Sims 3 ikääntyminen ja aktiivisen talouden vaihto

sims31

Kaksi kysymystä, ensimmäinen on, että saanko jotenkin ikääntymisen pysäytettyä?
Koodilla: testingcheatsEnabled true simssit voi vanhennuttaa postilaatikkoa klikkaamalla, mutta ikääntymistä ei voi pysäyttää?

Kun haluaisin pelata jotakin toista perhettä, kuin mitä juuri sillä hetkellä pelaan, pitää kai vaihtaa 'aktiivinen talous'. Mutta jos teen niin, peli uhkaa poistaa nykyisten unelmat jne. meinaako se, että jos haluan pelaamaan takaisin tuohon aiemman perheeseen, joudun aloittamaan alusta?

Anteeksi jos kysyn turhia kysymyksiä, mutta suomeksi ei tahdo netistä löytyä vastauksia sims 3:seen, ja olen aika uuno tämän pelin kanssa.
Toivottavasti kysymykset oli riittävän selkeitä, ja kiitos vastauksista jo etukäteen (:

5

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikääntymisen saat pois päältä pelin asetuksista.

      Et joudu aloittamaan alusta. Ainoastaan simeille lukitsemasi unelmat/tavoitteet katoavat. Muista että Sims 3 ei ole kuten Sims 2, eli sillä aikaa kun pelaat toisella perheellä, niin tuo aiempi perhe jatkaa myös eloaan ja mitä vain voi tapahtua. Tuon perheen jäsenet voivat sillä aikaa vaihtaa työpaikkaa, asuntoa, kuolla, erota, jne. Myös jos käytössä on pelin oma buginen tarinaneteneminen, niin joskus se voi jopa päättää poistaa tuon ei aktiivisen perheen kokonaan, eli se tavallaan "muuttaa" pois naapurustosta.

      • ...tietenkin voit ottaa myös tarinanetenemisen pois päältä mutta sitten naapurustossa ei tapahdu pahemmin mitään. :)


    • hoploo

      Hah, mä joskus vaihdoin perhettä tyyliin minuutiks nii mun simi oli laittanu ittensä urheilu-uralle :'D

    • sims3114

      Kiitos! Nyt en ole enää yhtä hukassa (: Vieläkääm en osaa falafelia valmistaa töihin, mutta sen ajattelin pähkäillä ihan itse :D

    • Nti_Sim

      En tiedä onko joku bugi, mutta mulla aktiivisen talouden vaihto saattaa (ei aina) myös tyhjentää simin henkilökohtaisen tavaravaraston (siis mitä sillä on repussa). Tai no kiinteät tavarat kirjat jne. säilyy, mutta esim. kerätyt esineet häipyy. Jopa keräelmäkeräin, jonka olin ostanu onnellisuuspisteillä, hävis >:( !!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1134
    Aihe