika realistisia kuvia, kuten nyt vaikka naisesta ihan miehen näköisenä. Ettei maallikko erota onko kuvassa oikea mies vai naisen kuvasta muokattu mies. Mun naamani on sen verran unisex mallia, että molemnat saa näyttämään perin aidolta, kun vaan hokaa mitä juttuja käyttää. 😉

        Mutta kun nykyään ihmiset ihastuu kuviin ja vasta sitten persoonaan, niin noissa piilee riskit, että joku luulee oikeasti mieheksi/nauseksi ja pettyy, kun luonne oli kiva ja naanakin kiva. Se naama vaan ei ollukkaan aito.

        Siksi tykkään asiasta informoida, kun on luultu mieheksi pelkällä parran lisäykselläkin, mutta on ollu ihan komiakin muokkaus omia naamoja käyttöen.

        Minä kun en oikeasti ole nätti enkä komea, niin pidän reiluna kertoa sen.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Vaihdan vähän totuudenmukaisemman kuvan mun kolmekymppis ajoiltani, muokattu ja siloteltu sekin. Ei kuitenkaan ihan niin feikki kun piirroskuva. Kivojahan noi on avattarina, vaikka ne ihmisestä antaakin kauhean vääristyneen kuvan muokattuina. Kun iho on kuin silkkiä, virheet tasoiteltu jne.

        Mutta olkoon. Miehittelijän mieliksi ja huvin vuoksi. 🙂

        😂 jotain tommoista aavistelinkin, olisiko luultu mieheksi yhden kerran liikaa...Tuolla ei sitten onnistu enää kuin yhden sydämenlyönnin verran väliin jättö 😁


      • EivorCreed kirjoitti:

        Se on kätevä, kun sillä voi muikata vielä jo muokattujakin kuvia eli monta kerrosta muokkausta. Ja kun sitä oppii käyttämään, se antaa aika realistisia kuvia, kuten nyt vaikka naisesta ihan miehen näköisenä. Ettei maallikko erota onko kuvassa oikea mies vai naisen kuvasta muokattu mies. Mun naamani on sen verran unisex mallia, että molemnat saa näyttämään perin aidolta, kun vaan hokaa mitä juttuja käyttää. 😉

        Mutta kun nykyään ihmiset ihastuu kuviin ja vasta sitten persoonaan, niin noissa piilee riskit, että joku luulee oikeasti mieheksi/nauseksi ja pettyy, kun luonne oli kiva ja naanakin kiva. Se naama vaan ei ollukkaan aito.

        Siksi tykkään asiasta informoida, kun on luultu mieheksi pelkällä parran lisäykselläkin, mutta on ollu ihan komiakin muokkaus omia naamoja käyttöen.

        Minä kun en oikeasti ole nätti enkä komea, niin pidän reiluna kertoa sen.

        Olen ehkä ollu näteimmilläni kyllä tuolloin, kuvan oton aikoihin. Naisellisimmillani ja rakastuneena mä hehkun, mikä voi välittyä kuvassakin. Tuo kuva kun on ajalta jolloin olin niin retkussa puolisooni, tuore orastava romanssi nääs. Silloin sitä hehkuu ulospäinkin. 😛


      • EivorCreed kirjoitti:

        Olen ehkä ollu näteimmilläni kyllä tuolloin, kuvan oton aikoihin. Naisellisimmillani ja rakastuneena mä hehkun, mikä voi välittyä kuvassakin. Tuo kuva kun on ajalta jolloin olin niin retkussa puolisooni, tuore orastava romanssi nääs. Silloin sitä hehkuu ulospäinkin. 😛

        Heh, yksi hehkukuva löytyy minustakin, siinä 27 vuoden paikkailla. Muistan vielä kun mentiin kaveriporukalla kapakkaan silloin kun hurmos oli suurimmillaan niin voi pojat kun olisi vientiä riittänyt, jotain ihmisestä silloin hohtaa ulospäinkin kun on oikein kunnolla sekaisin päästään, nähty on ihan käytännössä 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        😂 jotain tommoista aavistelinkin, olisiko luultu mieheksi yhden kerran liikaa...Tuolla ei sitten onnistu enää kuin yhden sydämenlyönnin verran väliin jättö 😁

        On kyllä luultu aika monta kertaa mieheksi kuvien ja jo pelkän ulosantini vuoksi. En ehkä ole järin femiini ilmaisussani, en ole koskaan ollut paitsi silloin, kun esitän naisellista. Joutunu opettelee naisellisempaa roolia, kun vastaanotto on ollu muuten vähän mölö. 😛

        Mutta mä ahdustun siitä muotista, jita joudun näyttelemään silloin kun en ole kelvannut itsenäni.

        Juu, tuo ei varmasti monia sytytä. 😂

        Saati tämä irl naama tänään. Jollei Eppu Normaalin solisti sytytä. 😂

        Olen nykyään oikeasti aika ruma, ikä tekee ja se etten piittaa ehistaa itseäni mitenkään. Mutta kun itteeni ei rumuuteni yhtään häiritse, oon aatellu että vitunko väliä. 😄


      • E-Lukka kirjoitti:

        Heh, yksi hehkukuva löytyy minustakin, siinä 27 vuoden paikkailla. Muistan vielä kun mentiin kaveriporukalla kapakkaan silloin kun hurmos oli suurimmillaan niin voi pojat kun olisi vientiä riittänyt, jotain ihmisestä silloin hohtaa ulospäinkin kun on oikein kunnolla sekaisin päästään, nähty on ihan käytännössä 🙂

        Juu, alkaa oikeasti näyttämään parhaimmaltaan kun on lämässä. Se on jännä juttu, mutta totta. Sisäinen hehku puskee ulos ihohuokosistakin.

        Ymmärrön sen jo siitäkin, että kun oon ollut itse kovin tunne täpinöissä, niin silloin mut huomaa muutkin. Muuten oon pelkkää sävytöntä tapettia tautalla, aina. Kukaan ei kiinnitä mitään huomiota, kunnes alan hehkumaan rakkautta. 🙂


      • EivorCreed kirjoitti:

        Juu, alkaa oikeasti näyttämään parhaimmaltaan kun on lämässä. Se on jännä juttu, mutta totta. Sisäinen hehku puskee ulos ihohuokosistakin.

        Ymmärrön sen jo siitäkin, että kun oon ollut itse kovin tunne täpinöissä, niin silloin mut huomaa muutkin. Muuten oon pelkkää sävytöntä tapettia tautalla, aina. Kukaan ei kiinnitä mitään huomiota, kunnes alan hehkumaan rakkautta. 🙂

        Vaikka eräs irl noita ystäväni sanookin, että minä loistan hyvyyttä ja lempeyttä ulospäin ja se saattaa aiheuttaa joissain irl kateutta.

        Ite en huomaa, mutta on sanonu moni muukin saman tapaista irl. Mikä tietysti tuntuu hyvältä, koska oon reilu ja hyväntahtoinen oikeastikin, vaikka pidän puoleni karusti, jos joku silmilleni hyppii.


      • EivorCreed kirjoitti:

        On kyllä luultu aika monta kertaa mieheksi kuvien ja jo pelkän ulosantini vuoksi. En ehkä ole järin femiini ilmaisussani, en ole koskaan ollut paitsi silloin, kun esitän naisellista. Joutunu opettelee naisellisempaa roolia, kun vastaanotto on ollu muuten vähän mölö. 😛

        Mutta mä ahdustun siitä muotista, jita joudun näyttelemään silloin kun en ole kelvannut itsenäni.

        Juu, tuo ei varmasti monia sytytä. 😂

        Saati tämä irl naama tänään. Jollei Eppu Normaalin solisti sytytä. 😂

        Olen nykyään oikeasti aika ruma, ikä tekee ja se etten piittaa ehistaa itseäni mitenkään. Mutta kun itteeni ei rumuuteni yhtään häiritse, oon aatellu että vitunko väliä. 😄

        Aika tiukkaa tekee omallakin kohdalla että mainitusta 27v kuvasta itseni tunnistan ja olen sentään elänyt näissä nahoissa jo melko pitkään 😂. Kyllä ihminen omana teeskentelettömänä itsenään on sitä parasta hottia mitä se sitten lieneekään 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        Aika tiukkaa tekee omallakin kohdalla että mainitusta 27v kuvasta itseni tunnistan ja olen sentään elänyt näissä nahoissa jo melko pitkään 😂. Kyllä ihminen omana teeskentelettömänä itsenään on sitä parasta hottia mitä se sitten lieneekään 🙂

        Näinpä. 🙂👍

        Ja mulle on aina ollu tärkeämpää se, että mun kanssa ihmissuhde tuntuis helvetin hyvälle, oikeat mittasuhteet. Kun että mä näyttäisin ihmisten mielestä suhteissani helvetin hyvälle ja siksi mun kanssa oltas. Joo ei, ei kiva niin päin. 🙂

        Mielummin panostaa siihen, että molemmilla on kiva ja kotoisa olo, turvallista ja haluu tulla aina takas luokse, kun että panisras ulkokuoreen ja muuhun pinnallisempaan touhuun. Ei oikeen toimi mulla ja mun kanssa se.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Vaikka eräs irl noita ystäväni sanookin, että minä loistan hyvyyttä ja lempeyttä ulospäin ja se saattaa aiheuttaa joissain irl kateutta.

        Ite en huomaa, mutta on sanonu moni muukin saman tapaista irl. Mikä tietysti tuntuu hyvältä, koska oon reilu ja hyväntahtoinen oikeastikin, vaikka pidän puoleni karusti, jos joku silmilleni hyppii.

        Kyllä se joistakuista ulospäin näkyy kieltämättä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se joistakuista ulospäin näkyy kieltämättä

        kah, oli näköjään kirjauttanut ulos, tunnustan syyllisyyteni edelliseen lauselmaan 🙂


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Heh, yksi hehkukuva löytyy minustakin, siinä 27 vuoden paikkailla. Muistan vielä kun mentiin kaveriporukalla kapakkaan silloin kun hurmos oli suurimmillaan niin voi pojat kun olisi vientiä riittänyt, jotain ihmisestä silloin hohtaa ulospäinkin kun on oikein kunnolla sekaisin päästään, nähty on ihan käytännössä 🙂

        Kusen paine päässä ilmeisesti tuolloin korkeimmillaan..?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kusen paine päässä ilmeisesti tuolloin korkeimmillaan..?

        Enpä usko, se olisi värjännyt silmämunat keltaisiksi ja niin ei ollut käynyt 😂


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sitä en tiedä sanoa, mutta edes alkuun ei päästäis ankean autistisesti vastakkaiseen sukupuoleen suhtautuvan tosikon kanssa

    • Anonyymi

      No jos naisystävä istuu naamanpäällä ja kuseekin suuhun niin se on vaan mukavaa, mutta jos pois lähtiessä vääntää paskan rinnan päälle niin se ei ole mukavata.

    • Anonyymi

      pöeylp tyhmä kuin Teemu?

    • Anonyymi

      näin jännän jutun niin no laseria ja GPS-juttuja pasikannud jotain...

    • Anonyymi

      Pitäis edes tietää, että on kumppanini. Ja pitäis pystyä keskustelemaan, jotta hän sais vähän hajua, mihin suuntaan ja mitä. Selän takana touhuaminen saa niskakarvat pystyyn!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Normaalit hyvät käytöstavat ja arvot riittävät pitkälle, ei tule ainakaan pahoja riitoja.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Saa miettiä mitä persut taas mitä haluaa... Itse olen ehdoton naisten ja aborttien kannattaja.

    • Anonyymi

      Omia leffakarkkeja en jaa. Ostakoot omat. Liikaa juomista en katsele, enkä pettämistä. On toki liuta ärsyttäviä tapoja varmaan jokaisessa, jotka alkavat ärsyttää ajan saatossa. Isoja ja pieniä. Sitten on niitä asioita, jotka ovat suuria ja kyse arvoista, joista ei halua tinkiä. Justiinsa esimerkiksi uskollisuus. Jos haluaa olla muualla niin voi ottaa eronkin ja olla sinkku. Suhde on valinta olla juuri valitsemasi ihmisen kanssa, joka valitsee sinut myös. Suhde vaatii töitä ja sitä, että se toimii arjessa. Ei se ihan aina helppoa ole.

    • Anonyymi

      Pettämistä, nalkuttamista enkä sitä asennetta, että riidellä täytyy aina silloin tällöin koska "se kuuluu terveeseen suhteeseen".
      Takertuminen on myös helvetin ärsyttävää ja se, että jos on jossain omalla menollaan, että täytyy tietyin väliajoin ilmoittaa mitä tekee, missä menee ja mikä on meininki.
      Luottoa täytyy toista kohtaan olla sen verran, ettei nyt vaadi väliaikatiedotusta vaikka tunnin välein, jos kumppani on vaikka viettämässä kavereiden kanssa iltaa.

    • Anonyymi

      Väkivaltaa, juopottelua ja pettämistä en siedä.

    • Anonyymi

      Narsismi. Vaihtoon menisi.

      Halveksuntaa ja aliarviointia.

    • ...sukupuolenvaihtoleikkaus, ilman että olisimme siitä keskustelleet.

      • Anonyymi

        mutta lyhyen keskustelun jälkeen kyllä hyväksyisit ja kannustaisit välittäen


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta lyhyen keskustelun jälkeen kyllä hyväksyisit ja kannustaisit välittäen

        Ei taida olla muita vaihtoehtoja.
        Monenlaiseen olen varautunut, mutta tällaista tapausta en ole vielä murehtinut.


    • Anonyymi

      Omistamista en sietänyt. Toisia ihmisiä ei voi omistaa, millään lailla.

    • Anonyymi

      Valehtelu on pahinta. Se murentaa luottamuksen ja uskon toiseen ja yhteiseen elämään.

    • Anonyymi

      Ruokapöydässä piereminen mitä ex-mieheni teki.

    • Säännöllinen tupakointi olisi aika turn-off, koska se saa suudelmat maistumaan ällöttäviltä näin ei-tupakoivan näkövinkkelistä.

    • Anonyymi

      Päätösvalta ihmisellä on aina itsellä, omasta kehosta ei ole koskaan oikein ei hyväksyttävää, minkäänlainen kiristäminen seksillä.
      Sitten en pidä tupakoivista miehistä hyi sitä pahaa hajua hengityksessä ja miten tupakka pilaa huoneilman kotona aivan kaiken saastuttaa.
      Kolmas alkoholin liika / väärinkäyttö siis ei vaan toimi suhteessa.
      Neljäs sotkeentuminen /puuttuminen yhteisessä kodissa sellaisiin asioihin joissa on yksinkertaisesti huono, ei osaa niitä tehdä / ei selviydy niistä itsenäisesti.
      Esimerkki: Keittiö on naisen valtakunta sittenkin vaikka nykyaikana osa miehistä kokkailee jopa syötävää ruokaa.
      Mutta kaksi ihmistä sinne keittiöön ei mielestäni sovi, ainakin tämä on harvinaisempaa.

    • Anonyymi

      Sisällä päästeltäviä ilmavaivoja en hyväksyisi. Kotona ei päästetä ikäviä kaasuja tai lentää heti pihalle.

    • Anonyymi

      En sietäisi mitään!

    • Anonyymi

      Tyhmyys. Hyvät, isot tissit ja taito käyttää niitä toki antavat aika paljon anteeksi, mutta pääsääntöisesti en jaksa tyhmyyttä.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe