Taivas nykyään täynnä harmaata sumua

-Chemtrails-

Jos muistelee, niin oliko taivas muka tuollainen muutamia vuosia sitten? Mihin sininen taivas on hävinnyt?

Taivas on nykyään pelkkää harmaata sumua viikosta ja kuukaudesta toiseen. Sinistä taivasta näkee enää harvoin ja aurinkokin paistaa sankan sumun takaa.

25

544

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öihvlugj

      Sitä sanotaan pilveksi.

      • Barry Soetoro

        mun kannabis piipusta lähtee ainakin... *puff puff*, pass on..


    • Ainakin viime viikolla monena päivänä näkyi kirkas pilvetön sininen taivas.

      • röh-röh

        No palaa viimeviikolle nauttimaan auringosta


    • kesä kertoo

      Seurataan mikä on tilanne kesällä.

    • 28x...

      Viime viikon alussa (en muista päivää) oli sininen taivas jonka halkoi 5 viivasuoraa toisistaan hieman risteävää vanaa. Eivät haihtuneet mutta muutaman tunnin sisällä levisivät taivaan ylle. Tämä Helsingissä.
      Jos niitä sanoo kemikaalivanoiksi lyödään hullun leima otsaan ja jos niitä kutsuu normaaleiksi suihkukoneiden jättövanoiksi lyödään hullun leima otsaan.

    • vanja

      Aivan sinistä taivasta ei ole suomessa näkynyt kuin; enpäs edes muista.
      Aina on juovia ja harsoja.

    • raikku4

      Mä sain nyt tietää mitä on toi harmaa juttu. Toi sivusto on tosi hyvä!

    • pääsin näkemään
    • Tänäänkin ollut koko päivän sininen pilvetön taivas.

      • bbfjkkkfjfkflfkfkfkf

        Ja tänään. Ei NE uskalla vanoittaa kun me täällä paljastimme salaliiton:)


    • pipero

      Minäkin tänään ip Stadissa iltapäivällä käppäilin. Taivas oli aika pilvessa, pieniä sinisiä laikkuja vain paikallisesti. Päivä ei ollut sovelias ruiskutuksille.
      Olen varautunut nyt iPhonellani kuvaamaan vanoja heti kun näkyy, samalla voi kompassilla tarkastaa vanojen suunnat. Odotan oikein innoissani. Älkää nyt menkö kertomaan niille ruiskuttajille että olen varautunut. Voipi olla etteivät silloin ruiskuta lainkaan ihan vain minua kiusatakseen.

      • pipero

        Joku on kielinyt tarkkailuvalmiuksistani. Tänään oli stadissa pilvetön, kirkas ja sininen taivas. Ei ainuttakaan vanaa. Mahtoiko edes yhtään lentokonetta tänään lentää? Täytyy ryhtyä pitämään kirjaa, eihän näin voi jatkua?


      • ole varovainen vaan
        pipero kirjoitti:

        Joku on kielinyt tarkkailuvalmiuksistani. Tänään oli stadissa pilvetön, kirkas ja sininen taivas. Ei ainuttakaan vanaa. Mahtoiko edes yhtään lentokonetta tänään lentää? Täytyy ryhtyä pitämään kirjaa, eihän näin voi jatkua?

        Varo vaan, ettei helikopteri tule talosi päälle pörräämään kun aiot tehdä "luvattomia" juttuja kuvauksinesi niin kuin ameriikoissa on tapana.


      • kannattaa katsoa
        pipero kirjoitti:

        Joku on kielinyt tarkkailuvalmiuksistani. Tänään oli stadissa pilvetön, kirkas ja sininen taivas. Ei ainuttakaan vanaa. Mahtoiko edes yhtään lentokonetta tänään lentää? Täytyy ryhtyä pitämään kirjaa, eihän näin voi jatkua?

        http://kemikaalivanat.wordpress.com/about sivu kertoo, että sun pitää tarkkailla aamulla aikaisin asiaa.


      • Paskasivu
        kannattaa katsoa kirjoitti:

        http://kemikaalivanat.wordpress.com/about sivu kertoo, että sun pitää tarkkailla aamulla aikaisin asiaa.

        Tuo sivu vetää koko koneen täysin jumiin, joten enpä voi suositella!


      • kkfnnfnfnfflfkgnflfl
        Paskasivu kirjoitti:

        Tuo sivu vetää koko koneen täysin jumiin, joten enpä voi suositella!

        Jep, vähän on hölmösti toteutettu sivusto. Eikö voisi olla pikkukuvia, josta on linkki isompiin? Ja yleensäkin kaikki paska dumpattiin yhdelle sivulle silloin netin alkuaikoina, jos joku muistaa vaikka maikkarin vilkkuvia bannereita sisältäneen kotisivun..


    • äklöä

      http://kemikaalivanat.wordpress.com/about kertoo mitä tapahtuu. Nytkin taivas on pääkaupunkiseudulla täysin pilvetön. Se on ollut jo monta päivää, koska taivaalla on niin paljon kemikaali- ja raskasmetallisotkua. Taivas ei ole enää puhtaan sininen. Taivaalla näkyy sotkua, äklön harmaata sotkua ja horisontissa ruskeanvaaleankeltaista sotkua. Mitä p:tä porukka tänään joutuu hengittämään?

    • Oisko ne tajunnu?

      Ainakaan helsingissä ei oo näkynyt vanoja pariin päivään, lentonkoneiden perästä on tullut sitä normaalia tiivistysmisjuovaa.

    • katse ylös päin
    • gasfgasfg

      Taivas itkee sadoin pisaroin mä tuskin voin muistaa yhtä monta märkää suudelmaa.

    • A G E N D A 2 1

      Ylä-Kainuussa tänään chemtrailausta, eräänlaista taivaan stailausta. Kiitos Rockefeller joka käytät 12 000 000 dollaria joka vuorokausi varojasi meidän myrkyttämiseen.

    • sdsad

      Mitä paskaa tuolla oikeasti levitetään, itse olen kuullut myös siitä, että koneet levittävät salaa jotai shaicee taivalle?!

      • carl t man

        Pakokaasua eli hiilivetyjä. Samaa tavaraa kun dieselauton pakoputkesta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe