Kylvöt alkaa Loimaalla

SKN, Opelmies, ana11

Ens viikol alkaa kylvöt meitillä loimaalla. syysviljat talvehtineet mutta ei haittaa kun ei oo apulantaakaan. Lietettä aletaan ajaan patteriin pellolle ja torppa lämpii klapeil.

10

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnttiHeikkiJouniSami

      Kun käy kusella ja paskalla koko perheen voimin.... tavanomaisen tuvantakustan sijaan pellolla niin kyllä ne oraat sillä kasvaa. Nisuvehniinkin tulee sitkoa niin että ei pitkon letittäminenkään ole joka emännän touhua.

    • Apassi

      Tätä ketjua lukiessa tomppelikin tajuaa mitä varten c alueesta lähtien tukitasot ovat korkeampia.
      Täällä on routaa muutama kymmenen senttiä,eikä sula ilman sateita.

    • hörhönhömppää

      Lietettä patteriin pellolle :)

    • SKN Opelmies ana111

      Mitäs pahaa siinä on, jos välillä vetää perseet olalle?

    • SKN

      Kyl mun mutsi on Kyöpelivuorelta ja faija Romiasta.

      • pro agrian näköinen

        SKN postasi taas koko viikonlopun tuota häiriintyneen
        kepulaisen pikkutytön löpinää Agroon usealla nimmarilla.
        Uusina keskutelijoina hän käytti tuuliaa ja tonniperää
        puhevuoroissa esiintyen nelivuotiaan tavalla humoristina.

        Pro Agria taitaa maksaa noista päästökohtaisen
        korvauksen Skännälle jotta persut eivät pääse
        palstalle ?

        Voiko Agronet palsta enää alemmas vajota ?


    • tonniperä

      SKN nimimerkillä ei ole mitään yhteistä minun nimimerkkini kanssa. Ihan vaan tiedoksi.

      • liikavarvas

        Lienee sama kone kuin navettapojalla ?


    • SKNSKNSKNSKNSKN

      SKN täällä terve. Korjaan että emme aloita kylvöjä Loimaan perämetsissa vaan KYLVYT!!

      Siispä SaappaanVarsi-Suomen haisevat puolilahot kylpytynnyrit ovatkin vuokrattu säiden niin salliessa useana viikonloppuna ja viikollakin jos ilmat sallivat.

      Haistaan ja lahotaan yhdessä, protkoparonien jalojalkasilsaa odotellessa, toivoopi nöyränä, pikkunillkki SKNnä tai mikä ikinä noista multipersoonista haluattekin... vassokuu!

    • Loimaan Paroni

      KYLVYT, hyvä nimenomaan kylvyt.

      Nyt puhuu SKN asiaa vaikka en tuota toisessa ketjussa mainittua kylpytynnyrijutskaasi uskokaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      58
      3066
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      15
      1073
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1018
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      903
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      92
      888
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      781
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      774
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      670
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      645
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe