Paholaisen opisto ja siitä luopuminen

Eenokki 12

Paholainen helluntaiopistossa.
Synnyttääkö lahkot ihmisten tappajia, vahvistavatko ne murhamiesten käsiä?
Kokemuksesta voin sanoa että nk. uudestikastajien kuten helluntailaisten, vapaakirkkoisten, baptistien ja muiden totuudesta irtaantuneiden "fariseusten" toiminta ylemmällä tasolla, saattaa olla eräs syy että nuori ei kestä lahkon aiheuttamaa painetta, vaan epätoivoisena nuori saattaa syyllistyä luonnottomiin tekoihin.
Nuori menee lahkoon, kuuntelee rokkia tai "seireenien" kutsuvaa laulua ajatellen että kohta päästään pedille pitkälle temmeltämään jonkun sisaren kanssa, mutta kun pitkäselkäinen kääpiöjalkainen nuori kuutiopää ei saakaan naista eikä miehen puolikastakaan ja kun tämän lisäksi hänet on ajettu kuin riistaeläin nurkkaan hiljentymään, niin epätoivoiset teot saattavat saada aikaan tekoja joita olemme valitettavasti kuulleet liian kanssa, maassamme.
Lähkojen hakamiehet painostavat nuoria ja houkuttelevat rikkaita lupauksin ja varman pääsyn etupenkkiin jos se raha(seteli) kirstuun liihottaa.
Köyhä nuorukainen ei saa arvoa eikä arvostusta varsinkin jos elää tukien varassa, epävarmuudessa ja tulevaisuuden pelossa.
Nuori ei ymmärrä kuinka lahkopedot vaanivat vieressä kuin kiljuva jalopeura etsien hyötyä ja paikkaa mihin sijoittaa nuorukainen.
Kun sitten totuus avaa silmät näkee nuorukainen lahkon päämäärän joka ei perustu rakkauteen vaan rahaan ja menestykseen silloin epätoivo tarttuu niskasta ja kuka voi tietää, mihin johdattaa lahkojen saarnamiesten opetukset ehkä katolle tai metsän kätköihin väijymään ja sitä emme toivo.
Nuorten tulisi irtautua lahkoista varsinkin helluntailiikkeestä koska se on armottomuuden linnake jossa ei ole rakkautta sen oikeassa muodossa.
Lahkot ovat paholaisen opistoja missä saa alkunsa ja kauhean loppunsa, niin moni epätoivoon vajonnut ja rikoksen tehnyt "uudestisyntynyt" murhamies.

11

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosittelen sitä

      Milloin tulet järkiisi ja alat esiintyä sen mukaan ?!

      herää hyvä mies tuosta umpiunestasi ja palaa sinne missä lankesit, ehkäpä saat armon vielä pelastua jyrkän reunalta.

      • hoito kesken!

        Eenokki riehuu aina tuolla tavalla, kun se pääsee lomalle suljetulta osastolta.
        Onneksi hänen loma-aikojaan on rajoitettu.


      • hgytre

        Kuinka korkealta putosit?
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        Rikkomalla yhtäkään Suomen Perustuslain 1§ > 10§ ei ole LAILLINEN 11§.
        Eikä ole LAILLISESTI oikeudettu toimimaan uskovapauden tuella vaan on laiton ja usein selvää rikollisuutta.
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/

        jne


    • Eenokki 12

      lahkolainen tuskin ylpeyden länget kaulassaan tekee mitään parannusta tai katuisi kun on mennyt kuin pässi teurastettavaksi helluntailahkoon .
      Uudestikaste on sielun surma.
      Ebolaan rinnastettavissa.

      • njhbgvf

        Rikollisella kristinuskolla ei ole muita kuin paholaisen seurakuntia!

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta. saatanan enkeli seuraanko haluatte!

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

        Kristityt ja kristilliset ovat eri ryhmiä.
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia
        Kristilliset = Jeesuksen seurakuntalaisia
        Huom! kristityt esiintyvät vale kristillisinä:
        Matt. 7:15 "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia."

        tällaiseksi itsensä tunnustanut on eksytetty pois Jumalallisuudesta ja ihmisyydestä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.
        HUOM! Lukekaa tarkkaan sivun nuoli > linkkien sivujen tiedotkin!


    • jhgfou

      Rikollisella kristinuskolla ei ole muita kuin lahkoja!
      Jeesus ei ole perustanut rikollisen kristinuskon seurakuntia vaikka niin uskotaan/väitetään.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
      "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

      Niin luterilaiset, helluntalaiset, lestadiolaiset jne kuulutte samaa uskoo teitä paimentaa vain eri tavalla väärää todistusta jakavat eksyttäjät ja kaikkilla teillä on katekismuksen lisäksi väärenntty raamattu käsikirjana eksytys oppeineen.

      Paavali osoitti myös teoillaan ettei ole Jeesuksen oppien seuraaja vaan Jeesuksen vihaaja joka mm. tapatti perustamalleen kristinuskolle ensimmäisen marttyyrin joka oli leskiä ja köyhiä auttava Jumalallisuuden sielullisuuden omaava mies:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

      Paavali, toisin kuin häntä rakastavat uskovaiset, tunnusti herrakseen saatanan josta Paavali halusi erota mutta ei koskaan päässyt eroon vaan kuoli perustamansa rikollisen kristinuskon herran ja sen enkeleiden orjana:
      2 Korinttolaiskirje 12:
      7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
      8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
      HUOM! Raamatun mukaan Paavali ei eroa saatanasta saanut.

      Meidän tulee Paavalista kirjoitellen muistaa myös se, ettei Paavali ollut Jeesuksen opetuslapsi vaan itse itsensä sellaiseksi nimittänyt eksyttäjä joka vainosi ja tapatti Jeesuksen seuraajia:
      1.Korinttolaiskirje:
      15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.

      Vaikka kristinuskolla olis kuinka monta lahkoa niin tekonne todistavat ketä palvelette.

    • huom!?

      Usko on välttämättömyys mitä pelastukseen ja siihen kuuluu kaste, mutta ei lahkojen tavalla suoritettuna.

      • huom!?

        mitä pelastukseen tulee...


      • jhgfd

        Kaste ja usko eivät ole pelastuksen ehto!!!

        Onhan se nyt ihme, ettei uskovaisille kelpaa Jeesuksen osoittamat ehdot!
        Jeesus ei käskenyt kastaa ketään ihmisiä, pikku lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuteen uskovaisiksi, jäseniksi, tai edes pedofiili perkeleiden alttareille lapsia uhreiksi!

        Jeesus otti ei uskossa olleen kastamattoman ryövärin mukaansa Paratiisiin jotta saatanaaa palvelemaan eksytetyt uskovasetkin ymmärtäisivät asiat mutta EI; ei teille kelpaa Jumala, Jeesus ja Pyhä Henki muuhun kuin Heidän Pyhien Nimien rikollisesti väärin käyttöön! SE ON SAATANAA jumalaksi uskomista se!


      • bdfb
        jhgfd kirjoitti:

        Kaste ja usko eivät ole pelastuksen ehto!!!

        Onhan se nyt ihme, ettei uskovaisille kelpaa Jeesuksen osoittamat ehdot!
        Jeesus ei käskenyt kastaa ketään ihmisiä, pikku lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuteen uskovaisiksi, jäseniksi, tai edes pedofiili perkeleiden alttareille lapsia uhreiksi!

        Jeesus otti ei uskossa olleen kastamattoman ryövärin mukaansa Paratiisiin jotta saatanaaa palvelemaan eksytetyt uskovasetkin ymmärtäisivät asiat mutta EI; ei teille kelpaa Jumala, Jeesus ja Pyhä Henki muuhun kuin Heidän Pyhien Nimien rikollisesti väärin käyttöön! SE ON SAATANAA jumalaksi uskomista se!

        Ihan rauhassa, sairas noitaroviotrolli Matti Lurder! Muistetaan ottaa ne lääkkeet. Et ole jumalallisuuden tietoudessa vaan s-tanaa palveleva rikollinen olet!


      • jhgytfr
        bdfb kirjoitti:

        Ihan rauhassa, sairas noitaroviotrolli Matti Lurder! Muistetaan ottaa ne lääkkeet. Et ole jumalallisuuden tietoudessa vaan s-tanaa palveleva rikollinen olet!

        Olet uskontunnuksesi kaltainen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      298
      3381
    2. 202
      2931
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2514
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      231
      1986
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1415
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      166
      1271
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe