Auttakaa jotenkin

kiitos jo etukätee

Oon ihan none. Vuoden sisällä tullu n. 5 kg lisää ja kivat jenkkakahvat on jo!!
oon 150 cm ja painan 56 kiloo... en kestä!! miten saan mahd nopeasti painoa pois?? - kaikki keinot käy!! ihan oikeasti auttakaa!!
motivaatiota on kyllä laihduttaa mutta en mä osaa ja joka paikas nevotaa iha erilai.. ei rasvaa-joo rasvaa..? ihan hulluna kaikkia neuvoja ja mä en tajuu niistä mitäää aarrgghh

7

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse käytän tätä..
    • mitävalitaat

öö ok. lopeta syöminen niin varmasti laihdut :O

• Jos olet

todella kyseisissä mittasuhteissa, et ole lihava. Älä edes haaveile laihduttamisesta.

• ihme kommenttia

Käsittämättömiä käsityksiä lihavuudesta.

Aloittaja on lähes kääpiökasvuinen. Itse olen kutakuinkin saman painoinen, mutta miltei 20 senttiä pidempi. Olen hoikka, mutten tosiaan laiha -- juuri sopiva.

Tuon pituisen ihannepaino olisi siinä 40 plus.

• tsara241

Ihan ekaksi minkä ikäinen olet? opiskeletko jos opiskelet niin missä? millaisia liikunta mahdollisuuksia sulla on?

• 11+19

Aloita paleoruokavalio ilman lipsuilua ja kuntoile.

• toimii varmasti

Eli tosiaan jonkinlainen säännöllinen liikuntamuoto on kaikkein tehokkain. Kohottaa peruskuntoa ja ei liho sitten jälkeenpäin niin helposti, vaikka sattuis sortumaan herkkuihin. Tietysti liikuntaa harrastavan täytyy muistaa syödä kunnolla tai muuten homma saattaa jäädä siihen. Lepopäiviä pitää olla aina välissä ja ei pidä pakottaa itseään jos ei oikeasti meinaa jaksaa. Ota joku kaveri mukaan liikkumaan jos yksin on tylsä harrastaa. Motivoi itseäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      195
      8778
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5008
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      52
      4502
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      73
      4046
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      54
      3399
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3286
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      57
      3106
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2776
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2555
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2541
    Aihe