Jakomielitautia.

sepeteus.

Eilen mie olin Agronetis:
antik ja Minä Vaan.
Tännään oon KikkelisKokkelis.

13

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SknööppäFan

      Oli siellä Skänsä ja miekii. Ja ollaan tännäänki. Ihqua.

      • Toms of Loimaankoski

        Sorkkis oli taas lainannut nimmariaan Skännälle, onko
        pojilla vakavakin suhde ?


    • sepeteus.

      Eilen mie olin Agronetis:
      antik ja Minä Vaan.
      Tännään oon KikkelisKokkelis.

      Huomenna laitan pohjalaisten lähettämän hameen päälle ja olen Sanna Kuusiluoma.

      • savipää sami

        Tuo Sepedeuksen nimmarin omiminen on kaikkien
        nettikäyttäytymistapojen vastaista mutta se ei näytä
        SKN: ää haittaavan sillä osaajien matkiminen
        on tyypillistä häiriityneelle Skännälapselle.


      • Sepedeus.
        savipää sami kirjoitti:

        Tuo Sepedeuksen nimmarin omiminen on kaikkien
        nettikäyttäytymistapojen vastaista mutta se ei näytä
        SKN: ää haittaavan sillä osaajien matkiminen
        on tyypillistä häiriityneelle Skännälapselle.

        Lehtimääkijä pitää vaan turpansa kiinni ja sillä sipuli.


      • skännäpåå
        Sepedeus. kirjoitti:

        Lehtimääkijä pitää vaan turpansa kiinni ja sillä sipuli.

        Skännärillä on Agrossa taas uusi tulokas nimmari, Tampioo.

        Samaa tyhjäpäistä lässytystä Agron Vapaa Sana osasto
        on nykyisin.

        Osaajat ovat nykyisin muualla täysikasvuisten seurassa
        ja agron on ominut häiriintynyt vajakki joka tälläkin
        näyttää lapsenomaisuuttaan.


      • Tampioo
        skännäpåå kirjoitti:

        Skännärillä on Agrossa taas uusi tulokas nimmari, Tampioo.

        Samaa tyhjäpäistä lässytystä Agron Vapaa Sana osasto
        on nykyisin.

        Osaajat ovat nykyisin muualla täysikasvuisten seurassa
        ja agron on ominut häiriintynyt vajakki joka tälläkin
        näyttää lapsenomaisuuttaan.

        Lehtimääkijä on ulkona ku lumiukko.


      • mene SKN hoitoon
        Tampioo kirjoitti:

        Lehtimääkijä on ulkona ku lumiukko.

        SKN keskittyy toisten nimimerkkien harjaamiseen koska
        kyvyt eivät piisaa asiakeskusteluun, mutta senhän me
        ymärrämme koska kyseessä on häiriintynyt pikkutyttö


      • SKN ja Ooppelvaiva
        mene SKN hoitoon kirjoitti:

        SKN keskittyy toisten nimimerkkien harjaamiseen koska
        kyvyt eivät piisaa asiakeskusteluun, mutta senhän me
        ymärrämme koska kyseessä on häiriintynyt pikkutyttö

        Skännällä on tänään paha olo koska Sorkkis laittoi huumoria
        Agroon. Huumori kuuluu yksinomaan Skännäperheen oikeuksiin
        joten pidäppäs Sorkkasi poissa toisten leivästä.

        Ensi viikolla Skännä postaa sen kumminkin omanaan taas
        palstalle kuten konepuolellekin muilta palstoilta kopsattuja
        aloituksia ominaan.


      • mene SKN hoitoon
        SKN ja Ooppelvaiva kirjoitti:

        Skännällä on tänään paha olo koska Sorkkis laittoi huumoria
        Agroon. Huumori kuuluu yksinomaan Skännäperheen oikeuksiin
        joten pidäppäs Sorkkasi poissa toisten leivästä.

        Ensi viikolla Skännä postaa sen kumminkin omanaan taas
        palstalle kuten konepuolellekin muilta palstoilta kopsattuja
        aloituksia ominaan.

        Agronetissä Skännäily jatkuu kun Heino Leino laittoi runonpätkän
        niin SKN kävi heti kirjoittajan henkilön kimppuun eikä itse runosta
        sanonut mitään.
        Osaavat tyypit aiheuttavat Skännälle aina hepulikohtauksen
        ja joutuvat nimittelyn ja herjaamisen kohteeksi.


    • Lehtimäkättäjä

      Lehtimääkijällä yksinäistä?
      Onko akka jo kuollut?

      • Lehtimäki

        Hyvinhän tuo näyttää voivan, kiitos kysymästä. Kävimme juuri iltapäiväaktilla ja taidamme keitellä päälle hyvät kahvit. Jaksamista skänä vaan sullekin.


      • Anneli.
        Lehtimäki kirjoitti:

        Hyvinhän tuo näyttää voivan, kiitos kysymästä. Kävimme juuri iltapäiväaktilla ja taidamme keitellä päälle hyvät kahvit. Jaksamista skänä vaan sullekin.

        Onneksi olokohon. Soon mukavaa ko nykyysin hoitokoriskii tuollaanen onnistuu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe