Yksin Alanyassa

seanpaul

Saako Alanyasta yksin matkaava mies seuraa? En tarkoita huoria tai hierontaa, ihan vaan hengailuseuraa paikallisista naisista ja miehistä, vai onko ne ainoastaan rahan perässä? Tuli eteen tilanne, että pakosti lähdettävä yksin reissuun tai sitten jättää matka tekemättä, sillä peruutus ei toimiston kautta onnistu ilman ylitsepääsemätöntä korvausta.

Kiitän vastauksista.

25

903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitettavasti

      Rahan perässä ne on , ystävällisyys ja hyvä palvelu on unohtunut vuosia sitten.Huonoon suntaan on turkinmatkailu mennyt,

    • tomppaaja

      Näennäisystävyyttä on tarjolla miehistä, jotka palvelualalla tai yrittävät myydä jotakin. Ja voi olla että ei niistäkään, kun ei ole vaimoa mukana mitä vaania.

    • Derya.

      Miksi sinun pitäisi saada seuraa paikallisista naisista? Jos et tiedä maan tapoja (maallistunut muslimimaa), suosittelen ottamaan selvää. Seuraa saa helposti sekä muista suomituristeista että muun maan vastaavista. Itse naisena matkustan myös joskus yksin, tutustun helposti paikallisiin (koska olen opetellut kieltä), minut kutsutaan kotiin syömään jne. Mutta kuin perheystävä. Raha ei koskaan vaihda omistajaa, vieraanvaraisuus on maan tapa. Näin olen itse kokenut. Baaripojat ovat luku erikseen, heidän mukaansa ei pidä niputtaa kaikkia ihmisiä samaan. Toisaalta hekin ovat sanoneet, että haluavat vaihtelua pitkiin työpäiviinsä ja heittää läppää ja jutella turistien kanssa, kun eivät itse pääse matkustamaan. Toisaalta toimenkuvaan kuuluu sekin, että turistilla tulee olla kivaa. Meillä vain on Suomessa eri tavat, väärinymmärryksiä tulee varmasti.

      Jos lähdet matkaan yksin, etkä juo liikaa, varmaan tutustut muihin ihmisiin! Itsellä on näitä matkatuttuja vuosien takaa sekä paikallisista monista maista että suomalaisista, yhteyttä pidetään ja tavataan. Jos olet palstalude tom jonesin kaltainen, matkastasi tulee helvetti :D

      • ludeansa

        Derya; eiköhän toi aloitus ja 2 seuraavaa kommenttia olleet kaikki mainitsemasi palstaluteen kommentteja.. Käytti taas toisen ihmisen käyttämää nikkiäkin (tomppaaja) mustamaalatakseen häntä...


      • paulsean
        ludeansa kirjoitti:

        Derya; eiköhän toi aloitus ja 2 seuraavaa kommenttia olleet kaikki mainitsemasi palstaluteen kommentteja.. Käytti taas toisen ihmisen käyttämää nikkiäkin (tomppaaja) mustamaalatakseen häntä...

        Ttu mitä persläpiä tänne vastailee, kysyin asiallisen kysymyksen ni johan sieltä tulee kaikenlaisia syytöksiä. Kiitos kahdelle ensimmäiselle vastauksen antaneelle, toiset kaksi voitte puolestani mennä tutustumaan rengon keinuun ja kertokaa muille persoonillenne samat terveiset.


      • Derya.
        paulsean kirjoitti:

        Ttu mitä persläpiä tänne vastailee, kysyin asiallisen kysymyksen ni johan sieltä tulee kaikenlaisia syytöksiä. Kiitos kahdelle ensimmäiselle vastauksen antaneelle, toiset kaksi voitte puolestani mennä tutustumaan rengon keinuun ja kertokaa muille persoonillenne samat terveiset.

        2 ekaa negatiivista ovat ns. hyviä? Muut menköön ..... Oletko ap kirjoittaja vai taas yksi palstalutikoista? No enpä minäkään kerro sen enempää, kysyt mutta et pidä asiallisesta vastauksesta?


      • tomppaaja
        Derya. kirjoitti:

        2 ekaa negatiivista ovat ns. hyviä? Muut menköön ..... Oletko ap kirjoittaja vai taas yksi palstalutikoista? No enpä minäkään kerro sen enempää, kysyt mutta et pidä asiallisesta vastauksesta?

        Kirjoitin niin totta, kuin vain osaan. Loman jälkeen huomaa alkuperäinen kirjoittaja kyllä, että tulipa "tomppaajalta" harvinaisen osuvaa, rehellistä ja totudenmukaista juttua.


      • taas taas
        Derya. kirjoitti:

        2 ekaa negatiivista ovat ns. hyviä? Muut menköön ..... Oletko ap kirjoittaja vai taas yksi palstalutikoista? No enpä minäkään kerro sen enempää, kysyt mutta et pidä asiallisesta vastauksesta?

        Älä viestin aloittaja välitä ,kaikki täällä haukutaan ,jos ei vastaukset miellytä ja nämä haukuja on niitä palstan suurinpia häiriköitä vaikka koko ajan syyllistävät muita.


    • T:gin Kekkeruusi

      Kyllä karvaranne sinuakin panee.....

    • tomppaaja

      Itse olin vuonna 2011 joulukuussa yksin viikon Alanyassa.
      Aluksi oli hieman yksinäistä, mutta viikon puolivälin jälkeen olin jo tutustunut eräässä ravintolassa vakkariin ja omistajiin.

      Istuttiin päivällä syömässä henkilökunnan kanssa Turkkilaiseen tyyliin heidän vamistamaa ruokaansa eikä minun tarvinnut ruoasta maksaa, asioita hoitaessani, minua lähdettiin kyyditsemään ympäri Alanyaa, autettiin ja neuvottiin, heitettiin illaksi kotiin eikä missään välissä pyydetty rahaa avusta.

      • Tia

        Olen käynyt Turkissa lukuisia kertoja enkä Ole epäystävällisiä turkkilaisia, tai muunkaan maalaisia tavannut. Turkkilaisten ystävällisyys on aitoa. Meillä olisi paljon opittavaa heiltä.


      • Taigga1
        Tia kirjoitti:

        Olen käynyt Turkissa lukuisia kertoja enkä Ole epäystävällisiä turkkilaisia, tai muunkaan maalaisia tavannut. Turkkilaisten ystävällisyys on aitoa. Meillä olisi paljon opittavaa heiltä.

        hehehe ite olen myös käynyt lukuisia kertoja ja enpä ole aidosti ystävällistä Turkkilaista vielä tavannut :)


      • teennäistä vain
        Taigga1 kirjoitti:

        hehehe ite olen myös käynyt lukuisia kertoja ja enpä ole aidosti ystävällistä Turkkilaista vielä tavannut :)

        Aika sinisilmänen pitää ihmien olla jos ,turkkilaisten ystävällisyytä väittää aidoksi .Ystävyyden varjolla kusetetaan monta turistia ja nämä niin sanotut ystäväsi nauraa sulle ,kun selkäsi käännät.Ei suomalaisten kannata turkkilaisita mitään oppia.


      • Tia
        teennäistä vain kirjoitti:

        Aika sinisilmänen pitää ihmien olla jos ,turkkilaisten ystävällisyytä väittää aidoksi .Ystävyyden varjolla kusetetaan monta turistia ja nämä niin sanotut ystäväsi nauraa sulle ,kun selkäsi käännät.Ei suomalaisten kannata turkkilaisita mitään oppia.

        Kyllä se niin on, ett ku on ystävällinen toiselle, ni saa ystävällisyyttä takaisin. Se pätee niin Turkissa kuin muuallakin. Ymmärrän kyllä ettei sulla Ole kokemusta moisesta, mut syn kantsis kokeilla joskus;)


      • teennäistä vain
        Tia kirjoitti:

        Kyllä se niin on, ett ku on ystävällinen toiselle, ni saa ystävällisyyttä takaisin. Se pätee niin Turkissa kuin muuallakin. Ymmärrän kyllä ettei sulla Ole kokemusta moisesta, mut syn kantsis kokeilla joskus;)

        Voi lapsikulta ,kun nuo sinun väittämäsi aina pitäiskin paikkaana ,turkissa vain aika harvasta ihmisetä voi sanoa ,että on todellinen ystävä .


      • Tia
        teennäistä vain kirjoitti:

        Voi lapsikulta ,kun nuo sinun väittämäsi aina pitäiskin paikkaana ,turkissa vain aika harvasta ihmisetä voi sanoa ,että on todellinen ystävä .

        Voi setäpieni. Mitäpä jos alkaisit harrastamaan jotain ihan muuta ku tätä luuhaamista suomi24:lla. Sut on niin nähty ja kuultu jo, ei jaksais enää.


      • teennäistä vain
        Tia kirjoitti:

        Voi setäpieni. Mitäpä jos alkaisit harrastamaan jotain ihan muuta ku tätä luuhaamista suomi24:lla. Sut on niin nähty ja kuultu jo, ei jaksais enää.

        No enpä ole tällä palstalla monesti käynyt ,enkä ole setä ,olen nainen. Enpä ole tällä palstalla luuhannut enenpää varmasti ,kuin sinäkään. Pitääkä heti alkaa sättimää jos ei kirjotukset miellytä.


      • Tom Jones
        teennäistä vain kirjoitti:

        No enpä ole tällä palstalla monesti käynyt ,enkä ole setä ,olen nainen. Enpä ole tällä palstalla luuhannut enenpää varmasti ,kuin sinäkään. Pitääkä heti alkaa sättimää jos ei kirjotukset miellytä.

        En minäkään ole tällä palstalla monesti käyny. Joskus vaan, harvakseltaan. Eikä mulla ole muita nikkejä ku Tää ja sataviistoista muuta. Mulla ku ei vaan oo kaikki jauhot pussissa, ni täällä roikun ku töihin en pääse, ku kukaan mua ei ota, naiset ei tykkää ja miehetkään ei kaveriksi ota.


      • eikö hävetä
        Tom Jones kirjoitti:

        En minäkään ole tällä palstalla monesti käyny. Joskus vaan, harvakseltaan. Eikä mulla ole muita nikkejä ku Tää ja sataviistoista muuta. Mulla ku ei vaan oo kaikki jauhot pussissa, ni täällä roikun ku töihin en pääse, ku kukaan mua ei ota, naiset ei tykkää ja miehetkään ei kaveriksi ota.

        Et ole ton jones vaan ,vaan sairas häirikkö joka yritää esintyä tomppana. Ei tompan kirjotukset ole noin aivottomia.


    • Minä

      Millon oot lähössä reissuun.??

      • seanpaul

        Tammikuun puolessavälissä :) Ja kiitos lukuisista vastauksista, mutta mennään avoimin mielin...


      • Minä
        seanpaul kirjoitti:

        Tammikuun puolessavälissä :) Ja kiitos lukuisista vastauksista, mutta mennään avoimin mielin...

        tammikuun puoles välis??? Just kiva provoilla täällä.


    • Joppana7812

      Ei saa seuraa, sitä myyjän myynninedistämisystävällisyyttä kyllä löytyy, mutta tavalliset ihmiset on ihan hirveän kiireisiä, vuoden tulot pitää tienata 7 päivää viikossa ja 15 h työpäiviä puskelmalla ainakin sesongin ajan eli 1.6-30.8 ja kiireisiä nen on toukokuun ja syys-lokakuunkin.

      Etsi seuraa jostakin muusta turistista tai siellä paljon aikaa iettävästä ulkomaalaisesta, siellä kuitenkin asuu yli 30.000 ulkomaalaista yli 6 kk vauodesta

    • Jurpo2000

      Omasta kokemuksesta vastaavassa tilanteessa, ei kannata (yrittää) kaveerata suomalaisten kanssa. Esim britit tai irkut ovat huomattavasti mukavampaa porukkaa, edellyttää tietysti kohtalaista englannin taitoa...

    • matkaaja2

      Riippuu sinusta juttele rohkeasti ihmisille,toinen ottaa toinen jättää,mukavaa on olen ollut muutaman kerran yksin reissussa siniä on omat hyvät puolensa,ei tarvii ottaa kokoajan toista huomioon.Tutkaile tilannetta,hotellinkin henkilökuntakin auttaa jos tunnet itsesi yksinäiseksi,pääsin myös oppaidenkanssa iltaa viettämää ,oli kivaa juotiinolutta ja tanssittiin.Seuraavana päivänä moskeijaan harrastaelämää ajattelemaan,heh..pidä hauskaa silloin kun voi,mielummin selvinpäin.al,ps.selvinpäin löytyy kunnonkavereita kekkulissa löytyy juoppoja...elämä on täynnä valintoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14891
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3085
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3079
    4. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3076
    5. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3075
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3074
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3064
    Aihe