Kuminen muija kotona täällä Varsinais-Suomessa. ei kuitenkaan Loimaalla. Kylvöraktorina John Deere, puolet ensi keväänä suorakylvetään urakoitsijan toimesta. Tarkoitus suorakylvää samat lohkot 5 vuotena peräkkäin, sitten näkee jotenkin mitä tarkoittaa maan rakenteelle.
Tarvoitko Jaralaista? Miten paljon ja mitä laatua? Löytyy, voin tuoda tai voit tulla itekin hakemaan, matka ei ole este. Lasketaan etäisyys kymmeninä kilometreinä Loimaalta. ;)
Olen SKM/Maajulli/ Aulis Pinnanperä. Mun kaveri on Heikki, googleta kuvahaku sorkkis:
https://www.google.fi/search?q=sorkkis&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=WMlSU7bxII3P4QTLlIG4CQ&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1280&bih=891
Kumityttöä Varsinais-Suomessa
7
257
Vastaukset
- MaSKAulis
Hei hei kuule! Älä ala mun nimimerkillä brassailemaan.
Tässä minä:
https://www.google.fi/search?q=Aulis Pinnanperä&biw=1280&bih=891&source=lnms&sa=X&ei=nMlSU5aKL4qt4ASumoDADw&ved=0CAUQ_AUoAA- pötköpoika
mitään maahan oo saatu.. ny on päästäinen, vihelletään salibandyä ja käyrähä kirkooooos.
no okei ajoin mää KANANPÖTKÖÖ illalla muutaman kuorman kokeeksi. kultivoidut sen verran kosteita et multaus rexiuksella, äes nostaa mustaa jo aika läheltä pintaa. eiköhän ne tossa parissa päivässä kuivu nekin ruutikuntoon.
naapuri kylvi herneen tänään, 19. huhtikuuta. se on aika aikasta. - Sknööppa
pötköpoika kirjoitti:
mitään maahan oo saatu.. ny on päästäinen, vihelletään salibandyä ja käyrähä kirkooooos.
no okei ajoin mää KANANPÖTKÖÖ illalla muutaman kuorman kokeeksi. kultivoidut sen verran kosteita et multaus rexiuksella, äes nostaa mustaa jo aika läheltä pintaa. eiköhän ne tossa parissa päivässä kuivu nekin ruutikuntoon.
naapuri kylvi herneen tänään, 19. huhtikuuta. se on aika aikasta.Meirän kylällä ei ollu muuta liikennettä kun autoliikennettä. Silmät suurena ajellaan ohi ja taivastellaan ku joku uuvatti äestää kikki tanassa. ;D
Ei saa kattoo kalenteriin vaan saveen. ;D
- Adolf Pilas
Taas on joku Spede värkännyt uuden nimimerkin sonnansuoltamiseen :'(
- Opel Capitan
Siis joko sorkkis on tulossa Loimaalle päin? Eilen uhosi ainakin kovasti... :o
- Skööppa
Opel Capitan kirjoitti:
Siis joko sorkkis on tulossa Loimaalle päin? Eilen uhosi ainakin kovasti... :o
Anna ku arvaan? Ne pirkanmaalaiset. ;D
- Opel ascona
Oisko noin epäilen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504