tällasta postia veikkaukselta!

bingoiita

Olemme havainneet osalla asiakkaista virheellisiä palautuksia eBingon osalta. 30.3. pelaamastasi eBingosta, joka on normaalisti osallistunut arvontaan, on palautettu sinulle pelin panos virheellisesti takaisin pelitilin saldoon. Olet täten saanut siis käytännössä virheellisesti ilmaisia pelejä. Veikkaus ei arpajaislain mukaan saa tarjota ilmaisia pelejä, joten joudumme ottamaan pelin panoksen 1,00 euroa pois pelitililtäsi. Huolehdithan, että pelitililläsi on ensi viikon aikana vähintään tuon verran saldoa, ettei pelitilisi mene miinukselle. Pahoittelemme virheestä aiheutuvaa harmia.

Mikäli sinulle herää asiasta kysyttävää, niin voit vastata tähän viestiin.

Mukavaa ja onnekasta kevättä!


Juho
Asiakaspalvelu
Veikkaus Oy
Karhunkierros 4, 01009 VEIKKAUS
p. 0200 55000, pvm/mpm 0,06 e/min, joka päivä klo 8-22
[email protected]
www.veikkaus.fi, chat-palvelu päivittäin klo 15-2

tämä tuli meiliini. asiahan saattaa pitääkin paikkansa,mutta onko tämä oikeen, jos ne menevät nappaamaan pelitililtäni tuon euron, vaikken anna siihen lupaa. ja ehkäpä en nyt sitten laitakaan sinne enää koskaan rahaa.. siis kysehän ei ole summasta,vaan siitä, miten nämä hoitavat asioitaan..

JA TÄSSÄ VASTAUS,JONKA SINNE KIRJOITIN:

jaa.vai niin. miksi siellä ylipäätään näkyy yhtäaikaa 2 eri saldonäyttöä, jossa on useimmiten eri summat. ja yleensäkään summat ei pysy ajantasalla?
laittakaapa faktempaa tietoa asiasta.(kuvakaappausta tai muuta,josta voin todeta, että asia on niinkuin,se kirjoitetaan olevan) kuin pelkkä ap neuvojan jonkinmoinen sepustus. kun asiaa ajatellaan laajemmin, tämä sepustuksen kirjoittajahan voi huijata, ja vaatia esim. 2000 lta pelaajalta 1€ n tai enemmämkin..hmm.. sehän tekee jo 2000€.. mistä tiedän,ettei tämä ole rahankeräyslainvastainen keräys, jonka rahojen lopullista saajaa en tiedä..

tuleepahan mieleen tapaukset, jossa minä olen vaatinut jotain palautusta, niin kyllä asia pannaan niin monimutkaiseksi kuin mahdollista,ettei mitään rajaa! vaaditaan sitä ja tätä lappua ja lomaketta, pannaanpas asia nyt toisinpäin,niin tulee persiisiin tuntumaa, miltä se tuntuu kun asia ei etenekään vaan yks'kaks' jollakin jorinameilillä.

nykyään liikkuu niin paljon huijausviestejä, että pitää pienen pelaajan olla varuillaan kaikenmaailman meiliviestien suhteen.
sillä toisella suomalaisella pelifirmallahan onkin asiakaspalvelu ulkoistettu POLIISIHALLITUKSEEN. sinne kun epäselvyyksistä peliasioissa kirjoittaa, niin sieltä saa vastauksen,että voi ottaa yhteyttä poliisihallitukseen.
ettekö te vastaa edes omista virheistä, vaan peritte niitä jälkikäteen pelaajien pelitililtä?! mistä tiedän, ettei seuraava samanmoinen viesti sisälläkin jo vaikka 100€ virheilmoituksen,jonka te peritte tililtä tosta vaan..! enempi faktaa asiasta,niin asia saattaa edetäkin. ja sitä paitsi: en ole velvoitettu siirtämään tilille rahaa, jos en ole pelituulella. ja tätä asiaa,en tällä hetkellä voi hoitaa, koska 1€uroa (ts. 47centtiä, koska siellähän saldo on/pitäisi olla 53centtiä) ei tilillenne voi laittaa. ja kymppiä en sinne tämän asian vuoksi laita!

pitäisikö siellä nyt vain niellä oma moka ja vaikka keskittyä juurikin siihen,että poistatte sieltä sen toisen saldoruudukon. josko se saldo silloin pysyisi ajantasalla.. hmm.

mitä on palstalaiset asiasta mieltä..?

52

2327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pasi5

      Hyvä ja asiallinen tuo sinun vastauksesi!

    • 23423423

      Veikka ei anna voittoja, kuin omille sisäänpelaajilleen ja sitten itkevät yhdestä '*ILMAISPELISTÄ''?? Jo on aikoihin eletty.

      Voisit muuten sano, että btw, muilla pelifirmoilla tarjotaan jatkuvasti bonuksia ja ilmaiskierroksia, jotta olisikohan aika Feikankin päivittää taktiikkansa pelkän ryöstämisen sijaan?

    • 2t223t32t

      Mielenkiintoista. Älä siirrä tilille rahaa ennenkuin on kirjallisena sama ja kuvankaappauksena. Raastupaan jos menisi niin samat todisteet siellä vaaditaan eli faktaa että näin on käynyt.

    • bingoiita edelleen

      kiitos positiivisista vastauksista. rahasummahan sinänäsä on olematon,

      eli siis:

      olen nyt funtsinut, että jos/kun laitan pelitililleni sen 10€, joka on vähimmäistalletus, niin periaatteesta HALUAN KATSOA, ottavatko tililtäni 1€uron ILMAN LUPAANI..

      lähdenkö viemään asiaa eteenpäin. periaatteella: sähköpostiviesti-ilmoituksella napataan rahaa MINUN PELITILILTÄNI ilman suostumustani, jonka asian olen ilmoittanut veikkaukselle. (siis sen,etten hyväksy sitä,että pelkän sp meilin perusteella näpätään tililtäni rahaa).

      tämä tapaushan antaa ymmärtää, että näin veikkaus voi toimia. jos tänään,ennen kyseistä viestiä, minulla olisikin sattumalta ollut tilillä .. esim 2€, ne olisivat veloittaneet sen euron pois, olisin vain ihmetellyt, että hei! "piti olla tilillä 2€, ..minne on kadonnut 1 €!!

      ja toisaalta:jos saldoni olisi ollut esim. 67,43€, niin:

      EN VARMAANKAAN OLISI EDES HUOMANNUT, että sieltä on 1€ kadonnut!
      haloo! aatelkaas jos/kun tätä tehdään muutamalle sadalle/tuhannelle pelaajalle..?!!!

    • Syrra1

      Loistava vastine Herra Viekkaukselle!!!
      Älä laita pelitilille rahaa... pelaa vaikka kiskalla, jos haluut jonkin pelin laittaa.
      Anna ootella suurta saatavaansa :D

    • outoa sekin

      On sekin outoa, että pelitilille pitää laittaa 10 euroa. Fintotoo voi laittaa vaikka 1 euron ja siitäkin vähemmän. Mitään muuta tarkoitusta sillä ei ole kuin saada asikkaat pelaamaan enemmän. Ja mitään estettä pienemmän summan laittamiselle ei taatusti ole.

    • satusetätäti

      Juholla ei ole sukunimeä ??

      Tämä sepustus pitäisi uskoa ???

      Palstan ääliöihin ehkä uppoaa ihan mikä tahansa :))))))))))))))))))))))))))

      • BINGOIITA! prkle!!!!

        kuuleppas ääliö! näin ne ap neuvojat toimivat! myös kun soittaa asiakaspalveluun, niin siellä ei vastata kuin etunimellä!

        senkin pökopää! taidat olla v/f eikkauksen BACKMAN! (se venäjän julkinen agentti!)

        laitappa sinne ite postii, niin näät kuinka ne vastaa,ap vastaa pelkällä etuniimellä, taustallaan veikkauksen meilitiedot.

        ja tietenkin se johtuu siitä,etteivät he halua koko nimeään viesteihin,koska jos niissä olisi koko nimi,niin sehän olisi googlettavissa vaikka facebookiin,eikä ne halua, että ne voi yhdistää v/f eikkaukseen! capich?!

        he suojelevat henkilöllisyyttään näin! pökö, znaju!?! capich?!?


      • opi suomea
        BINGOIITA! prkle!!!! kirjoitti:

        kuuleppas ääliö! näin ne ap neuvojat toimivat! myös kun soittaa asiakaspalveluun, niin siellä ei vastata kuin etunimellä!

        senkin pökopää! taidat olla v/f eikkauksen BACKMAN! (se venäjän julkinen agentti!)

        laitappa sinne ite postii, niin näät kuinka ne vastaa,ap vastaa pelkällä etuniimellä, taustallaan veikkauksen meilitiedot.

        ja tietenkin se johtuu siitä,etteivät he halua koko nimeään viesteihin,koska jos niissä olisi koko nimi,niin sehän olisi googlettavissa vaikka facebookiin,eikä ne halua, että ne voi yhdistää v/f eikkaukseen! capich?!

        he suojelevat henkilöllisyyttään näin! pökö, znaju!?! capich?!?

        Olen kaksi kertaa ollut Veikkaukseen yhteydessä sähköpostin välityksellä, molemmilla kerroilla vastattiin koko nimellä.

        Mikäli (todella epätodennäköistä) Veikkaus tekisi jonkin virheen pelien maksuissa, Veikkaus kuittaisi tappion.


      • Näin myös minulle
        opi suomea kirjoitti:

        Olen kaksi kertaa ollut Veikkaukseen yhteydessä sähköpostin välityksellä, molemmilla kerroilla vastattiin koko nimellä.

        Mikäli (todella epätodennäköistä) Veikkaus tekisi jonkin virheen pelien maksuissa, Veikkaus kuittaisi tappion.

        Tuo tämän ketjun alla oleva kirjoitus ja se "Veikkaus Oy, Asiakaspalvelu/Jenna" on kopioitu minun hotmail-sivuilleni tulleesta Veikkauksen vastauksesta eikä siinäkään ole siis sukunimeä eli alkuperäinen ketjun aloittaja on ihan oikeassa.

        Voi teitä sisinislmäiset!!!!


    • werewr

      millainen on veikan duunarin vaitiolovelvollisuussitoumus duunipaikkansa menettelyistä... mahtaa olla tiukanlainen.

    • uskokaa jo

      Veikkaus Oy
      Asiakaspalvelu / Jenna
      Karhunkierros 4, 01009 VEIKKAUS
      puh 0200 55000 pvm/mpm 0,06e/min, joka päivä klo 8-22
      [email protected]
      www.veikkaus.fi




      ----Alkuperäinen viesti----

      Justiinsa näin ne vastaa riippuen vastaajasta. Tämä on vastauksesta viestiini Veikkaukselle. Alkuperäinen kirjoittaja on ihan oikeassa eli ei niissä useasti mitään sukunimiä ole niissä vastauksissa - joskus on joskus ei - .

      Jotkuthan ovat niin sinisilmäisiä eivätkä osaa käyttää aivojaan uskoessaan Veikkauksen pelien arvontojenkin rehellisyyteen vaikka aivan selvästi näkee, että tietokone TIETÄÄ ja sitä kaytetään hyväksi ym, ym, ym.

      Uusi pelikin keksittiin, koska esim. loton pelaaminen on niin paljon vähentynyt ja tarvitaan tilalle vajeen paikkaamiseen. (Huom, tämä luki eräässä lehdessä, en ole sitä itse keksinyt). Toivottavasti ihmiset (kaikki) oivaltavat asian ja jättävät pelin sikseen.

      • Vääryydet esiin

        Jos tarina on tosi, kokeilepa laittaa viestiä johonkin lehteen. Vähemmästäkin on juttua tehty. Tai jos olet Facebookissa, niin sinne vaan viesti leviämään. Saattaa löytyä kohtalotovereitakin.


      • kyllä kansa tiätää
        Vääryydet esiin kirjoitti:

        Jos tarina on tosi, kokeilepa laittaa viestiä johonkin lehteen. Vähemmästäkin on juttua tehty. Tai jos olet Facebookissa, niin sinne vaan viesti leviämään. Saattaa löytyä kohtalotovereitakin.

        Juuri näin !! Täällä hörhöt parkuu kun ei lehdet kirjoita Veikkauksen kummallisista touhuista.

        Jos kerran nyt on konkreettista näyttöä, luulisi ip-lehdille kelpaavan.
        Iltapäivälehdillä on akuutti uutispula, kaikki kelpaa.


    • rrtet4435

      Kyllä minultakin on joskus kadonnut vain yhtäkkiä tililtä euro jos kaksikin. Mistä sitä tietää, ketkä siellä kerää vähän ylimääräistä tiliä sivubisneksenä?

    • aloittaja,bingoiita

      no niin!
      tänään tuli vastausta tähän malliin:Kiitos vastauksestasi.

      Tarkemmin virheellisen palautuksen tapahtuma oli 30.3.2014 kello 22:19:12 ostamasi 1 euron kuponki Rubiinin arvontaan. Pelitilisi tietoihin on tallentunut palautusrivi sekunnin kuluttua ostoksesta (22:19:13). Pelin arvonta suoritettiin kuitenkin normaalisti ja kuponkisi oli mukana arvonnassa.

      Voit siirtää 1 euron pelitilille pankin viitesiirron avulla, jolloin summa siirtyy saldolle 1-2 pankkipäivässä. Löydät viitesiirtoon tarvittavat tiedot valitsemalla Oma Veikkaus > Rahansiirto > Rahansiirron viitenumero. https://www.veikkaus.fi/fi/rahansiirtoLomake

      Harmillista kuulla, ettei saldotiedot pysy ajantasalla selaimellasi. eBingon pelisovellus toimii omalta palvelimeltaan, josta pelin saldotiedot päivittyvät päänäkymään. Nyt selaimesi ei hae saldotietoa molempiin tietoihin reaaliaikaisesti. Ongelmanratkaisuna saattaisi olla selaimen historian välimuisti- ja evästetietojen tyhjennyksellä.

      Aurinkoista pääsiäisen aikaa!

      Janne
      Asiakaspalvelu
      Veikkaus Oy
      Karhunkierros 4, 01009 VEIKKAUS
      p. 0200 55000, pvm/mpm 0,06 e/min, joka päivä klo 8-22
      [email protected]
      www.veikkaus.fi, chat-palvelu päivittäin klo 15-22


      kattokaas kummaa!

      siellä jäbä selostaa sekunnilleen koska tämä peli on tapahtunut!
      MUTTA MUTTA!

      huomaatteko missä ontuu..? se kirjottaa, että olen ostanut 1 €urolla pelin RUBIINIbingoon! mutta rubiinibingon kierroshan maksaa 2€ !!!
      kuinka olen voinut osallistua 2€n peliin maksamalla siitä vain yhden €uron. .. nyt kyllä on jotain vilunkii ilmassa.. tehäänköhän tätä muille, kun kuitenkin ensimmäisessä viestissä kirjoitetaan, tämä virhe olisi tapahtunut muillekkin!!!

      toisaalta kyllä ajattelen, että siellä nyt joku kyllästynyt ap tet-harjoittelija suoltaa pazkaa asiakkaiden meiliosoitteisiin..

      • aaaaaaaaaaa

        Juho vaihtui Janneksi? Jos et sinä pissitä meitä niin sitten unohtaisin nuo meilit ja soittaisin veikkaukseen.


    • nyt kämmää

      no ehkäpä siellä asiaa hoitaa nyt janne. viestiä pukkaa meiliin sieltä niin, ettei perässä pysy. älä veikkonen juutu epäolennaiseen..
      juurikin tässä harkitsen, otanko yhteyttä IL tai IS lehtiin.

      • Pohdintoja

        Ainakin Facebookissa veikkaus vastailee juuri tuolla tavalla, pelkkä etunimi vain

        vastaa, Juho, Janne, jne.


      • tiukka paikka

        Älä enään ihmettele, puhelua tai mailia molempiin läpysköihin.
        Jos ei mitään näy, olet sittenkin pelkkä pakanjauhaja.


    • näinki päin

      Olen varma, että ap. kirjoittaja on TROLLI

      Eipä silti kyllä veikkauksellekin saattaa tulla virhe. Viimevuonna sain veikkaukselta 10 euroa ylimääräistä kenosta, odotin jännittyneenä karhutaanto ylimääräinen 10 euroa takaisin. Ei ole vaadittu.

      • nr44

        Vieläpä huono trolli:)

        Ei Veikkauksen emailissa ole noita osoitetietoja, puhelinnumeroita ym,ym.
        Copypastannu ne veikkiksen sivulta:)


    • asia hoidossa

      joo, niin olen kopionu, mutta siis olen kopioinu nuo omasta sähköpostista. miksi luulette, että tällasta alkaisin tänne keksimään?
      olette itse veikkauksen kätyreitä ja mielestänne veikkaus on erehtymätön.mutta hoitelen tätä jo muutoin kuin täällä.

    • jo on ? porukkaa

      Voi, että on tyhmiä ??????????? Olen aikaisemmin laittanut tuonne kopion myös allekirjoituksen minulle sähköpostiini tulleesta viestistä. Ettekö Te ihan oikeasti usko, että näin veikkaus vastaa. Tämäkin on siis kopioitu minulle tulleesta viestistä, joka oli vastaus kyselyyni. Siis olen kopioinut sen hiirellä siitä vastauksesta en kopiokoneella tai kirjoittamalla. Siinä on siis puhelinnumero ym ja etunimi.

      Jotkut ei ilmeisesti ymmärrä, mitä hiirelläkopiointi tarkoittaa. Tässä se vielä:



      -2
      Sulje
      Veikkaus Oy
      Asiakaspalvelu / Jenna
      Karhunkierros 4, 01009 VEIKKAUS
      puh 0200 55000 pvm/mpm 0,06e/min, joka päivä klo 8-22
      [email protected]
      www.veikkaus.fi

      ----Alkuperäinen viesti----

      • bnim

        Kopioi vaikka kissalla ja se on tämän näköistä.

        -2 SULJE
        Veikkaus Oy
        Asiakaspalvelu / Jenna
        Karhunkierros 4, 01009 VEIKKAUS
        puh 0200 55000 pvm/mpm 0,06e/min, joka päivä klo 8-22
        [email protected]
        www.veikkaus.fi

        ----Alkuperäinen viesti----

        Nuo kaikki löytyy Veikkauksen nettisivulta. Jännittää oikein odottaa ensiviikon IP-lehtiä......


    • voi faniraukkoja

      Tässä kopioituna mulle tullut viesti vastauksena palautteeseeni eikä oo mitään sukunimeä. Ja kehtasivat mainostaa sen palautteen jälkeen vielä uutta peliä.

      "Hei

      Kiitos viestistäsi!

      Välitän palautteesi eteenpäin.

      Aurinkoista kevättä ja pelionne!

      Oletko jo kokeillut Eurojackpotia? Ensi perjantain arvonnassa täysosumalla voi voittaa jopa 10 miljoonaa euroa. Voit ostaa neljällä eurolla kaksi riviä uuteen kansainväliseen miljoonapeliimme klikkaamalla tästä.

      Veikkaus Oy
      Asiakaspalvelu / Jenna
      Karhunkierros 4, 01009 VEIKKAUS
      puh 0200 55000 pvm/mpm 0,06e/min, joka päivä klo 8-22
      [email protected]
      www.veikkaus.fi "

      • Anonyymi

        Eikö eurojackpot pidä kieltää, koska euro viittaa eurooppaan ja veikkaus haluaa kieltää pelaajilta pelaamasta minnekään muualle, kuin veikkaukselle.
        Samat päättäjät, jotka haluavat kieltää suomalaisilta ulkomaille pelaamisen, kun suomi menettää siinä kymmeniä miljoonia, niin jakoivat italiaan 7 miljardia avustusta italialaisille talojensa lämmitys kuluihin ja eu on määräämässä pakollisia lämpösaneeraus remontteja suomalaisten asuntoihin lämmitys kustannusten alentamiseksi ja remontti maksaa helposti yli 10 000€.
        Se raha mikä remontteihin menee, niin ei tule säästöinä lämmityskustannusten hinnoissa kymmeniin vuosiin takaisin.
        Suomalainen ei saisi itse päättää ja laittaa rahaa ulkomaille peleihin, mutta päättäjät lapioivat itse suomalaisten rahat ulkomaille.
        Kieltäkää myös ulkomaille matkustelu, siinähän menee yhden matkan aikana rahaa ulkomaille enemmän, kuin suomalainen laittaa rahaa ulkomaille pelaamiseen koko elämän aikana.
        Veikkauksella 20€ pelikassa ei riitä kuukauttakaan, mutta ulkomaisella peliyhtiöllä helposti yli vuoden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö eurojackpot pidä kieltää, koska euro viittaa eurooppaan ja veikkaus haluaa kieltää pelaajilta pelaamasta minnekään muualle, kuin veikkaukselle.
        Samat päättäjät, jotka haluavat kieltää suomalaisilta ulkomaille pelaamisen, kun suomi menettää siinä kymmeniä miljoonia, niin jakoivat italiaan 7 miljardia avustusta italialaisille talojensa lämmitys kuluihin ja eu on määräämässä pakollisia lämpösaneeraus remontteja suomalaisten asuntoihin lämmitys kustannusten alentamiseksi ja remontti maksaa helposti yli 10 000€.
        Se raha mikä remontteihin menee, niin ei tule säästöinä lämmityskustannusten hinnoissa kymmeniin vuosiin takaisin.
        Suomalainen ei saisi itse päättää ja laittaa rahaa ulkomaille peleihin, mutta päättäjät lapioivat itse suomalaisten rahat ulkomaille.
        Kieltäkää myös ulkomaille matkustelu, siinähän menee yhden matkan aikana rahaa ulkomaille enemmän, kuin suomalainen laittaa rahaa ulkomaille pelaamiseen koko elämän aikana.
        Veikkauksella 20€ pelikassa ei riitä kuukauttakaan, mutta ulkomaisella peliyhtiöllä helposti yli vuoden.

        ''...ja veikkaus haluaa kieltää pelaajilta pelaamasta minnekään muualle...''

        Hmmm...miten se olikaan....

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8e672345-fb27-4246-a582-c3b73955553a


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö eurojackpot pidä kieltää, koska euro viittaa eurooppaan ja veikkaus haluaa kieltää pelaajilta pelaamasta minnekään muualle, kuin veikkaukselle.
        Samat päättäjät, jotka haluavat kieltää suomalaisilta ulkomaille pelaamisen, kun suomi menettää siinä kymmeniä miljoonia, niin jakoivat italiaan 7 miljardia avustusta italialaisille talojensa lämmitys kuluihin ja eu on määräämässä pakollisia lämpösaneeraus remontteja suomalaisten asuntoihin lämmitys kustannusten alentamiseksi ja remontti maksaa helposti yli 10 000€.
        Se raha mikä remontteihin menee, niin ei tule säästöinä lämmityskustannusten hinnoissa kymmeniin vuosiin takaisin.
        Suomalainen ei saisi itse päättää ja laittaa rahaa ulkomaille peleihin, mutta päättäjät lapioivat itse suomalaisten rahat ulkomaille.
        Kieltäkää myös ulkomaille matkustelu, siinähän menee yhden matkan aikana rahaa ulkomaille enemmän, kuin suomalainen laittaa rahaa ulkomaille pelaamiseen koko elämän aikana.
        Veikkauksella 20€ pelikassa ei riitä kuukauttakaan, mutta ulkomaisella peliyhtiöllä helposti yli vuoden.

        ''Veikkauksella 20€ pelikassa ei riitä kuukauttakaan, mutta ulkomaisella peliyhtiöllä helposti yli vuoden.''

        Ulkomailla pelifirmat ovatkin vain rahan jakamista varten;)


    • Anonyymi

      onko kenon numeroarvonta rehellistä

      • Anonyymi

        mikään ei ole rehellistä maailmassa


    • Anonyymi

      No jopas, minulta Veikkaus velotti liikaa yhdestä rivistä järjestelmän virheen vuoksi eikä ole vastannut sähköposteihini saatikka palauttanut pelitililleni liikaa veloitettua summaa pyynnöistäni huolimatta vaivautumatta edes perustelemaan asiaa..
      Tämä antaa hyvin kyseenalaisen kuvan firman toimintatavoista ja asiakaspalvelun tasosta.
      Kustannetaanko liikaa perityillä rahoilka henkilöstön hiihtolomarientoja Tahkolla ja Lapissa?
      Jos haluatte osallistua peleihin, tehkää se pelipaikoilla jolloin liikaveloitusta ei ole pakko maksaa vaan myyjä voi mitätöidä pelin.

      • Anonyymi

        Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!


      • Anonyymi

        Tämä antaa hyvän kuvan sinun mielenterveydestä:))))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä antaa hyvän kuvan sinun mielenterveydestä:))))))

        Millaista on saada pienintä palkkaa Veikkauksella kun yit painaa päälle?:))))))


    • Anonyymi

      Veikkaus pilkkaa asiakkaitaan jotka maksavat heidän palkkansa jopa keskustelupalstoilla s24 avustajiensa innokkaalla myötävaikutuksella.
      Henkilöstö on lyhytaikaista, koulupudokasporukkaa, mitä huonommat käytöstavat sen varmempi pesti näin myös s24 henkilöstö.
      Miesneitiporukkaa

      • Anonyymi

        Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!

        Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!

        Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!

        Onnittelut lottovoitosta. monimiljonäärille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut lottovoitosta. monimiljonäärille!

        Kiitos! Ostan kartanon ja kutsun Sinut kahville. Pidän Sinusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Ostan kartanon ja kutsun Sinut kahville. Pidän Sinusta!

        En juo kahvia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En juo kahvia!

        Kyllä juot. Viimeksi eilen. Juhlavaa mokkaa joit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Ostan kartanon ja kutsun Sinut kahville. Pidän Sinusta!

        üLLatus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        üLLatus

        Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!


    • Anonyymi

      Veikkauksen hommat menee kokoajan paskempaan suuntaan esim teet kolmen pelin lätkästä monivetoo ja taas peruttu joku peli,pitäis saada rahat takaisin elikkä mitätöityä ennen kun pelit alkaa. Mut tää kusipääfirma ei anna näi tehdä,juu vedetään kahen pelin tuloksilla.Meiltä viedään kakkos voiton mahdollisuus siinäkin.vittu mitä kusetusta ja tää firma yksinoikeudella täällä suomessa vitun rikollinen firma.Joku joukkokanne pitäis nostaa

      • Anonyymi

        Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!


    • Anonyymi

      Paska veikkauksen sivu on imee rahat ja saa yhtään voittoa vittu miten ahne paska koko sivu

      • Anonyymi

        Parhaimmat onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!


    • Anonyymi

      Mikä ihmeen viitesiirto minkä veikkaus laittanut tilille??? En pelaa muuta kun lottoa.

      • Anonyymi

        Veikkauksen pelitilille voi tallettaa rahaa myös ihan tavallisena pankkisiirtona, jota viitesiirroksi kutsutaan siitä syystä, että Veikkaus patistaa ehdottomasti tallettamaan maksuun viitenumeron, jotta rahat ohjautuvat oikean henkilön tilille.

        Tai ainakin aikojen alussa noin voitiin tehdä. Nykyään kun rahat siirtyy viivytyksettä pelitilin Rahansiirto -ominaisuudella, niin viitesiirtoihin tuskin kovinkaan moni sortuu.


    • Anonyymi

      Aloittaja sulje se pelitili, mitään euroa noille ahneille huijareille ei pidä maksaa.
      Veikkaus on Feikkaus häpeäksi koko Suomelle tuo ahneiden huijareiden firma.
      Mitään et koskaan voita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe