Miltä ihastuksen kohteena olo tuntuu?

ihatusta ilmassa

Millainen ihastuminen eli käytös karkottaa miehen? Millaisen ihastumisen kanssa voi elää esim. työyhteisössä? Haluaisitko joskus keskustella kyseisen henkilön kanssa vai yrittäisitkö välttää juttelua?

3

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies..

      Naisen ihastus on ihan ok eikä se käytös itsessään karkota miestä vaan se karkoittaa jos nainen on ruma ja lihava ja yrittää saada huomattavasti parempitasoisen miehen. Siinä vaiheessa yrittäisin välttää ihmistä.

    • kgiu

      Tavallaan kai tää jo sanottiin mutta riippuu vähän kuka on ihastunut. Ellen itse koe mitään vetoa ihastuneeseen niin ihan sama mitä normi tuttavallisuudesta poikkeavaa tämä tekee niin tuntuisihan se vähän kiusalliselta. En minä nyt kuitenkaan täysillä välttelemään alkaisi paitsi jos toinen ei tosiaankaan ymmärrä etten ole kiinnostunut ja jatkaisi flirttailujaan, sitten voisin ehkä jo ottaa etäisyyttä. Jos taas asia olisi toisin ja koen vetoa ihastuneeseen, eipä kai siinä sitten mitään ongelmia, kummatkin on hommassa mukana ja flirttijuttu lentää.

    • Tällaiselta

      Yleensäkin vältän tunteiden ilmaisemista. Etenkin jos minuun ihastunut henkilö on varattu. Lopputuloksena on pitkiä katseita ja kotiin kannettua surua, koska kukaan ei tee mitään. Joskus näin on pakko käydä, mutta ei aina. Etenkin vuosi sitten oli tilanne, jonka en olisi halunnut päättyvän kuten se päättyi. Nainen oli selvästi minuun ihastunut, mutta asiasta oli liian vaikea puhua. Kaikesta muusta kyllä pystyi puhumaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3290
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2506
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe