Köyhät -huolehtikaa ehkäisystä!

Lapset ajallaan

Tehkää lapsia vasta kun voitte elättää ne vakaasti ilman yhteiskunnan tukia. Minkä ihmeen takia työttömän yh-äidin pitää vääntää kakaroita vielä pahimmassa tapauksessa monelle eri miehelle? Pitäkää huolta ehkäisystä. On väärin että veronmaksajat joutuvat elättämään lapsenne. Turha ruinata vähistä varoista jos on itse jättänyt ehkäisyn typeryyttään pois.

7

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vahinko kakara

      Oletko itse varma, että olet saanut alkusi suunnitellusti?
      Suomen kansa olisi tosi pieni jos ei noita vahinkoja olisi niin paljon sattunut.
      Hyvä kun köyhiä ei vielä kuohita.

      • d,ögdfölglfjdh

        Lapsi tuo leivän tullessaan


    • Ne tienaa

      Kaikkein tyhmintä olla köyhä ja lisääntyä. Järki kun ei muuhunkaan riitä muuta kuin haarukset leväälleen.

    • veeteed

      totta

    • Äly älä jätä

      Elämme aikakautta jolla voi hallita täysin sitä hankkiako lasta vai ei.Kyllä 50-60 luvuilla tuli vielä vahinkoita kun ehkäisy oli vielä lapsen kengissä mutta tänäpäivänä vai tyhmät eivät ehkäise ja vahingot ovat sossun niskoilla.Tymyys se tiivistyy tässäkin asiassa.

    • Siemenlinko seis

      Lapsilisät loppu kun on 5 kersaa. Pohjois-suomessa on kai uskonnollisia viritelmiä joissa perhe kasvaa jopa yli kymmenenkin lapsen.

      Näille omantunnonaroille miehille nevo, housut jalassa ja rahojen sekä tulojen laskenta käyntiin mitä tulee elämiseen ja elättämiseen, sisälle laskemiselle stop.

      • ap haista ...

        Se 5 kersaa on nykyaikana liikaa. Lapsilistä yms. korkeintaan kolmesta lapsesta.

        Silti ap:n ja monen muunkin jutut on asiattomia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe