Haluisin kainaloon!

olisi kiva kuulla

Haluaisin saada ihmisen lähelleni. Fyysisesti ja henkisesti, mieluusti lopuksi elämää. Olenko ainoa?
Haluaisitko sinäkin?
Mitä teet, jotta toiveesi voisi toteutua?
(jos vastaat, kerro oletko mies vai nainen)

27

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käy kysymässä jostain vanhain-kodista.
      Eiköhän se ole kuin kirjo-lohi-lammikko.
      Sinne minäkin suuntaan, kun en jaksa itse saada mitään enää aikaan.

      H.

      • 4-6

        Vain hunksz on järkeä, Te muut olette nollia -9.


      • hyvä olla
        4-6 kirjoitti:

        Vain hunksz on järkeä, Te muut olette nollia -9.

        Teissä on kaksi saman tasoista kohdanneet toisensa. Nolla nolla.


      • Palstajumala

        Voitko sinä hyvin kun luet omia vastauksiasi toisten kommentteihin? Tai kun mietit toisen
        kerran miten suhtautua aloituksen aiheeseen?

        Oletko mielestäsi palstan valo ja ylipappi joka rikastuttaa ja viihdyttää keskustelua?


    • paritonsuhde

      Olen nainen, enkä enää koskaan aio luottaa yhteenkään mieheen kumppanina.

      Pitkä avioliitto lasteni isän kanssa päättyi hänen uskottomuuteensa ja myöhemmin suuren rakkauden avoliittoni päättyi miehen vaheiden paljastuttua ja lupausten osoittauduttua perättömiksi.

      • Niiin minäkin tahtoi

        Parisuhteilla ja kainaloon pääsemisellä ei olekaan mitään tekemistä keskenään. Juurikin kertomistasi tarinoista(kin) johtuen. Paras kainalo lienee se, missä ei ole minkäänlaisia velvollisuuksia, vastuita eikä paineita pettämisistä ja jättämisistä. Vain läheisyys, lämpö, hellyys ja hetken seisahtuminen, kainaloon ei kaivata muuta eikä varsinkaan parisuhdesotkuja.


    • sielunkumppani8

      Minäkin haluaisin vielä sielunkumppanin itselleni, yhdessä olisi jotain tarkoitusta tälle loppuajalle.....elämän pituutta kun ei tiedä....yksinolo joskus masentaa...

    • elämä on takanapäin

      oma kaveri on ihana haave,
      ei ole reaalielämässä enään mahdollista,
      vanhuus vaivaa,
      ei jaksa enään muuta kuin haaveilla,

      • Alamäki jyrkkenee

        Minä jo lopetin haaveilunkin.
        Parempi kärsiä tämä helvetti yksinään. Loppuun asti.


      • Elviä Aikuisis

        Onhan niitä vahainkodeissakin syntynyt uusia parisuhteita ja vietetty jopa häitä. Mehän olemme vielä nuoria.


      • Väärä vitonen

      • ,,,,,,
        Väärä vitonen kirjoitti:

        Joillakin se onnistuu vanhanakin: http://www.studio55.fi/hyvinvointi/article/avioliittoon-elefanttimarssin-tahdissa---yli-80-vuotiaina-/133770
        Vaan kun kaikki meistä ei tapaa muita ihmisiä missään muualla kuin kaupan kassajonossa. Tai kadulla kävellessään.
        Siellä tuskin onnistuu koskaan.

        Jos useammin sattuu kassajonoon saman ihmisen kanssa voi alkaa juttelemaan ja siitä se sitten lähtee.

        Olen kaupoissa saanut monta samanhenkistä ystävää hyllyljen välissä, samojen harrastuksien mielipiteitä vaihdellessa. Jokin aika sitten lenkkareita ostaessa.

        Olen saanut joskus työpaikankin joka päivä vastaan kävelevältä yrittäjältä.

        Vanhainkodeissakin on vietetty häitä.


    • Kangastusta 60+uusi♥

      Nainen olen ja haaveilen, joo.
      Kainalosta, hellyydestä, ystävyydestä, kumppanuudesta, välittämisestä, tarvitsemisestakin - seksistäkin.
      Nyt en enää tee mitään asian eteen vaan pessimistinä noloilen, kun yritin optimistina netissä mutta mönkään meni.

    • äijä.

      -niin kauan on toivoa, kun on elämää...täytyy pitää silmät ja mieli avoimena, niin kukapa tietää...
      -etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan....;)

    • äläkää viittikö --

      toivo on jo menny, minne liekkää,,




      EI onnistu enään yli kuusikymppisiltä mikään, kaikki on jo vanhuuden höperyyttä seksistä haaveiluineen,

    • Niin non

      "äläkää viittikö--"
      Äl muut san.

    • t.l. :)

      Niin, olishan se kiva, mutta taitaa olla liian työlästä alusta aloittaa. Kymmenen vuotta omilla ja tähän tilaan on tottunut. Työkin ottaa oman aikansa. Mut tottahan se vieruskaveri olis kiva.

    • äijä.

      "Kun rakkaus kultaisin vaunuin, sun luokseni noutaa armain..silloinpa kukkaan puhkee, myös maailma kolkoin ja harmain...näin morsioksi sinut vien, käyn kanssas pitkän elon tien, niin oikukas on onni maan, jos lemmit mua mä onnen saan..."
      Marjatta Leppänen laulaa hienosti tämän "Onni" nimisen kauniin laulun. Suosittelen lämpimästi You-tubea... :)

    • Ajatuksia

      Onhan se suuri asia kun luovuttaa eikä enää toivo mitään, tuntuu että on siirtynyt
      eri raiteelle.Sillä raiteella on erilaiset tavoitteet. On paljon ihmisiä jotka jostain syystä
      ei onnistu löytämään rakkautta elämäänsä, ei siihen kuole ja se voi olla tavallaan helponpaakin. Myös tämä 60 ikä voi olla syy että on vaikeampi löytää
      ketään, niin aina on jokin syy miksi ei löydä. Kun on kauan yksin siinä alkaa
      viihtymään ehkä liian hyvin. Minulle on käynyt niin, mukavuudenhalu ja vapaus
      on ajanut edelle. Ihmissuhteet on niin vaikeita.

    • nainen vainen

      Samoin minulle, mukavuuden ja yksityisyyden halu. Silti sitä kaipaa ajoittain kumppania rinnalle arjessa. Tänään ajattelen että haluaisin sen kainalon, huomenna taas että ei se niin tärkeää ole.

      • Meren aalloilla

        Niinpä, kainalo olisi kyllä vaan ei enää kelpaa. Näin täällä. Yksin parempi jos ei sitten se "Oikea musta mies" minut veisi ja tuntisin olevani hento:). Eli parempi näin.


    • kawe

      Was ist leben ohne lieben
      was ist lieben ohne kussen
      usw.

      .............
      Aloitukseen vastaan, olen nainen ja haluaisin vielä kokea syvän ystävyyden turvaa, toisi se sitten vaikka muutakin.........

    • --------------------

      kawe

      jooo, kuhan et toisen aviomiehen kainaloon yritä,
      etsi vapaa ihminen jos niitä löytyy,

      • Karu totuus

        No, eikösitä hikistä kainaloa nyt mistään löydy, ei sitä löydy, mutta etsippäs muuta, heti löytyy jonoksi asti.


    • nim vielä virtaa

      olen mies rakastava hellä leski 67v etsin pirtsakkaa naista elämäntoveriksi

    • " Rentun Ruusu "

      vielä virtaa ,,,

      tavataanko ?

      • mitä mieltä ?

        lisäys ,,

        " ei mikkää ruusu mutta kukka kumminki "


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe