Ongelma

KÖh

Hmm.
Miten voisin aloittaa pidemmän tauon jälkeen jutustelun erään äärettömän kiinnostavan naisen kanssa? Aikaisempi jutustelu netin välistyksellä tyrehtyi toimestani, koska tajusin hänellä olevan tyttöystävän..
En saa häntä mielestäni, ja nyt olen tulkinnut, ettei hänen tyttis pyöri enää kuvioissa..
Hävettää siis, kun hieman tökerösti lopetin yhteydenpidon viimeksi tutustumisvaiheessa. Petyin niin kovin, etten enää vastannut hänelle:(

5

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+2+2

      Mihin sinä sitten petyit? Jos petyit tähän naisen niin miksi sitten haluaisit olla hänen kanssaan? Vai johtuiko pettymys jostakin muusta?

      • dartveideri

        Mä tajusin kyllä niin, että ap pettyi kun sillä naisella olikin jo emäntä..


      • on off
        dartveideri kirjoitti:

        Mä tajusin kyllä niin, että ap pettyi kun sillä naisella olikin jo emäntä..

        Jos heillä onkin sellainen on off suhde tai vaikkapa toinen aina silloin tällöin käy vieraissa tyttiksen tietämättä?


    • Ötzi

      Semmosta se on, Yksi kirjottelukaveri ilmoitti tavanneensa mielenkiintoisen ihmisen ja toivotteli hyviä jatkoja...toistakymmentä vaan liukeni ja vielä ihmetellään, että immeiset ei jaksa tosissaan kirjotella pitkiä kirjeitä.
      No sinä en ollut varmaankaan niitä..., koska pitää olla melkonen mielikuvitus, jos mun kirjeistä sai luettua rivien välistä , että olis tyttöystävä.

      Onnea seuranhakuun! :)

    • varjoista

      Senkus laitat viestiä hälle! Jos ei vastaa, niin ainakin tiedät ettei kannata yrittää. Uskoisin kuitenki että vastaa ja on ehkä myöskin kaipaillut sun viestejä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3310
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2699
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2524
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe