Polarvilla huijausta

Melkein huijattu 2

Kannatti kysyä muiltakin kun Polarvillalta !

Lue keskustelu nimim: Melkein huijattu 2
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11817889

Säästin 1751,90 EUR

Polarvillan tarjous oli 185 m2 taloon ja 30 cm vahvuisella puhalluksella 3720,00 EUR

Otin Sastamalan AGRI Marketin kautta 30 cm Ekovillaa jossa tuli 20 % ylimääräistä eli noin 34-35 cm, lasku 31.03.2014 maksoin 1968,10 EUR

28

3227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kallista villaa ostit. Reilut kuusikymmentä kuutiota ja pari tonnia? Minä itse puhallutin 36 kuutiota ekovillaa välikattoon. Töineen, kuljetuksineen ja kaikkineen tuo tuli kustantamaan noin 1200 euroa. Työn osuudesta sai vielä kotitalousvähennyksen.

      • 1+2=

        Ei toi sun ostama villa oo juurikaan halvempaa.. vai puuttuukos helmitaulustasi helmiä?


    • kallista1

      Kallista sanon minä, itse tilasin 70m3 puhallettuna ja lasku oli 1770€.

      • Melkein huijattu 2

        Täyty ottaa tarjouspaperi esille ja kans´helmitaulu käteen ja laskea mitä on puhallettu/maksettu !
        Tilattu 30 cm. Työ on takuunalainen asia ja sisältää 20 % ylipuhallusta joten asiakkaalle pitäisi jäädä 30 cm vahvuus. Minulle puhallettiin 36 cm vahvuudelta tavaraa, 185 m2 x 0,36 cm = 66,6 m3 puhallettua eristettä.
        Maksoin 1968,10 EUR
        Joka tekee ojalan laskuopin mukaan 29,55 EUR / kuutio
        ( Olen kansakoulun läpikäynyt ja oppikoulun ohi )

        Nimim.The_Rat on maksanut kuutosta 33,3 EUR
        Nimim.kallista 1 on maksanut kuutiosta 25,29 EUR ( tosi edullinen tapaus )

        Polarvillalle olisin 30 cm maksanut 3720,00 EUR joka on noin 40 EUR/kuutio , katson että pitkätukkaisia viedään kun sammakkoa äkeenpiikeissä olen kiertänyt Polarvillan ansan


      • Melkein huijattu 2 kirjoitti:

        Täyty ottaa tarjouspaperi esille ja kans´helmitaulu käteen ja laskea mitä on puhallettu/maksettu !
        Tilattu 30 cm. Työ on takuunalainen asia ja sisältää 20 % ylipuhallusta joten asiakkaalle pitäisi jäädä 30 cm vahvuus. Minulle puhallettiin 36 cm vahvuudelta tavaraa, 185 m2 x 0,36 cm = 66,6 m3 puhallettua eristettä.
        Maksoin 1968,10 EUR
        Joka tekee ojalan laskuopin mukaan 29,55 EUR / kuutio
        ( Olen kansakoulun läpikäynyt ja oppikoulun ohi )

        Nimim.The_Rat on maksanut kuutosta 33,3 EUR
        Nimim.kallista 1 on maksanut kuutiosta 25,29 EUR ( tosi edullinen tapaus )

        Polarvillalle olisin 30 cm maksanut 3720,00 EUR joka on noin 40 EUR/kuutio , katson että pitkätukkaisia viedään kun sammakkoa äkeenpiikeissä olen kiertänyt Polarvillan ansan

        Ai, nyt se sitten tulikin puhallettuna. Niin se maailma muuttuu...


    • Eristänyt jo

      Itse tilasin lisäeristyksen polarvillalta ja olen varsin tyytyväinen loppu tulokseen. Tiedostin ostopäätöstä tehdessä että voin saada saman ratkaisun jostain halvemmalla, mutta asiantunteva palvelu ratkaisi urakan polarvillalle.

    • Melkein huijattu 2

      Otin tarjouksia neljältä toimijalta, joista valitsin, en edullisinta 1800 € enkä kelleinta 3720 EUR, vaan Agrimarketin 1968,10 EUR.
      Säästin 1751,90 EUR kun en ottanut Polarvillalta, joka on mielestäni ryöstöhinta.
      Vaikka olisi kuinka ylivertainen palvelu en palvelusta suostu maksamaan 1751,90 euroa.

      Otin Sastamalan Agrimarketin kautta Ekovillan ja puhalluksen suoritti Eristepalvelu Roponen Oy, kumpikin myyjä & puhaltaja suoritti tehtävän asiantuntevasti, ja palvelu oli mielestäni hyvää.

      Tilattu 30 cm. Työ on takuunalainen asia ja sisältää 20 % ylipuhallusta joten asiakkaalle pitäisi jäädä 30 cm vahvuus. Minulle puhallettiin 36 cm vahvuudelta tavaraa, 185 m2 x 0,36 cm = 66,6 m3 puhallettua eristettä.
      Maksoin 1968,10 EUR, Joka tekee 29,55 EUR / kuutio
      työn osuus 930 EUR ( kotitalousvähennys ).

      Yläpohjassa oli ennestään 20cm karhuntaljaa ja 10 cm purua.
      Joku tarjoaja esitti että uusi U-arvo olisi 0,08

      • Melkein voittanut2

        Miten minusta tuntuu, että olet joku villan myyjä jolla kauppa ei käy.


      • Melkein huijattu 2
        Melkein voittanut2 kirjoitti:

        Miten minusta tuntuu, että olet joku villan myyjä jolla kauppa ei käy.

        Ollessani vielä työelämässä 10 v sitten, asiakkaani kysyi saanko hän kertoa tarinan ( vitsin )? sanoin anna tulla vaan ;

        Naapurin rouvat keskusteli arkipäivän asioista jolloin toinen rouva totesi että, MINUSTA TUNTUU ETTÄ MIEHESI HÖPIN PÄÄSSÄ ON SYYLÄ !!!


    • SuloVilen

      Melkein huijattu 2, otahan urakoitsijan numero hyvään talteen. Parin vuoden kuluttua joudut nimittäin soittamaan uudelleen uuden lisäeristyksen merkeissä. Se on vain nykymaailmassa niin, että hyvä ja halpa eivät tule samassa paketissa.

      Kilpailutin Polarvillan, Ekovillan ja vielä paikallisen urakoitsijan. Lopputulemana en ottanut automaattisesti halvinta, vaan itseasiassa kalleimman. Miksikö näin?

      Koska, sain parhaimman KILOhinnan Polarvillalta. Kyselin tuttavapiirin rakennusalan ihmisiltä asiasta ja päädyttiin yhteistuumin siihen tulokseen, että tehdään kerralla kunnolla (41kg/kuutio). Vielä siihen päälle kotitalousvähennys työnosuudesta joka oli muilla em. urakoitsijoilla vähintään 10% pienempi kuin Polarvillan 60%. Näin ollen edullisin hinta syntyi kaikista kalleimasta kokonaishinnasta.

      Ymmärrän silti Melkein huijattu 2 pointin ko. asiassa... Selluvillan hinnoittelu on vähän kaksipiippuinen asia. Kilokauppa/kuutiokauppa/kotitalousvähennys/lisättävä määrä/painumavara ymn ymn. Monta asiaa jotka on otettava huomioon.

      Tuotteen toimivuudesta minulla ei vielä ole kokemusta, ehkä ensi vuonna samaan aikaan voin tarkastella pitkän aikavälin muutoksia mm. asuinmukavuudessa ja energiasäästöissä.

      Toivottavasti kaikki lisäeristys urakan tilanneille jää positiivinen maku oli sitten urakoitsijana Polarvilla, Ekovilla tai joku paikallinen urakoitsija.

      Hyvää kesää vaan kaikille.

      -Tyytyväinen asiakas pohjois-pohjanmaalta :-)

      • Kilokolo

        Sää ja sun kilohintas;) onko takamus kipee kovinki ku tekstin perusteella vois kuvitella että sinne ois pistelty iha huolella ja kilokaupalla


      • sulovilen
        Kilokolo kirjoitti:

        Sää ja sun kilohintas;) onko takamus kipee kovinki ku tekstin perusteella vois kuvitella että sinne ois pistelty iha huolella ja kilokaupalla

        Onkos sulla kilokolo mennyt pisnekset nurin? :) Etkö pystykään kiskomaan enää sikahintaa katteettomilla kuutio kaupoilla.

        Tarkkana miehenä tässä kun lueskelee näitä juttuja niin päivä päivältä vaan varmistuu tehneensä OIKEAN päätöksen urakoitsijan suhteen. Kerralla kunnolla tehtynä ja tarpeeksi isolla painuma varalla laskettuna.

        En aio vastaisuudessakaan maksaa 200g karkkipussista 400g hintaa vaikka ne olisikin yhtä isossa pussissa. :)


    • ihan joku vaan

      voi voi kun tietäisitte kuinka isot villa firmat kiskoo sika hintaa villastansa, itse tiedän kyllä mitä puhun, on nimittäin tullut sen verran TEHTYÄ villaa että tiedän mitä puhun

      • yrittäjä

        Siinäpä vasta fiksu villayrittäjä,yritykset pyrkivät tekemään voittoa olipa sitten kysymys mistä tuotteesta tahansa. Toimin itse yrittäjänä aivan eri alalla kylläkin,mutta ilman katetta yrittämisessä ei ole paljoakaan järkeä. Oma yritykseni olisi ollut jo 10vuotta konkurssissa ilman plusmerkkistä tulosta ja ilmeisesti ylläoleva villan valmistaja puuhastelee nykyisin jotain ihan muuta.
        Mutta jotta pysytään alkuperäisessä aiheessa niin poistun ulos aurinkoon.


    • Ixam

      En tiedä tilasin polarvillalta,138neliöön villan ja olen todella tyytyväinen palveluun/työhön....suosittelen muillekin ja itsekin käytän jatkossa heitä........parhaat villa pojat satakunnassa/lähistöllä.......eikä ole maksettu kirjoitus...

      • 2ja2

        Sokea reettakin näkee ton mainoksena. ".suosittelen muillekin ja itsekin käytän jatkossa heitä".


    • Juupajooei

      Saitko villasi tuohon mainitsemaasi 138 neliöön kuutiohinnaltaan alle 35 euron alvineen päivineen ja matkoineen jos niin niin ihan ok juttu ,

    • Asiakas66

      Varsinais suomen alueella homma ainakin toimii Polarvillalla!

    • Sivustaseuraava

      polarvilla myy kiloittain sen takia että asiakas ei pysty jälkeen päin reklamoimaan painumista Toisin kuin muut jotka myyvät kerros vahvuutta. jolloin voidaan myöhemmin todeta päinumat ja takuun piirin kuuluu käydä korjaamassa liika päinumat Sekä kilokaupalla myös sen takia kun heidän villa on niin pölyistä ja raskasta siinä käytettävän kiiltävän paperin johdosta Oikea selluvilla kuuluu tehdä ainoastaan sanomalehti paperista

    • Ultimatemarket

      Polarvilla myy nyt myös ilmalämpöpumppuja. Polarlämpö nimellä.
      Ei hyvää päivää mikä sekatavaratalo.... vähän haiskahtaa poikien homma

    • puhallustako

      Polarvillalla taitaa mennä hyvin kun 7.5.2016 pyydetty tarjous johon myyntimies siellä lupasi laittaa tarjouksen tulemaan, ei ole sen jälkeen kuulunut mitään..vai onko konkurssiin mennyt?

      • tosiedullinen

        Kannattaa ihmeessä odottaa tarjousta vielä!!!


    • porilai

      Ainakin Polarvillalla muutoksia tapahtunut. Osa henkilökunnasta potkittu pihalle ja lomautettu.

    • näinonnähty

      Jos se on sitä harmaata ampiaispesää se polarvilla niin sitä en ota edes ilman edestä mihinkään.

      vanha kunnon vuorivilla tai karhuntalja sentään on jotain.

      • Jokeri76

        Hämärää toimintaa.. taustat??


    • omamies36

      Polarvillalta kuutiohinta tuli 31.22 euro ja 11 säkki ilmaiseksi :D
      Ainoa että koko piha oli pöly täys

    • palkkaa.juristi

      PolarVillan reklamaatioiden käsittely se vasta mielenkiintoista onkin!

      Perävalotakuu = työllä ei ole takuuta ollenkaan!

    • Porulainen69

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe