Tutustutaanko vai muutetaanko näkymättömiksi

Aakkonen joku

Ei tämä enään voi mennä näin, tulin jo vähän lähemmäs ja sinä lähdet pois. Onko hauskaa härnätä, mitä minun pitää tehdä..heiluttaa molemmin käsin.Ihan sama sanotko huonoa tai hyvää kunhan sanot jotain ja pysähdyt.Nätti ilta kaikesta huolimatta.

11

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+2

      Se tilanne tuli niin äkkiä ja pelkäsin ettei pokka pidä siinä muitakin oli.
      Harmittaa vietävästi olisi pitänyt jäädä, toisten sitten ;)

    • Al.

      Ei ollut ketään muita vähän välimatkaa ja nyt minä hassu lopetan.Aina kun näen niin menen vähäksi aikaa sekasin, sellainen vaikutus on.

      • summary

        Viestin voi summata näin.Aloittaja ja kaksi seuraavaa kirjoittajaa ovat jollain tavoin sekaantuneet keskenään. Tsemppiä teille!


    • Eräs aakkosista.

      Miksi aloittaja ei voi ottaa yhteyttä ja olla se aloitteellinen?
      Johtuuko se sukupuolesta että nainen ei voi ottaa yhteyttä vai mistä?
      Aina voi asiallisesti toiselle kirjoittaa tai soittaa kertoen asiansa.
      Vai oudot tapaukset suuttuvat asiallisista yhteydenotosta.

      Jos aloittaja toivoo ja tahtoo jotain on toimittava.
      Muuten tilanne jatkuu kuten aikaisemmin tai vaan huononee
      entisestään.

      Asiat puhutaan selviksi kasvokkain ettei tule väärinkäsityksiä puolin ja toisin.

      Nyt hyvää yötä.

      • tätä imehtelen_

        te jotka paasaatte eniten tästä kasvokkain puhumisesta niin miksi olette itse täällä koska totta sitten itsekkin puhutte sille mielitietyllenne kasvokkain??


      • kuitenkaan ..

        et koskaan tehnyt itse kuten tuossa muita opastat ??


      • Hyviä ajatuksia

        Mutta merkitystä niillä on vasta sitten mikäli ne kirjoittanut henkilö toimii omien oppiensa tavoin. Esitänkin kysymyksen onko näin, onko " eräs aakkosista " puhunut kasvokkain asiat selviksi ettei ole tullut väärinkäsityksiä puolin eikä toisin ?
        Odotan vastausta mielenkiinnolla.


      • Ei nämä puhu
        Hyviä ajatuksia kirjoitti:

        Mutta merkitystä niillä on vasta sitten mikäli ne kirjoittanut henkilö toimii omien oppiensa tavoin. Esitänkin kysymyksen onko näin, onko " eräs aakkosista " puhunut kasvokkain asiat selviksi ettei ole tullut väärinkäsityksiä puolin eikä toisin ?
        Odotan vastausta mielenkiinnolla.

        oikeasti mitään mutta täällä on helppo jaella hyviä neuvoja muille. itsestä niin väliä ole.


      • Eräs aakkosista.
        Hyviä ajatuksia kirjoitti:

        Mutta merkitystä niillä on vasta sitten mikäli ne kirjoittanut henkilö toimii omien oppiensa tavoin. Esitänkin kysymyksen onko näin, onko " eräs aakkosista " puhunut kasvokkain asiat selviksi ettei ole tullut väärinkäsityksiä puolin eikä toisin ?
        Odotan vastausta mielenkiinnolla.

        Niille olen jutellut kasvokkain joita olen kasvokkain nähnyt. Ne ketkä eivät vastaa mitään asiallisiin viesteihin tai suostu näkemään on paha jutella.

        If you talk the talk you must walk the walk.

        Hyvää Keskiviikkoa kaikille.


    • Al.

      Kyllä aloittaja on jotain on tehnyt, eri asia onko saanut.Ymmärtänyt onko hän, minusta siinä ei ollut mitään epäselvää, kun tulee vaan, eikä katsele.Tiedän myös asiat puhutaan kasvokkain, sehän tässä on tarkoituskin.Nauttikaa päivästä.

    • ajattelin hetken

      Jos olet vakavissasi ,niin sitten jatketaan.Muutenvaan huvitusmielessä,niin ei varmaan kannata jatkella

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3159
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1545
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe