Ope miksi et vastaaa puhelimeen?

Rakkauden kaipuu....

Yritin illalla soittaa ja oisin halunnu tulla nauttimaan sun läheisyydestä. Numeroon ei saatu yhteyttä? Taidat olla sittenkin huijari.....

12

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vainiinkö

      vai ei marko vastannu

      • on mä oikeen numeron antanut


    • Poju Maalta

      Ope, jäikö rahapussini eilen touhutessa sinun kämpillesi? En löydä sitä mistään.....

    • jäsen7

      Muistan kun olin 9 luokalla ja rakastuin liikunnanopeen joka tosin oli jo n.40v,oli muuten aika vervo ja tykkäs nuorista pojista

    • Kukkomäentien sonni

      Seksiboini, oletko suuttunut minulle jostakin? Tahdotko vielä kokea kanssani maksimaalisen nautinnon? Sinulla on ollut keskeinen rooli aamuyön riettaissa, eritteitä pursuavissa unissani....;)

      • no tuu tänne



    • John Wayne

      Ope, aiotko sinä mennä toisen ukon kanssa naimisiin, sitten kun uusi laki astuu voimaan? Ja mites tuo adoptiopuoli, meinaatko Afrikasta vai mistä hommata lapsen? Olisit varmasti rakastava, nallemainen isukki!

    • no soita0465410978

    • 0465410978 soita

    • Rusinakunkku

      Tahdotko laukaista 14 senttisen kissanpieruni tänä iltana, Ope? Olet ansainnut saada rajun persepanon, seksiboi! Saisinko sitoa sinut reidet levälleen sänkyyn ja pumpata kuivaa kakkosta läpi yön kunnes pienessä tulivuoressani ei olisi yhtään laavaa jäljellä? ;)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3139
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe