lupaan olla sun

lupaan olla sun

Lupaan olla sun, kun päivä kääntyy iltaan, kun pöly laskeutuu ja ollaan ihan hiljaa. Lupaan olla sun ja sanoo senkin ääneen, ei tuu tarpeeks sanottuu, ooh
Täällä saman kannen alla, meil on meret meil on maat, meil on sanat joiden voima pitää tän kaiken paikoillaan, päivät kuluu viikot vierii, piirrän merkin almanakkaan jos tänne kuuluu, sen tuntee. Ei oo mitään muuta kuin tää, ei oo mitään muuta kuin me kunnes kuolen.
Tuol on menot, meiningit, tuol on valot kaupungin. Laulut kertoo vapaudest, viini vie sut vangikseen, tytöt antais mulle kaiken, riisuis kaiken paljaaksi, vaan jotain puuttuu, sen tuntee. Haluun jotain muuta kuin tää, haluun mielen, merkityksen elämälle lupaan olla sun

6

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+1

      Söpöä, Tykkäsin.

    • f*ck
      • lupaan olla sun

        sori oma moka.kiitos kun korjasit :)


    • Hyhhy....

      Ihan järkky biisi xd ääk vihaan niit jvgn jätkiä ugh ihme vinkujia

      • NKR

        Mitenköhän JVG liittyy tähän?


      • ulinaaaaaaa
        NKR kirjoitti:

        Mitenköhän JVG liittyy tähän?

        Hulihuluhuuu eikö se ollukaa jvg xd vaa nopsajalka. Uugh samanlaista korviasärkevää ulinaaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1743
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      212
      821
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe