Windows 8.1 siivoaminen, soveltuuko Ccleaner ?

Kari3

Hei

Minulla on uusi Windows 8.1 ja olen edellisessä elämässä (XP) tottunut käyttämään tietokoneen siivoamiseen Ccleaner:ia. Onko kenelläkään kokemusta sopiiko Ccleaner myös win 8.1 siivoamiseen (en halua tuhota jotain tärkeää pois kun isolla työllä olen saanut win 8.1:n asennettua) ?

Entä sopiiko Ccleaner myös rekisteriavainten siivoamiseen (kuten XP;ssä). Onko kenelläkään ollut ongelmia ?

Kokemuksia kuuntelisin mielelläni

12

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xp on out!

      Toimiihan se ohjelma ja ihan samoin saat tuhottua kaiken kuten xp versiossakin, ainut vaan että Windows7 ylös päin ei tuollaisia tarvitse mihinkään.
      Windows 8.1 ei varsinkaan.

      En suosittele, Windows 8.1 ei ole enää Windows XP.

      • Kari3

        Kuinka niin ei tarvita, samanlaisia roskatiedostoja siellä on kuin ennenkin 100 000 kappaletta helposti, hidastaa toimintaa, miksi ei siivoaisi ?


      • Xp on out!
        Kari3 kirjoitti:

        Kuinka niin ei tarvita, samanlaisia roskatiedostoja siellä on kuin ennenkin 100 000 kappaletta helposti, hidastaa toimintaa, miksi ei siivoaisi ?

        Windows 8.1 ei hidastu kuten ei Windows 7 versiokaan Windows XP tavalla, Xp hidasteli, Windows7 koskettuani en ole kepilläkään koskenut xp koneeseen, kyllästyin siivoiluun ja uudelleen asenteluun 3-6 kuukauden välein.


      • Joopajooeeg
        Xp on out! kirjoitti:

        Windows 8.1 ei hidastu kuten ei Windows 7 versiokaan Windows XP tavalla, Xp hidasteli, Windows7 koskettuani en ole kepilläkään koskenut xp koneeseen, kyllästyin siivoiluun ja uudelleen asenteluun 3-6 kuukauden välein.

        Hölynpölyä! Itellä on ollut xp vista ja 7 kone (nykyisin mac jossa on macisX ja win7)
        Ni mun edellinen hp:n win 7 kone hidastu kyl ajan myötä.


      • Joopatijoo.
        Joopajooeeg kirjoitti:

        Hölynpölyä! Itellä on ollut xp vista ja 7 kone (nykyisin mac jossa on macisX ja win7)
        Ni mun edellinen hp:n win 7 kone hidastu kyl ajan myötä.

        mulla hidastu MacOs ihan matohitaudelle.


      • 17 + 5
        Xp on out! kirjoitti:

        Windows 8.1 ei hidastu kuten ei Windows 7 versiokaan Windows XP tavalla, Xp hidasteli, Windows7 koskettuani en ole kepilläkään koskenut xp koneeseen, kyllästyin siivoiluun ja uudelleen asenteluun 3-6 kuukauden välein.

        Windows 8.1 on jo muutenkin niin hidas, ettei ole varaa enää hitaammaksi mennä.


      • Hölynpölyä.
        17 + 5 kirjoitti:

        Windows 8.1 on jo muutenkin niin hidas, ettei ole varaa enää hitaammaksi mennä.

        Riippuu koneestasi, ei jollakin laiskalla kirpputori tietokoneella ole tarkoitettukaan toimia Windows 8.1.

        Omassa koneessa Windows 8.1 käynnistyy uskomattoman kopeasti, oikeasti ei ehdi edes tuolille istahtaa kun kone on jo nettivalmiina, ja ihan nollasta alkaen, ei lepotilasta.


      • h-omo

        Minkäköhän 5 megan IE:n tiedoston ccleaner poistaa mulla aina? Siis jos ajan puhdistuksen peräkkäin useita kertoja niin aina sama tiedosto poistuu.


    • Se ei välttämättä voi poistaa sitä ja sentakia se tulee kokoajan.

    • 15 0 15

      Ainakin Windows 8:n voi siivota huoletta CClenaerilla ihan samoin kuin XP:nkin. Minäkin pelkäsin ensin käyttää sitä, mutta sitten palasin vanhoihin tapoihini, ja hyvin menee. :)

    • toimii.........

      Sisältä se w8.1 on ihan samaa.. kuin v7..
      ulkoasu vaan sössitty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe