Turkulaiset naiset ei kiinnostu!

siisti mies 30 +

Turkulaiset naiset ei kiinnostu tavis-perus-duunareista! tämä on nähny monet kerrat, niitä ei kiinnosta kuin jääkiekkopelaajat = Rahaa ja ulkonäköä.
haukutaan perusduunareita kuinka ne on rumia persaukisia jne...
vituttaa kun nykyään ei normaalisti työssä käyvä siisti raitis urheilullinen mies kiinnosta naisia enää!
naiset ei tänä päivänä hyväksy perusköyhää elämää! täytyy olla miljoona tilillä että jaksaa sitä miestä kattella!

57

2440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mohammed

      ei pidä paikkaansa

      • siisti mies 30 +

        Kyllä pitää, muistan kun tässä vähän aikaa sitten oli paljon turkulaisia naisia samassa työpaikassa, sitä päivittäistä vittuilua joutui kuunteleen kun miten hyvänäkösiä on jääkiekkopelaajat ja miten paljon niil on rahaa!
        ihmeelliseksi on nykypäivä mennyt, ei taida naisilla pahemmin tunnetiloja enää olla.


      • padat ja kattilat
        siisti mies 30 + kirjoitti:

        Kyllä pitää, muistan kun tässä vähän aikaa sitten oli paljon turkulaisia naisia samassa työpaikassa, sitä päivittäistä vittuilua joutui kuunteleen kun miten hyvänäkösiä on jääkiekkopelaajat ja miten paljon niil on rahaa!
        ihmeelliseksi on nykypäivä mennyt, ei taida naisilla pahemmin tunnetiloja enää olla.

        missä kummassa olet töissä, kun on noin pinnallisia tyyppejä siellä?
        Pistää miettimään, oletko itse samanhenkistä porukkaa, ja kun sanot, ettei naiset kiinnostu, tarkoitatkin sitä, ettei missitytöt kiinnostu...

        Kun tätähän kyllä näkee... mies valittaa, ettei naiset kiinnostu, mutta yleensä omassakin kaveripiirissä näille on saanut heti lonkalta heittää useitakin ympärillä pörrääviä naisia, joille kyllä kelpaisi, mutta kas kun ei sille miehelle sitten kelpaakaan... Niin se metsä...

        Ja sitten on se, miten naiset kyllä tykkää puhua aika ronskistikin siitä ihannemiehestä ja sen ominaisuuksista, mutta käytännössä puheet on eri asia kuin mitä oikeasti tehdään tai ylipäästä edes halutaan.
        Sama juttu miehillä, tosin nämä naiset helpommin sopeutuu tosielämään kun ne miehet, jotka pappautuneinakin luulevat olevansa kovaa kamaa teinimissien silmissä.


    • tyhjennystavaraa

      Keskivertonaisella on liian suuret luulot itsestään, ja jää ikisinkuiksi kun ne jääkiekkoilijat ei kiinnostu kuin kauneimmista.

      • siisti mies 30 +

        Totta tämäkin, nyky keskivertonainen luulee itsestään liikoja, sitten ollaan valittamassa kun ei löydä miestä " sitä rikasta jääkiekkoilijaa" kyllä hyviäkin miehiä on tarjolla mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa.
        tästä ikisinkkuudesta on tulossa enemmänkin muotia, ja tiedoksi kaikille naisille välttämättä jääkiekkopelaaja ei ole luonteeltaan mukavimmasta päästä, ne kun sattuu olemaan todella itsepäisiä, ne tekee just sitä mitä huvittaa ja milloin huvittaa. Ne ei kuulkaa kysele teiltä naiset mitä ne saa tehdä ja mitä ei!
        tätä naiset ei kovasti tunnu tajuavan. huippu-urheiljan arki ei ole sitä mitä meillä taviksilla. se on kovaa treenaamista ja muu aika on sitten mitä on. ja kun on pelejä niin niissä myös ollaan.


      • Kulmikas raamikas
        siisti mies 30 + kirjoitti:

        Totta tämäkin, nyky keskivertonainen luulee itsestään liikoja, sitten ollaan valittamassa kun ei löydä miestä " sitä rikasta jääkiekkoilijaa" kyllä hyviäkin miehiä on tarjolla mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa.
        tästä ikisinkkuudesta on tulossa enemmänkin muotia, ja tiedoksi kaikille naisille välttämättä jääkiekkopelaaja ei ole luonteeltaan mukavimmasta päästä, ne kun sattuu olemaan todella itsepäisiä, ne tekee just sitä mitä huvittaa ja milloin huvittaa. Ne ei kuulkaa kysele teiltä naiset mitä ne saa tehdä ja mitä ei!
        tätä naiset ei kovasti tunnu tajuavan. huippu-urheiljan arki ei ole sitä mitä meillä taviksilla. se on kovaa treenaamista ja muu aika on sitten mitä on. ja kun on pelejä niin niissä myös ollaan.

        Jos ei ole syntynyt keskiverto ruotsalaisen hinttapulin femiinisellä ulkonäöllä, niin ainakin on pitänyt alkaa jo murrosiässä harrastamaan säännöllistä liikuntaa mm. jääkiekko, jalkapallo, punttisali jne. jotta raamit on komeat treenaamisesta ja rasvaprosentti alhainen lihasprosentin ollessa korkea, siis atleettinen. Huonosti syöden ja vähemmän liikkuen keskiverto Jukolan Jussista tulee sellainen pullamössö, ettei naissukupuolta kiinnosta koskaan ja myös sukupuolikehitys jää vaatimattomaksi. Totuushan on että testosteroni määrää miehen miesmäisyyden, ja liikkumattomuus sekä ylipaino lapsena, nuorena johtaa auttamatta ulkonäköön, joka ei miellytä.


    • Ehkä huomenna...

      Pää pystyyn vaan, sanon minä, turkulainen nainen.

      Olet kuunnellut työpaikalla "kanalauman kaakatusta". Minä tiedän sen sortin tyypit... huonolla itsetunnolla varustettuja yksinollessaan onnettomia ihmisiä.
      Sano niille, että myös joulupukilla on paljon lahjoja ;)

      Vielä Sinä opit, että yleistäminen: turkulaisilla, vaasalaisilla, porvoolaisilla... on melko koomista. Ethän Sinäkään ole turkulaiset miehet?
      Olet ainutlaatuinen oma itsesi, asutpa sitten missä tahansa. Eikö näin ole.

      Aidon - kaltaistasi miestä arvostavan naisen - tunnistat siitä, että hänellä on hyvä itsetunto. Hän ei kuolaa kalliita autoja, muiden omaisuuksia eikä haaveile prinsseistä ja ratsuista. Hän elättää itse itsensä.

      Katso tulevaisuuteen avoimin silmin. Etsi katseellasi naista, joka ei viihdy "juoruakkalaumoissa". Hän odottaa Sinua jossain...

      Mistä minä tämän tiedän. Olen itse juuri tuollainen nainen. Täysin kyllästynyt miehiin, jotka pyrkivät seuraani omaisuuksiaan luettelemalla. EVVK, ei kiitos!
      En luovuta, en menetä toivoani. Jossain Hän on. Rakastettava aito mies.

      • siisti mies 30 +

        joskus alle 20v, ja vähän siitä yli. jos sattui olemaan sinkku hetken aikaa kesti se joitakin viikkoja, tai kuukausia, nykyään kun joudut sinkuksi, kestää se seuraavat 5-10 vuotta.

        Katso tulevaisuuteen avoimin silmin. Etsi katseellasi naista, joka ei viihdy "juoruakkalaumoissa". Hän odottaa Sinua jossain...

        kyllä tämän yli 6 vuoden jälkeen voin sanoa että ei siinä katseet auta! taviksena tänä päivänä ei naista saa. muistan silloin kun olin armeijassa, nämä teidän jääkiekkopelaajat oli jatkuvasti lomilla, että pääsi pelaamaan kiekkoa! sillon kun olisi pitänyt olla ulkona pakkasessa jäätymässä ja tetsaamassa kaikki paskailmat!
        minä armeijan käynyt, ei tulis mielenkää puolustaa tätä maata!
        hukun ennemmin vaikka atlantin valtamereen!


      • Anonyymi
        siisti mies 30 + kirjoitti:

        joskus alle 20v, ja vähän siitä yli. jos sattui olemaan sinkku hetken aikaa kesti se joitakin viikkoja, tai kuukausia, nykyään kun joudut sinkuksi, kestää se seuraavat 5-10 vuotta.

        Katso tulevaisuuteen avoimin silmin. Etsi katseellasi naista, joka ei viihdy "juoruakkalaumoissa". Hän odottaa Sinua jossain...

        kyllä tämän yli 6 vuoden jälkeen voin sanoa että ei siinä katseet auta! taviksena tänä päivänä ei naista saa. muistan silloin kun olin armeijassa, nämä teidän jääkiekkopelaajat oli jatkuvasti lomilla, että pääsi pelaamaan kiekkoa! sillon kun olisi pitänyt olla ulkona pakkasessa jäätymässä ja tetsaamassa kaikki paskailmat!
        minä armeijan käynyt, ei tulis mielenkää puolustaa tätä maata!
        hukun ennemmin vaikka atlantin valtamereen!

        En ole katkera mutta kuitenkin……..sano pappa jolla on varakas muori


      • Anonyymi

        Paras ja paikkansapitävin puheenvuoro tähän asti. Kiitos :)


    • Tottaon

      Kirjoitat aloittaja täyttää asiaa

    • reggaton33

      maahanmuuttajamiehet on parhaita :3

    • Tosi on aloittaja

      Turkulainen nainen kyllä kuvittelee tietävänsä kaiken, olevansa sosiaalinen yms..
      Todellisuudessa hän on kova, mutta hauras. Kyvytön olemaan tavis kaipaa liikaa isäänsä.

      • siisti mies 30 +

        nämä mun tekstit ei ole kenelläkään ns. vittuilua! eikä riidan hakua! vaan puhun miten asia ihan oikeesti on tänä päivänä.
        Turkulainen nainen kuvittelee ihan oikeesti olevan kaikkea mainitsemaasi, todellasuudessa tälläinen on tavis, asuu vuokralla, ei välttämättä missään töissä tai tekee pätkätyötä eläen jatkuvassa haaveessa " kun löytäis jääkiekkopelaajan"
        olen itse joskus ollut noin 10v sitten aika kova lätkänseuraaja ja myös itse pelannut JOSKUS kauan sitten. nykyään ei kiinnosta mitkään jääkiekot ja syy löytyy pelaajien kohtuuttomat palkat, naisten käyttäytyminen, enkä todellakaan sponsoroi niitten toimintaa ostamalla fanipaitoja,lippuja!


        ja nämä muslimijutut mitkä lie voitte jättää pois tästä mun keskustelusta! ärsyttää kun jotkut tulee tänne pyörimään. painukaa helvettin kun haluan keskustella tästä asiasta.


      • siisti mies 30 +

        Miksi turkulaiset naiset on niin koppavia ja ylimielisiä? Jopa Helsingissä on mukavempia naisia kuin Turussa.

        turkulaisilla naisilla on tullut ymmärrys " me ollaan suomen kauneimmat naiset"
        ei voi kun nauraa tätä turun touhua!
        olen pitkän harkinnan jälkeen tullut siihen päätökseen että muuttaa pois koko paskasta, antaa homehtua vittumaisine naisineen ja jääkiekkopelaajineen!


    • tunne itsesi ensin

      Turku on suuuri kaupunki, josta löytyy naisia, jokaiselle-jotakin-periaatteella. Aloittaja on vaan nostanut itsensä kuvitteelliselle korokkeelle, josta kypsymättömässä mielessään katselee valittujaan," tuon kun saisin, tuo on yök, tuo menettelee" :)

      • siisti mies 30 +

        Turku on kaupungiksi aika pieni, mikään iso tämä ei todellakaan ole. En ymmärrä tätä turun käyttäymistä "tämä on suuri paikka" turku on todella pieni kylä loppujen lopuks.
        enkä ole sellainen tyyppi että olen valinnut tietyn naisen.
        ja tottakai sitä haluaa kauniin tavis naisen, jos siisti raitis urheillua harrastaja mies tänä päivänä saa tollasta kaunista tavis naista niin joku vika täs nykypäivässä saatana on!

        Minkä takia mun pitäisi valita joku läskiperse mikä makaa sohvalla päivät pitkät kattoen telkkaria ja sipsiä syöden jatkuvasti lihoen kun itse olen pienestä asti urheillut jos jonkinlaista lajia ja kaikkea kuntosaliharjoittelua!
        tottakai haluan nätin naisen kun itse pidän omasta ulkonäöstä ja terveydestä huolta! mutta tänä päivänä ei muuta pyöri mielessä miehistä kuin raha raha raha raha...


    • vinkkivinkki

      Turkulaiset naiset ovat aina kiinnostuneita työkavereistaan. Varsinkin jos näillä on pikkasenkin massia tai asemaa. Firman juhlissa tanssataan ja sitten painutaan petiin. Jos ei tanssi kaikkien naispuolisten työkaverien kanssa, niin murjotetaan koko vuosi. Voit tietysti kokeilla hankkia jonkun statusesineen, kuten pienen moottoriveneen tms. Tuommoinen voisi tehota naisiin. Laita vene siistiksi, eli sisustus viimeisen päälle jne.

      • siisti mies 30 +

        Vene, kaikilla ei välttämättä ole varaa investoida veneen tai kalliiseen autoon. ja se näyttää tänä päivänä tehoaman naisiin, kallis auto, kallis vene, raha raha.
        normaalisti ihminen ei kelpaa kun materiaaleilla? niinkö.
        kaikki ei välttämättä ole töissä jatkuvasti, on pätkätyö jne..
        mä ymmärrän sua tällä vene asialla, tän tekstin perusteella voisin suoraan kysyä naisiltä "millä hinnalla lähdet treffeille" ei millään pahalla mutta näin se vain on.,


      • etsi oikeist paikois
        siisti mies 30 + kirjoitti:

        Vene, kaikilla ei välttämättä ole varaa investoida veneen tai kalliiseen autoon. ja se näyttää tänä päivänä tehoaman naisiin, kallis auto, kallis vene, raha raha.
        normaalisti ihminen ei kelpaa kun materiaaleilla? niinkö.
        kaikki ei välttämättä ole töissä jatkuvasti, on pätkätyö jne..
        mä ymmärrän sua tällä vene asialla, tän tekstin perusteella voisin suoraan kysyä naisiltä "millä hinnalla lähdet treffeille" ei millään pahalla mutta näin se vain on.,

        En ole koskaan kaivannut venettä ja naurattaa kaikki ökyautot, oonko muka poikkeusnainen?

        Toisaalta miehiä auttais jos harrastukset ois muutakin kuin dokaamista tai sohvaurheilua.


      • siisti mies 30 +
        etsi oikeist paikois kirjoitti:

        En ole koskaan kaivannut venettä ja naurattaa kaikki ökyautot, oonko muka poikkeusnainen?

        Toisaalta miehiä auttais jos harrastukset ois muutakin kuin dokaamista tai sohvaurheilua.

        Turkulaiset naiset ei kiinnostu tavis-perus-duunareista! tämä on nähny monet kerrat, niitä ei kiinnosta kuin jääkiekkopelaajat = Rahaa ja ulkonäköä.
        haukutaan perusduunareita kuinka ne on rumia persaukisia jne...

        tätä asiaa olen yrittänyt selittää! jos viitsit lukea kaikki tekstit.

        osa miehistä ei ole sitä porukkaa, jotka hyppää kapakoissa kaiket viikonloput.
        kyllä me osa ollaan ihan omissa järkevissä harrastuksissa, tai osataan viettää aikaa muullakin tavalla kun jossain paskalta haisevassa kapakassa, jossa kaikki turkulaiset kiimaiset naiset juoksee jääkiekko pelaajien perässä!


    • tku_mies_34

      Allekirjoitan täysin havaintosi. Turkulaista naista on todella vaikea saada kiinnostumaan.

      Työpaikkani on Salossa ja siellä naiset on ihan haltioissaan kun huomaavat minun olevan Turusta. Samoin turkulaiset naiset kiinnostuvat aina Helsingin serkustani kun hän tulee tänne. Taitaa olla niin, että nämä nykyajan naiset tahtoo olla vähän isomman kaupungin äijien perään kuin mistä itse ovat kotoisin.

      Toisaalta suurin osa on jo parikymppisenä antanut kotikylän kollin pujottaa sormuksen sormeen ja meisselin muovailuvahaan.

      • siisti mies 30 +

        tämä innostus muun kaupungin miehiä kohtaan ei ole minullekaan uutta,
        se on oikestaan suoraa vittuilua oman kaupungin miehille, tarkoitus varmaan saada kateelliseksi, paskamieli, jollain tapaa alempiarvoiseksi! jne..


    • Nainen muualta

      Monella paikkakunnalla asuneella, ainoastaan Turussa on outoja pissis naisia.
      Ollaan niin olevinaan muka parempia, näitä on miehissäkin.

      Ei mene jakeluun, mikä niitä vaivaa.

      • siisti mies 30 +

        Turkulaisilla naisilla ei ole todellisuuden tajua, luullaan tämä SUURI paikka!
        turku on todella pieni kylä loppujen lopuks, ydin keskustastasta muutaman kadun kulman takia ei kannata pitää paikkaa suurena.
        turkulaisilla naisilla tuntuu turku päättyvän vasta paimiossa.
        tänä päivänä kun ei satu olemaan muutamaa sata tonnia tilillä niin ei lähdetä treffeille eikä kiinnostuta! sitten kun on vain meitä tavis miehiä niin ollaan ilman miestä! saatana että voi vituttaa tämä nykypäivä!


    • Mimoosa

      Höpöhöpö! Turussa on paljon naisia (mina mukaan lukien) jotka kaipaavat tavallista duunaria , mukavaa ja turvallista arkea. Kun saisi jakaa viikonloput muutenkin kuin dokaillen. Kyllä meitä löytyy, missä sitten törmäisi se on toinen juttu.

      Itse olen nätti kolmekymppinen omillaan toimeentuleva nainen. Rentut ne juoksee perässä ja siitähän ei koskaan hyvää seuraa. Usko pois, kyllä ne duunarit vain kelpaavat!

    • siisti mies 30 +

      olis kiva tietää mikä mahtaa tänä päivänä olla naisilla mies ihanne?
      muutakuin nyt nuo jääkiekkopelaajat rahojen kanssa.
      minkälaiset hiukset,parta,kroppa jne..? ja tietenkin paksu lompakko = audi talo
      kyllä on typeräksi mennyt tämä nykypäinä kun armeijan käynyt,duunari ei naista saa, en edes halua laskea kuinka monta ei ei ei emmä emmää lähde mihenkää naista on tullut nähtyä.
      et haistakaa vaan vittu koko turku!

      • epätrendikäs mieli

        nyt voin suoraan sanoa, että näistä teksteistäsi paistaa todella pinnallinen, vihainen mies.

        Ja se ei ainakaan ole minun ihannemieheni

        Mun ihannemies olisi nuori (tai iältään vanhakin mutta sydämeltään lapsekas, mutta ei missään nimessä ns. "nuorekas") ja elämäniloinen, muttei kuitenkaan niin nuori, että sitä sukupolvea jonka älypuhelimessa pienestä asti tujotettu nettiprno yhdistettynä välinpitämättömiin curlingvanhempiin on pilannut.

        Jolla on tässä kurjassa maailmassa vielä moraalista selkärankaa, näkee maailman realistisesti, mutta jaksaa silti iloita pienistä asioista. Rahasta sen verran, että toki arjen kulujen jakaminen on tietysti plussaa, mutta sama se mulle onko vessapaperi nyt luksusmerkkiä vai halpista, pääasia että sitä on.

        Näetkös? toisille se on ihan sama onko mies jääkiekkoilija vai kassaneiti, armeijan palkkalistoilla vai vankilassa aseistakieltäytymisen takia, pääasia on ihminen itsessään.

        Tosin, älä kuuntele minua. Mä olen tehnyt päätöksen olla yksin koska en vain osaa sopeutua tähän pintaliitokulttuuriin. Juu kyllä se purjevene olis jees, mutta voi sen ihan itsekin hankkia, ei sen kylkiäiseksi tarvitse ylimielistä qpäätä.

        Aina välillä meinaa livetä, mutta kiitos suomi24 muistan taas, miten pelottavia ihmiset oikeasti on. Aloittajakin on varmasti tosielämässä kltti ja ystävällinen, mutta tämä pinnan alla kytevä viha on hurja. En tahtoisi olla läsnä kun napsahtaa.


    • 29 vuotias Ursinink.

      OLlis kiva tavata sua siisti mies. Etsin perusmiestä, joka on turvallinen ja luotettava. En etsi rikkautta. vaan rakkautta.

    • Ååna

      Miesihanne on esim ei katkeroitunut, ei kade, ei luulotautinen ja riittävän fiksu osaamaan mm. yhdyssanat. Perusjärkevä perusduunari kelpaa perusteellisen hyvin, sitten kun kolahtaa ja oikea kumppani löytyy. Vai etsitkö yhä vain yhdenyön seuraa?

      Jääkiekkoilijat ei muuten todellakaan kaikille kelpaa, eikä kaikki naiset ole vaan rahan perään, jotta äläpä yleistä. Suurin osa pelaajista rumia ja tyhmiä hyi, ei kiitos!

      Jollet juuri sinä kelpaa jollekkin, niin eipä kelpaa välttämättä lätkäjätkäkään. Kysy vaikka joskus mikset kelpaa, jos todella haluat ja kestät sen tietää. Ei kipinöitä tms todnäk syy.. Vispilänkauppa on monimutkaista ja monen asian summa. Älä oleta tietäväsi toisen ajatuksia..

    • Indokiinan mies

      Aloittajalle viesti. Muuta pois Suomesta jos on mahdollista. Itse olen asunut nyt Kaakkois-Aasiassa (en Thaimaassa!) jo lähes kuusi vuotta. Täällä on vielä aitoja naisia, ei mitään siiderivalaita Tepsin kapakoista. Yliopistokoulutuksen omaavia naisia, hyvät työpaikat jne. Osaavat arvostaa rehellistä suomalaista miestä. Aasialaiset miehet kohtelevat naisiaan todella huonosti, pettävät ja hakkaavat.

      Baareista et löydä muita kuin huoria, kuten Turussakin.

      • Ovelaa

        Onko tuossa periaatteena se, että jos ei itse ole kylliksi hyvä, menee sinne missä vähemmälläkin pärjää kilpailussa? Kun kanssamiehet pettävät ja hakkaavat naisiaan, voi kaljamahainen, puhumaton suomalaisjurrikkakin löytää akateemisen ja fiksun naisen.


    • Miten ois asenne uus

      Huspois epätoivo ja katkeruus..

    • kesäkivaa

      suksikaakaikkivittuun

      • Sepä se !

        Sepä se .


    • TurkulainenM32V.

      Mitä ihmettä? Turussa asunut koko ikäni, kohta 32-v ja voin kertoa, että harvassa on päivät kun en turkulaisnaisista seuraa ole saanut. Olen seurustellut vuodesta 1999 asti jatkuvasti vailla pitkiä taukoja. Pisimmät tauot olleet muutamia kuukausia. En ole koskaan ollut urheilija tai kuuluisuus. Mulla ei ole koskaan ollut autoa, venettä, omakotitaloa, rivitalonpätkää tai omistusasuntoa. Ei kesämökkiå, moottoripyörää, eikä vesiskootteria. Vuodet 1999-2006 olin opiskelija,työtön, pätkäduunari eli ns.tyhjä tasku. 2006 alkaen matalapalkka-alalla. Polkupyörä on ollut lähes aina (pari kertaa varastettu, jolloin olen ollut ilman fillaria). Seurustelusuhteita mulla ollut teini-iästä asti kahdeksan ja nykyään olen naimisissa. Yhdenillan tai päivän juttuja seurustelujen väleissä muutamia ja niitäkin on aina ollut tarjolla.

      Mikä sitten on 'salaisuuteni'. Itse uskon syyn olevan se, että olen rehellinen, naisia pelkäämätön, hyvällä itsetunnolla varustettu. Harrastan sopivasti liikuntaa, en tupakoi, juopottele, rehvastele, ole väkivaltainen tai ennakkoluuloinen. Pidän ulkonäöstä huolta, pukeudun siististi, peseydyn, leikkautan hiukset jne. Mulla on omat vahvat mielipiteet ja tyyli. Tietynlainen persoonallisuus aina naisten kanssa hyväksi. Mun mielestä omaa persoonaa pitää osata tuoda esille hyvällä tavalla. Kaikki olemme kuitenkin persoonallisia. Tottakai ulkonäkö merkitsee paljon. Jos haluaa kauniin naisen, pitää olla itsekin katseen kestävä, ainakin pääsääntöisesti. Rahalla ei voi ostaa rakkautta, mutta fyysistä läheisyyttä ehkä.

      • 3020

        Näin se on.


      • Koneet on ihania .

        Pitäs olla Bossin puku tai ainakin Geor-
        gio Armanin ja sit 185-190 cm pitkä
        Ja vaatekoko muutenkin 50 - 52 !
        Voisit olla mieluummin tumma !
        Ja ehkä n.35- 45 v.


      • Sama nainen .
        Koneet on ihania . kirjoitti:

        Pitäs olla Bossin puku tai ainakin Geor-
        gio Armanin ja sit 185-190 cm pitkä
        Ja vaatekoko muutenkin 50 - 52 !
        Voisit olla mieluummin tumma !
        Ja ehkä n.35- 45 v.

        Tarkoitin,että KOMEET on ihania!


    • Not cool enough

      Peukku sulle ~TurkulainenM32V.~ !

      Tekstisi jälkeen ap kuulostaa omine ruikutuksineen juuri niin katkeroituneelta ressukkareppanalta kuin varmaan onkin.

      Ihan sääliksi kävisi, ellei ap olisi niin täynnä itseään ja omaa erinomaisuuttaan.

      • nerokasta

        juu peukku ittelles vaan


    • Tule föliin

      Ap:lle tiedoksi, että nyt pääse kolmella eurolla bussilla ympäryskuntiin kokeilemaan, kun kerran turkulaiset naiset ei kiinnostu. Käy kokeilemassa onnea vaikka Kaarinassa tai Ruskolla. Jos olet nopea, niin pääset vielä vaihdolla takaisin.

    • tsinna

      Jotain outoa on aloittajassa, koska itse olen aina löytänyt seuraa sekä naisista että miehistä;) Vakavasti seurustellut molempien sukupuolten kanssa;) Oletkohan suppeakatseinen naisten suhteen? En toki tällä tarkoita, että miehen kanssa pitäisi kokeilla koska hetero ilmeisesti olet...Ei se naisesta ole kiinni, teepä itsestäsi mielenkiintoinen;))) Rohkeasti vaan:)

    • orgasmi1

      Kyllä partnereita löytyy, esim vammaisia, vanhuksia...

      • linda 21v

        Mä haluun rikkaan kiekkoilijan!


    • Not cool enough

      Olen nainen vs. olennainen.. ;-)

    • VinkkaritRuttuun

      She's Just Not That Into You.

    • Etkö ole kiinnostava

      No miksei ?
      Kirjoituksesi perusteella olet tylsä vässykkä ja paskantärkeä ruikuttaja. Sinulla on liian suuret luulot itsestäsi ja ärsyynnyt kun muut eivät jaa harhakuviasi..?

      • jeps,

        Samat sanat.


    • Samat Kelle

      Ken, kumpi, kumpainen? Kenkku kenkumpi kenkuin? Kukas se surkeimmin ruikuttaa?

    • Eikö vieläkään

      tärppää?

    • Kerro ny

      kun tunnut niin "tietävän" mistä kiikastaa.. Huom luulo ei ole tiedon väärti ja muiden puolesta ei voi puhua.

    • Jatka toki

      " ärsyttää kun jotkut tulee tänne pyörimään. painukaa helvettin kun haluan keskustella tästä asiasta. "

      = vain samaa mieltä olevat sekä ap:n heikkoa itsetuntoa pönkittävät nuoleskelijat kelpaavat, muut painukoot..

    • Siististi cool

      Häivy linda 12v, hus pois..

    • Mahmud Mammutti

      Minulla aina tosi kiinnostunut..

    • Anonyymi

      hae hyvä mies itsesi kaltaista tavis-perus-naista. Silloin natsaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe