20.4.14 Johanna Tukiainen: ”Teen uusia rikosilmoituksia!!!!”

Syntymäsynkkä

”MUN KALLISARVOINEN SYDÄNKÄPYSENI BELLA MOPSI EI OSALLISTU MUN NETTIHERJAUKSEEN!

Minut kutsuttiin nyt jo kolmatta kertaa Lieksaan Club Simoo0n esiintymään!

Ensimmäisen kerran olin täällä pari vuotta sitten porukalla: Petri Penna, Marko, Anna-Sofia, ei tainnut olla muita. Anna-Sofia ei tosin uskaltanut koskaan esiintyä, joten luonnollisesti ei sellaisesta "esiintyjästä" mitään tule.

Toinen keikkani täällä oli viime pääsiäisenä, jolloin ravintoloitsija lähetti peräti taksin hakemaan minut ja Juhan Leviltä. Olimme jääneet jumiin Leviin laskettelulomalle, mutta kaikki lennot olivat täynnä. Meillä on onneksi näitä "pelastajia" riittänyt.

Viime vuoden keikka oli minusta yksi parhaimpia, joita olemme koskaan Juhan kanssa§ vetäneet. Teimme sen Christina Aquileran musavideon pohjalta, jossa Juha pursotti kermavaahtoa iholleni ja heittelimme siihen pinkkejä ja kultaisia paljetteja.

Tämän vuoden keikan vedin kahdestaan Petri Pennan kanssa. Hän kirjoittaa myös kivaa blogia, sekä julkaisi aivan upean muistovideon Julian kunniaksi, se löytyy YouTubesta: Julia Tukiainen RIP.

Petri laihtui pelkällä ruokavaliolla yli 30 kiloa, mikä on uskomattoman hieno saavutus! Hän on myös värjännyt tukkansa punaiseksi, hänen hiuksensa ovat tosin "Punk" tyyliä ja minun punainen tukkani on enemmän oranssiin menevä, ei niin tumma.”

Osa 1 (3).

59

2353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syntymäsynkkä

      Jatkoa, osa 2 (3):

      ”Olen alkanut saamaan selville törkeän tietomurron tekijän, henkilön siis, joka levitti kaikkien ihmisten henkilökohtaiset viestit nettiin ja esiintyi minun henkilöllisyydelläni Dollsdancers.fi päiväkirjassa. Kyseessä on naispuolinen henkilö, josta vihdoinkin pääsen tekemään rikosilmoituksen.

      Saamme olla ihanassa paikassa Lieksassa järvenrannalla, jossa mopsini nauttii ihan täysin rinnoin saparo vaan heiluen.

      Olen tehnyt viimeiset 15 vuotta yötöitä, tai keikkaluontoista työtä, siksi on täysin normaalia, että nukun päivällä pitkään ja olen palkannut Helsingissä sen ajan varalle koiranhoitajat jotka käyttävät koiriani aamulenkillä jne.

      Itse sitten keskityn iltapäivään ja virkistyn aina iltaa kohden. Tämä systeemi toimii oikein hyvin, välillä tosin Bella ei halua herätä aamulla ja jatkaa vaan kuorsaamistaan kanssani.

      Jokaisella koiralla on erilainen luonne, ihankuin lapsilla. Bella on yllättävän vilkas ja riehakas, mutta myös läheisyydenkipeä ja älykäs, joka on oppinut kaikki temput nopeasti.

      Nassu oli pentuna varsinainen Gremlings Gizmo, mutta nyt 3 ja puolivuotiaana hän on rauhoittunut ja lähinnä nukkuu jalkopäässä ja ottaa iisisti, paitsi että uroskoirana hänen on tärkeää päästä merkkailemaan, plus hän on varsinainen panopupu.

      Madeleine yorkki on kaikkein ujoin ja arin, ja hän on täysin kiintynyt minuun, suorastaan hysteerinen jos jätän hänet edes tunniksi yksin. Hänen arkuuteensa vaikuttaa varmasti se, että hän on Venäjältä.

      Esmeralda chihuani on oikea diiva, hän käyttäytyy hyvin itsevarmasti ja suorastaan ylpeästi, vaikka on pelkästään oravan kokoinen. Esmis tykkää nukkua peiton alla ja möyriä siellä kuin joku hiiri.”

      Osa 2 (3).

      • Syntymäsynkkä

        Jatkoa, osa 3 (3):

        ”Henkilö, jonka luonnevikainen suuri sekarotuinen koira puri minua, teen myös hänestä rikosilmoituksen. Kyseinen koira on purrut minua ennen 5 eri ihmistä, eikä nainen silti vie koiraa lopetettavaksi vaikka se on hengenvaarallinen.

        Minun huuleni ei ole parantunut, sen sisäpuolella on paksu vekki.
        Onneksi sain jäykkäkouristus rokotteen, joka ei ollut minulla enää voimassa.

        Ja tiedoksi vaan, kaikki mitä "johtaja" Joni Virtasesta kirjoitin, on täysin totta.
        Hän todellakin yritti tappaa minut, sekä nyrkeillä, että lopuksi uhitteli veitsellä.

        Käsittääkseni saan myös kirjoittaa hänestä, koska hän ainakin haluaa olla "julkinen henkilö."

        Tiedän myös nyt hyvin, kuka/ketkä olivat Tampereen ilkivaltatemppujen takana hotellissa. Pennalla ei ole mitään tekemistä niiden kanssa.

        Olen katsonut parhaaksi, että alan hengailemaan nyt paljon enemmän heteroiden kuin homojen kanssa.

        Minulla on tulossa keikoilleni mukaan eräs naispuolinen, kansainvälinen tähti ulkomailta. Tehokas keikkamyyjä olisi hakusessa! Aion myös tehdä taas keikkaa Kanarialla ja Espanjassa.

        Lieksan keikka meni sekä laulun- että tanssin merkeissä, tosi viimeinen Lily Allenin biisi "Fxxxxxk U" oli poltettu levylle ennen Julian tragediaa.

        Mutta omistinkin sen kappaleen tekopyhälle Jasminalle, rikolliselle nimeltä Arto Länsman (saa kirjoittaa koska he ovat "julkisuuden henkilöitä") sekä kaikille näädille, jotka niin tehokkaasti pyrkivät puhumaan shaissea ja riitauttamaan ihmisiä keskenään (tosin mun ja Julian riitauttamiseen he eivät koskaan pystynyt, Julia oli tarpeeksi älykäs että tajusi heidän valehtelunsa ja käänteispsykologiansa.)

        Julian mopsi aloittaa kohta oman bloginsa netissä nimeltä: BONZOLLA JA BELLALLA ON ASIAA!" He ovat kiusaamisen ja perättömien ilmiantojen vastustajia. Johanna Tukiainen.”

        Osa 3 (3).

        7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/MUN-KALLISARVOINEN-SYDANKAPYSENI-BELLA-MOPSI-EI-OSALLISTU-MUN-NETTIHERJAUKSEEN/1040050


      • koiraampi
        Syntymäsynkkä kirjoitti:

        Jatkoa, osa 3 (3):

        ”Henkilö, jonka luonnevikainen suuri sekarotuinen koira puri minua, teen myös hänestä rikosilmoituksen. Kyseinen koira on purrut minua ennen 5 eri ihmistä, eikä nainen silti vie koiraa lopetettavaksi vaikka se on hengenvaarallinen.

        Minun huuleni ei ole parantunut, sen sisäpuolella on paksu vekki.
        Onneksi sain jäykkäkouristus rokotteen, joka ei ollut minulla enää voimassa.

        Ja tiedoksi vaan, kaikki mitä "johtaja" Joni Virtasesta kirjoitin, on täysin totta.
        Hän todellakin yritti tappaa minut, sekä nyrkeillä, että lopuksi uhitteli veitsellä.

        Käsittääkseni saan myös kirjoittaa hänestä, koska hän ainakin haluaa olla "julkinen henkilö."

        Tiedän myös nyt hyvin, kuka/ketkä olivat Tampereen ilkivaltatemppujen takana hotellissa. Pennalla ei ole mitään tekemistä niiden kanssa.

        Olen katsonut parhaaksi, että alan hengailemaan nyt paljon enemmän heteroiden kuin homojen kanssa.

        Minulla on tulossa keikoilleni mukaan eräs naispuolinen, kansainvälinen tähti ulkomailta. Tehokas keikkamyyjä olisi hakusessa! Aion myös tehdä taas keikkaa Kanarialla ja Espanjassa.

        Lieksan keikka meni sekä laulun- että tanssin merkeissä, tosi viimeinen Lily Allenin biisi "Fxxxxxk U" oli poltettu levylle ennen Julian tragediaa.

        Mutta omistinkin sen kappaleen tekopyhälle Jasminalle, rikolliselle nimeltä Arto Länsman (saa kirjoittaa koska he ovat "julkisuuden henkilöitä") sekä kaikille näädille, jotka niin tehokkaasti pyrkivät puhumaan shaissea ja riitauttamaan ihmisiä keskenään (tosin mun ja Julian riitauttamiseen he eivät koskaan pystynyt, Julia oli tarpeeksi älykäs että tajusi heidän valehtelunsa ja käänteispsykologiansa.)

        Julian mopsi aloittaa kohta oman bloginsa netissä nimeltä: BONZOLLA JA BELLALLA ON ASIAA!" He ovat kiusaamisen ja perättömien ilmiantojen vastustajia. Johanna Tukiainen.”

        Osa 3 (3).

        7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/MUN-KALLISARVOINEN-SYDANKAPYSENI-BELLA-MOPSI-EI-OSALLISTU-MUN-NETTIHERJAUKSEEN/1040050

        Hehheh...no kyllä poliiseilla on ainakin hauskaa kun menet ja teet koirasta rikosilmoituksen.....johtaakohan se syytteeseen, ja luuletko että koira ehtii raastupaan???


      • Vähäinen tähti
        Syntymäsynkkä kirjoitti:

        Jatkoa, osa 3 (3):

        ”Henkilö, jonka luonnevikainen suuri sekarotuinen koira puri minua, teen myös hänestä rikosilmoituksen. Kyseinen koira on purrut minua ennen 5 eri ihmistä, eikä nainen silti vie koiraa lopetettavaksi vaikka se on hengenvaarallinen.

        Minun huuleni ei ole parantunut, sen sisäpuolella on paksu vekki.
        Onneksi sain jäykkäkouristus rokotteen, joka ei ollut minulla enää voimassa.

        Ja tiedoksi vaan, kaikki mitä "johtaja" Joni Virtasesta kirjoitin, on täysin totta.
        Hän todellakin yritti tappaa minut, sekä nyrkeillä, että lopuksi uhitteli veitsellä.

        Käsittääkseni saan myös kirjoittaa hänestä, koska hän ainakin haluaa olla "julkinen henkilö."

        Tiedän myös nyt hyvin, kuka/ketkä olivat Tampereen ilkivaltatemppujen takana hotellissa. Pennalla ei ole mitään tekemistä niiden kanssa.

        Olen katsonut parhaaksi, että alan hengailemaan nyt paljon enemmän heteroiden kuin homojen kanssa.

        Minulla on tulossa keikoilleni mukaan eräs naispuolinen, kansainvälinen tähti ulkomailta. Tehokas keikkamyyjä olisi hakusessa! Aion myös tehdä taas keikkaa Kanarialla ja Espanjassa.

        Lieksan keikka meni sekä laulun- että tanssin merkeissä, tosi viimeinen Lily Allenin biisi "Fxxxxxk U" oli poltettu levylle ennen Julian tragediaa.

        Mutta omistinkin sen kappaleen tekopyhälle Jasminalle, rikolliselle nimeltä Arto Länsman (saa kirjoittaa koska he ovat "julkisuuden henkilöitä") sekä kaikille näädille, jotka niin tehokkaasti pyrkivät puhumaan shaissea ja riitauttamaan ihmisiä keskenään (tosin mun ja Julian riitauttamiseen he eivät koskaan pystynyt, Julia oli tarpeeksi älykäs että tajusi heidän valehtelunsa ja käänteispsykologiansa.)

        Julian mopsi aloittaa kohta oman bloginsa netissä nimeltä: BONZOLLA JA BELLALLA ON ASIAA!" He ovat kiusaamisen ja perättömien ilmiantojen vastustajia. Johanna Tukiainen.”

        Osa 3 (3).

        7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/MUN-KALLISARVOINEN-SYDANKAPYSENI-BELLA-MOPSI-EI-OSALLISTU-MUN-NETTIHERJAUKSEEN/1040050

        Näemmekö Emmynkin pian alasti keikoilla?


    • EVVK

      Ei näitä tänne tarvitse postata. Ne voi jokainen haluava lukea kyllä blogistakin.

      • pitääpäs

        Pittäpäs, täältä nää helposti blogattavissa. Ei tarvii lähtee ettii jos nopeesti haluu vilkaista mitä toi on taas keksinyt.


      • Myrtle
        pitääpäs kirjoitti:

        Pittäpäs, täältä nää helposti blogattavissa. Ei tarvii lähtee ettii jos nopeesti haluu vilkaista mitä toi on taas keksinyt.

        Eikä tartte antaa klikkauksia Tunkeron blogille, which is nice.


    • Valehtelee taas

      Olen tehnyt viimeiset 15 vuotta yötöitä, tai keikkaluontoista työtä, siksi on täysin normaalia, että nukun päivällä pitkään ja olen palkannut Helsingissä sen ajan varalle koiranhoitajat jotka käyttävät koiriani aamulenkillä jne.

      Itse sitten keskityn iltapäivään ja virkistyn aina iltaa kohden. Tämä systeemi toimii oikein hyvin, välillä tosin Bella ei halua herätä aamulla ja jatkaa vaan kuorsaamistaan kanssani.
      Quote.....

      Miksi se taas valehtelee?
      Ketään ei tosiaan ole palkattu koiria ulkoiluttamaan.
      Mites bella aamusin edes lähtis los, kun tuksun omien sanojen mukaan se nukkuu.....
      Koirapuistossa, joka huomio sijaitsee alle 100 metrin päässä ton valehtelijan kämpästä, ei ole tunkkia näkynyt kun muutaman kerran viime syksynä koirien kanssa......

      Siinä niiden ulkoilut.
      Seiskan toimittajakn kahlasi ulosteissa....jos ne viedään ulos, niin ei silloin tee sisälle.

      Lopeta johanna se valehteleminen!!!!!

      • ei vie ulos.........

        nassun tassut, erittäin hyvä esimerkki, mitä tapahtuu...kun koira ei pääse kunnolla ulos.
        Normaalisti koirien kynnet kuluvat maastossa. Jos Nassun kynnet ovat kasvaneet käyriksi polkuanturoihin, niin silloin kaikki tietää, ettei koiraa ole ulkoilutettu.
        Samanlaisia kynsiä näkee muuten pentutehtaissa häkkikoirilla.
        Eli tunkki valehtelee ihan kirkkain silmin, jos ja kun väittää, että koirat ovat ulkoilleet.

        Se nähtiin muutaman kerran Lapinlahden koirapuistossa...thats it.
        Siihen loppui ulkoilut. Seiskan toimittaja jopa kertoi asunnon siivottomuudesta.

        herääkin kysymys, miksei entinen avokki MIKA tee asialle jotain ?
        NYT on hänen asuntonsa lattiat pilattu.........


      • koirat huoltoon
        ei vie ulos......... kirjoitti:

        nassun tassut, erittäin hyvä esimerkki, mitä tapahtuu...kun koira ei pääse kunnolla ulos.
        Normaalisti koirien kynnet kuluvat maastossa. Jos Nassun kynnet ovat kasvaneet käyriksi polkuanturoihin, niin silloin kaikki tietää, ettei koiraa ole ulkoilutettu.
        Samanlaisia kynsiä näkee muuten pentutehtaissa häkkikoirilla.
        Eli tunkki valehtelee ihan kirkkain silmin, jos ja kun väittää, että koirat ovat ulkoilleet.

        Se nähtiin muutaman kerran Lapinlahden koirapuistossa...thats it.
        Siihen loppui ulkoilut. Seiskan toimittaja jopa kertoi asunnon siivottomuudesta.

        herääkin kysymys, miksei entinen avokki MIKA tee asialle jotain ?
        NYT on hänen asuntonsa lattiat pilattu.........

        Koiran kynnet voi myös leikata ja jos itse ei siihen pysty, niin pitää viedä eläinhoitajalle tai -lääkärille kynsienleikkaukseen. Samalla olisi hyvä puhdistaa korvat ja tyhjentää anaalirauhaset kylvettämisestä ja rokottamisesta sekä madottamisesta puhumattakaan.


      • koirat huoltoon kirjoitti:

        Koiran kynnet voi myös leikata ja jos itse ei siihen pysty, niin pitää viedä eläinhoitajalle tai -lääkärille kynsienleikkaukseen. Samalla olisi hyvä puhdistaa korvat ja tyhjentää anaalirauhaset kylvettämisestä ja rokottamisesta sekä madottamisesta puhumattakaan.

        Minäkin olin joskus nuori ja nätti. Nyt en ole enää, kuin nätti.

        Mä sain ekan rotukoirani (saku-poika) jo nyt edesmenneeltä rakkaalta äitiltäni. Olin tuolloin jotain 17 v.. Sain myös opiskeiljatyttönä vanhemmiltani rahaa koiran hoitoon. Eläinlääkäri sanoi tuolloin mulle kysyessäni koiran kynnen leikkaamisesta, että "jos et osaa ja uskalla leikata koirasi kynsiä, niin sun ei pitäisi koiraa edes ottaa". Hän opetti leikkaamaan kynnet, vaikka ne mustia olivatkin (eli ydintä ei nähnyt). Parhaan neuvon hän antoi siinä, että anna sen kaivaa ja juosta, niin sun ei tartte edes leikata kynsiä. Hän sanoi myös, että ota se koira käsittelyyn viikoittain ja vaikkei kynsissä mitään leikattavaa olisikaan, niin napsauta kuitenkin saksia muka leikataksesi ettei se ala aristelemaan toimenpidettä.

        Hyvin ovat silloisen eläinlääkärin opit menneet perille ja ne pätevät vieläkin. Kyllä koiranomistajan pitää pystyä ja osata leikata koiransa kynnet.


    • Kuka jätti yksin????

      36 minuuttia sitten | Johanna Tukiainen

      Miten te kehtaattekin syyttää MINUA rakkaan Julian kuolemasta!!!!!!!! MIKSI ette kysy esim. missä olivat muut perheenjäsenemme silloin tai missä oli kaikentietävä Jasmine?????


      28 minuuttia sitten | Livekäyttäjä16517

      oliko se niin että kännissä riehuit pitkän vknlopun ja sinuun ei saatu yhteyttä joten äitisi katsoi ilm. parhaimmakseen ilm. ottaa palkatonta ja lähteä itse tarkistamaan tilanne. Valitettavasti saapui paikalle liian myöhään...


      31 minuuttia sitten | Livekäyttäjä16517

      ja koska muu perheesi asuu Ruotsissa/ Espanjassa ei heitä kannata tähän sotkea. Mutta sitä ihmettelen että miksi äitisi joutui Ruotsista lähtemään tarkistaakseen tyttärensä kunnon vaikka olit samassa kaupungissa???


      33 minuuttia sitten | Livekäyttäjä16517

      käsittääksemme olit ottanut "vastuullesi" siskosi perään katsomisen kun kateuksissasi ajoit "kodistaSI" Julian aidon ja huolehtivaisen ystävän pois!!1 Hyvähän se on diabeetikko känniin juottaa ja yksin hylätä yötä vasten!


      38 minuuttia sitten | Johanna Tukiainen

      Diabetes 1 on hengenvaarallinen tauti ja erittäin yleinen Suomessa. Ketoasidoosiin voi kuolla vaikka 16 tai 18-vuotiaana, Julialla jäi todennäköisesti yötä varten pitkävaikutteinen insuliinipiikki ottamatta.


      14 minuuttia sitten | Livekäyttäjä2715

      Ja kuka se olikaan joka jätti Julian lääkityksen tarkistamatta? Kuka pakeni stadiin dokaamaan useaksi vuorokaudeksi? Kuka jätti siskonsa heitteille? Voit selittää mitä tahansa, mutta vain peili antaa vastauksen.

      • Oksettavaaaaa

        Akka kehtaakin puolustella itseään......ja taas kerran syyttää muita....niin tyypillistä tuksua.


      • juhiz1987-rapo

        Julian kuoleman kauheat yksityiskohdat alkavat paljastua...
        Juha Immonen (juhiz1987) raportoi 18.3.14 Facebookissa Tuksun toiminnasta:

        "ja se vielä ettei kenellekään jää epäselväksi johanna oli viimeinen joka kävi julian luona jollaksessa ennen kuolemaa!! hän kertoi itkien mulle että hänellä on huono omatunto?!?..."


      • Ja valheet jatkuu
        juhiz1987-rapo kirjoitti:

        Julian kuoleman kauheat yksityiskohdat alkavat paljastua...
        Juha Immonen (juhiz1987) raportoi 18.3.14 Facebookissa Tuksun toiminnasta:

        "ja se vielä ettei kenellekään jää epäselväksi johanna oli viimeinen joka kävi julian luona jollaksessa ennen kuolemaa!! hän kertoi itkien mulle että hänellä on huono omatunto?!?..."

        Jep ja nyt kehtaa vierittää vastuuta ruotsissa asuviin sukulaisiin......
        Jos Julian kaveri olisi asunut jollaksessa, niinkuin suunniteltiin...olisi julleedelleen hengissä.
        Tuksu kateudessaan senkin suhteen kaatoi ja kehtasi vielä väittää olevansa julian omaishoitaja......omaishoitaja joo, joka tappeli, jätti osan koiristaan jullelle vaivoiksi, lähti dokaamaan ja jätti siskonsa yksin.
        Aikajana on todistettavissa tappeluineen kaikkineen. Johannahan oli viimeinen joka saatiin kiinni.
        Oli niin tärkeää tapella homojen kanssa, että "myötätuntoa kerjäävä" sisko sai olla kuolleena päiviä.....
        Ei ihmekään, että omatunto kolkuttaa ja selitystoimisto kekki vaan jauhaa mitä uskomattomampaa pas.kaa jatkuvasti.
        Kokoajan keksitään uutta selitystä.
        Vaikka totuus tuli jo alkuvuodesta, kaikessa karmeudessaan selväksi.

        Ketä toi saasta kuvittelee kusettavansa?
        Itseään ehkä......kukaan muu ei noihin juttuihin enää usko.....

        Sääliksi käy vanhemmat ja Jasmine.....todella sääliksi, että joutuvat tuollaista riippaa sietämään....


    • susikoira hot dog

      Mortonki Tunkero!

      Aion jatkaa haukkumistasi edelleenkin.

    • mortonki mortonki

      susikoira hot dog

      Sitä ei kukaan epäilekään. Eihän sulla ole omaa elämää.

    • Suomursu

      Ensi yönä ja huomenna maanantaina Tuksu-ilmiössä on kliimaksin paikka.

      • Go, Tuksu, go

        Riehunta saavuttaa ihan uudet ulottuvuudet.


    • Hienoa, mikäli totta

      No sillä lailla, sano Tarvajärvi !

    • Kuka lienee hän?

      "Eräs naispuolinen, kansainvälinen tähti ulkomailta."

      • Trukkilavalla

        Shakira ja Beyonce strippaavat vuoroviikoin Peräkylän räkälässä.


    • kyläluuta

      Missä asuu. Jollaksessa, vai Albertilla. Loisiiko muualla.

      • Porttareita napsuu

        Alpertilla kai. Jollakseen ei ole mitään asiaa.


    • niin liikuttunut

      Minä saan nyt peukkuva väärnperin,mutta nyt on 2.2 ja ihan pakko. Lainaan ihan törkeesti Lauri Tähkän ajatuksia. Vuosi tais olla se kivi ja kirves.
      Ajatus kait on tärkein? "Kun sinä synnyit,niin muut nauro ja sinä itkit. Elä elämäsi niin, että kun sinä lähdet, muut itkee ja sinä naurat"
      Jos joku löytää alkuperäisen, olisin tosi iloinen.♥♥
      Miten tää nyt Tunkkiin liitty? Ei ehkä mitenkään.

    • ???+++++?????++++???

      Raskaassa poliisitutkinnassa ei oo kun Tunkki itse. Ihmeen kauan kestää tuon väkivaltaisen rikosten uusijan saaminen vankilaan.

      • Näätätyttö

        Siinä(kin) nähdään Suomen oikeuslaitoksen "toimivuus." Taputetaan rikollista päähän, heristetään sormea ja sanotaan: "Koitas nyt olla." Sitten lykätään ovesta pihalle ja kadulle levittämään tuhoa ja kurjuutta ympärilleen kuin levähtänyt ydinvoimalaitos. Ei tästä touhusta tule mitään Tunkin (eikä kenenkään muunkaan) tapauksessa, kun ei raasita kustannusten vuoksi pitää vankilassa. Siitä kärsivät sitten... No, kuka nyt tuolla ulkona kadulla kulkeekaan.


      • re_po

        Millainen poliisitutkinta on RASKAS :) Käsittääkseni ne kaikki ovat samanlaisia, teon törkeysasteesta vain riippuu, kuinka paljon resursseja siihen käytetään. Johannalla on näitä kivoja, omia keksittyjä ilmaisuja ja lisää tulee.

        Eivät kai koirajutut ole tuollaisia :)


      • Tuksujuridiikkaa
        re_po kirjoitti:

        Millainen poliisitutkinta on RASKAS :) Käsittääkseni ne kaikki ovat samanlaisia, teon törkeysasteesta vain riippuu, kuinka paljon resursseja siihen käytetään. Johannalla on näitä kivoja, omia keksittyjä ilmaisuja ja lisää tulee.

        Eivät kai koirajutut ole tuollaisia :)

        Korkeimman sanan neuvosto vaatii ehdottomasti kovaa poliisitutkintaa ja lääkäreitä tuomioita jakamaan.


    • you1

      Paskaläjä pois julkisuudesta ja heti.Todellista ihmiskuonaa...

    • Punaviiniterapia

      Tuksu varmisti itselleen hyvän ja runsaan punkkuterapian Lieksasta"

      • Kävelevä Kasvi

        Varsinkin punaviinin parantava ja rauhoittava vaikutus on yleisesti tunnettua!


    • go, Tuksu, go

      Onkohan tänään jotakin Tuksun käräjille vievää taas luvassa?

      • linnaan jo????

        Ensviikolla taitaa vihdoin tulla se hovin päätös pahoinpitelyistä.
        TOIVOTTAVASTI ei ole lievennetty!
        Perusteita lievennyksiin ei ole.
        Jossuhan on vain jatkanut ennestäänkin pahenevaa rikollista uraansa.
        on ollut juoksuviinoja ja juoksutakseja jne.


      • la ilta
        linnaan jo???? kirjoitti:

        Ensviikolla taitaa vihdoin tulla se hovin päätös pahoinpitelyistä.
        TOIVOTTAVASTI ei ole lievennetty!
        Perusteita lievennyksiin ei ole.
        Jossuhan on vain jatkanut ennestäänkin pahenevaa rikollista uraansa.
        on ollut juoksuviinoja ja juoksutakseja jne.

        Samalla mitalla tulee tuomiot, riippuu juristista. Ei pitäisi vaikuttaa kuka on uhri ja kuka tekijä. Esim. Jos rattijuoppo tappaa lapsen /nuoren, kaikki vaatii kovennettua rangaistusta, jos on rollaatorikulkija, ei kyllä pääse lööppeihin ja sama rikos /uhri. No toivottavasti linna opettaa...


    • Turnauskunto?

      Mikä lie Tuksun turnauskunto tänään, siis 4 päivän rankan pääsiäisputken jälkken?

    • 1metallimuija

      Niin aivan the Kviinillä on yksinoikeus nettiherjaamiseen.Herjaamisessaan ei säästele edes lähimpiä sukulaisiaankaan.Paha mennä tekemään rikosilmoituksia kun Tuksu itse käyttäytyy moitittavasti.
      Väärinkäsittää toisten omaisuutta ja käyttäytyy väkivaltaisesti.Ihmeellistä vaan, että vielä on ihmisiä jotka kutsuvat Tuksun kotiinsa.Visiitit järjestään päättyvät katastrofiin kun Alkoa pitää olla aina saatavilla.
      Mutta Artoa Tuksu mollaa verenhimoisesti! Kuten entisiä managereitakin ihmettelen vaan että ihme vetovoima Tuksulla on kun vetää retkueeseensa porukkaa.Nyt on Penna taas niin hyvä ja uskollinen ystävä. Hoh hoijaa! Antakaas kun arvaan, varmaan kohta taas kauniskasvoinen Immoska taas lyöttäytyy remmiin .Toisaalta täysin typerää Immoskaltakin tehdä paljastuksia Tuksun ja hänen kanariansaarten matkasta kun piti taas tämän vuoden alusta lähteä Marokkoon.Ei ole tervejärkistä puuhaa kenelläkkään ei Tuksulla ei Tollukoilla eikä vaihtuvalla hinttariryhmälläkkään.
      Ja Julian voisi Tuksu jo päästää lepoon ja surra itseksensä eikä vetää typeriä esityksiä Julian muistoksi räkälöissä.Ikäänkuin Julia olisi joku erikoisempikin kansallissankari

    • Ensi maantaina

      Eikös se Tuksu ole näitä rikosilmoituksia tehtaillut yli puoli vuotta, vieläkö ne on tekemättä, eikä yhdestä ns. rikoksesta voi tehdä kuin yhden ainoan rikosilmoituksen, ellei jatkoa asian tiimoilta seuraa. Nythän on maanantai, ohi meni taas, mutta ehkä jo ensi maanantaina ?

      • Ensi maanantaina...

        Tuksulla kaikki tahtoo olla "aloittamista vaille valmista."


      • Savolainen projekti
        Ensi maanantaina... kirjoitti:

        Tuksulla kaikki tahtoo olla "aloittamista vaille valmista."

        Projektin savolainen määritelmä..


      • ei käy kateeksi
        Savolainen projekti kirjoitti:

        Projektin savolainen määritelmä..

        "Mistään ei tule sitäkään" tai "Ei tule toimeksi".


    • Kova laki

      Mitenköhän sen tuhannen sivun printtinipun kanssa kävi silloin aikoinaan? Tutkijaryhmä joutui varmaan sairauslomalle heti alkuunsa ja joku sai tyrän ylettömästä nauramisesta.

      • Lex Genus Savolaxis

        Poliisin Erikoisprojektijoukkue yhä selvittää asiaa ja virittelee Raskasta tutkintaa.


    • Puutaheinää

      Tuksu empi 21.4. illalla:

      "Kirjoitin kaksi blogia Seiska Liveen joissa on aika painavaa tekstiä.

      Jokainen sana on totta, mutta aloin nyt miettimään, että pitäisikö silti poistaa ne tekstini.....????

      Olen vaan kyllästynyt siihen, että mua saa muka haukkua ihan miten sattuu ja kertoa valeita minusta, tuhota ihmissuhteitani, otetaan yhteyttä aina lähipiiriini ja manipuloidaan heitä, osasyy isämme sairastumiseen oli näätien vuosikausien aivopesu ja kiusaaminen.

      Suomen lain mukaan julkisuuden henkilöä "saa kritisoida netissä", mutta missä menee törkeän kunnianloukkausen raja, siinäpä vasta kysymys.....?
      Mun kohdalla se on ylitetty jo ajat sitten.

      Minusta on väärin, että esim. Länsman ja Joni Virtanen saavat antaa valheellisia ja perättömiä kommentteja törkeään "paljastuskirjaan" (joka on täyttä soopaa ja solvausta), pääkirjoittaja eräs vanhempi nainen Halsualta, oma isäni saa sairaassa tilassa antaa omasta tyttärestään suuren luokan

      halveerauskirjoituksen Hymylle jne. jne. Koska osa näistä haukkujistani kuten pikkusiskoni Jasmine, ovat julkisuudessa tai ainakin haluavat kovasti olla, niin minulla pitää myös olla mahdollisuus kertoa heistä ja kritisoida heitä, ei tosin valheita kertomalla vaan ihan totuuksia.

      Olen iloinen nyt siitä, että poliisit ovat ottaneet uudelleen tutkintaa törkykirjan, sekä koko Hy,y lehden. Vahingonkorvausvaatimukseni on edelleen kymmeniä tuhansia euroja. Jos oltaisiin Jenkeissä, saisin vähintään miljoonan. -Johanna Tukiainen"

    • Viha, kauna

      Tuksun puksu 22.4. aamutuimaan:

      "Huoh, valvoin melkein koko yön ja kirjoittelin Seiska Liveen uuden blogin joka on alla liitteenä.

      Nyt vasta kirjoitusurakka alkaakin kun mun pitää alkaa raportoimaan juristini kanssa Hymyn valeet ja kunnianloukkaukset mua kohtaan, plus vielä se kamala täysin päästä keksitty "kirja", vaadin edelleen kymmenien tuhansien eurojen korvaukset.

      Kuten sanottu jos olisin Jenkeissä, vaatisin ainakin miljoonan. Ja tiedoksi vaan Metropaska, jos te alatte vääntämään musta jotain elokuvaa vielä, niin laitan julkisuuteen kaikki teidän salaisuutenne ja henkilökohtaiset parisuhdesotkunne ja historianne, sekä Marko että Mia!!!!!

      Ettäs sen tiedätte, enkä todellakaan ole kuolemaisillani vaikka sitä toivoisittekin!"

      • Puksu

        Puksuttimesta: " "Kirjasssa" ei ole mikään muu totta kuin nimemme. Isämme ja edesmennyt Julia eivät olleet kirjoittaneet minkäänlaisia sopimuspapereita ja kyseinen yritys tietää kyllä tehneensä rikoksen. Kirjaa voisin syyttää jopa kuoleman tuottamuksesta."


      • Puksu
        Puksu kirjoitti:

        Puksuttimesta: " "Kirjasssa" ei ole mikään muu totta kuin nimemme. Isämme ja edesmennyt Julia eivät olleet kirjoittaneet minkäänlaisia sopimuspapereita ja kyseinen yritys tietää kyllä tehneensä rikoksen. Kirjaa voisin syyttää jopa kuoleman tuottamuksesta."

        Puksutin tohotti lisää: " "Paljastuskirja" ei ole mikään paljastuskirja, se on törkeä kunnianloukkauskirja ja se kyllä viedään vielä oikeuteen! Ruususen uuniperunat olivat kevyttä luettavaa siihen nähden."


    • Poutapäivä

      Aller Media ei ilmeisesti halua profiloitua alkoholin ja lääkkeiden sekakäytön turmeleman, ilmeisen mielisairaan henkilön kirjoitusten kautta, ja on poistanut tämän ketjun avauksessa mainitun kirjoituksen Tukiaisen SeiskaLivestä.

    • Sekavaa...

      Sekavaa, sekavaa ovat nuo Tuksun tekstit sisällöltään...

    • Pikkuserkku 24.4.

      Nimimerkki Pikkuserkku kirjoitti erään toisen ketjun yhteydessä 24.4.14:

      ”Johannan psyyke on muuttunut rajusti, vuosien varrella. Syystä, että... jokainen spekuloikoon mielessään. Johanna ei oikeasti haluaisi olla paha, pohjalla on hyvää tahtova ihminen, mutta sitä ihmistä ei löydy tänäpäivänä.

      Mitä tulee hänen mainitsemaan: Udi osti mulle bemarin, pitää paikkaansa, mutta tämä tapahtui kauan sitten, eikä sitä autoa koskaan tuotu Suomeen, se jäi Udille.

      Johanna odotti elämältä paljon, miestä, lapsia, kotia ym. Mutta sitten tulivat päihteet ja muut aineet ja sillä karikkoisella tiellä mennään.

      Uskokaa minua, tunnen henkilön lapsuudesta ja varhaisnuoruudesta. Älkää vihatko, älkää herjatko häntä, koska hän ei ole enää itsensä vietävissä, vaan narun päässä on vahvempi taluttaja. Johannaa ei voi kukaan auttaa, niin kauan kun hän ei apua ota vastaan. Mitä tulee noihin blogiteksteihin, monikin asia pitää paikkaansa, mutta ne on tapahtuneet menneisyydessä, ei "just nyt".”

    • Siskontappaja

      vetää pub simosta ostamiaan pameja siihen tyyliin että kohta taas napsahtaa.

      • elämä lyhyt?

        Koskas ton "rupsahteneen" glamour hottis pimatsun oikeuden käynti alkaa...? Luopuis jo,tuosta ,tyrkky tyylilstä ja alkais elää,niinkuin muutkin ihmiset????


      • Oikeudesta oikeuteen
        elämä lyhyt? kirjoitti:

        Koskas ton "rupsahteneen" glamour hottis pimatsun oikeuden käynti alkaa...? Luopuis jo,tuosta ,tyrkky tyylilstä ja alkais elää,niinkuin muutkin ihmiset????

        Tuksun uusia käräjiä käydään koko kevät, kesä ja syys. Jatkuvasti on juttuja...


    • Konflikti kärjistyy

      Tuksun keikka Tallinnassa meni persiilleen, eikä baari maksanut keikkapalkkiota. Lisäksi Tuksu rähisi bäkkärillä. Nyt on sitten välienselvittelyn aika, ja konflikti kärjistyy Tallinnassa... Tuksu skrivasi 27.4. ip:

      "nyt virolaisten poliisien kanssa hakemaan palkkani ravintolasta,
      ja lopettakaa se julkinen paskanjauhaminen musta!!!!!!"

      • ihan kivasti mennyt

        Sehän on ollut ihan normikeikka, tollasiahan ne keikat ovat olleet jo pitemmän aikaa, aina tulee jotakin sanomista, mutta sehän vaan vahvistaa ihmistä.


      • Tuide J.
        ihan kivasti mennyt kirjoitti:

        Sehän on ollut ihan normikeikka, tollasiahan ne keikat ovat olleet jo pitemmän aikaa, aina tulee jotakin sanomista, mutta sehän vaan vahvistaa ihmistä.

        Suomalaiset ravintolat voisivat olla yhtä ryhdikkäitä kuin mitä on ollut Tallinnan Satumaa.


    • Kerkevä

      Montako rikosilmotusta tuo Tuksun Tallinnanmatka näyttäisi kummuttavan?

      • Tuksu huhuili Faces

        Tuksu huhuili Facebookissa 28.4. aamulla:

        "Voiko joku lähettää mun emailiin juristi Anu Koivun numeron???? johanna¤dollsdancers.fi. Olen todella hädässä!!!!!!! Ole kiltti Sari Nygren ja pyydä Paulia ottamaan välittömästi muhun yhteyttä inboxiini!!!!!!! Mulla ei ole tällä hetkellä puhelinta ja olen oikeasti hädässä!!!!!!!!!"

        Tuksu jatkoi: ”En pyytäisi apua, ellen ihan oikeasti olisi nyt kusessa ja siis tosi pahassa sellaisessa!!!!!!!”


    • Uutta ilmoa pukkaa

      Rikosilmoitus Satumaa-baarista on tekeillä. Tuksun normisettiä eli sekavaa FB-selitystä (FB 28.4.14):

      "... No tämä menee vain pahemmaksi: Lähdin kyseisen miehen kanssa Satumaa ravintolasta hakemaan palkkaamme (en mä nyt mikään ilmaisesiintyjä ole, ellei puhuta hyväntekeväisyydestä!!!!), ja baarin työntekijä, joku kurdi, iranilainen tms. vastaava nainen tuli minulle mustasukkaiseksi siitä, että kehuin paikan portsaria komeaksi (enkä tiennyt että he ovat aviopari, mutta mitä ihmeen merkitystä silläkään nyt tässä asiayhteydessä oli??????)

      Kyseinen nainen pahoinpiteli minut niin, että toinen jalkani on todennäköisesti murtunut, se on turvonnut ja toinen käteni ei liiku. Paikassa työskentelevä homoseksuaali baarimikko osallistui pahoinpitelyyni, ja minun päälleni heitettiin mm. suuri boolikulho. Rahoja ei koskaan maksettu, eikä meille järjestetty hotelliakaan.

      Emmy kuitenkin syytti tästä kaikesta minua, vaikka hän ei käsittänyt, että ravintola oli tietysti vastuussa artisteistaan. Tämän tapauksen jälkeen olen saanut lopullisesti tarpeekseni ruotsalaisista, ja kyseisestä ravintolasta teen rikosilmoituksen.

      Arvokas rannekelloni joka on lahja Henna Kalinaiselta, on kadonnut, samoin puhelimeni ja korujani. Tässä on nyt lyhyt selvitys siitä, miksi masennuin niin pahasti, kärsin joka hetki Julian poismenon takia, ja olin todella peloissani Tallinassa ilman rahaa, ilman laivalippuja jne. Tämän ymmärtää varmasti jokainen. - Johanna Tukiainen”

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3430
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2780
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2678
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2584
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1952
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1817
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1723
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1582
    Aihe