nuorempi virolainen mies

pihkassa

Tapasin hurmaavan virolaisen miehen, minua 10v nuorempi. Sanoo, ettei ikäero haittaa (näytän kyllä vuosia ikäistäni nuoremmalta) ja on todella kohtelias, huomaavainen, kova halimaan ja pussaamaan. Ei kukaan suomalainen ole pussannut kuten hän!
Huokaisee ihastuksesta aina kun näemme, tykkää kun laittaudun, kehuu kauniiksi.
Sanoo ettei ole naimisissa, ei lapsia, on niin nuori, että ihan uskottavaakin.

Ajautumassa olemme suhteeseen, mutta hermostuttaa, jännittää. En ole ikinä tapaillut ulkomaalaisia. En saa kaikesta hänen puheestaan selvääkään. Mutta olen korviani myöten pihkassa jo! Ja entäs seksi, hän ei ole yhtään vihjaillut, ei kopeloinut ollenkaan edes humalassa, ihan erilaista kuin suomalaisten miesten kanssa! Voiko nainen tehdä aloitteen seksiin? En tunne yhtään heidän kulttuuriaan ja tapojaan!

36

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idän meningiä

      Eiköhän se sieltä mulkulla tikkase kun vähä vihjaat.

    • Tiiger

      Kerron älä tee aloitetta.See kaikki tulee omalla ajalla.Hieno juttu kuin näin menee.Aina hyvää see kun alkuvaihe menee tutustamisen eikkä pyydetä heti seksi.Kultuuri aika samalaista uskon kuin molemmat olette uskolisia toisille see onnistu.Onnea Sinulle!

      • onko sellasia

        Virolainen mies halua paljon seksi soomesta koska sillä iso suguti ja suomalaisella naisella tiukka pieni häbe.


      • ne ei ole

        Virolainen mies haluaa useaa naista.


      • Tiiger
        onko sellasia kirjoitti:

        Virolainen mies halua paljon seksi soomesta koska sillä iso suguti ja suomalaisella naisella tiukka pieni häbe.

        Voi halleluuja! Ei ole siitä varmaa Virolaisesta miehesta haluaisko see nyt ennämmän kui joku muu mies.Ehkä on see ennämmän kiinni antajasta.Mistä muuten naiset niin hyvin sitä tiedää että mies halua paljon seksi.Siis oot vaan itse paljon antanut.Taas joku puhua koosta.Sen nyt olisi sama kun mulla olisi kenkään nr 41 ja sulla 38 Ei see nyt sitä tarkoita että ma jaksaan ennemään kävellä.


      • pihkassa

        Kiitos!!


    • pihkassa

      Lupasin viikonloppuna mennä hänen kotiinsa. Onkohan tämä nyt kutsu seksiin?

      • Tiiger

        Voi olla sitäkin Ei see nyt varmaa mikä huono merkki ole että koti sut kutsui.Tässä vaihessa vois mun mielestä jopa jotakin kokeilla.Kuin tunteet kohtaa toinentoista mikä ettei?Ei siinä pitäisi mitään katumista olla kun itse olet huomannut että mieskin tykkä sinusta.Reippasti vaan eteenpäin!


      • varmasti on

        Kerro sitten mitä tapahtui.


      • pihkassa
        varmasti on kirjoitti:

        Kerro sitten mitä tapahtui.

        Tapahtuipa se sitten, eli meillä oli seksiä. Tosin ensin joimme rommia ja kävimme tanssimassa ja vasta aamusella menimme saman peiton alle. En tiedä, kuuluuko nämä seksijutut tälle pastalle, mutta kerron nyt kuitenkin vähän ja ylläpito poistanee, jos on asiatonta:
        Peiton alla ja vain yhdessä asennossa. Tämä oli yllättävää, sillä suomalaiset miehet antavat usein suuseksiä ja haluavat eri asennoissa. En ole pettynyt, mies oli ihana ja vähän häveliään oloinen ja tuli ,olo, että hän nimenomaan halusi minua varjella, koska ujostelin toki vartaloani, joka ei ole 2-kymppisen tasoa ja mies itse vartaloltaan täydellinen.
        Miehellä olisi ollut mahdollisuus ostaa kondomeja ja olisimme voineet harrastaa lisää seksiä, mutta hämmästyksekseni hän tyytyi pusuttelemaan ja halimaan. Minä olisin halunnut lisää seksiä, mutta ihana tunne, kuinka hän taitaa tykätä minusta muista syistä!
        Ja joku kehtasi sanoa, että virolaiset miehet muka haluavt suomalaisilta naisilta vain seksiä!


      • ihqua ihqua
        pihkassa kirjoitti:

        Tapahtuipa se sitten, eli meillä oli seksiä. Tosin ensin joimme rommia ja kävimme tanssimassa ja vasta aamusella menimme saman peiton alle. En tiedä, kuuluuko nämä seksijutut tälle pastalle, mutta kerron nyt kuitenkin vähän ja ylläpito poistanee, jos on asiatonta:
        Peiton alla ja vain yhdessä asennossa. Tämä oli yllättävää, sillä suomalaiset miehet antavat usein suuseksiä ja haluavat eri asennoissa. En ole pettynyt, mies oli ihana ja vähän häveliään oloinen ja tuli ,olo, että hän nimenomaan halusi minua varjella, koska ujostelin toki vartaloani, joka ei ole 2-kymppisen tasoa ja mies itse vartaloltaan täydellinen.
        Miehellä olisi ollut mahdollisuus ostaa kondomeja ja olisimme voineet harrastaa lisää seksiä, mutta hämmästyksekseni hän tyytyi pusuttelemaan ja halimaan. Minä olisin halunnut lisää seksiä, mutta ihana tunne, kuinka hän taitaa tykätä minusta muista syistä!
        Ja joku kehtasi sanoa, että virolaiset miehet muka haluavt suomalaisilta naisilta vain seksiä!

        Hieno lukea, kun vanha harppukin tuntee itsensä, kuin teini tytöksi, jonka on pakko päästä kertoon kavreille, että nyt sitten tuli kokeiltua sitäkin juttua. Ajatella, että aikuinen nainen kirjoittaa lauantaina yömyöhään et miten meni pano hommat, en muuten yhtään ihmettele, että olet vielä iki ihana iki sinkku.


      • Tiiger
        pihkassa kirjoitti:

        Tapahtuipa se sitten, eli meillä oli seksiä. Tosin ensin joimme rommia ja kävimme tanssimassa ja vasta aamusella menimme saman peiton alle. En tiedä, kuuluuko nämä seksijutut tälle pastalle, mutta kerron nyt kuitenkin vähän ja ylläpito poistanee, jos on asiatonta:
        Peiton alla ja vain yhdessä asennossa. Tämä oli yllättävää, sillä suomalaiset miehet antavat usein suuseksiä ja haluavat eri asennoissa. En ole pettynyt, mies oli ihana ja vähän häveliään oloinen ja tuli ,olo, että hän nimenomaan halusi minua varjella, koska ujostelin toki vartaloani, joka ei ole 2-kymppisen tasoa ja mies itse vartaloltaan täydellinen.
        Miehellä olisi ollut mahdollisuus ostaa kondomeja ja olisimme voineet harrastaa lisää seksiä, mutta hämmästyksekseni hän tyytyi pusuttelemaan ja halimaan. Minä olisin halunnut lisää seksiä, mutta ihana tunne, kuinka hän taitaa tykätä minusta muista syistä!
        Ja joku kehtasi sanoa, että virolaiset miehet muka haluavt suomalaisilta naisilta vain seksiä!

        No niin hieno juttu että näin meni.Viikonlopuna monesti ajattellin teitä.Ei tullut hetkekään mieleen että voisi mitään huono tapahtua.Mitä nyt seksi liity-nou ongelma.Parempi näin kuin olisi raahanut sut niin siitä kun sieltä.Kaikki tulee omalla ajalla.Hieno alkuu ja uskon ettei ole yhden illan juttu.Minun puolelta Onne Teille molemmille!!!


    • tikre

      Minkä ikäinen mies? Hyvä jos oli ihanaa

      • Tittelin Tuure

        Hieno kirjoitus nimim. "pihkassa" ja typerä kommentti nimim."ihqua ihqua" .Mielenkiintoista luettavaa ja selkeästi kerrottu. Tämähän on juuri sellaista, mitä tällä palstalla pitäisikin olla. Toivotan onnea!


      • pihkassa
        Tittelin Tuure kirjoitti:

        Hieno kirjoitus nimim. "pihkassa" ja typerä kommentti nimim."ihqua ihqua" .Mielenkiintoista luettavaa ja selkeästi kerrottu. Tämähän on juuri sellaista, mitä tällä palstalla pitäisikin olla. Toivotan onnea!

        kiitos asiallisille vastaajille. On ihmeellistä, kuinka tänne toivotaan enemmän negatiivisia vastauksia ja kirjoituksia, peukuista päätellenkin.
        No en usko itsekään että olisi yhden illan juttu, uudet treffit jo sovittunakin. Mies on 23v. En loukkaannu ollenkaan, vaikka olisin jonkun mielestä "vanha harppu", sillä miehen mielestä en ole ollenkaan vanha ja muiden mielipiteillä ei ole väliä :)


      • China Dragon
        pihkassa kirjoitti:

        kiitos asiallisille vastaajille. On ihmeellistä, kuinka tänne toivotaan enemmän negatiivisia vastauksia ja kirjoituksia, peukuista päätellenkin.
        No en usko itsekään että olisi yhden illan juttu, uudet treffit jo sovittunakin. Mies on 23v. En loukkaannu ollenkaan, vaikka olisin jonkun mielestä "vanha harppu", sillä miehen mielestä en ole ollenkaan vanha ja muiden mielipiteillä ei ole väliä :)

        Aloittaja hei,

        "Peiton alla ja vain yhdessä asennossa. Tämä oli yllättävää, sillä suomalaiset miehet antavat usein suuseksiä"

        No kyllä miehen tulee olla kohtalaisen varma kumppanistaan jos antaa suuseksiä.
        Oman naisen kanssa vakituisessa suhteessa oleville sen on normaalia seksinaluetta. En vain itse edes humalassa olisi antanut uudelle tuttavuudelle suuseksiä koska en halunut wiskiraspia klamydiakurkkua tai tippuritenoria.

        Tuosta syystä annan peukut vironpojalle. Samalla voit olla kohtalaisen varma ettei miehellä ole ylimääräisiä tauteja, sukupuolikäyttäytyminen kun on tapakäyttäytymistä. Mitäs siitä nyt tulisi jos alkaisi jokaista tavaraa nuoleskelemaan, ei hyvää päivää mutta muutama hyvä yö.

        Normaaliltahan tuo sinun tapaamasi mies vaikuttaa. Jatka ja katso tuleeko tuosta pidempiaikaista suhdetta vai ei.


      • Tiiger
        pihkassa kirjoitti:

        kiitos asiallisille vastaajille. On ihmeellistä, kuinka tänne toivotaan enemmän negatiivisia vastauksia ja kirjoituksia, peukuista päätellenkin.
        No en usko itsekään että olisi yhden illan juttu, uudet treffit jo sovittunakin. Mies on 23v. En loukkaannu ollenkaan, vaikka olisin jonkun mielestä "vanha harppu", sillä miehen mielestä en ole ollenkaan vanha ja muiden mielipiteillä ei ole väliä :)

        Kun mies 23 ja sinä 10vuottaa vanhempi ei tässä kuka vanhaa ole.Tee täysiin nuoret ihmiset molemmat.Vaikka onkin joskus tehdyy tutkimus että nainen saa vain miehestä olla nuorempi 7vuotta(muuten ei toimi)Uskon itsee että see on tarkoitetu vanhemalle seurustelukumpaneille.Pää pystyy ja eteenpäin vaan!Mitä muut ajattelle ikäerosta sillä ole mitään välia tärkeintä että itse olette tyydyväisiä omaan juttun.


      • Tiiger
        Tiiger kirjoitti:

        Kun mies 23 ja sinä 10vuottaa vanhempi ei tässä kuka vanhaa ole.Tee täysiin nuoret ihmiset molemmat.Vaikka onkin joskus tehdyy tutkimus että nainen saa vain miehestä olla nuorempi 7vuotta(muuten ei toimi)Uskon itsee että see on tarkoitetu vanhemalle seurustelukumpaneille.Pää pystyy ja eteenpäin vaan!Mitä muut ajattelle ikäerosta sillä ole mitään välia tärkeintä että itse olette tyydyväisiä omaan juttun.

        Sory tarkoitin 7v nainen vanhempi.


      • nautitko
        pihkassa kirjoitti:

        kiitos asiallisille vastaajille. On ihmeellistä, kuinka tänne toivotaan enemmän negatiivisia vastauksia ja kirjoituksia, peukuista päätellenkin.
        No en usko itsekään että olisi yhden illan juttu, uudet treffit jo sovittunakin. Mies on 23v. En loukkaannu ollenkaan, vaikka olisin jonkun mielestä "vanha harppu", sillä miehen mielestä en ole ollenkaan vanha ja muiden mielipiteillä ei ole väliä :)

        Oliko sillä iso.


      • pihkassa
        Tiiger kirjoitti:

        Sory tarkoitin 7v nainen vanhempi.

        Itse myös pidin ihan positiivisena, ettei suuseksiä ollut. On ollut aika hämmentävää huomata suomalaisissa miehissä tällainen tapa nykyään... vaikka mainittakoon, ettei niitä muutamaa enempää ole ollut.
        Mutta mitä mieltä olette siitä, että miehellä ei ollut kondomeja lainkaan, sillä oli ajatellut, että emme tarvitsisi!? Onneksi minulla sattumalta oli viime hetkellä yksi tullut mukaan. Suomalaiset miehet huolehtivat näistä yleensä itse. i tämä haittaa, mutta hyvä tietää jatkossakin.
        kiitos taas hyvistä asiallisista vastauksista ja kannustuksesta! :)


      • niillä on iso
        pihkassa kirjoitti:

        Itse myös pidin ihan positiivisena, ettei suuseksiä ollut. On ollut aika hämmentävää huomata suomalaisissa miehissä tällainen tapa nykyään... vaikka mainittakoon, ettei niitä muutamaa enempää ole ollut.
        Mutta mitä mieltä olette siitä, että miehellä ei ollut kondomeja lainkaan, sillä oli ajatellut, että emme tarvitsisi!? Onneksi minulla sattumalta oli viime hetkellä yksi tullut mukaan. Suomalaiset miehet huolehtivat näistä yleensä itse. i tämä haittaa, mutta hyvä tietää jatkossakin.
        kiitos taas hyvistä asiallisista vastauksista ja kannustuksesta! :)

        Eihän viron miehille mahdu suomalaiset kondomit.


      • pihkassa
        nautitko kirjoitti:

        Oliko sillä iso.

        meinasin jättää kokoasian huomaamatta, mutta jos kuvittelette, että koosta johtui, ettei kondomi mahtuisi, niin ei pidä paikkaansa. varmaankin ihan normaalin kokoinen varustus oli.


      • China Dragon
        pihkassa kirjoitti:

        Itse myös pidin ihan positiivisena, ettei suuseksiä ollut. On ollut aika hämmentävää huomata suomalaisissa miehissä tällainen tapa nykyään... vaikka mainittakoon, ettei niitä muutamaa enempää ole ollut.
        Mutta mitä mieltä olette siitä, että miehellä ei ollut kondomeja lainkaan, sillä oli ajatellut, että emme tarvitsisi!? Onneksi minulla sattumalta oli viime hetkellä yksi tullut mukaan. Suomalaiset miehet huolehtivat näistä yleensä itse. i tämä haittaa, mutta hyvä tietää jatkossakin.
        kiitos taas hyvistä asiallisista vastauksista ja kannustuksesta! :)

        "Mutta mitä mieltä olette siitä, että miehellä ei ollut kondomeja lainkaan, sillä oli ajatellut, että emme tarvitsisi!?"

        No ehkä parikymppinen virolainen kaveri ei sitten tiedä mitä se kolmekymppinen nainen haluaa.

        Onhan se hiukan varomattomuudenmerkki jos kutsuisi naisen kotiinsa eikä olisi ostanut kondomeja. Ehkä hän ei ajatellut asioiden menevän nyt ihan tuolle tasolle.
        Seksi on yliarvostettua, onneksi tuo kaveri tuntuu käsittävän sen jo hyvin nuorena.
        Mitäs kihnauduit takamuksellasi miehen etumusta vasten, kyllä sellaisen jälkeen kondomia tarvitsee jopa valantehnyt katolilainen pappi:)


      • he he he
        pihkassa kirjoitti:

        meinasin jättää kokoasian huomaamatta, mutta jos kuvittelette, että koosta johtui, ettei kondomi mahtuisi, niin ei pidä paikkaansa. varmaankin ihan normaalin kokoinen varustus oli.

        Varmaan oli? Taisit vain hullu akka sormeilla ryppyistä pilluasi koko illan.


      • Tiiger
        he he he kirjoitti:

        Varmaan oli? Taisit vain hullu akka sormeilla ryppyistä pilluasi koko illan.

        Nyt kaikki tunnusta kondoomi.Yleensä kun neitä kondoomeja olisi vaikka kilon varran kotona ja haluatki neitä käyttä aina on miehen vastaus - ei mulla ole tauti.Hyvää että naisella oli ei siinä mitään hätää.Voi olla että mies säästi omiaa.Ei nyt koko maailma alapäästä sairas voi olla.Kyllä oireet jokainen tunnista.


      • China Dragon
        Tiiger kirjoitti:

        Nyt kaikki tunnusta kondoomi.Yleensä kun neitä kondoomeja olisi vaikka kilon varran kotona ja haluatki neitä käyttä aina on miehen vastaus - ei mulla ole tauti.Hyvää että naisella oli ei siinä mitään hätää.Voi olla että mies säästi omiaa.Ei nyt koko maailma alapäästä sairas voi olla.Kyllä oireet jokainen tunnista.

        Tiiger,

        Jossain vaiheessa ne jotka ovat seksuaalisesti aktiiveja eivät halua edes ajatella onko jotain matkamiehen flunssaa pesiytynyt kehoon. On ihmisiä jotka eivät siis niin välitä omasta tai kumppanin terveydestä seksiä harrastaessaan. Myös humalatilalla voi olla merkitystä siihen miten asiat sängyssä olisivat aiemmin menneet tai tulevat menemään.

        Tuohon voisin heittää vastakysymyksen,
        Miksi ihmiset lottoavat vaikka tietävät mahdollisuudeksi 1/15 380 937.

        Tietäen esimerkiksi sen että Virossa on Ukrainan jälkeen Euroopan korkein HIV-positiivisten osuus aikuisväestöstä, 1,1 prosenttia vuonna 2011 olisi suorastaan hullua mennä esimerkiksi Tarton yökerhoihin saalistamaan naista ilman kondomia.
        Suhteessa lottoon osumismahdollisuus olisikin 1/99 ja koska oltaisiin yökerhossa suhde muuttuisi pelaajalle vieläkin epäedullisemmaksi.

        Varmuus siis parasta, laittaa kaksi kondomia päällekkäin ja jättää käyttämättä:)


      • ongelma katsos on
        Tiiger kirjoitti:

        Nyt kaikki tunnusta kondoomi.Yleensä kun neitä kondoomeja olisi vaikka kilon varran kotona ja haluatki neitä käyttä aina on miehen vastaus - ei mulla ole tauti.Hyvää että naisella oli ei siinä mitään hätää.Voi olla että mies säästi omiaa.Ei nyt koko maailma alapäästä sairas voi olla.Kyllä oireet jokainen tunnista.

        Virossa HIV ja lukuisat sukupuolitaudit ovat aika yleisiä. HIV ei todellakaan rajoitu pelkästään niihin Narvan venäläisiin. Rikkaalla virolaisella vähemmistöllä sitä on varmasti vähemmän, mutta ne tuskin ketään tältä foorumilta panee.


      • Nuori huilu
        pihkassa kirjoitti:

        kiitos asiallisille vastaajille. On ihmeellistä, kuinka tänne toivotaan enemmän negatiivisia vastauksia ja kirjoituksia, peukuista päätellenkin.
        No en usko itsekään että olisi yhden illan juttu, uudet treffit jo sovittunakin. Mies on 23v. En loukkaannu ollenkaan, vaikka olisin jonkun mielestä "vanha harppu", sillä miehen mielestä en ole ollenkaan vanha ja muiden mielipiteillä ei ole väliä :)

        No kun on tarve vetää lastit vaikka vanhaan harppuun, niin kyllä se viron mieskin osaa sen verran lirkutella, enempää et kaverista kuule, kunnes taas tulee aika laskea vanhaan harppuun paremman puutteessa lastit.


      • Ja huhut
        niillä on iso kirjoitti:

        Eihän viron miehille mahdu suomalaiset kondomit.

        Virossa myynnissä olevat kondomit ovat kuulemma suomalaismiehille liian isot.


      • juuh näin
        Ja huhut kirjoitti:

        Virossa myynnissä olevat kondomit ovat kuulemma suomalaismiehille liian isot.

        Valitettavasti se menee yleensä noin.


    • 231231231

      "En tunne yhtään heidän kulttuuriaan ja tapojaan! "

      Nyt puhutaan Virosta. Tuskinpa sinun tarvitsee hirveästi miettiä tuollaisia asioita. Tietysti kaikella voi vaivata päätään, jos haluaa. Turkulainen voi ottaa stressiä tamperelaisten kulttuurista jne.

      • Tiiger

        China Dragonille.Virossa 1.4miljoona ihmistä ja tiedään että siellä on tauteja niin sitä kun tota.Tiedäkö kaikki Suomalaiset mistä niin suuri määrä?Kerron nyt.Virossa on näin kun nainen menee güneloloogille aina otetaan sukupuolitautin näyteen kysymättä.Ja sattumalta kun olet vapaa nainen ja kerrot sen lääkerille on varmaa että otettaan Suomessa olen itsekin käynyt gynekoloogilla ei täällä sitä otetta.Täällä saa pyytä lääkeri sen tekemään.Olen itse aina jokaisen parisuhden päätetynä antanut Hiv ja muut testit.Aina ollut sama lääkeri ja see vaan ihmetellyt ja kertonut -ainakin että oon fiksu.Ei ma nyt pari kuukauden väliin sielä ei juokse vaan pari vuoden välei kyllä.Nyt on vaan sen verran muutunut Virossa että saa tulla tähään asumaan ilman mitä näyttöjen ottamistä.Minä kuin muutin tähään ei pääsyt ennen kuin tuli Virossa antaa sukutaudin näyteet.Vastaukset kestivät 3kk. ja ennen ei annetu asumislupaa.


      • ongelma on
        Tiiger kirjoitti:

        China Dragonille.Virossa 1.4miljoona ihmistä ja tiedään että siellä on tauteja niin sitä kun tota.Tiedäkö kaikki Suomalaiset mistä niin suuri määrä?Kerron nyt.Virossa on näin kun nainen menee güneloloogille aina otetaan sukupuolitautin näyteen kysymättä.Ja sattumalta kun olet vapaa nainen ja kerrot sen lääkerille on varmaa että otettaan Suomessa olen itsekin käynyt gynekoloogilla ei täällä sitä otetta.Täällä saa pyytä lääkeri sen tekemään.Olen itse aina jokaisen parisuhden päätetynä antanut Hiv ja muut testit.Aina ollut sama lääkeri ja see vaan ihmetellyt ja kertonut -ainakin että oon fiksu.Ei ma nyt pari kuukauden väliin sielä ei juokse vaan pari vuoden välei kyllä.Nyt on vaan sen verran muutunut Virossa että saa tulla tähään asumaan ilman mitä näyttöjen ottamistä.Minä kuin muutin tähään ei pääsyt ennen kuin tuli Virossa antaa sukutaudin näyteet.Vastaukset kestivät 3kk. ja ennen ei annetu asumislupaa.

        Ketään ei kai kiinnosta vanhojen ihmisten sukupuolitaudit. Nuorilla virolaisilla ei ole asiat hyvin. Moni kasvanut huonona aikana jossa paljon juoppoja, huumeita ja sukupuolitauteja.


      • China Dragon
        Tiiger kirjoitti:

        China Dragonille.Virossa 1.4miljoona ihmistä ja tiedään että siellä on tauteja niin sitä kun tota.Tiedäkö kaikki Suomalaiset mistä niin suuri määrä?Kerron nyt.Virossa on näin kun nainen menee güneloloogille aina otetaan sukupuolitautin näyteen kysymättä.Ja sattumalta kun olet vapaa nainen ja kerrot sen lääkerille on varmaa että otettaan Suomessa olen itsekin käynyt gynekoloogilla ei täällä sitä otetta.Täällä saa pyytä lääkeri sen tekemään.Olen itse aina jokaisen parisuhden päätetynä antanut Hiv ja muut testit.Aina ollut sama lääkeri ja see vaan ihmetellyt ja kertonut -ainakin että oon fiksu.Ei ma nyt pari kuukauden väliin sielä ei juokse vaan pari vuoden välei kyllä.Nyt on vaan sen verran muutunut Virossa että saa tulla tähään asumaan ilman mitä näyttöjen ottamistä.Minä kuin muutin tähään ei pääsyt ennen kuin tuli Virossa antaa sukutaudin näyteet.Vastaukset kestivät 3kk. ja ennen ei annetu asumislupaa.

        Niin, mikä on sitä hyvää vapautta ja mikä ei.

        Monessa maassa otetaan sukupuolitautitesti ennen kun annetaan oleskelulupa.
        Euroopassa ja Suomessa tuota käytäntöä ei ole. Viron liittyessä EU:n jäseneksi siellä vallitsevat EU:n säännöt. HIV positiivisuutta ei oteta huomioon asumislupaa myönnettäessä.

        Kun itse olin Kiinassa sinne ei annettu työlupaa ennen kuin terveys oli testattu.

        Molemmissa systeemeissä on omat hyvät puolet.

        Olet fiksu nainen jos käyt ajoittain testissä. Seksistä nauttii enemmän ilman ylimääräistä painetta siitä onko itse tai kumppani terve vai ei.

        Tuosta samasta syystä suosittelen luotettavaa vakituista parisuhdetta jossa seksuaalisuuden voi viedä eri tasolle luottaen omaan kumppaniinsa niin mielihalujen kuin myös itsevarmuuden osa-alueilla. Ihanne olisi jos kaksi ihmistä olisivat sinut vartalonsa, halujensa ja kykyjensä kanssa kun seksiä harrastavat.


      • Tiiger
        China Dragon kirjoitti:

        Niin, mikä on sitä hyvää vapautta ja mikä ei.

        Monessa maassa otetaan sukupuolitautitesti ennen kun annetaan oleskelulupa.
        Euroopassa ja Suomessa tuota käytäntöä ei ole. Viron liittyessä EU:n jäseneksi siellä vallitsevat EU:n säännöt. HIV positiivisuutta ei oteta huomioon asumislupaa myönnettäessä.

        Kun itse olin Kiinassa sinne ei annettu työlupaa ennen kuin terveys oli testattu.

        Molemmissa systeemeissä on omat hyvät puolet.

        Olet fiksu nainen jos käyt ajoittain testissä. Seksistä nauttii enemmän ilman ylimääräistä painetta siitä onko itse tai kumppani terve vai ei.

        Tuosta samasta syystä suosittelen luotettavaa vakituista parisuhdetta jossa seksuaalisuuden voi viedä eri tasolle luottaen omaan kumppaniinsa niin mielihalujen kuin myös itsevarmuuden osa-alueilla. Ihanne olisi jos kaksi ihmistä olisivat sinut vartalonsa, halujensa ja kykyjensä kanssa kun seksiä harrastavat.

        Kui minä muutin Suomeen Viro ei ollut vielä EU maa.Siksi see nyt on erilaista kun on EU maa.Olet itse mun näkolulmasta katsotuna fiksu ja määrätiedoinen ihminen.Kiitos vastauksesta!


      • vähän on apua
        Tiiger kirjoitti:

        Kui minä muutin Suomeen Viro ei ollut vielä EU maa.Siksi see nyt on erilaista kun on EU maa.Olet itse mun näkolulmasta katsotuna fiksu ja määrätiedoinen ihminen.Kiitos vastauksesta!

        EU ei ole paljoa Viroa auttanut.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      664
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe