Captains Shop verkkokauppa kusettaa

Silmään pissattu

Tilasin heidän verkkokaupastaan tuotteen ja osa tarvikkeista jäi puuttumaan.
Olen kahden viikon ajan kestäneessä sähköpostikirjeenvaihdossa vaatinut heitä toimittamaan loput tarvikkeet mutta turhaan. Heidän mielestään kauppa pitäisi purkaa vaikka heiltä löytyy varastosaldojenkin mukaan kyseiset tarvikkeet.
Itse kuitenkin tarvitsen tilaamani tuotteen kokonaisuudessaan, koska olen myös täyden hinnan maksanut.

Erikoisinta on kun lähettää veljeksistä toiselle (toimari ja varatoimari) mailia niin aina toinen vastaa???

Onko muilla kokemuksia heidän vedätyksistään?

10

1588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Van änd ounli

      Pura kauppa ja osta muualta. Tuskin mitään korvaamatonta kyseessä.

    • royalfuck

      No jos olet ne kaikki osat maksanut niin heidän tulee ne toimitaa? Tai palauttaa rahat ja kestää kritiikki verkossa.

    • että näin,

      >Heidän mielestään kauppa pitäisi purkaa vaikka heiltä löytyy varastosaldojenkin mukaan kyseiset tarvikkeet.

      Mikähän tässä on ongelma? Voihan saldo näyttää väärin, ja jos toimittajalla ei ole tavaraa, niin ei ole. Kaupan purkuahan on tarjottu.

    • 12-8

      Mitä sinä kiukkuat. Myyjähän on tarjoutunut purkamaan kaupan. Jos varastosaldo näyttää yhtä, voi se silti olla nolla ja nollasta on paha nyhjäistä. Joutavanpäiväinen kiukkuamisen sijaan, etsi kama muualta, vai oliko kenties hinta niin hyvä, ettei kannattanut. Ei ne tahallaan kuseta, normaalia kompurointia vaan.

    • yli 50 vuotta vanhan firman business harvemmin perustuu aktiiviseen asiakkaiden kusetukseen. Siellä ei ole palkattuna aktiivisia kusettajia arpomaan asiakkaille vajaita laatikoita ja keskittämään voimavaroja venkoiluun. Sellaisia löytyy puhelinmyyntifirmoista ja vakuutusyhtiöistä.

      Olet nyt saanut vaan virheellisen toimituksen ja sillä siisti. Toisin kun voisi arvata myyjällä ei ole myyntivelvoitetta, sillä on oikeus purkaa kauppa, jos homma ei onnistu. Todennäköisesti olet saanut vahingossa jonkun puretun laatikon, josta ei ole ollut varastomiehellä tietoa, että tavaraa on puuttunut.

      Kenellekkään ei ole hyödyllistä ja kannattavaa tuhlata aikaa sähläämiseen ja venkoiluun.

    • Herra nylppy

      Taitaa olla sellainen asiakas, että myyjä purkaa mielellään kaupan.

      • 6-9

        Joskus asiakkaan " en ikinä enää osta teidän putiikista mitään" lausahdus saattaa olla helpottavan molemminpuolinen tunne. Olen törmännyt työni aikana niin absurdeihin asiakkaisiin, että ne menisi jo sketsisarjan piikkiin. Harmi vaan, että niitä ei voi julkisesti mihinkään laittaa. Tosissaan oikeuksiaan pääväylä asiakas saa pahimmillaan aikaan moninkertaisen vahingon aikaan pelkkänä työajan menetyksensä, kuin se, että latoo dinerot takaisin tiskiin. Monille kun ei riitä kauppasummaan palautus, pitää saada vielä lisähyötyä harmistuksesta ja välillisistä kustannuksista, tai ihan vaan alennusta muuten vaan. Monesti tikusta asiaa tehdyllä valituksella yritetään vaan saada lisäaletta. Pahimpia on monesti "alan koulutuksen" saaneet ammattilaiset, jotka tekevät satasen riidasta nelisivuisen reklamaation ja maalaavat kaikki maailman kauhuskenaariot siihen, mitä olisi voinut sattua ja sattui. Pisteenä iin päälle kirje loppuu korvausvaateeseen ja määräaikaan, jonka jälkeen asiasta luvataan tehdä rikosilmoitus. Yksinkertaisimmillaan syy voi olla vain vaikka rikkinäinenen kaikuluotaimeln anturi. Rahojen palauttaminen ei missään nimessä tule kysymykseen vaan vaaditaan "oikeutta".


      • mediterraneo tria

        Sama tuli itselleni mieleen. Olen ostanut heitä vuosia joskus helppoja ja joskus hankalia osia/tarvikkeita kahteen yli 30 vuotta vanhaan veneeseeni. Joskus löytyy hyllystä ja joskus parta kasvaa ennen kuin saavat kamat tiskin taakse. Etenkin herrat Jäntti, Ruokonen ja nykyisin toisaalla oleva Vanhala ansaitsevat kiitoksen hyvästä palvelusta vuosien varrelta.


    • Kilpailijan kirjoitu

      On rehellisen kaupan merkki haluta purkaa kauppa, jos sen ehtoja ei pystytä täyttämään.

      Oletettavasti tässä on yritetty sovitella asiaa, mutta kirjoittaja on jättänyt jotain kertomatta

    • 2430ii

      Fiksu tiedustelee etukäteen varastosaldojen ja hintojen paikkansapitävyyttä. Hyvin monen saitin pitäisi ottaa oppia pandawillistä, he suoraan sanovat, ettei www-hinnaston tuotetta ole välttämättä saatavilla.

      http://www.pandawill.com/shipping-and-handling
      " How can i know if the items are in stock or not?
      Pandawill does not keep all items in stock due to maintenance issues. After receiving your order, Pandawill staff will sort them out and place orders at the corresponding factory. Orders are usually filled in about 3 business days. And a email will be sent to you if you wish to have an exchange or refund for your product if it is 3 days overdue.
      "

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      27
      3443
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      293
      3388
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      26
      2190
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      2014
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      133
      1982
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      119
      1731
    7. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      44
      1488
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1460
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1313
    10. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1213
    Aihe