Eilen mie olin Agronetis:
antik ja Minä Vaan.
Tännään oon KikkelisKokkelis.
Jakomielitautia.
13
320
Vastaukset
- SknööppäFan
Oli siellä Skänsä ja miekii. Ja ollaan tännäänki. Ihqua.
- Toms of Loimaankoski
Sorkkis oli taas lainannut nimmariaan Skännälle, onko
pojilla vakavakin suhde ?
- sepeteus.
Eilen mie olin Agronetis:
antik ja Minä Vaan.
Tännään oon KikkelisKokkelis.
Huomenna laitan pohjalaisten lähettämän hameen päälle ja olen Sanna Kuusiluoma.- savipää sami
Tuo Sepedeuksen nimmarin omiminen on kaikkien
nettikäyttäytymistapojen vastaista mutta se ei näytä
SKN: ää haittaavan sillä osaajien matkiminen
on tyypillistä häiriityneelle Skännälapselle. - Sepedeus.
savipää sami kirjoitti:
Tuo Sepedeuksen nimmarin omiminen on kaikkien
nettikäyttäytymistapojen vastaista mutta se ei näytä
SKN: ää haittaavan sillä osaajien matkiminen
on tyypillistä häiriityneelle Skännälapselle.Lehtimääkijä pitää vaan turpansa kiinni ja sillä sipuli.
- skännäpåå
Sepedeus. kirjoitti:
Lehtimääkijä pitää vaan turpansa kiinni ja sillä sipuli.
Skännärillä on Agrossa taas uusi tulokas nimmari, Tampioo.
Samaa tyhjäpäistä lässytystä Agron Vapaa Sana osasto
on nykyisin.
Osaajat ovat nykyisin muualla täysikasvuisten seurassa
ja agron on ominut häiriintynyt vajakki joka tälläkin
näyttää lapsenomaisuuttaan. - Tampioo
skännäpåå kirjoitti:
Skännärillä on Agrossa taas uusi tulokas nimmari, Tampioo.
Samaa tyhjäpäistä lässytystä Agron Vapaa Sana osasto
on nykyisin.
Osaajat ovat nykyisin muualla täysikasvuisten seurassa
ja agron on ominut häiriintynyt vajakki joka tälläkin
näyttää lapsenomaisuuttaan.Lehtimääkijä on ulkona ku lumiukko.
- mene SKN hoitoon
Tampioo kirjoitti:
Lehtimääkijä on ulkona ku lumiukko.
SKN keskittyy toisten nimimerkkien harjaamiseen koska
kyvyt eivät piisaa asiakeskusteluun, mutta senhän me
ymärrämme koska kyseessä on häiriintynyt pikkutyttö - SKN ja Ooppelvaiva
mene SKN hoitoon kirjoitti:
SKN keskittyy toisten nimimerkkien harjaamiseen koska
kyvyt eivät piisaa asiakeskusteluun, mutta senhän me
ymärrämme koska kyseessä on häiriintynyt pikkutyttöSkännällä on tänään paha olo koska Sorkkis laittoi huumoria
Agroon. Huumori kuuluu yksinomaan Skännäperheen oikeuksiin
joten pidäppäs Sorkkasi poissa toisten leivästä.
Ensi viikolla Skännä postaa sen kumminkin omanaan taas
palstalle kuten konepuolellekin muilta palstoilta kopsattuja
aloituksia ominaan. - mene SKN hoitoon
SKN ja Ooppelvaiva kirjoitti:
Skännällä on tänään paha olo koska Sorkkis laittoi huumoria
Agroon. Huumori kuuluu yksinomaan Skännäperheen oikeuksiin
joten pidäppäs Sorkkasi poissa toisten leivästä.
Ensi viikolla Skännä postaa sen kumminkin omanaan taas
palstalle kuten konepuolellekin muilta palstoilta kopsattuja
aloituksia ominaan.Agronetissä Skännäily jatkuu kun Heino Leino laittoi runonpätkän
niin SKN kävi heti kirjoittajan henkilön kimppuun eikä itse runosta
sanonut mitään.
Osaavat tyypit aiheuttavat Skännälle aina hepulikohtauksen
ja joutuvat nimittelyn ja herjaamisen kohteeksi.
- Lehtimäkättäjä
Lehtimääkijällä yksinäistä?
Onko akka jo kuollut?- Lehtimäki
Hyvinhän tuo näyttää voivan, kiitos kysymästä. Kävimme juuri iltapäiväaktilla ja taidamme keitellä päälle hyvät kahvit. Jaksamista skänä vaan sullekin.
- Anneli.
Lehtimäki kirjoitti:
Hyvinhän tuo näyttää voivan, kiitos kysymästä. Kävimme juuri iltapäiväaktilla ja taidamme keitellä päälle hyvät kahvit. Jaksamista skänä vaan sullekin.
Onneksi olokohon. Soon mukavaa ko nykyysin hoitokoriskii tuollaanen onnistuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483