Yksi fanittamisen muoto

jepjep6

Eräs musiikkialan ihminen sanoi hyvin , että jotkut ihmiset rakastaa vihata. Se on myös yksi fanittamisen muoto.
Nyt selvisi siis sekin miksi esim. Annu tykkää täällä niin luurata.

11

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakkaus on sokea

      Juuri näin Annuhan on tyyppiesimerkki tästä.Annuhan käyttää tyypillisiä rakastuneen hellittelynimiä,kutenTapsukka,TupeeTapsa ym.ym.Anukkahan aivan kiehuu rakkaudesta ja vihasta,koska hän ei saa vastakaikua rakkautensa kohteelta.

      • Annu.

        Sinä et tiedä yhtään mitään minusta ja mistä minä kiehun.
        Ja käytän Tapsukka-nimitystä siitä siksi että naapurin vanhaa koiraa nimitetään nimellä Rupsukka kun se sattuu olemaan kova pieremään. Tuntee niin samoja fiiliksia noista kahdesta sillä erotuksella että naapurin koira on viaton piskiparka joka ei mahda sille mitään. Se koira on myös kova runkkaamaan esmes ihmisen jalkaa vasten joten yhteisiä piirteitä löytyy TEIDÄN idoliinne.
        TupeeTapsaa en ole koskaan käyttänyt.

        Tapsuliini on nimitys jota toiset käyttää ja sitä en koskaan käyttäisi tuosta kuvottavasta äijäpahasesta koska se just olis hellittelynimi.
        Arvostan hyväkäytöksisiä ihmisiä.


      • Annu. kirjoitti:

        Sinä et tiedä yhtään mitään minusta ja mistä minä kiehun.
        Ja käytän Tapsukka-nimitystä siitä siksi että naapurin vanhaa koiraa nimitetään nimellä Rupsukka kun se sattuu olemaan kova pieremään. Tuntee niin samoja fiiliksia noista kahdesta sillä erotuksella että naapurin koira on viaton piskiparka joka ei mahda sille mitään. Se koira on myös kova runkkaamaan esmes ihmisen jalkaa vasten joten yhteisiä piirteitä löytyy TEIDÄN idoliinne.
        TupeeTapsaa en ole koskaan käyttänyt.

        Tapsuliini on nimitys jota toiset käyttää ja sitä en koskaan käyttäisi tuosta kuvottavasta äijäpahasesta koska se just olis hellittelynimi.
        Arvostan hyväkäytöksisiä ihmisiä.

        Just joo. En edes viitti sanoa mistä mun tulee se SUN idolisi ( M.Mäkeläinen) mieleen . Vetäisit siiä taas herneet nenään palkoineen.

        Mä arvostan aitoja ihmisiä. En mitään teennäisiä ja imelijä mielistelijöitä.


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Just joo. En edes viitti sanoa mistä mun tulee se SUN idolisi ( M.Mäkeläinen) mieleen . Vetäisit siiä taas herneet nenään palkoineen.

        Mä arvostan aitoja ihmisiä. En mitään teennäisiä ja imelijä mielistelijöitä.

        Ai vedit herneet nenään :D Osui ja upposi siis. On niin siistiä kun suutut.
        Eihän sun tarvi mitään sanoa kun olet jo sanonut etkä kuitenkaan keksi mitään uutta, etkä mitään mistä viittisin hikeentyä. Naureskelen vaan sinun höpinöille. Ottaako aivoon?


      • Annu. kirjoitti:

        Ai vedit herneet nenään :D Osui ja upposi siis. On niin siistiä kun suutut.
        Eihän sun tarvi mitään sanoa kun olet jo sanonut etkä kuitenkaan keksi mitään uutta, etkä mitään mistä viittisin hikeentyä. Naureskelen vaan sinun höpinöille. Ottaako aivoon?

        Turha luulla ittestäs liikoja. Et sä mua hermostumaan saa noilla lapsellisilla provosoinneillas. Mikko Mäkeläisestä mä voisin lasettaa vaikka mitä nasevaa, mutta säälin sun verenpainettas.


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Turha luulla ittestäs liikoja. Et sä mua hermostumaan saa noilla lapsellisilla provosoinneillas. Mikko Mäkeläisestä mä voisin lasettaa vaikka mitä nasevaa, mutta säälin sun verenpainettas.

        Ihan turhaan säälit, et saa kuin nauramaan minut yksinkertaisille löpinöillesi. Kiltti ja mikon kiltin aluskin alkaa olla jo loppuun kulunut "herja".
        Ja narsistina et edes tiedä mitä sääli on, sanan vaan olet kuullut.


    • Sepitini

      Niin...Rakkaudestase hevonenkin potkii sanotaan....

    • Annu.

      Onpas hyvittavaa.
      Saahan sitä joku musiikkialan ammattilainen sanoa mutta kun se musiikkialan ammattilainen on musiikkialan ammattilainen niin se ei tarkoita että asia noin olisi koska sen pohtimiseen ei piisaa että pärisyttää esmes rumpuja vaan tarttee olla aikalailla eri alan ammattilainen.
      Koita nyt vaan nielaista että kaikki eivät tykkää Tapsukasta äläkä turhaan filosofoi, metsään menee kun sinulla ei äly riitä siihen.
      Olen niin otettu kun aina muistatte minut vaikka täällä kirjoittaa moni eri nimimerkki mutta aina eri nimimerkillä :)

      • Voi Annu sua !

        No , jos vaatii muilta hyvää ja moitteetonta käytöstä pitäisi itsekkin pystyä siihen samaan. Minusta jonkun vertaaminen koiraan ei esimerkiksi täytä hyvän käytöksen kriteereitä teikäläisen osalta.
        Minulla on yksi tuttu jolla on ADHD ja Tapanin impulsiivinen käyttäytyminen ajottain viittaa siihen että hällä on myös tuollainen keskittymishäiriö. Se ei häntä ihmisenä eikä laulajana kuitenkaan milläänlailla huononna. Tapsa on kiintoisa persoona ja pääosin hyvä tyyppi ja laulajana aivan erinomaisen upea.


      • Annu.
        Voi Annu sua ! kirjoitti:

        No , jos vaatii muilta hyvää ja moitteetonta käytöstä pitäisi itsekkin pystyä siihen samaan. Minusta jonkun vertaaminen koiraan ei esimerkiksi täytä hyvän käytöksen kriteereitä teikäläisen osalta.
        Minulla on yksi tuttu jolla on ADHD ja Tapanin impulsiivinen käyttäytyminen ajottain viittaa siihen että hällä on myös tuollainen keskittymishäiriö. Se ei häntä ihmisenä eikä laulajana kuitenkaan milläänlailla huononna. Tapsa on kiintoisa persoona ja pääosin hyvä tyyppi ja laulajana aivan erinomaisen upea.

        Ei täytä joo, pyydän nöyrimmästi koirilta anteeksi. Viattomia eläimiä ja monet todella söpöjä.


    • juippi22

      Tapsa ei ole ainakaan yhdentekevä artisti, koska herättää niin paljon tunteita ja mielipiteitä puoleen ja toiseen. Se on hyvä piirre artistissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe