Kierot silmät naisella?

n30

Ultimate turn off?

Rehellisiä mielipiteitä kaipaisin. Jos muuten mukava nainen ja kroppa mieleinen,lopahtaisiko kiinnostus karsastavien silmien vuoksi vai eikö olisi sinulle väliä?

Olen muuten suht nätti nainen, mutta häpeän silmiäni yli kaiken. Pitkästä suhteesta eronneena mietin, miten miehet suhtautuvat tällaiseen asiaan. Yökerhoissa kun käyn saan miehiltä huomiota ja treffipyyntöjä, mutta pelkään miesten reaktioita päivänvalossa, kun huomaavat silmäni kunnolla :(
Exäni ei välittänyt asiasta, mutta en haluaisi että mahdollinen tuleva kumppanini joutuisi häpeämään minua silmieni takia.

Joten ylireagoinko, vai voisitko sinä seurustella naisen kanssa jonka silmät karsastaa melko näkyvästi?

53

3222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinun silmiesi tähde

      Sanotaanko vaikka näin, että mikäli joku "sulhaskandidaatti" karsii itsensä joukosta tuollaisen syyn vuoksi, on se vain voitto sinulle. Et sinä sellaisella miehellä mitään tekisikään. En usko, että kovin montaa häiritsee. Ja mikäli häiritsee, niin anna olla, jätä ne kasvamaan aikuisiksi.

    • Magunen

      Anna Erikssonillakin on kierot silmät, eikä haittaa.

    • Mitä väliä

      Kaunis nainen Anna kyllä on, olen muuten huomannut että Janina Frostellilla nyk. Fry on hivenen karsastavat silmät. Joissakin kuvissa sen huomaa kun katsoo tarkasti.

      • miessss

        Hmm, ehkä hieman huonoja esimerkkejä nuo edeltävät, koska ainakin omasta mielestäni keskivertoa kauniimpia daameja ovat.

        Mutta jos puhutaan ihan perus ok näköisestä miehestä tai naisesta, niin totuus vain on etteivät ne kierot silmät ainakaan mikään plussa ole. Varmasti on niitä, joita ei haittaa ja niitä jotka ovat että hyi helv.


      • Mitä väliä
        miessss kirjoitti:

        Hmm, ehkä hieman huonoja esimerkkejä nuo edeltävät, koska ainakin omasta mielestäni keskivertoa kauniimpia daameja ovat.

        Mutta jos puhutaan ihan perus ok näköisestä miehestä tai naisesta, niin totuus vain on etteivät ne kierot silmät ainakaan mikään plussa ole. Varmasti on niitä, joita ei haittaa ja niitä jotka ovat että hyi helv.

        Tarkoitinkin juuri sitä että tästä ominaisuudestaan huolimatta Janina ja Anna ovat molemmat erittäin kauniita naisia. Miksi taviksella lievä karsastus olisi jotenkin huonompi piirre kuin muilla ihmisillä? Onko tavallinen jotenkin huonompi ihmisenä?


      • Perseestä
        Mitä väliä kirjoitti:

        Tarkoitinkin juuri sitä että tästä ominaisuudestaan huolimatta Janina ja Anna ovat molemmat erittäin kauniita naisia. Miksi taviksella lievä karsastus olisi jotenkin huonompi piirre kuin muilla ihmisillä? Onko tavallinen jotenkin huonompi ihmisenä?

        Ilmeisesti on, joten tämä ominaisuus on kauniilla anteeksi annettu mutta annas olla jos olet edes tavallisen näköinen niin saat siitä kuulla negatiivista kommenttia jos toistakin.


    • uuyguikkftui7iuygvhj

      Ei häiritse, mutta jos se vaikuttaa ihmisen käytökseen paljonkin.

    • n30

      Lisää mielipiteitä?

    • pos pos

      Niin kuten sanottua,automaattista karsintaahan se jonkin verran tekee, jää pinnallisia ihmisiä rannalle, vaikka ei se täysin niitäkään karsi, jos muuten kuitenkin vetävä.

      Ja toki karsastavat silmät huomaa melko helposti, koska silmiin on tapana katsoa, ja siten aluksi saattavat hieman häiritä, mutta ei ne loppujen lopuksi sitä määritä aletaanko seurustelemaan vai ei. Tärkeämpää muut asiat. Varmasti asiaan tottuisi ja en häpeäisi.

      Vaikka olisi nettitreffisivulla kuva, jossa selvästi huomaisi silmissä olevan karsastusta, niin ei se olisi esteenä yhteydenottoon. Profiiliteksti olisi tärkeämpi.

    • Vaikka näin

      KULLAN YLISTYS

      Minun kultani kaunis on,
      vaikk’ on kaitaluinen,
      minun kultani kaunis on,
      vaikk’ on kaitaluinen.
      Hei luulia illalla,
      vaikk’ on kaitaluinen,
      hei luulia illalla,
      vaikk’ on kaitaluinen.

      Silmät sill’ on siniset,
      vaikk’ on kieronlaiset,
      silmät sill’ on siniset,
      vaikk’ on kieronlaiset.
      Hei luulia illalla,
      vaikk’ on kieronlaiset,
      hei luulia illalla,
      vaikk’ on kieronlaiset.

      Suu on sillä supukka,
      vaikk’ on toista syltä,
      suu on sillä supukka,
      vaikk’ on toista syltä.
      Hei luulia illalla,
      vaikk’ on toista syltä,
      hei luulia illalla,
      vaikk’ on toista syltä.

      Kun minä vien sen markkinoille, niin
      hevosetkin nauraa,
      kun minä vien sen markkinoille, niin
      hevosetkin nauraa.
      Hei luulia hah hah haa,
      hevosetkin nauraa,
      hei luulia hah hah haa,
      hevosetkin nauraa.

    • mies 35

      Ei haittaa karsastavat silmät yksinään, jos olet muuten nätti.

      Kai olet huomannut monella supertähdellä ja mallillakin kauneuspisteitä? Kunhan on muuten hyvän näköinen, niin jokin pieni "virhe" tekee vain kasvoista persoonallisemmat ja mieleenpainuvammat.

      Jos siis olet muuten ihan nätti, niin luultavasti ainakin itse pitäisin vain tuota karsastusta jopa hieman ihastuttavana persoonallisena piirteenä.
      Onhan noita karsastavia katseita tullut jo muutamilla ihmisillä nähtyä. On se todellakin aluksi kiinnittänyt huomion, ei sitä voi olla huomaamattakaan, mutta ei sitä parin tapaamiskerran jälkeen enää mieti.

      Ei siis kannata sen takia liikaa ujostella. Jos joku karsiutuu pois heti ensimmäisellä tapaamisella sen takia, niin ihan hyvä vaan. Et varmaan halua mitään liian pikkutarkkaa pinnallista nirppanokkaa löytääkään.

    • 15+20

      Itse olin kovasti ihastunut yhtään söpöön tyttöön jolla oli hieman kiero silmä. Sanotaan vaikka, ettei kierot silmät haittaa jos se ei erota todella paljon, sama juttu muiden "virheiden" kanssa kehossa (iso nenä, vinot hampaat jne.), mutta kaikki tietenkin kohtuudella. Jos toinen silmä näyttää 180 astetta vasempaan ja toinen silmä 180 astetta oikeaan niin kieltämättä siinä vaiheessa kieltämättä en välttämättä seurustelisi kyseisen tytön kanssa.

    • julle vaan

      Etkö ole ajatellut leikkauttaa silmiäsi? Tosin se ei tosimeistä vaivaa jos nainen on muuten mukava ja söötti :) Tuota leikkausta vaan siksi ksysin että eikö karsastus väsytä ja rasita silmiä?

      • leikkauksissa riskit

        Voinee väsyttää mutta voi aiheuttaa myös sen, että ei tarvi silmälaseja nähdäkseen tarkasti sekä lähelle että kauas.


    • diudou

      Mulla on myös kierot silmät. Välillä lähes suorassa, mutta sitten on kuvia joissa esimerkiksi sivulle katsoessa toinen silmä menee ns sisään päin. Joskus koulussa jotkut pojat naljailivat, mutta oikeastaan 16 vuotiaasta ylöspäin olen saanut vain positiivista huomiota miehiltä. En tiedä vaikuttaako sitten myös oma asenne. Aloin treenata tuolloin, muutin hiustyyliä yms, joten ehkä se kokonaisuus sitten ratkaisee.

      Välillä sitä miettii uusiin ihmisiin tutustuessa, että mitä jos silmät sillä ensi katsauksella juuri karsastavat pahasti.. Ja pari kertaa näin on käynyt, sen huomaa siitä ettei vastapuoli oikein tiedä kumpaa silmää katsoa.

      Mutta kyllä mä itse mieluummin ottaisin tämän karsastuksen kuin esimerkiksi kamalan ylipainon, vinot hampaat tai huonon ihon. Aika harvaa miestä se kai loppupelissä haittaa jos näytät muuten hyvältä. Itse yritän pitää kropan, hiukset yms kunnossa niin kai yks vika sinne joukkoon mahtuu.

      Nykyinen mies väittää ettei häntä häiritse yhtään.. Eikä kuulemma hävetä esitellä tyttöystävänään (kyllä, näitä on tullut joskus kysyttyä :'D)

    • Wonky Eye

      Mä pidän naisilla kieroja/karsastavia silmiä viehättävinä ja persoonallisina. Esimerkiksi Kristen Bell on erittäin seksikäs.

    • Magunen
      • Korjattavissa oleva asia

        Täällä monet puhuu karsastuksesta sillä tavalla että ikään kuin se olisi lopunikäinen ongelma. Siitähän pääsee leikkauksella eroon niin halutessaan. Eri asia esimerkiksi maskuliiniset leukaperät tai mulkosilmät joista ei pääse eroon leikkauksella.


      • 10+17

        Minulla karsastaa juuri tuon verran toinen silmä ulospäin ja suurin osa ihmisistä ei huomaa sitä. Eivät edes miehet, keiden kanssa olen seurustellut, ellen erityisesti osoita heille karsastusta jostakin kuvasta. Ainoa kuka on ikinä asiasta mitään sanonut on äiti. Itse huomaan sen kyllä, mutten olisi itsekään sitä tajunnut ilman äitini kommenttia joskus kun olin parikymppinen. Voi olla että se on vähän pahenutnut iän myötä, mutta huomiota miehiltä tulee entiseen malliin. Eli en lähtisi esim. leikkauksella korjaamaan, koska siinä on aina riskinsä. Tiedän myös yhden kauniin naisen, jonka toinen silmä karsastaa todella pahasti. Silti seurusteli eikä asia tuntunut olevan ongelma. Vähän joutui miettimään kumpaa silmää katsoo, mutta tosi kaunis hän oli silti.


      • nainennnnn
        10+17 kirjoitti:

        Minulla karsastaa juuri tuon verran toinen silmä ulospäin ja suurin osa ihmisistä ei huomaa sitä. Eivät edes miehet, keiden kanssa olen seurustellut, ellen erityisesti osoita heille karsastusta jostakin kuvasta. Ainoa kuka on ikinä asiasta mitään sanonut on äiti. Itse huomaan sen kyllä, mutten olisi itsekään sitä tajunnut ilman äitini kommenttia joskus kun olin parikymppinen. Voi olla että se on vähän pahenutnut iän myötä, mutta huomiota miehiltä tulee entiseen malliin. Eli en lähtisi esim. leikkauksella korjaamaan, koska siinä on aina riskinsä. Tiedän myös yhden kauniin naisen, jonka toinen silmä karsastaa todella pahasti. Silti seurusteli eikä asia tuntunut olevan ongelma. Vähän joutui miettimään kumpaa silmää katsoo, mutta tosi kaunis hän oli silti.

        Itselläni harittaa silmät myös aika pahasti ja kyllä tämä vaiva pistää välillä ahdistamaaan ja väliin tosiaan myös pistää miettimään hävettääkö miestäni kulkea kanssani jne :(


      • Ruudolffi
        nainennnnn kirjoitti:

        Itselläni harittaa silmät myös aika pahasti ja kyllä tämä vaiva pistää välillä ahdistamaaan ja väliin tosiaan myös pistää miettimään hävettääkö miestäni kulkea kanssani jne :(

        Minun mielestä nainen tarvitsee jonkun "kauneusvirheen" joka tekee hänestä ainutlaatuisen. Karsastus on upea plussa.


      • Magunen
        Ruudolffi kirjoitti:

        Minun mielestä nainen tarvitsee jonkun "kauneusvirheen" joka tekee hänestä ainutlaatuisen. Karsastus on upea plussa.

        Olen muuten samaa mieltä!


    • Ongelmaan ratkaisu

      Tästä sentään pääsee halutessaan eroon leikkauksella, toisin kuin esim. rumuudesta.

    • O.oo

      Ei karsastusta saa kokonaan leikattua.. Varsinkaan jos lääkäri ei osaa määrittää kumpi silmä karsastaa, koska esimerkiksi itselläni karsastaa molemmat. Eli esimerkiksi väsynenä se silmä karsastaa jolla en ns katso.. Toinen silmä toki useammin kuin toinen. Leikkauksessa kiristetään jotakin lihaksia, ja niitäkään ei voi määräänsä enempää kiristää. Monella silmät ovat suorassa silmälasien kanssa, mutta itse en sellaisia halua käyttää koska näkö on muuten hyvä.

      Todella ärsyttävä vika, ja just se että väsyneenä tai humalassa silmät saattaa mennä ihan kuinka sattuu. Eikä niihin jaksa keskittyä, joten välillä näky saattaa olla melkoisen vajaa.

      Ihmeellisintä on ettei siskon poikani ollut koskaan huomannut karsastustani! Kysyi 15 vuotiaana, että "hui miten sun silmä äsken meni, ihan kieroon!" Ei voinut kuin nauraa ja oli pakko oikein kysyä eikö hän muka ole aiemmin huomannut, ei kuulemma.
      Kiva myös lukea, että täällä aika monelle miehelle karsastus on ihan ok. Oman miehen kanssa en ole asiasta kehdannut puhua.. Hääkuvia valitessa kyllä raakkasin kaikki jossa silmät karsasti vähääkään. Ja hän vain huokaili että oli kyllä hyvä kuva..

      Ainiin, pakko vielä sanoa, että mulla on karsastus onneksi parantunut pituuden kasvun myötä, eli mitä pidemmäksi kasvoin sen vähemmän silmät karsastivat. Nykyän karsastus on niin ajoittaista etten enää harkitse leikkausta, lisäksi joutuisi olemaan 2 viikkoa pois töistä ja silmät on monella todella kipeät leikkauksen jälkeen.. Pelkään myös sitä että karsastuskulma jotenkin pahenisi.

      • kierosilmä

        Hmm, on kyllä mukava lukea täältä kommennteja, ettei karsastus niin häiritsisi.
        Itsellä kuitenkin toinen silmä karsastaa ajoittain sisäänpäin ja toinen hieman ulospäin. Eli jos katson jotain ihmistä kohti, niin näyttää että katson hieman hänen ohitse.
        Eli silmiinkatsominen on minulle todella ahdistavaa, sillä eihän se juuri näillä silmillä onnistu.
        muuten olen suht kaunis nainen, mutta tuntuu, että silmäni pilaavat muuten kauniin kokonaisuuden :(


      • Suosittelen

        Pötypuhetta, veljelleni on tehty karsastusleikkaus joka onnistui ihan täydellisesti. Ei ole silmät katsoneet kieroon enää sen koommin. Tottakai leikkaus auttaa ja ammattilaiset kyllä tietävät mitä tekevät.


      • Totuus koskee
        Suosittelen kirjoitti:

        Pötypuhetta, veljelleni on tehty karsastusleikkaus joka onnistui ihan täydellisesti. Ei ole silmät katsoneet kieroon enää sen koommin. Tottakai leikkaus auttaa ja ammattilaiset kyllä tietävät mitä tekevät.

        Riippuu siitä onko karsastavassa silmässä näköä. Minun karsastavassa silmässä ei ole näköä, joten leikkaus ei onnistunut, samoin prismalasit eivät korjaa karsastusta. Ei pidä antaa väärää toivekuvaa tuntematta karsastuksen syitä ja taustoja laajemmin. Onnea, että veljesi karsastus saatiin korjattua. Vanhemmiten voi alkaa uudestaan karsastamaan, ikävä kyllä. Mutta toivottavasti ei.


      • Otapa huomioon

        Älä viitsi yleistää, tiedän ihmisiä joilta karsastus on lähtenyt ihan kokonaan leikkauksella, toki lopputulos riippuu myös siitä minkä asteista se karsastus on. Jos se on lievää niin siitä pääsee helposti eroon mutta jos se on todella paha, niin etten se voi olla jo paljon hankalampaa.


    • mies.

      Silmät saa katsoa vähän karsaasti, kunhan on sydän paikallaan.

    • tyttönen123

      Itse en pidä kieroon katsovia silmiä mitenkään viehättävinä. Ja kyllä, itse siis karsastan. Enkä voi käsittää miten olen aina saanut miesseuraa ja pitkän parisuhteenkin..

      Koska itse ajattelen näyttäväni aika ajoin aika idiootilta.. :/

    • Ihan pikkujuttu

      Silmät voi olla ns. totaalikierot tai sitten hieman karsastavat kuten juuri esimerkiksi Anna Erikssonilla. Jos nainen on kokonaisuutena kaunis ja muutenkin mukava niin en näe että pieni ja lievä karsastus olisi mulle mikään turn off. Tästä vaivasta pääsee myös eroon, joten ei sitä tarvitse lopun ikää sietää. Mies on halunnut juuri sinut tästä ominaisuudestasi huolimatta. Miksi edes ihmettelet että olet päässyt parisuhteeseen? Maailmassa on miljoonia ihan tavallisia ja joukkoon mahtuu rumiakin ihmisiä jotka ovat suhteessa. Ei se mitään yksittäistä ominaisuutta katso.

      • tyttönen123

        Leikkaus ei ainakaan minun tapauksessani hyödytä mitään, sillä silmäni on myös syntymästä saakka heikkonäköinen, joten näillä korteilla mennään mitkä on annettu huoh.

        Ja itse ainakin huomaan karsastuksen selvästi ja kyllä sen varmasti myös muutkin huomaavat. Ja ei, minulla ei muutenkaan ole Annan kauniita ja suuria silmiä,vaan pienet silmät.

        muuten olen kaikinpuolin tyytyväinen ulkonäkööni, Mutta silmät nyt ovat mielestäni niin merkittävä ulkonäkötekijä että harmittaa kyllä vietävästi :(
        Ja pakko myöntää että kyllä tulee välillä mietittyä että häpeääkö mieheni minua, juurikin koska silmäni katsovat välillä milloin minnekin :(


      • katsojan silmissä

        Kävin katsomassa Annan kuvia ja mielestäni hänen silmät eivät karsasta. Aika tarkkoja ihmisiä, ketkä näin väittävät, mutta esim. tällä miehellä on karsastavat silmät sammy davis.


    • 6+3+3

      Leikkauksella pystyy korjaamaan kulmaa lähemmäksi suoraa, jos ei kaikkia lihaksia jo leikattu. parempaa näöntarkkuutta tai stereonäköö se ei silti tuo. Katselukulma kuitenkin paranee vaikka silmä johon se auttaa heikkonäköinen olisikin , kysy toiselta tohtorilta rohkeesti

    • 20+4

      Eikö karsastusta voi "hoitaa" jollain tapaa myös silmälaseilla/piilolinsseillä? Itse katsoin lapsuudessa helposti kieroon, hankittiin lasit ja niitä käytin ala-asteajan. Enää en tarvitse laseja enkä karsastakaan. Vai eikö lasit tehoa sellaiseen "vakavaan"/"huomattavaan" karsastukseen?

      • tyttönen123

        Kyllähän lasit joillakin karsastusta korjaavat,itselläni eivät valitettavasti.

        Olen myös miettinyt, että mitä muut ihmiset meistä karsastavista ajattelevat? Olen kuullut, että jotkut kokevat keskusteleminen karsastavan kanssa kiusallisena tai ahdistavana tilanteena? Häiritseekö toisen ihmisen karsastavat silmät oikeasti joitain ihmisiä noin huomattavasti?


    • Hyvä ihminen

      Karsastavat silmät kauniilla naisella on todella viehättävät. Tykkään!

      • En allekirjoita

        Sekö viehättävää että silmät karsastavat hmm, itse menen lähinnä hämilleni juurikin sen takia, kun ei tiedä kumpaa silmää katsoa.

        Ja eihän noissa kuvan typyllä edes karsasta, tai sitten se on niin huomaamaton että minä en sitä ainakaan huomaa! Luulen, että tässä keskustellaan myös muille näkyvästä karsastuksesta.


    • Lievänä ei haittaa

      Liv Tylerilla ei todellakaan silmät karsasta, kyseinen henkilö ei ilmeisesti tiedä miltä karsastavat silmät näyttävät. Lievää karsastusta on monillakin ihmisillä mutta sitä ei huomaa eikä siihen kiinnitä huomiota. Totaalisesti kierot silmät ovat asia erikseen ja ne pistävät kyllä silmään kun sellaiset näkee, mutta ne ovatkin harvinaisia. Yleensä joillakin kehitysvammaisilla näkee ihan täysin kieroon menevät silmät.

      • karsastas

        Itselläni karsastaa toinen silmä sisäänpäin ja kyllä tämän huomaa. Toinen silmäni katsoo kokolailla kohteeseen, mutta väsyneenä tämäkin silmä karsastaa, vastaavasti hieman ulospäin. Eli siis saattaa näyttää, että en katso suoraan vaan hieman vasemmalle.
        Mitä mieltä tällaisista silmistä? Onko suurikin haitta ja este esimerkiksi juurikin ssurustelulle?


    • Raikulityttö

      Te jotka täällä siitä leikkauksesta intätte, ette selvästikään ole alan ammattilaisia.
      Faktaa, joka perustuu kokemukseen ja saamiini lääkärin lausuntoihin:
      Karsastavan silmän korjausmahdollisuus riippuu täysin karsastuksesta, karsastuksen kestosta ja silmän rakenteesta. Toisilla se korjaantuu ja etenkin mitä nuorempana leikataan. Mitä kauemmin silmä karsastaa, sitä voimakkaammin lihas muotoutuu virheasentoon ja sitä vaikeampaa vikaa on korjata pysyvästi. Moni joutuu aikuisiällä käymään useissa leikkauksissa koska vaiva aina palaa. Leikkauksessa voi myös katketa silmistä isoja verisuonia, joten ne jäävät pysyvästi näkyviksi ja ovat rumia. Lisäksi lääkäri voi todeta karsastuksen olevan niin lievää, ettei lähetettä ainakaan julkisen puolen leikkaukseen saa.
      Näitä kannattaa ottaa huomioon aina jos karsastavaa henkilöä katsoessa tekee mieli viisastella että mikset korjauta vaivaasi.

      Itselläni on karsastanut koko ikäni. Yksi leikkaus aikuisiällä takana, toiseen menossa koska silmä on taas vinossa ja aiheuttaa välillä kovaakin päänsärkyä. Näössä ei juurikaan vikaa kuitenkaan. Olen monen mielestä keskivertoa kauniimpi nainen ja miehet jostain syystä tykkäävät minusta hulluna karsastuksesta huolimatta tai joskus jopa sen takia, mutta aika usein naiset ilkeilevät tästä pikkuviasta. Kaikkeen sitä ihmiset huomiota kiinnittää, itseäni ei oikein jaksa kiinnostaa koko asia.

    • Kansantauti

      Onpa jännä että juuri naiset kiinnittävät huomiota vikaasi, he ovat selvästi kateellisia ja yrittävät sinun erikoisen ominaisuutesi takia saada sinut näyttämään huonolta. Olet kaunis ja sekös heitä kismittää.

    • ihmekyllä.

      Mulla ihan sama juttu. Ehkä 2 miestä (tai siis poikaa kouluaikana) ovat kierosilmäksi sanoneet, mutta muuten olen kyllä saanut miehiltä aina positiivista huomiota.

      Vanhemmat naiset ovat joskus silmistäni ivailleet, mikä on ollut todella erikoista, koska näillä on ollut ikää jo yli 40 vuotta, ja muutenkin heidän oma ulkonäkönsä on ollut aikalailla keskivertoa huonompi.

      Luulin itsekin että silmäni karkottaisivat miehiä, mutta yllätyin positiivisesti kun 18 vuotiaana baarien ovien auettua miehet halusivat tavata uudestaankin. Pelkäsin aina että treffeillä kun miehet ovat selvinpäin ja näkevät silmäni ne karkoittavat heidät. Onneksi miehiä näköjään enemmän kiinnostaa kokonaisuus.

      Olenkin huomannut, että kaunis vartalo, tyylitaju ja kasin kasvot riittävät aika pitkälle, joten kroppa kuntoon niin eiköhän se tuo jo osan miehiä luoksenne :)

      • Tsemppiä

        Jos naisella on 8:n kasvot ovat sellaiset jo huomattavasti keskivertoa kauniimmat. Niitä vanhoja ämmiä ilmeisesti on vituttanut sinun kaunis ulkonäkösi, kuten joku jo tuolla edellä totesikin niin onpa kumma että juuri naiset ja vieläpä ei-hyvännäköiset sellaiset kiinnittävät tuohon asiaan noin paljon huomiota, kun taas miehiä se ei tunnu haittaavan laisinkaan. Siitä voikin päätellä että nämä naiset kateuksissaan pilkkaavat sinua ja yrittävät saada sinut epävarmaksi omasta ulkonäöstäsi. Tuollaisten puheiden pitää antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kaikissa ihmisissä on jokin kauneusvirhe, kukaan ei ole täydellinen. Kokonaisuus on aina se mikä ratkaisee.


    • kohtalotoveri_

      Jee, minulla sama juttu! Toinen silmä karsastaa lievästi ulospäin, mutta miehiä riittäisi aina. Kukaan mies ei ole koskaan sanonut karsastuksestani mitään, ja jos otan asian puheeksi, eivät ole edes huomanneet. Se pitää näyttää heille valokuvista. "Ai joo, tosiaan, muttei toi haittaa mitään." Naisetkaan eivät ole sanoneet, paitsi äitini monta kertaa. Ja siitä koko kompleksi on tullutkin. Tai ei se ole kompleksi oikeastaan, olen ihan tyytyväinen näin. Kuulen usein olevani kaunis ja ilman karsastusta sekä lievää iho-ongelmaa, saattaisin uskoakin sen ja sitten valuisi pissa päähän eikä kukaan enää pitäisi minusta. :)

      • mimmuli1

        Minulla toinen silmä karsastaa lähes kokoajan sisäänpäin koska olen syntymästäni saakka heikkonäköinen. Joten tätä vaivaa en myöskään saa korjattua vaan sen kanssa on vaan elettävä.
        Omasta mielestäni näytän välillä hyvinkin häröltä silmineni. Mutta olen myös kuullut olevani hurjan söpö ja niin, minullakin on niitä miehiä kyllä aina riittänyt. En vain saata ymmärtää että miksi, koska toinen silmä vetää siis lähes kokoajan kieroon eikä tämä ole tosiaan esteettisesti kaunista katsottavaa :(
        Mitä mieltä siis sellaisesta sisäkarsastuksesta, joka on hyvinkin ilmeistä?


    • habby

      Mua kiusattii koulussa paljoki siitä ku karsastin. En mitenkään hirveesti enkä koko aikaa, mut joskus vähän. Itsetunto oli nollissa kunnes huomasin että miehiä tuleekin ovista ja ikkunoista ja ketään ei satunnainen kieroiluni haitannut! Korkeintaan pyysivät karsastamaan tahallisesti kun halusivat nähdä miltä näytän silloin. Nykyään olen sinut silmieni kanssa ja iha uskomattoman kiva kuulla että näin moni ihaileekin jopa karsastavia silmiä!:') onneksi karsastan suht 'söpösti' eli toinen silmä vähäsen katsoo ulkonurkkaan enemmän.. näyttää avarammalta ja mystisemmältä katse!:)

      • silmiin katsominen

        Onko teistä hankalaa tai kiusallista katsoa silmiin henkilöä jolla karsastaa? Itselläni silmä karsastaa nenään päin :/


    • karsastava

      Ei minua haittaa jos naisella silmä/silmät karsastaa, koska minulla karsastaa vasen silmä ja ihan näkyvästi .

    • Eihaittaaei

      En lukenut muiden vastauksia mutta kerronpa olevani karsastava n 50 vee nainen ja sen lisäksi että karsastan minulla on yksi sormi poikki. Ihan pienenä jo sekin meni ja ikäni oon karsastanut. Näillä on pärjätty aikas hyvin miesmarkkinoillakin eli kaikki elämäni miehet ovat jostakin syystä näistä vammoistani huolimatta olleet komeita ja fixuja miehiä. Olen esteetikko. Itse oon unohtanut nuo omat vajeeni aikoja sitten mutta nyt kun kysyit muistin ne ja muistin että joku miehistä on ainakin sanonut että söpöä kun katsot kieroon. No pienessä pätkässä ja väsyynenä muuten hallitsen silmäni aika hyvin. Muita avuja täytyy kehittää jotta niitä vajeita ei huomata näinhän se mennööö.. En ole koskaan kärsinyt noista mutta muista asioista kyllä.

    • naisella

      Pelkästää kiva persoonallinen piirre jos se ei naista itseään haittaa

    • 9800

      Kyllä ne sun silmäsi siellä yökerhossakin näkee, elleivät ole täysin tuiterissa :D Relax

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1582
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      38
      1020
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      182
      676
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe