Pitäkää tunkkinne!

Voi teitä reppanoita

Saatte samat lärvit useammalla saitilla etsiä sitä kainalopaikkanne täyttäjää ihan maailmantappiin ihan uskomattomine vaatimuslistoineen!

On se kumma, kun työssäkäyvä, täyspäinen, ulkonäöstään huolehtiva, nätisti pukeutuva, lämminsydäminen,avoin ,tapaamiseen valmis kuin partiolainen nainen ei kelpaa!
Eihän siinä mitään, jos teillä olis nalle Wahlroosin omaisuus, Bratt Pittin lärvi ja mailman mukavin luonne....sitten voisin jotenkin vielä käsittää vaatimustasonne...
Mutta kun ihan tavallisia pulliaisia elelee jossain ihme kuvitelmissaan....huh!

23

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihavuori

      Huohoti huohoti ja Läähäti ja Läähäti ja Läähäti ja huohoti ja Läähäti. Laukesin ihana nainen

    • t: reppana

      Nehän on naisten markkinat ne nettideittailut paitsi jos olet se yli 40 nainen.
      Ja jos tuo sinun negatiivinen asennekkin heijjastuu viesteissäkin niin ei se paljoa houkuttele.

      • Tositarkoitus N

        Mistä sinä reppana tuon iän vetäisit? Ehkä omasta vinkkelistädi, mutta kannattaa ymmärtää että jokaisessa ikäluokassa on miehiä ja naisia sinkkuna.

        Aloittaja on oikeassa, että usealla treffipalstalla vuosikausia roikkuvat eivät todellisuudessa tarvitse ketään. Jos tarvitsee, niin kyllä siinä vaiheessa tervejärkinen ihminen tekee itsetutkiskelua peilikuvansa kanssa.
        Uskon, että nuo kyseiset miehet ovat tervejärkisiä, mutta heillä vaan ei ole oikeaa tarvetta parisuhteelle. Eivät kykene elämään läheisesti toisen ihmisen kanssa.
        Naiset tämä asia kannattaa selvittää jo tutustumisen alussa. Ja kannattaa selvittää jo ennen seksiä, sillä tuollaiset voivat hakea satunnaisen seksinsä muilta kuin tositarkoitus naisilta.


      • ihmiset erilaisia
        Tositarkoitus N kirjoitti:

        Mistä sinä reppana tuon iän vetäisit? Ehkä omasta vinkkelistädi, mutta kannattaa ymmärtää että jokaisessa ikäluokassa on miehiä ja naisia sinkkuna.

        Aloittaja on oikeassa, että usealla treffipalstalla vuosikausia roikkuvat eivät todellisuudessa tarvitse ketään. Jos tarvitsee, niin kyllä siinä vaiheessa tervejärkinen ihminen tekee itsetutkiskelua peilikuvansa kanssa.
        Uskon, että nuo kyseiset miehet ovat tervejärkisiä, mutta heillä vaan ei ole oikeaa tarvetta parisuhteelle. Eivät kykene elämään läheisesti toisen ihmisen kanssa.
        Naiset tämä asia kannattaa selvittää jo tutustumisen alussa. Ja kannattaa selvittää jo ennen seksiä, sillä tuollaiset voivat hakea satunnaisen seksinsä muilta kuin tositarkoitus naisilta.

        Ei tarkoita jos ei ole tarvetta parisuhteelle etteikö kykenisi elämään läheisesti toisen ihmisen kanssa. Itsekään en halua asua toisen kanssa mutta silti seurusten vuosikausia saman miehen kanssa. Haluan ainakin olla näin kunnes lapsi muuttanut pois kotoa, silloin voi tilannetta tutkiskella uudelleen,


      • asenne mai ääs

        Siinä ei paljon asenteet auta kun tyhjästä ei voi nyhjäistä. 40 ikäluokissa on jäljellä vain kaikista kummallisimmat kukkoilijat joita ei kiinnosta enää yhtikäs mikään normaali.

        Jonkun miehen kun onnistut netistä bongaamaan joka kiinnostaisi, niin kohta saa kuulla että tätä kiinnostaa perseseksi yli kaiken...


      • ei ongelmaa
        asenne mai ääs kirjoitti:

        Siinä ei paljon asenteet auta kun tyhjästä ei voi nyhjäistä. 40 ikäluokissa on jäljellä vain kaikista kummallisimmat kukkoilijat joita ei kiinnosta enää yhtikäs mikään normaali.

        Jonkun miehen kun onnistut netistä bongaamaan joka kiinnostaisi, niin kohta saa kuulla että tätä kiinnostaa perseseksi yli kaiken...

        Kai sulta persreikä löytyy? Sen kuin annat sitä aina silloin tällöin. Ei ole vaikeaa.


      • just jåå
        ei ongelmaa kirjoitti:

        Kai sulta persreikä löytyy? Sen kuin annat sitä aina silloin tällöin. Ei ole vaikeaa.

        Sullekin löytyy paljon miespuolisia kavereita kun pyllistelet niille välillä suolen käyttöön tarjoten. Eiks olekin näppärää.


    • Voi teitä reppanoita

      Heh, vuodatukseni on , myönnetään, negatiivinen ja katkerakin, mutta viestini ovat kyllä ihan postitiivisia, hauskojakin.
      Iloisimmilakin se vati täyttyy joskus....:)

      Ja joo, olen 40 , ilmeisesti parasta ennen-päiväy mennyt ohi....siis viisikymppisten ukkojenkin mielestä....niinpä niin.

      • 6r8lk7tl4w

        Kannattaa reppanan opetella äidinkielen alkeet ennen kuin muita nimittelee ;)
        Pilkku ei taida olla kovinkaan tuttu käsite.

        Itse vielä tituleeraat itseäsi hauskaksi :D

        Pellehän sinä olet.


    • nähnyt kuullut

      Näistä iso osa on varattuja.
      Tunnen monta miestä ja melkein kaikilla on käsitys että kaikkihan siellä nyt ovat, sen tähden he itsekkin. Eivät he naisseuraa hae vaan viihdykettä silloin tällöin. Ehkä yksinäisyyttään haluavat pari viestiä laittaa ja silleen. Mutta eivät tapaamista edes harkitse ja valehdella kirjoituksissa voi mitä tahansa kun ei eds aikeita tapaamisiin.
      Yhden tutun miehen profiilin näin sattumalta ja se oli kyllä kaikkea muuta kuin totuudenmukainen, vapaa hän kyllä oli mutta sanoi hänkin ettei tosissaan ketään sieltä hae kunhan nyt kuluttaa aikaansa ja tsiikaa tarjontaa.
      Monethan vielä elää "fantasiaelämää" netissä. Saa hetken esittää kaikkea sitä mitä haluaisi olla..
      Älkää ottako kauhian tosissanne näitä deittipaikkoja.

    • huihailauantai

      Onhan tuossa, tavis pulliais asiassa perää, mutta kun
      pitää muistaa, että niin ne naisetkin elää haavemaailmassa,
      koska joillakin on profiili, vuodesta vuoteen kökkimässä.

      Ihan ovat tavallistakin tavallisempia. ETTÄ mikä mättää,
      kun mikään ei riitä.

      • asenne mai ääs

        Tuollaisena vuodesta toiseen kökkijänä voin kertoa että ongelma on se että reilusti vanhemmat miehet eivät kiinnosta minua ja minä en kiinnosta ikäisiäni miehiä. Otti kehen hyvänsä ikäiseensä yhteyttä, niin vastausta ei heru.

        Ei kai täällä väkisin voi ketään miestä pakottaa itsestään kiinnostumaan!

        Ja olen jo kahteen kertaan lukenut lehdistä miesten itse kirjoittamia kolumneja joissa he toteavat että keski-ikäistä miestä ei kiinnosta enää muu kuin unelmanainen.


      • Heko-heko :D
        asenne mai ääs kirjoitti:

        Tuollaisena vuodesta toiseen kökkijänä voin kertoa että ongelma on se että reilusti vanhemmat miehet eivät kiinnosta minua ja minä en kiinnosta ikäisiäni miehiä. Otti kehen hyvänsä ikäiseensä yhteyttä, niin vastausta ei heru.

        Ei kai täällä väkisin voi ketään miestä pakottaa itsestään kiinnostumaan!

        Ja olen jo kahteen kertaan lukenut lehdistä miesten itse kirjoittamia kolumneja joissa he toteavat että keski-ikäistä miestä ei kiinnosta enää muu kuin unelmanainen.

        ... ja edelliseen lisäisin vielä: 50-70v. miehet hakevat 20-40v:ta kumppania!


      • herääjomies
        Heko-heko :D kirjoitti:

        ... ja edelliseen lisäisin vielä: 50-70v. miehet hakevat 20-40v:ta kumppania!

        Tuo on kyllä valitettavan totta. Olen 45v ja minuun ottaa kontaktia 55-70v miehet. Luulin, että ongelma on vain meidän 40 naisten, kun alamme olla jo keski-ikäisen näköisiä, mutta kuulin juuri 30v tuttavalta että häneen ottaa todella paljon yhteyttä 45-50v miehet.

        Hei haloo miehet - jos presidentti ja muut varakkaat julisuudenhenkilöt ottavat itselleen 20-35v nuoremman naisen, ajatteletteko ihan tosissanne että tavallinen perusperttikin on hottis itseään 15-35v nuoremman naisen mielestä?


      • ei mitään rajaa
        herääjomies kirjoitti:

        Tuo on kyllä valitettavan totta. Olen 45v ja minuun ottaa kontaktia 55-70v miehet. Luulin, että ongelma on vain meidän 40 naisten, kun alamme olla jo keski-ikäisen näköisiä, mutta kuulin juuri 30v tuttavalta että häneen ottaa todella paljon yhteyttä 45-50v miehet.

        Hei haloo miehet - jos presidentti ja muut varakkaat julisuudenhenkilöt ottavat itselleen 20-35v nuoremman naisen, ajatteletteko ihan tosissanne että tavallinen perusperttikin on hottis itseään 15-35v nuoremman naisen mielestä?

        Olen 45 v ja 68-vuotias mies otti yhteyttä. Höpisi jotain sekavia lihavuudesta ja uteli että uskallanko olla toisen ihmisen edessä alasti.

        Oli tosi sekaisin. Painoindeksini on siinä 22 paikkeilla. Ja ukko taitaisi olla liian vanha ÄIDILLENIKIN...


      • ,,,,,,,,,,,,,,
        herääjomies kirjoitti:

        Tuo on kyllä valitettavan totta. Olen 45v ja minuun ottaa kontaktia 55-70v miehet. Luulin, että ongelma on vain meidän 40 naisten, kun alamme olla jo keski-ikäisen näköisiä, mutta kuulin juuri 30v tuttavalta että häneen ottaa todella paljon yhteyttä 45-50v miehet.

        Hei haloo miehet - jos presidentti ja muut varakkaat julisuudenhenkilöt ottavat itselleen 20-35v nuoremman naisen, ajatteletteko ihan tosissanne että tavallinen perusperttikin on hottis itseään 15-35v nuoremman naisen mielestä?

        Presidenttihän on pääasiassa arvojohtaja. Hän näyttää esimerkkiä, miten pitää toimia. Hänen perusteellaan miehet sitten katselevat oikeutetusti selkeästi nuorempia naisia. Kyllähän valtion päämiestä pitää totella.


      • hui hai
        ,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Presidenttihän on pääasiassa arvojohtaja. Hän näyttää esimerkkiä, miten pitää toimia. Hänen perusteellaan miehet sitten katselevat oikeutetusti selkeästi nuorempia naisia. Kyllähän valtion päämiestä pitää totella.

        Olen ymmärtänyt asian ihan väärin. Ei se mene niin että miehen kuuluu olla vanhempi osapuoli, vaan vanhempi osapuoli on se varakkaampi tahi menestyneempi tai julkisesti tunnetumpi osapuoli. Kuten vaikkapa varttuneempien iskelmätähtien kohdalla on.


    • Huohoti

      Täällä kyllä huohoti huohoti kyllä kiinnostaa. Vaikka heti nakkia lihapiirakan väliin Läähäti huohoti

    • ihramaha

      Aamu huohoti. Päivä huohoti Ilta huohoti yö huohoti. Eltaantunutta nakkia naisille nam rouva on hyvä nam seisoo jo valmiina Läähäti Läähäti

    • A-muna

      Huvittavaa minulle kun on tehty selväksi että kolmivuorotyätä tekevä asuntovelkanen duunari ei riitä!Pitää olla paksu lompakko,mökki saaristossa,huvijahti,ulkomailla käydä muutaman kerran vuoteen ja iso muna!

      • isomyös

        Minulle riittää tuo viimeinen, jos mies on raitis ja luotettava.


    • erkkiurkkiteuvo

      Huohoti huohoti ja Läähäti ja Läähäti ja Läähäti ja Läähäti ja Läähäti. Laukesin just ihanan naisen pakaroille. Nim.lihava todella sika kanssa rahaa on. Ulkonäköä ei muna on iso naiset nauttii lajoista ja munasta

    • urpoerkkiteuvo

      Panon jälkeen tykkään läiskiä spermaista isoa kalua naisen pakaroille ja pyyhkiä spermat tukkaan aah tummelia kaluun ja sitten tönnetään pyllyy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe