Kaikki Naiset ovat kauniita.

Näin näkisin...

Täällä on vellonut ikävä keskustelu ylipainoisista naisista. Itse en määrittele ketään ylipainoiseksi, en tyhmäksi tai ärsyttäväksi, vaan jokainen on oma persoonansa niin fyysisesti, psyykkisesti kuin sosiaalisestikin. Kenenkään ei tarvitse olla toisen kaltainen vaan kaikilla on oikeus olla omanlaisensa. Erilaisuus takaa sen että jokaiselle löytyy mieleistä ja mielenkiintoista seuraa niin töissä kuin vapaa-ajallakin, nyt kuin tulevaisuudessakin.

Oma lukunsa ovat ihmiset jotka yrittävät osoitella sormella heistä poikkeavia henkilöitä. He ovat jääneet elämässään paitsi jostain tärkeästä, hyväksytyksi tulemisesta. Toisten mollaaminen saa heidät edes hetkeksi tuntemaan itsensä toisten veroisiksi. Lopettaisivat itsensä vertaamisen muihin ja muiden saavutuksiin, niin saattaisivat hyväksyä itsensä ja sitä kautta ajastaan myös toisia ihmisiä.

Me olemme hyviä kaikki...Me suomalaiset!

8

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PirkkoH

      Just noinhan se on. Hyvin tiivistettynä tämä erilaisuutemme. Hyvä.

      Jos joku tuntee täällä itsensä ylivertaisen kauniiksi, sen suon hänelle. Se toisten haukkuminen taas kertoo hänestä jotain muuta.

      En minäkään hauku täällä sellaisia ihmisiä jotka ovat huonompia minun osaamisalueillani, esim. tieteen parissa, vaan pidän kaikkia yhtä hyvinä. Yhdessä olemme enemmän kuin lukumäärämme summa.

      • Marlboromies.

        Joo maailma on väärällään ihmisiä, jotka ovat merkittäviä muutoin kuin kulloisenkin ajankohdan ulkonäkövaatimusten kautta.

        Minullakin on kaunis vaimo. Oikein iso ja pehmeä. Sen lisäksi hän on lukematon määrä muita hyviä piirteitä. Niin upea ihminen ja äiti, että vaikka hän olisi laiha, niin ei haittaisi. Hyväksyisin täysin.


    • tod.tyytyväinen

      minun vaimo painaa 112kg. on siinä naista.

    • Vaimosi.

      On siinä todellakin naista. Pelkästään painon perusteella osa pitää, osa ei. Onneksi kaikki hyväksymme ja hänkin on löytänyt sinut.

      Paino kertoo niin vähän ihmisestä. Joillekin se on toisia tärkeämpi asia. Olkoon. Hyvä niin. Minullekin paino on jonkun verran merkittävä asia ollut puolisoni valinnassa. Hän on iso ja turvallinen mies. Varmakäytöksinen ja ystävällinen, hyvä isä. Paljon enemmänkin ja ainakin kaikkea sitä mitä haluan mieheltäni.

      Hänen kanssaan on hyvä olla ja rakastan omaa isoa nallekarhuani.

    • tod. tyytyväinen

      niin, miksi ottaa nälkiintynyt ja äkäinen laiha, kun voi saada leppoisan lihavankin!

    • Aina pitää valehdell

      On herttaista, kun lihava saa olla lihava. Jos voi olla lihavan kumppani onnellisena, sekin on herttaista. Niin.. Jos puolisoja valittaisiin lihavuuden perusteella ihmiset olisivat onnellisempia. Suomessa on erittäin paljon jopa erittäin lihavia ihmisiä. Lihavuudella ei ole kovin paljon myönteisiä vaikutuksia terveyteen ja yleiseen vointiin. Ehkä joku säälii lihavaa kumppaniaan. Toinen eroaa. Kolmas on välinpitämätön jne. Terveys ja terve ulkonäkö kuuluvat vähän yhteen. Vaikka olisi terve lihavana, vielä, voi olla masentunut. Masennus vie itsetuntoa alas. Aktiivinen asenne vähenne, samaan aikaan liikuntakyvyn kanssa. Liikeradat kehossa vääristyvät tai suppenevat jne. En sitten tiedä, kuinka moni valehtelee painoasioissa. Ulos päin se näkyy, vaikkei tahdo. Vointiin vaikuttaa, vaikkei kukaan näkisikään miltä ulkonäkö näyttää.

    • Pertsa..

      Eiköhän ne avioerot, henkilökohtaiset pettämiset yms. johdu ihan muusta kuin painokäyristä?

      • lihakset kauniita

        Painokäyrä on sana. Todellisuus on valitettavasti, Pertta, se että lihavuus on joillakin ihmisillä aiheuttanut jopa masennusta. Tai masennus lihavuutta. Kaikki ihmiset ei pysty noudattamaan tervettä ruokavaliota. Eivät terveellisiä elintapoja. Jotkut eivät tahdo. Se, että avioeroja on tai ei, ei minua juuri liikauta mihinkään. Sen tiedän, vaikka kuka alkaisi väittää, että sen painon minkä on hankkinut ylensyönnillä, välinpitämättömyydellä, liikunnan puutteella tms. saa rauhassa kanneksia sinkkuna tai minä muuna tahansa. Minua hiukan säälittää esim. nainen joka ei osaa elää itsensä sovussa lihavampana. Sen sijaan koittaa pilkata tai vahingoittaa toisia, jotka ovat osanneet käyttää maalaisjärkeään tai jaksaneet nähdä terveytensä hoitamisen tärkeänä vastuuna, joka kuuluu itselle. Pukeutumistyylikin on tällaisessa maassa ihan hirveä, lihavienkin (jos laihojenkin) osalta. Koittakaa nyt tajuta, että itse vastataan omasta terveydestä. Minua ei kiinnosta puolisoasiat. Siinähän ovat laihoja yhdessä tai lihavia. Kiinnostaa vaan tämä kateellisten maa. Täällä edes kohtuutta noudattava, järkevä ei saa olla suojassa kateellisten reppanoiden kiusaamiselta. Suomen kansa on lihavaa kansaa. Jos se on totuus, ei siihen mikään avioliitto kuulu millään lailla. Puupäitäkö olette, kun asiayhteyteen ei kirjoittamanne kuulu? Haloo, onko painokäyrä mikään tärkeä tekijä elämässä. Terveys ja myös mielenterveys kylläkin on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2909
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2194
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1042
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe