Toukokuussa puoles välissä jääkiekko vie Emmerdalen esitysajat! EI EI taas typerät pelit vie meiltä MTV3 parhaan sarjan ajat.
MM Jääkiekko syrjäyttää Emmerdalen
5
325
Vastaukset
- Yrheily uli myiden
Pitikö avata uusi? Entisiäkin ois ollu.....
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/urheilu tid:3431?term_keywords=urheilu
Yhtään jaksoa ei jää näkemättä! - Mikä on jääkiekko?
Siis kesätauko alkaa jo ennen mömmöm-kiakkoo? Äh, pitää sitten istua illat baareissa. Ei ku ei, niissähän pauhaa ne samat kisat 150-tuumaisissa telkuissa.
Shiii-iit! - MIKSI EI ??
Miksei jääkiekolle ja muulle urheilulle jo laiteta omaa kanavaa?? Pitäisi laatia adressi ja viedä se tv-ohjelmista vastaavalle taholle,mutta mistä löytyy se reipas ihminen?
- Aloitteentekijätekee
Teepäs se aloite itse äläkä sysää vastuuta muille
- loec1
Onhan sille! Mä ostan palvelun, että saan seurata formulat ja MM kiekkoni ja sitten mun sillä saan mertarannan selostuksen ja mainoksettomat lähetykset. JEE?!
Mä en noita paria päivää kaivannut, kun Emme jäi näyttämäti.... mutta pointti, että lähetetään se urheilu sitten niillä kanavilla mistä sen kuuluukin näkyä! Eikä siellä täällä ja tuolla. Kerran vuosittain laita tästä asiakaspalveluun viestiä ja joka kerta saan saman vastauksen. "kiitos palautteestasi"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t714206- 332411
- 402254
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin191766Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401622Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251522- 811506
- 1461282
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221193Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901135