Mitä miehet eniten haluavat parisuhteelta ja naiselta?

i don't even

Mitkä asiat ovat tärkeintä miehille (etenkin 20-30-vuotiaille) parisuhteessa? Naisen ulkonäkö, seksi, yhteiset arvot, naisen status tai varallisuus...? Miten nainen voi parantaa mahdollisuuksiaan saada miehiä kiinnostumaan itsestään ja myöhemmin sitoutumaan?

12

456

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 23v mies

      Omalta osaltani tärkeitä piirteitä:
      - Siveellisyys (ei ole jakanut itseään ympäriinsä ennen suhdetta)
      - Omaa silmää miellyttävä ulkonäkö, että jaksaa katella pitkään,
      mutta kauneushan on katsojan silmässä, joten eiköhän kaikille joku ole.
      - Seksi (Ei ala pihtaamaan)
      - Maailma ei pyöri rahan ympärillä, eli ottaa miehen hänen itsensä takia, ei rahojen.
      - Luonne. Tykkään jos nainen on rauhallinen ja kiva. :)
      - Mielellään ei tatuointeja, eikä läväreitä tai silikooni tissejä.
      Naturaalit parhaita :)

      Mutta tosiaan tää on vaan yksi näkemys, ihmisiä on erilaisia. :)

      Jos haluat saada miehen, niin koita saada silmäpeliä aikaseksi hymyile
      ja lopulta LÄHESTY. Se lyö miehet ällikällä, koska tavikset ei koskaan lähesty.
      Sitoutumaan pääsyyn en osaa sanoa muuta kuin, että ole oma itsesi.

      • kiimaneitsyt

        "- Siveellisyys (ei ole jakanut itseään ympäriinsä ennen suhdetta)
        - Seksi (Ei ala pihtaamaan)"

        Good luck vaan tuon kombinaation löytämiseen... Sano nyt vielä että tuo "siveellinen" tarkoittaa sitä että pitää olla täysin neitsyt, ja että sen saman neitsyen on heti sinun kanssa suhteen aloitettuaan uskaltaa kuitenkin heittäytyä alta aika yksikön selälleen juuri SINUN edessäsi.


    • 3434

      No tuohon nyt sanoisin ainakin heti ensimmäisenä, että miehet antavat hyvin pienen painoarvon varallisuudelle ja statukselle. Ehkäpä jopa niin, että useimmat jopa suosivat vähän köyhempiä ja keskitason tai alle statuksen naisia. Painoarvo sitten enemmän ulkonäkö-luonne-yhteiset arvot akselilla niin että kaksi ensin mainittua ovat tärkeimpiä ja plussaa tai miinusta sitten muista satunnaisista jutuista.

      Menestystä naiset voivat parantaa helpoiten parantamalla omaa ulkonäköänsä ja mahdollisuuksien mukaan luonnetta (ulkonäköä helpompi). Siihen sitten ehkä vähän aloitteellisuutta itsellekin, ettei vain istu ja odota miehiä ja sanotaan nyt vaikka muutama harrastus tai mitä tahansa missä liikutaan ihmisten ilmoilla ja tutustutaan uusiin ihmisiin niin kyllä pitäisi toimia.

      • ....................

        Millä lailla omaa ulkonäköä voi muka helposti parantaa (muuten kuin painon suhteen)? Jos on hoikka mutta kasvoista ruma, ei ole paljoa tehtävissä.


      • 3434
        .................... kirjoitti:

        Millä lailla omaa ulkonäköä voi muka helposti parantaa (muuten kuin painon suhteen)? Jos on hoikka mutta kasvoista ruma, ei ole paljoa tehtävissä.

        Helpommin noista kahdesta. Ei siis helposti.

        Ulkonäköä naiset voi parantaa tosiaan laihduttamalla, urheilemalla, sopivilla vaatteilla, kampauksilla, meikeillä jne. Keinoja kyllä riittää.


    • T.Erilainen muori

      No huh,huh..oot vielä niin sinisilmäinen(miesten määräiltävissä) ettet osaa arvostaa itseäsi(Huono itsetunto? ) Minäkin olin hoikka,kaunis,uskollinen,hankin silikonit..sipsutin korkokengissä japalvelin...Ole oma ittesi,jos etsit rakkautta...joka päivä mietin että onko aina pakko käyttää hiertäviä stringejä..Erota arkitilanne ja seksi(Tai juhla) tilanne toisistaan..Jos mies ei tätä ymmärrä,heivaa vittuun...Voi kun muakin olis joku sillon neuvonu... Ja miesten ei tarvitse tehdä juuri mitään..ajaa parta? Käydä suihkussa?Hirveä urakka ; D

    • sinkkumies.

      Haluan että nainen on oma itsensä ja haluaa oikeesti tutustua minuun riippumatta ulkonäöstäni ja statuksestani ja on kiinnostunut minun mielipiteistä ja itse haluan että nainen ei esitä muuta kuin on.

      Seksi ja ulkonäkö tulee perässä aina, luonne tulee aina ensin. Monesti naiset katsoo ensin rahaa ja ulkonäköä ja jos mies ei ole rikas niin nainen ei halua tutustua ja siksi naiset löytääkin niitä ku.sipäitä aina.

      • Hihhuh

        Tästä olen erimieltä, miks ihmeessä miehet luulee tietävänsä et raha on se mikä ratkaisee että kuka saa ja kuka ei.????? Kyllä se on ihan miut asiat mitkä sytyttää ensimmäisen kiinnostuksrnkipinän. Jos näen jonkun miehen johon haluan tutustua, niin mistä voisikaan etukäteen tietää yhtään mitään mm. pankkitilin suuruudesta. Ja toisekseen, itse en kykenisi vain rahan takia miestä hellimään, kyllä siinä täytyy jotain muutakin olla...


    • SAMPSA^^

      Fksu ja ihana. se riittäis mulle. Ihan sama onko rahaa tai mitään muutakaan

      • ota koppi

        Unohdit sen "lapseton" tosta listasta. Vaan jos sen ei kuuluiskaan olla siellä, ni täällä mä oon, tuu hakemaan ;) Ja tiedoksi, en hae ketään elättämään mun lapsia, on mulla ihan omat rahat sitä varten ja hyvin riittänyt tähän asti. Myös isä heiltä löytyy, että sekään paikka ei ole ketään korvaajaa vailla. Multa puuttuu aikuinen mies, sellaselle mulla itsellä olis käyttöä ;)


    • SAMPSA^^

      Enkä unohtanut. Tapailen YH:ta jo, sori :)

    • pösilö haaveilija.

      Yhdessä oleminen ja tekeminen on tärkeää. Seksi ja halaaminen kuuluu suhteeseen ja ruuan laittaminen ja kaupassa käynti kuuluu suhteeseen. Haluan että nainen tietää että olen tukena ja autan tarvittaessa jos vaikka nainen on sairas niin menen apteekkiin naisen puolesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe