Tilasin marraskuussa 2013 melatoniiineja iherb:ista joissa oli päiväannostuksena 3mg. Tänään sakkoja tuli salakuljetuksesta ja lääkerikoksesta maksettavaksi yhteensä 1950€ eli tuloillani 65 päiväsakkoa. Miettikää oikeasti melatoniineja tilatessanne että onko olemassa riski että kyseinen tuote jää tulliin. Minun tapauksessani ei auttanut se että tabletit joita olin tilannut olivat 1mg vahvuisia kun paketissa luki että päiväannostus on 3mg eli 3t ablettia.
Melatoniini sakot
10
1135
Vastaukset
- ???
Missä Iherbin melatoniinipillerissä on päiväannostusohje 3 tablettia ?
- tyhmyys maksaa
Ihme että et hakenut reseptiä ja apteekista nappeja
- EI netistä
yliopiston apteekin melat saa reseptillä todella halvalla
- rikosrikos
Onpa törkeää! Miten voi olla mahdollista, 1 mg melatoniini on luontaistuote jopa Suomen takapajulassa? Mitä oikein sitten saa tilata netistä? Saako kahvia? Teetä ei varmaan voi tuoda, saattaa olla yrttitee... siis ei voi olla totta...
Häpeä sinä "rikollinen huumehörhö". Oletko osoittanut yhtään katumusta edes? Miksi haluat ostaa luontaistuotteen halvemmalla netistä etkä maksaa suomalaiselle apteekille, ai sinua tuhmaa.- ihmemailma
Todellinen ihme on, että kaltaisesi älykkö osaa kirjoittaa.
- toiselle älykölle
ihmemailma kirjoitti:
Todellinen ihme on, että kaltaisesi älykkö osaa kirjoittaa.
Se saattoi olla ironiaa...
- Maria -47
toiselle älykölle kirjoitti:
Se saattoi olla ironiaa...
Olen lukenut että Suomessa melatonia saa nykyisin ilman reseptiä.
Miten siitä voi sitten sakot saada? - joo.
Maria -47 kirjoitti:
Olen lukenut että Suomessa melatonia saa nykyisin ilman reseptiä.
Miten siitä voi sitten sakot saada?Suomessa saa melatoniinia vapaasti 1mg:n vahvuisena, vahvemmat ovat reseptitavaraa.
- toniiiiini
joo. kirjoitti:
Suomessa saa melatoniinia vapaasti 1mg:n vahvuisena, vahvemmat ovat reseptitavaraa.
saa 3mg melatoniinia myös ilman reseptiä.. valmiste tais olla melitor
- joo.
toniiiiini kirjoitti:
saa 3mg melatoniinia myös ilman reseptiä.. valmiste tais olla melitor
ko tuote on reseptilääke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1373917Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä202558Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte541963Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli771854Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2011724- 721045
Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n211032Milloin olit onnellinen? Miksi?
Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon139742Anniina Valtonen odottaa - Sai 2-vuotiaalta lapseltaan napakan heiton!
Suosikkimeteorologi Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Hän on kertonut odottavansa toista lasta. Valtonen19717- 61714