Hakusessa Sporttinen nainen

anttonnya

Mulla olisi hakusessa sporttinen nainen, mieluiten joka harrastaa salitoimintaa ja ulkoilua. alue ( uusimaa)

En käy baareissa kovinpaljon...
Ja itse harrastan Uintia, Salitoimintaa, ja ulkoilua.

Olisi mukava löytää sellainen sporttinen nainen, jonka kanssa voisi keskustella kaikesta.ym...

antonbleaseatgmail.com

20

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+7

      Täältäkö sellaisen luulet löytäväsi? Onnea matkaan, sitä todella tarvitaan.

    • anttonnya

      Kiitos.
      Salilla kaikilla on kuulokkeet. baareissa en käy, niin ainut on tämä netti, mistä voisi juttukaveria saada. siis ehkä.
      Suomi 24 on nyt mitä on......
      miehet esiintyvät naisina, ja toistepäin, sitten on niitä jotka keksivät ihme tarinoita, ja juttuja..
      Minä olen ihan vakavasti tässä hakemassa seuraa, ym...

    • anttonny

      Niin tai olisiko neuvoa jotain treffi palstaa kellään tiedossa?.
      kiva olisi keskustella esim vatsojen treenaamisesta. urheilusta. ym..

    • ronaldandgirls

      tule ihmeessä seksitreffit.fi sivustolle.Et ole kauan yksin!!!

      • Eijaksa

        Eikä lompakossasi ole kuin ilmaa sen käynnin jälkeen. Huorien ja sutenöörien palstahan sekin on.


    • gkgugh

      Auts, keskustella vatsojen treenaamisesta... Eiks mitään muuta...? Eli olet vaan ulkonäkökeskeinen, jolle merkitsee vaan ulkokuori... Mikään ei ällötä niin paljon, kun jos miehen profiilissa lukee, että etsii sporttista naista... Mun mielestä kertoo aika paljon miehestä, jos esim. ei voi sietää pyöreää naista, niin ja en tarkoita tässä lihavaa... Itse hyväksyn sekä normaalivartaloiset ja pyöreät miehet... Ei se nautinto ole litteästä mahasta kiinni kummallakaan osapuolella...

      • sportman79

        monikaan mies ei voi sietää lihavaa tai edes pyöreätä naista.Ulkonäöllä on väliä se joka muuta väittää valehtelee.


      • sportman7373

        siis sekä kroppa ja pään sisuus pitää olla kohdalla, epätervellinen läskikehon ylläpitäminen on väärinkäsitys urheillusta ja tervellistä elämä huh huh :)


      • mies 28v

        " Mikään ei ällötä niin paljon, kun jos miehen profiilissa lukee, että etsii sporttista naista. "

        Ja HEH! Luehan naisten profiileja, alue uusimaa, ikä 25v-32v niin kyllä siellä salilla käydään ja odotetaan tätä myös mieheltä.Et se siitä NAISTEN asenteesta.

        Itse en käy salilla mutta en ole mikään läskikään.Etsin naista jolla olisi sydän paikallaan ja elämän asenne kohdallaan, mutta nämä tuntuvat olevan nettineideille ihan sivu seikkoja elämässä ja parisuhteessa.


      • Just näin
        mies 28v kirjoitti:

        " Mikään ei ällötä niin paljon, kun jos miehen profiilissa lukee, että etsii sporttista naista. "

        Ja HEH! Luehan naisten profiileja, alue uusimaa, ikä 25v-32v niin kyllä siellä salilla käydään ja odotetaan tätä myös mieheltä.Et se siitä NAISTEN asenteesta.

        Itse en käy salilla mutta en ole mikään läskikään.Etsin naista jolla olisi sydän paikallaan ja elämän asenne kohdallaan, mutta nämä tuntuvat olevan nettineideille ihan sivu seikkoja elämässä ja parisuhteessa.

        ''Ja HEH! Luehan naisten profiileja, alue uusimaa, ikä 25v-32v niin kyllä siellä salilla käydään ja odotetaan tätä myös mieheltä.Et se siitä NAISTEN asenteesta.''

        Joo huomannu saman alueella Uusimaa ja ikäluokassa 19-29v. Harvalle kelpaa mies joka ei harrasta aktiivista kuntoilua.


      • 6r76r8lr67

        Hienosti kärjistetty hermanni.

        Sporttisen seuran etsiminen ei ole yhtään sen ulkonäkökeskeisempää kuin muutkaan kriteerit. Kyse on elintavoista ja samankaltaisesta seurasta.
        Urheilun pitäisi muutenkin kuulua jokaisen ihmisen elämään jossain määrin ihan pelkästään psyykeen vuoksi.

        Se että itse "hyväksyy" jotain muuta ei tarkoita etteikö sulla olisi kriteerejä ulkonäön suhteen. Joillekin naisille pelkästään hiusten täytyy olla tietynlaiset.

        Se mistä nautinto on kiinni on ihan henkilökohtaista.
        Itsellä ei ole mitään lihavia naisia vastaan mutta sellaista en kumppaniksi halua. Kertoo kuitenkin aika paljon henkilön itsekurista.


    • Komea = sporttinen

      Hahhah, juuri pitkän tauon jälkeen (disclaimer: ekan kerran -98, tokan -2006) jälkeen deittiin palanneena, niin PUOLET naisista 20-40 on jotain fitness-pupuja, jotka hakee urheilullista, sporttista miestä. Toinen megaharrastus on tietenkin matkustelu! Ihme suorittajasukupolvi on kuoriutunut! Itse inhoan liikuntaa, ja harrastan sitä vain pysyäkseni terveenä, mieluummin teen kaikkea luovaa kuten vaikkapa maalaan tauluja, kirjoitan kirjoja, sävellän musiikkia, kuvaan elokuvia, kuin itsekästä todellisuudenpakoa mitä kaikki matkustelu yms. kuluttaminen on... missä kaikki LUOVAT naiset?

      OK, eli "urheilullinen" on vaan se nykypäivän "komea", kuten "haasteellinen" on nykypäivän bullshit-termi kaikelle vaikealle paskalle jota kukaan ei haluaisi tehdä ;)

      Same old, same old...

    • voivoioij39urh98u :D

      Jotkut naiset tuolla treffeillä kuvailee siin proviilissä siin kohdassa missä mainitan kehon tyyppi olevansa "sporttinen" kun tosiasia nainen saattaa edelleen olla taikinamursu jolla BMI = 30 , vaan see että hän harrastaa jonkinlaista "sportia", en oikeastaan ymmärrä näitä umpitampioinarttuja joka ei pysty erota kehonmuodosta harrastuksesta hahaha

      • t.mies

        Onneksi sä olet niin älykäs.


    • miisa2

      Kyllä siinä kupolin sisus kolisee tyhjyttään, jos ainoat puheenaiheet on vatsalihakset....o-ou!
      Sinänsä ihan ookoo, jos ihminen pitää fyysisestä kunnostaan huolta ja kroppansa timminä, mutta jos suunnilleen posti on käännetty kuntosalille ja muusta ei puhutkaan, niin yhtä överiksi menee, jos vaikka istuisi kapakassa joka ilta....

    • khkvkv

      Täysin samaa mieltä Miisan kanssa.. Nauraisin pelkälle ajatuksellekin, että täytyisi juttuja vaan vatsalihaksista vääntää... Ja tosiaan vaikka lievästi pyöreä nainen voi olla mitä mainiointa seuraa sängyssä, toisin kuin nirsoilevat sporttimimmit. Olen nainen haluan pitää itsestäni ja kunnostani huolta, mutta ei toi kuntoilu kuitenkaan elämän sisällöksi yksinään riitä, eikä varsinkaan puheenaiheeksi, hah... Mulla mahtuu elämään sydämen viisaus ja sivistys, koulutus ym. Mä en vois ottaa itseäni vakavasti, jos olisin pelkkä treenipelle... Tällasista ihmisistä näkyy jo kauas sivistystaso.. Ja oikeesti, jos mies ei voi sietää pyöreää naista kertoo se aika paljon miehestä, en katsoisikaan sellasta miestä... Itse olen saanut aivan loistavaa seksiä mieheltä, joka on pyöreä, hieman mahaa, mutta ai sentään kyllä osaa hommat... Yleensä näillä treenatuilla mielessä vaan oma nautinto, naisen tarpeet jää kyllä huomiotta... Eli kiitos ei....

    • haaveita vain.

      Minä olen läski mies joka käy salilla. Haluan kans sellasen sporttisen naisen jonka kans jutella ja kokkailla hyvää ruokaa ja katsella leffoja. Ei haittais jo naisella olis lapsikin kun aina monella nykyään on. En kuitenkaan salista pahemmin jaksa jutella et juttelen minä mielelläni muista aiheista.

    • epätoivo iski taas

      valeprofiileja kaikki paitsi iskuri ja suomi24 eli jotaka täysin suomalaisii. kun googlettaa ei nikil löuä mitään noist ulkomaisist

      • ......

        Öööö... okei.


    • grmdhofhn

      Yleistystä ja sontaa. Ja jos haluaa pitää itsensä terveenä ja kunnossa, miksi sitä ei toivoisi kumppaniltaankin? Minä treenaan 4 x viikossa salilla, päälle lenkit ja spinningit, ja joskus ei huvita ollenkaan. Urheilu pitää pään kunnossa ja kropan naisellisena, enkä mene pakosta lenkille, jos ei kiinnosta. Silti miehen ei ole pakko olla mikään maantiepyöräilijä -purjehtija-maratoonari. Minulla on aikaa myös töille, kokkaukselle, lisäopinnoille ja pelkälle hengailulle. Syön kuin hevonen ja rakastan olutta. Ei kaikki ole niin mustavalkoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe