Äitienpäivä tulee

ulpukka ja kenoveeva

ja ex mies ei tiedä mitä ostaisi mulle. Onko teillä ehdotuksia? Mä aaatteli kahden viikonkylpylälomaa koko perhe. Eden nokilalla olis paras.. sinne varmaan mennää kun mies maksaa. tosin entinen ukko mutta mitä välii.

mä meen nyt etukäteen moikka kahvilaan siis.

16

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakastunut äiti

      Minulla ei ole exää, niin en oikein tiedä mitä exiltä toivotaan äitienpäivälahjaksi. Mulle riittää että saan joka päivä olla lasteni isän kanssa, en ainakaan tarvitse materiaa lisää, vain rakkautta. :)

      Olisi kamalaa olla kaksi viikkoa kylpylässä. En lähtisi edes kahdeksi päiväksi, koska kylpylät ovat jalkasilsan ja kynsisienen tartuntapaikkoja.

    • ehdotus...

      Pyydä lässykkä exältäsi että hakisi apteekista sun mielenterveyslääkkeesi.
      Siinä äitienpäivälahjaa kerrakseen, hyödyllisiäkin olisivat.
      On tainneet sulta unohtua kun lutraat taas viinan kanssa.

    • kunnon lahja

      mä ainakin tilaan unelmamatkan, kalliita koruja ja parasta shamppanjaa ex akalle äitienpäivänä. tietysti pidän lapset sen viikon itselläni et äiti pääsee ryyppäämään ja juhlimaan äiteinpäivää muiden juoppojen kanssa. Rahaa annan vaan tonnin kun en pysty pienipalkkasena sen mainittavammin ex muijaa sponssaamaan!!
      Kiitos ja anteeks!

    • pusu huuli

      Mun mies tuo kauheesti mulle lahjoja. Nytkin on parhaillaan osotksilla. Kysyy aina tammikuussa jo mitä haluan, ja laitan listan jota sitten viikottain täydennän.

      Nyt on 107 lahjaa jo jonossa, ja lsiää menee.

      On ihanaa kun saa lahjoja, voisin haluta vielä uuden auton, ja mökin sekä vuusu koira.

      Olen iahan ihminen sen tietää exää mieskin.

    • 8yurrrr

      Kuolisin kyllä tylsyyteen jossain hikisessä Edenissä kahden viikon aikana. Onneksi mulla ei ole exiä, jotka antaisivat noin ala-arvoisia lahjoja.

      • ui sä lammikossa

        Olet vaan katkera kun et pääse. Jos sinä tykkäät uida jossain kuralammikossa niin mikä ettei, me ylellisessä kylpylässä. Oih... aivan ihanaa...aamiaiset, valmiit ruuat, ja voih... ihanaa senkun oot vaan, ja meitä palevllaan.. oih...


      • Lammikkoon, :))
        ui sä lammikossa kirjoitti:

        Olet vaan katkera kun et pääse. Jos sinä tykkäät uida jossain kuralammikossa niin mikä ettei, me ylellisessä kylpylässä. Oih... aivan ihanaa...aamiaiset, valmiit ruuat, ja voih... ihanaa senkun oot vaan, ja meitä palevllaan.. oih...

        Mä en tykkää uida uimaloissa siinä saastaisessa ihmisten kusemassa vedessä... Kyllä mikään ei voita mökkiä ja rantaa missä saa polskia :)


      • ...
        ui sä lammikossa kirjoitti:

        Olet vaan katkera kun et pääse. Jos sinä tykkäät uida jossain kuralammikossa niin mikä ettei, me ylellisessä kylpylässä. Oih... aivan ihanaa...aamiaiset, valmiit ruuat, ja voih... ihanaa senkun oot vaan, ja meitä palevllaan.. oih...

        Mene pois lissu-ukko sinne kusiseen kylpylääsi tiirailemaan pikkupoikia.


      • alko vai apteekki
        ui sä lammikossa kirjoitti:

        Olet vaan katkera kun et pääse. Jos sinä tykkäät uida jossain kuralammikossa niin mikä ettei, me ylellisessä kylpylässä. Oih... aivan ihanaa...aamiaiset, valmiit ruuat, ja voih... ihanaa senkun oot vaan, ja meitä palevllaan.. oih...

        Hae ne lääkkeesi apteekista, äläkä mene viinakauppaan, koska sitte sinä uit viinassa ja texti sen mukaista.
        Olet vaan niin katkera, kun lääkkeet ja viinakset on loppu.


    • huh hulluutta

      Muistitko ulpukka ottaa edes lapset mukaan vai unohtuiko ne kotiin kun meet kahvilaan odottaan unelmiesi miestä ja exähän se ne teidän reissut maksaa ja hoitaa muksut sillä aikaa.

      • skjfaöievnreuqå

        heipparallaa, juu lapset lähtee toki mukaan.. he tykkää kylpylöistä, me kaikki olemme aivan hulluina niihin! Mun ex mies maksaa toki kaiken, rahaa meillä on.

        mulla on kakkukin tehty valmiiksi.


    • huuuuh

      No ei kyllä kylpylään kannata mennä noin pitkäksi aikaa jos teillä on lomaa.. Siis vaikka viikonloppu kylpylään ja joku matka vaikka Italiaan siihen lisäksi. Eihän kukaan jaksa lillua altaassa 14 päivää :D

      Mä toivoin lahjakorttia johonkin hemmotteluhoitoon :D Itse ostin miehelle hierontalahjakortin ja vyön.

      Matkatili meillä on yhteinen ja matkasuunnitelmissa tykkään olla mukana :)

      • huuuuuuuuh

        Kannattaa vaikka grouponista katsella matkatarjouksia.. ihan kauheeta tuhlausta esimerkiks joku Eden >< siellähän saa jo metelistä päänsäryn, jos teillä on vanhempia lapsia niin suosittelen mieluummin flamingoa.. Voitte itse olla spassa ja lapset riehua vesipuistossa.


    • rgthrtjhriotj

      Mun mieheni ajatteli laittaa mut hierontaa.. Mutta koska meillä on kaksi hyvin pientä lasta, mulle riittää ihan yhdessä olo. Nyt mieheni tosin on oksennustaudissa ja toivotaan nyt että paranisi. 2,5-vuotias esikoiseni oli tehnyt ihanan kortin pph:ssa, sehän taitaa se paras lahja olla. Minusta on ihanaa että minua muistetaan pienillä asioilla. Itse taidan kuitenkin leipoa perheelle kakun kun olen niitä enemmän tehnyt. Mies on muutoin ollut super hellä ja ajattelvainen, se riittää. Lapset ovat olleet mitä suloisimpia, joten mitä äiti voisikaan enempää toivoa?

      Vietämme sitten parisuhdeaikaa paremmalla ajalla. Kävimme alkuvuodesta kahdestaan risteilyllä ja se onkin ollut aika hieno muisto. Nyt olemme viikon päästä lähdössä etelämpään perhelomalle.. Joten koti-ilta perheen kanssa ei olisi pahitteeksi,.,.

    • Näin meillä ;)

      No mä sain äitienpäivälahjani jo. Lähden huomenna 4 vrk:ksi tyttöni kanssa Pariisiin. Ex maksoi meidät sinne ja saan viettää laatuaikaa lapseni kanssa.

      • Se vanha lahja

        Avaajan ja sinun viestistäsi sain idean, mitä toivon aviomieheltäni lahjaksi. Jotain mitä te ette taida saada exiltänne - seksiä. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2240
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1751
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1606
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      293
      1237
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe