Millainen on Uusi Vuosi Phuketissa?

Poks Poks

Varasimme loman ensi talveksi Arinara-hotelliin Bangtao Beachille. Olemme siellä vuodenvaihteen ja Uuden Vuoden juhlimistavat kiinnostaa.

Ammutaanko siellä raketteja? Paukutellaanko kaduilla papatteja? Päästetäänkö siellä ilmaan niitä palavia paperilyhtyjä? Kaikki muutkin asiat hotellista ja tavoista kiinnostaa.

14

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perusteita

      Vuosi 2557 vaihtuu ensi viikon sunnuntaina. Papatteja paukkuu aina ja lyhtyjä lähetetään eniten marraskuussa Loi Krathong juhlissa.

      Länsimaiset juhlat joulua myöten ovat tulleet muotiin etenkin turistialueilla ja muilla siirtolaisten asuttamilla seuduilla.

    • melko varmaan
    • yli 6000 kuollutta

      Pelkästään liikenteessä thaimaassa viime vuoden uudenvuoden aikaan.

      • älä höpötä

        taas hevosmiesten juttuja.


      • liikennekuolemat TH

    • Mahtavat ilotulitukset normi uusvuonna. Ja nyt Songran eli thai uusivuosi ni vettä tulee niskaan kokoajan. Ja viel jäävedestä! :) Siks pakenin nyt kotio.

      • ?????

        Kotio missä sen niminen paikkakunta on ?


      • ????? kirjoitti:

        Kotio missä sen niminen paikkakunta on ?

        "Kotio missä sen niminen paikkakunta on ?"

        Patongilla! ;)


    • tosi upea

      Aivan huikeet ilotulitukset ja ne lentävät lyhdyt. Harmittaa näin jäljestäpäin etten lennättänyt sellaista itsekkin. Jotenkin missasin sen?

      • Ettet ollut ottanut liikaa?!? ;) Rannalta myyvät niitä pienempiä 100 bahtiin ja isompia 200 bahtiin. Tuli muutama sellanen laitettua vaikka aika päissäni olin iteki! ;)


    • Outo tapa?

      Onko siellä joku perinne että heitetään uutena vuotena vettä niskaan?

      • baila baila

        Thaimaan uutena vuotena huhtikuussa songkran nimeltään, kestää noin viikon. Klo 18 jälkeen pystyy kaduilla kuivana kävellä muulloin ei. Toiset viihtyy toiset ei. Itse 2kertaa songkranin aikana ollut. Vaatteet onneksi kuivuu nopeasti mutta kännykät ja kamerat kannattaa suojata hyvin

        http://www.youtube.com/watch?v=y4NZ354UhMY


    • mahtavailotulitus

      Oltiin Karonilla toissa uutena vuotena ja meno oli rannalla sen verran villiä, että katsoimme viisaammaksi mennä oman hotellin parvekkeelle seuraan ilotulitusta ja niitä kuumailmapalloja. Alkuilta oltiin siinä ravintolassa joka on sen mäenharjunpäällä ja sieltäkin oli upeat näkymät ilotulitukseen.

    • Bangtao

      Vietettiin viime uusi vuosi lasten kanssa Bangtaon rannalla eikä meno ollut kovinkaan villiä. Hieno kokemus, tuhansittain lyhtyjä lähetettiin rannalta. Ja aivan puolen yön tietämissä ilotulitusta mutta ei niin kuin suomessa 12 tuntia pelkkää pauketta... Aivan mahtava kokemus

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3310
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2699
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2524
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe