26.4. Tukiaisella konflikti Tallinnassa – hän kuroutui etanaksi!

Hömppätönö

Tuksulla on hämmästyttävä kyky synnyttää sekasortoa ympärilleen ja joutua kiipeliin. Tässä Tuksun FB-raportti Tallinaasta 26.4.14 aamulla:

”Olen Tallinassa.

Upea esiintyjäniEmmy Rich sai tarpeekseen suomalaisista, enkä yhtään ihmettele miksi!!!!!!! Passini ja kännykkäni on varastettu joten en pääse maasta pois.

Kaksi naista hakkasi mut henkihieveriin Satumaa ravintolan bäkkärillä.
He repivät osan mun tukasta, ja kuristivat mua. Menen nyt sairaalaan.
Emmy Rich huusi heille täyttä kurkkua ja puolusti mua, mutta he käväivät niin pahasti kimppuun, että kääriidyin kappaleiksi kuten etana, jotta suojeljin päätäni ja kasvojani. Jäin maahan makaamaan, kunnes eräs suomalaien isokoinen mies tuli pelastamaaan henkeni.”

159

5630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yrmistelijä

      "Passin ja kännykän katoaminen" liittyvät varmaan Tuksun oikeudenkäynti-/ vankeustuomiojuttuihin. Joku odottaa häntä kovasti Suomessa, ja nyt on olemassa hyvä syy, miksi "häntä ei saada puhelimitse kiinni", ja miksi "hän ei voi saapua kuulusteluihin/ oikeudenkäyntiin/ Hämeenlinnaan: passi on taas varastettu/ revitty vessanpönttöön."

      • Apteekki Simo

        Tätä kaikkea se käynti Pääsiäisenä Lieksan Apteekissa tiesi;
        vahvat ja upeat ovat pamit ja yrtit.


      • harjanne111

        pudota jopa viiskytkiloo ... pudota tuksu...


    • Tumpelo Tuksu

      Äitii, tuu pyyhkimään! Täällä huutaa Johanna!

    • Etanahuulet

      Pahoinpidelty ja kännykätön löytänyt kuitenkin heti keinoin raportoida kuulumisistaan. Kohta Viro lähettää nootin maanvaivaa koskien.

    • J Tukkinainen

      Tuodaanko oman maan nainen raudoissa ja poliisisaattueessa takaisin? On niiiiin nolo ihminen.

      • Theo2013

        Kuules J Tukkinainen, ei sieltä olla tuomassa oman maan naista raudoissa ja poliisisaattueessa! Sieltä kai tuodaan tieteelle tuntematon etanan näköinen J Tukiainen jota ei voi eikä saa kutsua naiseksi,eli voidaan puhua ongelma eläin kuljetuksesta.


    • oma maa

      Ette tua sitä takasin, pitäkää hyvänänne.Ittehän sen sinne kutsuitte.

    • Poronkusemaa

      Mitä varten passia kuljetetaan mukana kun ollaan esiintymässä? Eikö ravintoloitsija muka tunnistaisi Tunkkia, illan PääTähteä ilman passia?

      Itse on kuitenkin kadottanut tavaransa kännipäissään, juonut toisten viinoja, penkonut laukkuja bäkkärillä ja haastanut riitaa. Pitkästä aikaa taas kunnon glamoshow. Jatkuukohan kiertue nyt esiintyjäNI Emmyn kanssa piankin. Virolaiset vellihousut vaan ei taida uskaltaa päästää sitä eurolavoille.

      • Via Baltikalla taas

        Ulkomailla on yleensä pidettävä aina passi mukana. Toki jokaisella maalla on oma lainsäädäntöönsä, mutta usein ulkomaalaisen on kyettävä todistamaan aina henkilöllisyytensä. Joissakin maissa, esim. Thaimaassa, tosin riittää, että mukanaan kantaa pelkkää valokopiota. Periaatteessa jopa Kanarialla rannalla maatessa on passin oltava siis mukana, eikä esim. Hotellihuoneessa.

        Olen oppinut tämän kantapään kautta kerran Kaunaksessa, jossa paikallinen poliisi ei rutiiniliikennepysäytyksen yhteydessä kelpuuttanutkaan ajokorttia todistukseksi henkilöllisyydestä, vaan passi noudettiin sitten maijalla hotellin kassakaapista. Sakkoja ei tullut, mutta vakavat nuhteet sain.


      • vobngibndfo
        Via Baltikalla taas kirjoitti:

        Ulkomailla on yleensä pidettävä aina passi mukana. Toki jokaisella maalla on oma lainsäädäntöönsä, mutta usein ulkomaalaisen on kyettävä todistamaan aina henkilöllisyytensä. Joissakin maissa, esim. Thaimaassa, tosin riittää, että mukanaan kantaa pelkkää valokopiota. Periaatteessa jopa Kanarialla rannalla maatessa on passin oltava siis mukana, eikä esim. Hotellihuoneessa.

        Olen oppinut tämän kantapään kautta kerran Kaunaksessa, jossa paikallinen poliisi ei rutiiniliikennepysäytyksen yhteydessä kelpuuttanutkaan ajokorttia todistukseksi henkilöllisyydestä, vaan passi noudettiin sitten maijalla hotellin kassakaapista. Sakkoja ei tullut, mutta vakavat nuhteet sain.

        Monessa Euroopankin maassa tämä koskee ihan oman maan aikuisia kansalaisiakin, esim. Saksassa ja Belgiassa.


    • raportoija2

      Haha, tämä on täyttä tuubaa. Olin nimittäin itse paikalla ja yleisönä olin vain minä ja joku kookas rouvaihminen. Itse olin paikalla lähinnä siksi, että liput Tutto Verdi -oopperaan oli myyty loppuun ja jouduin kuluttamaan työmatkani päivärahat johonkin. Tavallaan onneksi kohtasin tämän pelleshown. Emmi oli esiintyjänä aivan keskinkertaisen hyvä, mutta Johanna aivan täysi floppi. Joutui korjailemaan rintojaan jatkuvasti (rintojen kapseloituminen pahentunut?) ja hymy vaikutti kireältä, liekö johtuen hampaiden puutteesta. Vietin aikaa vielä hyvän tovin esityksen päätyttyä enkä huomannut minkäänlaista konfliktia. Tuksu poistui Emmin kanssa ravintolasta n. 2:30 aikoihin.

      • Utelias höppänä

        Utelias kun olen, niin mitä ihmettä Tuksun hampaille on tapahtunut? Multa on mennyt ihan ohi tuollainen tärkeä tieto, enkä ole mistään etsimällä tietoa löytänyt vaikka huhuja hampaattomasta glamyyr-tanssijattaresta olen kuullut.


      • aikataulu

        Olethan huomannut, että esiintyminen oli torstai-iltana ja pahoinpitely perjantai-iltana.

        Sitä, miksi Tuksu oli perjantainakin backstagella, tarina ei kerro. Vielä.


      • Näin se varmaan meni
        aikataulu kirjoitti:

        Olethan huomannut, että esiintyminen oli torstai-iltana ja pahoinpitely perjantai-iltana.

        Sitä, miksi Tuksu oli perjantainakin backstagella, tarina ei kerro. Vielä.

        Kuvitteli, että sillä jatkuu ilmaisen viinan bileet...tietty.....kuinkas muuten.


    • Agronomi

      kääriidyin kappaleiksi kuten etana, jotta suojeljin päätäni ja kasvojani.

      Miten tämä tehdään? Siis kääriydytään kappaleiksi kuten etana?

    • hampaaton julkku...

      Ei jumapliuta! Voiko noin tyhmää ämmää olla edes olemassa oikeasti. Aina muka varastetaan passit,kännykät sun muut,nyt varmaan varastettiin etuhampaatkin. Voi saa..tana mikä apina.

    • Voi etana sentään

      Anteeksi, olen vähän ilkeä näin aamutuimaan, mutta
      kerrankos sitä juhlapromilleissa hyvän! keikan jälkeen tulee vähän väärin ja moninkertaisena nähtyä: Tuksu on varmaan vaan vahingossa riitaantunut ja tapellut omien peilikuviensa kanssa, kun eivät ole bäkkäriltä poistuneet Johannan käskystä, siis ne peilistä näkyneet naiset.
      .

    • Armi99

      Eikös se keikka ollut torstaina ja lauantaiaamuna huomaa tulleensa pahoinpidellyksi. Onkohan ollut perää uudestaan bäkkärillä?

    • Ykä Alatuuhonen

      Tunkki on haastanut riitaa keikkansa jälkeen ja tapellut. Kuka on saanut pataansa, on vielä arvailun varassa.

      Tapahtumien raportoitu kulku noudattaa aina kaavaa: naiset kävi kimppuun, passi ja kännikkä varastettiin ja pelastajaksi tuli ISOkokoinen mies. Ei mene perille nytkään.

      Missä piskit? Mitä teki pyylevä RikasÄmmi muuta kuin huusi. Oliko se kuitenkin hän, joka otti matsin Tunkeron kanssa?

      Lisää varmaan kuullaan. Tässä vaiheessa: Raportoija2, kiitos.

    • phöhöh

      Rkkat virolaiset heimoveljet. Älkää palauttako Tunkkia Suomeen. Karkottakaa se käveleväkomposti Venäjälle, jollette voi itse loppusijoittaa sitä ongelmajätettä.

    • vetänyt naapuri

      pöydästä viinat ja vittuillut ihmisille. Pitäkää koko paska siellä,ei tarvi palauttaa.

    • Glamuuri pakolainen

      Se haluaa ilmaisen kyydin Suomeen, nyt kun muka ei passia ja puhelinta on Suomen poliisien haettava kohta se H-linnaan, pitais tassa kuussa tulla se lopullinen tuomio, eli siksi pakoilee Virossa , ei ollu varaa kauemman lennella.

    • oma maa

      Pitäkää hyvänänne vältymme ehkä neljänneltäkin maailmmansodalta.
      Älkää missään tapauksessa lainatko kännykkää
      tai antako rahaa. Tämä on toivomus.

    • Kyllä Virosta

      Pääsee pois oli passia tai ei, ja eikö näin kuuluisa HANKILÖ tunneta niin hyvin että ei tarvitse mitään papereita . sieltä kun nykyään pääsee pois tällainen jolla ei ole mitään edes klamouria. Varmaan pääsee Maijamiikin ilman mitään todisteluja. Vaihka monelta kielletään pääsy ameriikkaan jos on joskus käyttänyt jotan huumaava, mutta eihän näin suureen tähteen se mitenkään vaikuta

    • että tollasta

      Onko ne naiset raportoineet tapauksesta mitään, tuleekohan oikeusjuttu tuostakin, piikkihän Tuksulla on auki?

    • Vieläkö

      Tilaajat joutuvat maksamaan tuolle balettihameesa esiityvälle TAITEILIJALLE
      Pitäisi olla minusta ihan toisinpäin

      • Rikosilmoitus

        Taas ja vaade satojatuhansia


      • Rajat kiinni
        Rikosilmoitus kirjoitti:

        Taas ja vaade satojatuhansia

        Tallinnan poliisilla kädet täynnä kovaa ja raskasta rikostutkintaa. Onkohan Viron Korkeimman sanan neuvosto jo ottanut kantaa tähän kansainväliseen selkkaukseen? Suomen olisi välittömästi lähetettävä Pelastusarmeijan prikaati suojelemaan taiteilijaansa ulkomailla.


      • Kriisiä pukkaa
        Rikosilmoitus kirjoitti:

        Taas ja vaade satojatuhansia

        Tuleekohan tästä 4. maailmansota?


      • oma maa
        Rajat kiinni kirjoitti:

        Tallinnan poliisilla kädet täynnä kovaa ja raskasta rikostutkintaa. Onkohan Viron Korkeimman sanan neuvosto jo ottanut kantaa tähän kansainväliseen selkkaukseen? Suomen olisi välittömästi lähetettävä Pelastusarmeijan prikaati suojelemaan taiteilijaansa ulkomailla.

        Ette viä mitäään armeijaa sinne, pyristelköön konstilla millä hyvänsä, johonkin.?
        Mua kiinnostaa vain oma turvallisuus.


    • J-Fani

      Ei se näytä olevan helppoa ulkomaillakaan, mikä noita ihmisiä oikein vaivaa?

    • EsiintyjäNI

      Pelastajana on aina isokokoinen mies. Että ei mikään tavallinen narukäsi.

      • ISOKOKOINEN

        Sotanorsun siirtelyyn pois muiden kimpusta tarvitaan riuskuutta ja voimaa.


      • Tuhti kääpiö

        Tuksun korkeudelta katsottuna lähes kaikki ovat isokokoisia.


    • Putkin

      Eikö Tunkeroa säestänyt orkesteri puuttunut tilanteeseen? Vai puuttui bändiltä läsnäolo? Kaksi katsojaa väitetään Ämmin ja Tunkin tilaisuudessan olleen.

      • Hallelujaa

        Amerikkalainen enkelikuorokin oli lehahtanut muualle. Ei ollut taivaallisesta sotaväestä apua Tuksulle.


    • joseppi

      Milloin on seuraava keikka, ja missä?

      • Klamyyria

        Tarkoitat kai painisessio?


      • Hyvä Emmy!
        Klamyyria kirjoitti:

        Tarkoitat kai painisessio?

        Mutaa lavalle ja Tuksu & Emmy bikineissä kisailemaan.


    • Glamorous Tallinn

      Glamorous Tallinn! :)

    • mää,mää,mää

      Sattuko kauheasti? kun toi sun tekotukkas revittiin .Mua on kanssa joskus
      pirelty pahoin, velipojan akka , tanssittiin yritin sössöttää et tää on
      mun veli, ei auttanut, turpiin tuli, vaikka se on edelleekin mun veli, akasta en oo
      kuullut mitään???...

    • nainen tosikko

      Älä bliis tule takaisin, on nyt vaan siellä ulkomaalla. Aivan sama kuka sun hak
      kas, kuka vei sun kännykkäs, rahas, vaattees, elukat???...

    • Vedä ittes hirteen

      Ai taas hakattiin HENKIHIEVERIIN???!!!??!!!

      Tuo nainen pitäs hakata että tietäis mitä se oikeasti on!!!
      Saatana eiko toi. V I T U N EMAKKO OSAA KUOLLA POIS!!

      Huku saatana!!
      K U O L E !!!!

      • eiymmärrystä

        Tommoset "kuole"-toivotukset on sairaita, vaikka mustan huumorin ymmärrän, mut en tota.


      • elukka

        Vedä vaan ittes likaviemäriin!


    • Hcthjopp

      Emmy Rich kirjoitti tunti sitten jossupossun seinälle että ei pidä paikkaansa, kun ei ole edes ollut paikalla..

      Jossu on kyllä sairas.. Jatkuvaa valehtelua ja elämistä laalaamaassa.
      Siis tälläsethän kuuluin nimenomaan suljetulle! On vaaraksi niin itselleen kuin ympärillä oleville ihmisille, eihän tää osaa pitää edes huolta itsestään!!
      ...jenkeissä tää olis jo niin linnassa ollu jo vuosia..
      Ja paskat siltä mitään on varastettu! Sekasin se oli..

      • Mytomaniaaaa

        Patologinen valehtelija se on ollut jo pitkään.....kaikki jutut pitää sössiä ja sitten vaan selitystoimistoa auki....


    • Tunkki puhuu kakkaa

      Tässä Emmyn kirjoitus:
      "vähemmän viinaa ja vittuilua?
      2 tuntia sitten
      Emmy Rich This is total bullshit! I wasn't even there.Tämä on yhteensä paskapuhetta! Olisin ollut edes olemassa. (Kääntäjä: Bing)
      noin tunti sitten"

    • Etanankappale

      Emmy Rich blogissaan:
      Finnish press contact me. I have something to say about this glamour girl of yours.

      • Aivot narikassa

        Surullista, jos ihmiset muualla ajattelevat tosissaan meidän pitävän tätä ihmisrauniota glamourtyttönä.


      • Höh....ei todellakaa
        Aivot narikassa kirjoitti:

        Surullista, jos ihmiset muualla ajattelevat tosissaan meidän pitävän tätä ihmisrauniota glamourtyttönä.

        Toihan on ihan selvää sarkasmia......


    • Tollo Akka

      Johanna T. on väkivaltainen taparikollinen, jolla ei ole kunnioitusta ketään kohtaan.

    • Ymme

      Emmyn blogissa ovat Tallinnassa kuvien perusteella hyvää pataa.....

      • Ding dong

        Niin ainakin aluksi....


    • Tuotanoinniin

      Satumaa pesee kätensä likapyykistä facessa, Emmy teki jo niin aiemmin.

      Satumaa Suomalainen Karaoke -baari
      31 minuuttia sitten · Muokattu
      Haluamme hieman korjata edellisillan tapahtumia.
      Toisin kuin Johanna Tukiainen väittää, ei hänen kimppuunsa ole hyökätty ravintolassamme eikä hänen omaisuuttaan ole sieltä varastettu. Myöskään Emmy Rich ei ollut paikalla vaikka näin väitettiin.
      Olemme olleet yhteydessä Emmy Richiin ja olemme pahoillamme, että hänet on tähän tietämättään sotkettu.
      Tapahtumista johtuen, Johanna Tukiainen ei tule enää esiintymään ravintolassamme.

      • Niinhän siinä kävi..

        Niinhän siinä sitten kävi... "saa-tanan lehmä" sössi Tallinnassakin.


    • senkka1

      Oliko tuo todellinen syy vai se, että yleisöä oli vain pari henkeä. Kuka halvattu menisi TalliNaan Tunkkia katsomaan?

    • Aivan Ihanaa rakkaut
    • just joo

      "upea esiintyjäni Emmy Rich"

      Aha. Eli siis Emmy oli Tuksun esiintyjä.

      • Bäkkäritappelu

        Tuksun haaveilema glamourshown nosto amerikkalais-ruotsalaisten ammattilaistanssijoiden ja -laulajien kanssa aivan uudelle tasolle suistui bäkkäritappeluksi ja tyssäsi välirikkoon Emmyn kaa.


      • Olisko tämmönen

        Jospa se onkin tuolla verykkeella kupannut koko palkkion meikkipussiinsa.....


    • ämnesty

      Jäiköhän tuosta keikasta mitään hyväntekeväisyyteen?

    • SeliPuliSeli

      Tuksu palasi interwebsteriin (FB) 26.4. noin klo 20:

      "Itseasiassa nainen joka hakkasi mut bäkkärillä, ei ollut suomalainen. Hän oli joku n.50v. kurdi tai iranilainen, joka tuli mustasukkaiseksi aviomiehestään, joka oli satumaa ravintolan portsari. Meillä oli yhteiskeikka Emmyn kanssa ja hän oli syystäkin vihainen, koska ravintola jätti kokonaan meidän palkat maksamatta!!!!!!!!!!"

      • Suomursu

        Tuksu kommentoi Emmylle: "emmy, u had a show together with me, what r u talking about??????"


      • SeliPuliSeli

        Tuksutin: "tarvitsen nyt apua."


      • Olisko kupannut emmy
        Suomursu kirjoitti:

        Tuksu kommentoi Emmylle: "emmy, u had a show together with me, what r u talking about??????"

        Eli on sitten kupannut myöskin Emmyn palkkion........jos kerran esittää, että ovat kimpassa. Ja on noi niin helevetin tyhmiäkn, kun AINA menee samaan lankaan!


        Emmy Rich You owe me money Johanna! You left me, without hotel, no payment and you used me for so much, I thought you where better than this! But you are drunk all the time, and you ruined my show and your own! You are beyond repair. I hope you have a good life!!! You need serious help. And I won't help you any more with anything! You are so disrespectful!!! After all I have done to help you. I hope you're proud now!


      • Naurettava luuska
        Olisko kupannut emmy kirjoitti:

        Eli on sitten kupannut myöskin Emmyn palkkion........jos kerran esittää, että ovat kimpassa. Ja on noi niin helevetin tyhmiäkn, kun AINA menee samaan lankaan!


        Emmy Rich You owe me money Johanna! You left me, without hotel, no payment and you used me for so much, I thought you where better than this! But you are drunk all the time, and you ruined my show and your own! You are beyond repair. I hope you have a good life!!! You need serious help. And I won't help you any more with anything! You are so disrespectful!!! After all I have done to help you. I hope you're proud now!

        Naurattaa niin toi jenkki enkku, kun ei voi kokonaisia sanoja kirjoittaa, niin sitten: r u stupid or something....:)

        W t f ....


    • Touhotohelo

      Tuksu raportoi noin klo 20: "Mun jalka on murtunut, kutsun poliisit paikalle."

    • empä usko

      Voi olla ettei tallinnan poliisit jaksa daamia palvella? Vähän niitä varmaan kiinnostaa känniset suomalaiset naiset jotka kirkuu oikeuksiaan.

      • Tuksun oppivuodet

        Tuksun selitykset
        Torstaina oli keikka Emmyn kanssa.
        Portsarina toimi kurdi. Palkkiot jäi saamatta.
        Perjantaina portsarin 50 vaimo hyökkäsi Tuksun kimppuun mustasukkaisuudessaan.
        Repi tukan päästä,jalan potki paskaksi.
        Etana-asento suojasi kasvot.
        Joku suurikokoinen mies pelasti Tuksun.
        Poliisit paikalle selvittämään kahakkaa.
        Passi ja känny varastettu.
        Tuksu pystyy kyllä kokoajan pitämään meidät ajan tasalla. Ilmeisesti kaikkia ei ole varastettu.
        ASAP pukkaa jollekin. Äiti tai Joel


      • silloinenpoke

        Ikäväkyllä portsarina kärsi suomalainen mies :D


    • 1+9

      EMMY RICH Tuksun fb-seinällä hetki sitten: Emmy Rich You owe me money Johanna! You left me, without hotel, no payment and you used me for so much, I thought you where better than this! But you are drunk all the time, and you ruined my show and your own! You are beyond repair. I hope you have a good life!!! You need serious help. And I won't help you any more with anything! You are so disrespectful!!! After all I have done to help you. I hope you're proud now!


      Mitä ihmettä tuolla on oikeasti sattunut...? Tai no, kai se on arvattavissa....kännäilty on ja kunnolla ja loput on jo historiaa.
      Tuksu on matkalla kohti lopullista tuhoaan, se on selvä. Mutta missä on Bella ? Eikä kukaan tai mikään taho voi kieltää eläimien pidon tuolta ihmiseltä.

      • Voi ziisusta

        Sehän on selittänyt, että ovat olleet YHTEISKEIKALLA...no, vaikee arvata kumpi kupannut rahat.
        Huvittaa kyllä kunka emmi on kehunut omaa keikkaansa ja nyt kertoo tuksn pilanneen sen....
        Välit on nyt ainakin poikki lopullisesti.....sen tuosta viestistä saa selville.....emmylle parempi.
        On joo edellisellä kerralla emmyn vanhemmat niin kehuneet Tuksua, että......taisi sekin olla täysin soopaa.
        No, ans kattoo lähettääks mamma ja joel taaas rahat, että pääsee suomeen.
        MÄ en ainakaan lähettäis.
        Tulkoon, millä ulee...ei olis mun ongelma.
        Kyllä joku suomalainen tollo kuitenkin auttaa....hieno se utarekuva laivalta..istuikohan emmy siinäkin vieressä ja pyöritteli päätään......?
        Löytyy numban uutisista.


    • 31R3

      Tunkekaa se mopsi perseeseenne DDDDD

    • Feissari

      Kuka postasi Satumaan fb-seinältä jo poistetun kirjoituksen:

      "Satumaa Suomalainen Karaoke -baari Taas nähtiin suomalaisnaisten kateus. oma mies menee jutteleen Johanna Tukiaiselle. niin johan vaimot suuttuu ja käy Johannan päälle kun se olisi hänen vikansa muka."

      Monet epäilee kirjoittajaksi Tukiaista, mutta tyyli on väärä. Ravintoloitsijat itse ovat postauksesta "kummissaan" fb:n mukaan. Harvemmin ravintolan henkilökunta tuollaista päästeleekään suustaan julkisesti asiakkaistaan ja portsaristaan. Johanna ei itse vissin muista vaihteeksi tapahtumista mitään, kun ensin puhui kahdesta suomalaisesta (tuossa postauksessa on myös monikko vaimot), mutta nyttemmin muistikin hakkaajan olleen 50-vuotias kurdi/iranilaisnainen.

      Ihme häröilyä taas koko reissu, aina kaikki asiat on ihan solmussa ja asianosaisten maine mennyt kun glamourtuhnu puksuttaa paikalle.

    • arton pikkuserkku

      Olisko kuitenkin jokin väärinkäsitys kyseessä, muuten ei voi ymmärtää?

      • Feissari

        Ravintoloitsija kieltää facessa selkeästi, että Tukiaisen päälle olisi käyty tai että mitään olisi varastettukaan. He eivät kuitenkaan sano, etteikö Johanna itse olis riehunut siellä tai käynyt käsiksi johonkuhun. Johannan näkemykselle tapahtuneesta ei sattuneesta syystä voi antaa paljonkaan painoarvoa, tukiaislisä värittää asiat aina ihan oudoilta kuulostaviksi muutenkin että eihän noista selvää ota.


      • Näin tulkitsen minä.
        Feissari kirjoitti:

        Ravintoloitsija kieltää facessa selkeästi, että Tukiaisen päälle olisi käyty tai että mitään olisi varastettukaan. He eivät kuitenkaan sano, etteikö Johanna itse olis riehunut siellä tai käynyt käsiksi johonkuhun. Johannan näkemykselle tapahtuneesta ei sattuneesta syystä voi antaa paljonkaan painoarvoa, tukiaislisä värittää asiat aina ihan oudoilta kuulostaviksi muutenkin että eihän noista selvää ota.

        Rivien välistä voi sen lukea...että tuksun päälle ei ole käyty..eli silloin se on toisinpäin...

        Tavaroita ei ole varastettu....on sitten itse kännissä ne hukannut.
        Jos poliisi selvittää asiaa, niin sieltä tulee jälleen yksi syyte....pitkään listaan.


    • Tuksu Turhapuro

      Tuksu on oikea naispuolinen Turhapuro. Osaa karmeasta ulkokuorestaan huolimatta puhua ihmiset pyörryksiin, mutta lopulta sotkee paitsi omat, myös toistenkin raha-asiat.

      Tuksu olisi tosi koominen hahmo, ellei aiheuttais niin paljon pahaa läheisilleen ja lemmikeilleen. Jos kyseessä olis pelkkä elokuva (kuten just Turhapuro-leffat) niin tää kaikki olis tosi hauskaa.

      Nyt ei voi kuin pelonsekaisesti seurata, miten tää kaikki päättyy :(

      • laulubiisi

        Voipi olla, että tästä aiheutuu kansainvälinen selkkaus.


      • ---

        Paitsi että Turhapuro oli alusta alkaen kaikkine loisimisineen silti sympaattinen tyyppi joka lopulta halus vaan yleistä hyvää kaikille. Tunkioinen on oikea paholainen kaikille lähistöllään oleville.


      • Uuno on paras
        --- kirjoitti:

        Paitsi että Turhapuro oli alusta alkaen kaikkine loisimisineen silti sympaattinen tyyppi joka lopulta halus vaan yleistä hyvää kaikille. Tunkioinen on oikea paholainen kaikille lähistöllään oleville.

        Turhapuro on ole sekakäyttäjä.
        Eikä väkivaltainen.

        Turhapuro on sentään symppis eikä myöskään 24/7 kännissä.....


      • tyyne loiri

        Nyt sää kyllä loukkaat Turhapuron Uunoo.


      • tyyne loiri
        tyyne loiri kirjoitti:

        Nyt sää kyllä loukkaat Turhapuron Uunoo.

        Niin tarkotin ettei Uunoo verrattais Tuksuun.


    • ---

      En ihmettele yhtään että rikas Emmi saa tarpeekseen suomalaisista kun liikkuu tuollaisen suomalaisen kanssa mitä tunkio on.

    • "sopulin" uutinen

      Nimimerkki "sopuli" hymy-näätien palstalla rakensi (kiitos!) jo "uutisen" Seiskan toimitukselle; ei muuta kuin painokoneet laulamaan; kas näin:

      "Johanna Tukiainen pahoinpideltiin Tallinnassa

      Kohukaunotar JOhanna Tukiainen joutui kateuden uhriksi Satumaa-baarin takahuoneessa.

      Hän esiintyi suomalaisomistuksessa olevan ravintolan karaokeillassa Tallinnassa. Tähden shown lämmittelijäksi oli palkattu tunnettu ruotsalainen artisti, mutta Johanna oli illan kirkkain tähti. Fanit seurasivat jopa takahuoneeseen.

      Johanna oli juuri lähdössä hotelliin lepäämään, kun kaksi raivokasta suomalaisnaista ryntäsi hänen kimppuunsa, kuristi ja repi hiuksista.

      - Olen järkyttynyt. Naiset ovat kateellisia varsinkin täällä ulkomailla, jossa minua arvostetaan. Miehiä riittää jonoksi asti. Menen nyt sairaalaan, toteaa Johanna sekä jalka että sydän murtuneena."

    • 50vee kurdi
    • mitä tapahtui?

      Tuo hotellihommakin kuulostaa niin oudolta? Miten tuksu jätii emmin yks kaks ilman hotellia? Yleensä matkaaja nyt menee ensin hotellille ja hiukan vaihtaa vaatteita ja hengähtää? Menikö he suoraan sinne satumaahan? Eikö heillä ollut laisinkaan hotellia varattu? Luulis että ensimmäiseksi etsin sen jos ei ole varausta?

    • Tyhmä-Emmi

      Jospa Tunkki pahoinpideltiin kaksi kertaa. Ekaks kaksi suomalaisnaista kuristi ja repi puolet tekohiuksista ja sen jälkeen 50v kurdilaisnainen pahoinpiteli niin että jalka murtui.

      Oon ihan vahingoniloinen että siitä oli karaokebaarin omistajille vain vaivaa ja riesaa, mitäs idiootit tilasivat sen paikalle, häh häh hää! Näin ollen tuskin se Viron kiertuekaan uskovaisen orkesterin kanssa toteutuu, häh häh hää!

      Tunkki väittää että kapakka jätti palkkiot maksamatta ja Emmy väittää että Tunkki on sille velkaa. Idioottihan sekin oli kun lähti tollasen deekun matkaan. Jos Emmi uskaltaa antaa jollekin lehdelle haastattelun, kuten vähän uhkailee, Viron matkasta niin kohta se on raskaassa poliisitutkinnassa ja Tunkki koko loppuelämänsä herhiläisenä kiusaamassa. Niin on käynyt ihan kaikille jotka sen kanssa on lähemmässä tekemisissä.

    • Otatästänytselvää

      Nyt se uhoaa tappavansa itsensä, ans kattoo..

      • Copypastea kiitos

        Missä niin lukee?
        Laita nyt copypastella koko stoori....


      • Bellasta ei väliä...
        Copypastea kiitos kirjoitti:

        Missä niin lukee?
        Laita nyt copypastella koko stoori....

        Nykkö se sitten päättyi?
        Mia Mari Johanna Tukiainen
        33 minuuttia sitten
        TAPAN ITSENI NIIN PÄÄSETTE EROON MUSTA, SITÄHÄN TE HALUATTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Jaa

        Mia Mari Johanna Tukiainen Julia kertoi, että unilääkkeillä voi tappaa itsensä, joten nyt lähtee! Testamenttini on alla olevassa tekstissä. Ei mitään perheelleni, isäni kuolee kuitenkin.
        31 minuuttia sitten
        Mia Mari Johanna Tukiainen Haluan Julian luokse.
        28 minuuttia sitten
        Mia Mari Johanna Tukiainen Hymy on kusettanut koko maata vuosikausia, ja tulee tekemään sitä edellleen, ellei koko lehteä kaadeta.
        27 minuuttia sitten
        Mia Mari Johanna Tukiainen noin 10min aikaa
        18 minuuttia sitten
        Mia Mari Johanna Tukiainen sydämeni pitäisi pysähtyä sitten
        18 minuuttia sitten
        Tänään, 07:55
        ILO Tuotanto

        Vahvistusta asiaan…
        Mia Mari Johanna Tukiainen jakoi linkin.
        29 minuuttia sitten
        Menen Julian luokse nyt. Hän odottaa minua taivaassa.

        ----

        THE END / GAME OVER !


      • Näkis vaan
        Bellasta ei väliä... kirjoitti:

        Nykkö se sitten päättyi?
        Mia Mari Johanna Tukiainen
        33 minuuttia sitten
        TAPAN ITSENI NIIN PÄÄSETTE EROON MUSTA, SITÄHÄN TE HALUATTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Jaa

        Mia Mari Johanna Tukiainen Julia kertoi, että unilääkkeillä voi tappaa itsensä, joten nyt lähtee! Testamenttini on alla olevassa tekstissä. Ei mitään perheelleni, isäni kuolee kuitenkin.
        31 minuuttia sitten
        Mia Mari Johanna Tukiainen Haluan Julian luokse.
        28 minuuttia sitten
        Mia Mari Johanna Tukiainen Hymy on kusettanut koko maata vuosikausia, ja tulee tekemään sitä edellleen, ellei koko lehteä kaadeta.
        27 minuuttia sitten
        Mia Mari Johanna Tukiainen noin 10min aikaa
        18 minuuttia sitten
        Mia Mari Johanna Tukiainen sydämeni pitäisi pysähtyä sitten
        18 minuuttia sitten
        Tänään, 07:55
        ILO Tuotanto

        Vahvistusta asiaan…
        Mia Mari Johanna Tukiainen jakoi linkin.
        29 minuuttia sitten
        Menen Julian luokse nyt. Hän odottaa minua taivaassa.

        ----

        THE END / GAME OVER !

        Jälleen kerran HÄN ITSE ENSIN......
        Viis koiranpennusta, joka raahattiin tuonne mukaan.
        On tuo hieno akka......voi ziisus.
        Nyt huomiohuoraa mytomaanikko itsarilla.....
        Kohona pomppaa taas hesan suuntaan, kun on saanut kerjättyä lippurahat jostain...
        Ellei vanhemmat taas lähetä. Tai veli.....

        On siinä glamouria taas, voi vettu....


      • lässyttäjä
        Bellasta ei väliä... kirjoitti:

        Nykkö se sitten päättyi?
        Mia Mari Johanna Tukiainen
        33 minuuttia sitten
        TAPAN ITSENI NIIN PÄÄSETTE EROON MUSTA, SITÄHÄN TE HALUATTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Jaa

        Mia Mari Johanna Tukiainen Julia kertoi, että unilääkkeillä voi tappaa itsensä, joten nyt lähtee! Testamenttini on alla olevassa tekstissä. Ei mitään perheelleni, isäni kuolee kuitenkin.
        31 minuuttia sitten
        Mia Mari Johanna Tukiainen Haluan Julian luokse.
        28 minuuttia sitten
        Mia Mari Johanna Tukiainen Hymy on kusettanut koko maata vuosikausia, ja tulee tekemään sitä edellleen, ellei koko lehteä kaadeta.
        27 minuuttia sitten
        Mia Mari Johanna Tukiainen noin 10min aikaa
        18 minuuttia sitten
        Mia Mari Johanna Tukiainen sydämeni pitäisi pysähtyä sitten
        18 minuuttia sitten
        Tänään, 07:55
        ILO Tuotanto

        Vahvistusta asiaan…
        Mia Mari Johanna Tukiainen jakoi linkin.
        29 minuuttia sitten
        Menen Julian luokse nyt. Hän odottaa minua taivaassa.

        ----

        THE END / GAME OVER !

        Hele-vetin drama queen! Hakeutuis PELLE hoitoon ennemmin!!!


    • anraj
      • Ei kannata lukea

        Ihan pas.ka juttu jälleen.


    • voi apua

      Kuulostaa kyllä pahalta? jos hän tuosta selviää niin toivottavasti laittavat suljetulle ja oikeesti määrittävän hänen mielenterveytensä?

      • -.,.,-.,-.,-.,-.,

        Eipä sitä oo ennenkään suljetulle laitettu.


    • -.,,..,.,-.,-.,-.,

      Kuinkahan mones kerta on kun samalla asialla uhkaillaan? Ja testamentteja tehdään. Itse sörssii koko elämänsä, katkoo välit kaikkiin ja syyttää aina muita. Ei ota mitään vastuuta mistään, ei edes omista tekemisistään. Surkee tyyppi.

      • tyyne loiri

        loistava tyyppi, minun mielestä, seuraavaan sarjaan, kauniit ja rohkeat,
        sitä sitten töllötetään seuraavat satavuotta.


    • ???111

      Onkohan se Jenkkilän orkesteri samassa hotellissa,eikös ne voisi taiteilijaa hjelpata ahdingossa?

    • Ei tipu

      Johanna ja virkavalta. Ravintoloitsija ei ole suostunut maksamaan, koska keikka ei mennyt kuten sovittu tai Johanna joi piikkiä pitäen saamansa rahat ennakkoon. Emmy kiittää blogissaan Satumaata yhteistyöstä ja ystävällisyydestä,Tukiainen raahaa poliisit.

      Mia Mari Johanna Tukiainen
      7 minuuttia sitten
      nyt virolaisten poliisien kanssa hakemaan palkkani ravintolasta, ja lopettakaa se julkinen paskanjauhaminen musta!!!!!!

    • Markku vetosi 3.9.13

      Markku Tukiainen vetosi julkisella kirjeellä 3.9.2013:

      "Vetoan teihin, lopettakaa Johannan tilaaminen keikoille."

    • raivoshow

      Hirveä show siellä täytyy olla meneillään as we speak. Nyt on kännykän ja passin lisäksi myös rahatkin jo varastettu.
      Hotellin tiskillä pitänee hirveää älämölöä, että maksaa heti huoneensa ja laskunsa kun petturillinen varas-ravintoloitsija suostuu maksamaan hänen palkkionsa. Koira on pissannut ja paskonut koko huoneen ja hotelli ei suostu ostamaan koiralle ruokaa, Johanna raivoaa. Satumaa baarin puhelin soi kuumana, he eivät aio maksaa Tukiaiselle mitään. Johanna hakee poliisit, on raivona. Tässä välissä odotellaan soittoja Suomesta tai vanhemmilta, rahalähetystä pitäisi saada. Johanna on raivona, kun vanhemmatkaan eivät kustanna hurlumhei-reissua.
      Ei pitkäänkään, kun masennussyövereissä itsarijuttuja puserrettiin feissin, nyt paahdetaan jo täyttä päätä ratkomaan munatun keikan rahaongelmaa.
      Hyvin se jaksaa, täytyy sanoa.

      • Pitäkää Tunkki siel´

        Kaula kuristettu. Tukka revitty. Jalka murtunut. Puhelin varastettu. Passi varastettu. Rahat varastettu. Koira kakannut. Sisko kuallu. Emmi paennut. Satumaa kusettanut. Poliisi kiusannut. Laivayhtiö jättänyt.


      • Heninen K.

        Vituix män.


      • määmäämää

        Kiva lukea näitä vanhempia ketjuja, muistanutkaan enää tätä.
        Tämmöstä se nytkin, vaikka tästäkin on jo pari vuotta.
        Paitsi Tuksu on ny tullut uskoon, menossa naimisiin, alkaa
        laulamaan räppiä.!!! Ny just sai jotkut miehet? pikku sakot
        Tuksun hakkaamisesta, näinkin päin välillä.


    • Rikas Emmi

      Thank you Satumaa Bar Tallinn
      After a few chaotic days in the wonderful city of Tallinn I leave back to Sweden with a lot of memories and experiences.

      Good bad and ugly.

      I would like to thank Satumaa for their hospitality towards me, and their wonderful staff, especially Maria Huuhka.
      Unfortunately things didn't go as anyone planed.

      I look forward to visit Tallinn under better circumstances next time.

      http://emmyrich.blogspot.fi/2014/04/thank-you-satumaa-bar-tallinn.html

      Emmy Rich, Tallinn spring 2014

      Johanna Tukiainen glamour tour

      • “Kiitos Suomi"

        “Kiitos Suomi

        I hade a fun time in Tallinn and in Finland. I have met nice Finnish people and they where all very kind and helpful towards me. I like to visit Finland soon to have some shows. If you want to book me send me a message on my Facebook page https:/www_facebook_com/pages/Emmy-Rich/186210134811404

        All the best...
        Emmy Rich”

        Blogiin: http://emmyrich.blogspot.fi/2014/04/kiitos-suomi.html


      • Jälkiaaltoja

        Emmy Rich 28.4.14: “I was invited by Johanna to perform on Thursday the 24th and I did have my own show, and Johanna had her show, we where supposed to get paid from Satumaa for food, drinks, hotel, travel and performance. I was in Tallinn at my hotel on Friday night and not at Satumaa when Johanna had attacked.”


      • Jälkimaininkeja

        Emmy Rich 28.4.14: “I wish that Johanna don't think I am a backstabber. I just wanted to clarify that I was not at the Satumaa bar on Friday night when she had attacked. That's all. I am sad that she took it the wrong way.”


    • Kassialmaksi

      Harmi ettei sille saa maahantulo kieltoa. Mitenkähän se aikoo loppuelämänsä viettää kun ei ole enää keikkoja. No, ryyppää ja riehuu tietenkin. Se rupee oleen niin kulahtanut vanha pieru ettei mitkään ryyppyjengitkään huoli sitä seuraansa ja ne ei tykkää pummeista.

      • Susix män

        Rahat män, passi män, kinttu män, puhelin män, mitähä viel män ? Tukka män.
        Mutta silti porskuttaa yhellä jalalla pitki TallinaaNI polliisille asti ja karhuamaan keikapalkkiotaNI, jost apuolet olikii Emmin, mut sehä kerkes jo unohtuu. :D

        Tosi luikurii lasketteloo, niinku ennenkii.


      • Etanankappale
        Susix män kirjoitti:

        Rahat män, passi män, kinttu män, puhelin män, mitähä viel män ? Tukka män.
        Mutta silti porskuttaa yhellä jalalla pitki TallinaaNI polliisille asti ja karhuamaan keikapalkkiotaNI, jost apuolet olikii Emmin, mut sehä kerkes jo unohtuu. :D

        Tosi luikurii lasketteloo, niinku ennenkii.

        Minusta ns. Etanatappelu kaksipäisten kurdinaisten kanssa oli parasta runoilua.


    • Hetki hiljaa

      Tukkinaisen face on ollut hiljaa jo pari tuntia. Lieneekö onnistunut pakenemaan hotellista vähin äänin laskuaan maksamatta ja haahuilee Bella sylissään, rytkyt kasseissa pitkin Tallinnan katuja koettaen miettiä seuraavaa siirtoa paukauttaen seuraavan päivityksensa jostain nettikahvilasta. Tai sitten hän on virolaisella poliisiasemalla vaatimassa viranomaisia palkan perintätehtäviin. Tai sairaalareissullaan ensiavussa vollottamassa, että tarvitsee syvästi järkyttäneen pahoinpitely-ryöstökokemuksensa jälkeen runsasti rauhoittavia.

      Tai sitten hän vain uuvahti, nukahti hotlansa sänkyyn jatkaakseen herättyään paatoksellista monologiaan facessa.

      • Landoma

        Tuksu hakee rahat pois Satumaa-baarista; näin hän ilmoitti Facessa 27.4. ip:

        "nyt virolaisten poliisien kanssa hakemaan palkkani ravintolasta,
        ja lopettakaa se julkinen pas-kanjauhaminen musta!!!!!!"

        Mutta, mutta. Oliko tuo vain tekosyy, jonka perusteella Tuksu livahti hotellista maksamatta laskujaan ("haen keikkapalkkioni baarista poliisien kanssa, odottakaa pieni hetki)?


      • Bonzoka
        Landoma kirjoitti:

        Tuksu hakee rahat pois Satumaa-baarista; näin hän ilmoitti Facessa 27.4. ip:

        "nyt virolaisten poliisien kanssa hakemaan palkkani ravintolasta,
        ja lopettakaa se julkinen pas-kanjauhaminen musta!!!!!!"

        Mutta, mutta. Oliko tuo vain tekosyy, jonka perusteella Tuksu livahti hotellista maksamatta laskujaan ("haen keikkapalkkioni baarista poliisien kanssa, odottakaa pieni hetki)?

        Metropol-hotellin vastaanottoon on ilmoitettu, että ovat Tukiaisen kohdalla tarkkana ja soittavat poliisin etsimään Sotanorsua, jottei tämä ehtisi livahtaa laivaan.


    • mää, mää, mää

      Ette tua sitä takasin, show jatkukoon, mää ikinä en tollon juttuja oo uskonut.
      Jaa että kaksi tuntia hiljaa, tolta pälättimeltä se on jo saavutus, saa varmaan
      palkinnon,taivaassa...!

    • Wautshiiii !!

      Hymystä, tänään:

      Tänään, 18:37
      Pasi Rinki


      Tullissa

      Tulli otti Tuksulta mopsin pois.

    • Sitten vielä tämä

      Tänään Hymystä, 18:42
      Kalis


      Pasi Rinki:
      Tulli otti Tuksulta mopsin pois.


      Satamassa Maija saanut monoa kylkeensä. Vilkas yö tulossa, uskoisin.

    • High Seasong

      Tallinnan tapahtumien jäkilaineet lyövät vielä korkealle! High seasong!!!

    • Ulkomaille...

      Pääsikö siis pahnoille? Lasku tulee perässä. Entäs hotellimaksu? Kukahan sen laivamatkan on kustantanut... Ja joko se on Suomessa? Oli koira sitten Tallinnan tai Suomen tullissa, niin tuskin sitä takaisin saa. Rokotukset antamatta (?), papereita ei ole? Ja mitä vielä? Pahoinpitelyjuttu...

    • Voe pyhä jyssäys

      Siis,joko se ihrakasa tappo itsensä,.?täh,ylempänä luki jotain 10 minsaa viel ja tolleen..?

      Ihme kirjotteluu,menis nyt hyvä ihminen hoitoon!
      Aika menoa tolla tuksulla,sillä ei vissiin onnistu mikään homma mihin se ryhtyy.

    • Ariel kiipelissä

      Tuksun normisettiä eli sekavaa selitystä Facebookissa 28.4. kaikesta siitä,
      mitä Ariel-Tuksulle tapahtui Tallinassa viikonloppuna:

      FB 28.4. "Sen verran aikainen aamu, että täytyy odottaa juristille soittoa.

      http:www_dollsdancers_fi/ -salasanani on vaihdettu turvallisuussyistä niin monta kertaa, etten itsekään nyt muista sitä enää, mutta selvitän.

      Niin kauan, kun päiväkirjani on toistaiseksi hiljaa siellä, niin kirjoitan asioiden todellisen laidan nyt tänne, sillä tämä "Satumaa" suomalainen karaokeravintola valehtelee minkä kerkiää julkisesti, samoin Emmy Rich, jota todellakin kunnioitin ja pidin ystävänäni, sekä lahjakkaana artistina.

      Olen erittäin pettynyt hänen käytökseensä. Ensinnäkin hänen asenteensa oli ruotsalaisille tyypillinen, hyvin ylimielinen jo Suomessa, hän käyttäytyi kuin olisimme jossain Neuvostoliitossa. Yritin kaikkeni ollakseni vieraanvarainen, sen voitte lukea alla olevista statuksistani.

      Olin innoissani että hän tuli kylään luokseni. Siivosin pari päivää, ostin kukkia, ryntäsin yöllä hakemaan sushia jota hän toivoi, tarjosin hänelle erilaisia terveysjuomia ja vitamiineja, kun hän haluaa olla terveellinen.

      Nyt vasta käsitän, mistä kaikessa ole kysymys!!!!!!

      Hän ei ollut mikään "ystäväni" koskaan ollutkaan, hän haluaa kauttani mainosta ilmaiselle blogilleen sekä itselleen. Olen hyväsydäminen ihminen ja pahoitin mieleni hänen käytöksestään.

      Itkin hotellihuoneessa pari tuntia ja hän raivosi minulle puhelimessa, että pilasin hänen matkansa, joudun "Camilla Hedermark" tilaan, olin kuulemma "ryypännyt koko päivän", vaikka itse asiassa nukuin koko päivän!!!!!!

      Julian kuoleman jälkeen minulle on määrätty masennuslääkitys, enkä sitä häpeä. Kaikki viimeiset rahani, tarjosin hänelle illalliset vanhassa kaupungissa, ja eräs suomalainen mies kusetti minua (lupasi auttaa, mutta jätti yksin hotellihuoneeseen.)

      No tämä menee vain pahemmaksi: Lähdin kyseisen miehen kanssa Satumaa ravintolasta hakemaan palkkaamme (en mä nyt mikään ilmaisesiintyjä ole, ellei puhuta hyväntekeväisyydestä!!!!), ja baarin työntekijä, joku kurdi, iranilainen tms. vastaava nainen tuli minulle mustasukkaiseksi siitä, että kehuin paikan portsaria komeaksi (enkä tiennyt että he ovat aviopari, mutta mitä ihmeen merkitystä silläkään nyt tässä asiayhteydessä oli??????)

      Kyseinen nainen pahoinpiteli minut niin, että toinen jalkani on todennäköisesti murtunut, se on turvonnut ja toinen käteni ei liiku. Paikassa työskentelevä homoseksuaali baarimikko osallistui pahoinpitelyyni, ja minun päälleni heitettiin mm. suuri boolikulho. Rahoja ei koskaan maksettu, eikä meille järjestetty hotelliakaan.

      Emmy kuitenkin syytti tästä kaikesta minua, vaikka hän ei käsittänyt, että ravintola oli tietysti vastuussa artisteistaan. Tämän tapauksen jälkeen olen saanut lopullisesti tarpeekseni ruotsalaisista, ja kyseisestä ravintolasta teen rikosilmoituksen.

      Arvokas rannekelloni joka on lahja Henna Kalinaiselta, on kadonnut, samoin puhelimeni ja korujani. Tässä on nyt lyhyt selvitys siitä, miksi masennuin niin pahasti, kärsin joka hetki Julian poismenon takia, ja olin todella peloissani Tallinassa ilman rahaa, ilman laivalippuja jne. Tämän ymmärtää varmasti jokainen. - Johanna Tukiainen”

    • Tuksu nyssäköineen

      Kotiinpaluu: Tuksu nyssäköineen satamassa (27.4.). Taustalla vartiointiliikkeen vartijat seuraavat Glamourtähtemme suoriutumista:

      http://aijaa.com/N48xqH

    • buuhhaaaaaaaaaa

      Kalinkaisen joku hyvääpäivää lehden tilaajalahja. Viisarit heiluu ainakun ravistaa. ahhhahaaaaaaaaaaa

    • kansainvälinenkriisi

      Joko tämä kansaivälinen selkkaus alkaa oleen paketissa?

      • ”ÄmTee” paketoi

        ”ÄmTee” paketoi asiat nasevaan tyyliinsä 28.4.14:

        ”Tuksun vaiherikas Tallinnan matka ja Bellan pelastus

        Tuksulla siis oli varsin vaiherikas reissu Viron puolella. Saimme "kohublondimme" takaisin eilen, kun Viron poliisit saattelivat Tuksun Viron puolella satamaan ja lykkäsivät laivaan.

        Etukäteen Tuksu hehkutti, kuinka saa kansainvälistä meininkiä keikalleen, kun mm. Yhdysvalloista asti tulee bändi. Loppupeleissä tämä kansainvälinen artisti osoittautui ruotsalaiseksi lauluntekijä Emmyksi (joka siis tehnyt Tuksun kaksi viimeisintä biisiä).

        Tallinnan keikkakaan ei taas mennyt ongelmitta, sillä Tuksu oli kuuleman mukaan mm. pilannut Emmyn osuudet keikasta kännisellä örvellyksellään. Emmyn mukaan Tuksu oli jatkuvassa humalassa, jätti Bellan hoitamatta ja oli yöpymisjärjestelytkin sotkenut pahemman kerran.

        Tuksuhan tietenkin syyttää tästä ravintolaa, jossa olivat esiintymässä, sillä ravintola ei ollut ruokkinut Bellaa kolmeen päivään eivätkä he olleet järjestäneet esiintyjilleen hotellimajoitusta. Nyt Emmy onkin yhtäkkiä ylimielinen ruotsalainen, joka hakee vain julkisuutta Tuksun kautta ja Tuksu puolestaan on se hyväntahtoinen emäntä, joka siivosi kaksi päivää, juoksi hakemassa tarjottavaksi vieraalleen sushit yms.

        Varkauksilta ei tälläkään matkalla säästytty, sillä Tuksun mukaan häneltä on reissussa varastettu passi, kännykkä, rahat, Henna Kalinaiselta saatu rannekello, koruja ja ties mitä.

        Ravintolassa tapahtuneen (väitetyn) pahoinpitelyn seurauksena Tuksulla on nyt jalka turvonnut eikä toinen käsi liiku. Kummasti kaikki raajat kuitenkin toimivat eilen Tuksun tullessa takaisin venäläiseen Helsinkiin. Tänään tosin saattaa jalkaa hieman koskea poliisiauton potkimisesta.

        Suomen päässä Tuksu joutui Tullin haaviin, kun paperiton ja todennäköisesti rokottamaton Bella oli mukana reissussa. Reilu tunnin vänkäämisen päätteeksi Tulli pelasti Bellan ja Poliisit toimittivat Bellan parempaan talteen.

        Tuksu joutui siis lähtemään yksin kassiensa kanssa Helsingin baariin surkuttelemaan elämäänsä. Toivon mukaan Tuksu ei enää Bellaa tule näkemään, mutta kuten muutkin koirat, on Bella myös korvattavissa, ja todennäköisesti uusi koira roikkuu Tuksun käsivarrella nopeampaa, kuin arvaammekaan...”

        Kotiinpaluu tuuletellen: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/21331/2014/04/28/p18mjisno720qfhi1358fh1o4t1.jpg

        7L: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Tuksun-vaiherikas-Tallinnan-matka-ja-Bellan-pelastus/1041435


      • Seko-Sisko

        Koko Suomi tietää Johanna Tukiaisen rappion, ja nyt sen tietävät myös Rikas-Emmi Ruotsissa ja Satumaa-baari Virossa.


    • Voiluoja...

      Äitini on tuo ''50v'' kurdinainen. Hän on 40 puolella, Egyptiläinen, ja omistajan VAIMO.

      Tuksu kävi hänen kimppuun. Oli kulma aivan sekaisin, ja portsari tuli väliin. Kulma on videota näytillä, ja todistajia.

      • Pian !

        No ihmeessä tuokaa tuo video julki !


      • Voi jessusta

        Jaaha, siksi toi satumaakin ilmoitti, että poliisi tutkii...
        Tuksua todellakin kannattaa varoa kun on kännissä.
        Ei ole eka kerta kun käy jonkun kimppuun.....
        Miksei se jo joudu häkkiin....nyt kun bellakin on takavarikoitu.
        Voisi hyvin lähteä istumaan :)


    • Hyvin on mänt

      Eilen, 22:44 Hymystä:
      mietiskelijä


      Ai niin unohtui kertoa että Tuksu oli hehkuttanut mun kaverille että Satumaan keikka oli ollut jättimenestys.

      • Kiitti, mietiskelijä

        Hymy-näätien palstalla ”mietiskelijä” (suuret kiitokset!) 28.4. raportoi kaverinsa ”lauantai 26.4.” -havainnot Tallinnasta näin:

        ”No niin nyt sain vähän kaverilta rapsaa Tallinnan reissulta.

        Eli kuten aiemmin kirjoitin niin kaverini oli lauantai-iltana törmännyt Tuksuun käsittääkseni Metropol-hotellin baarissa. Kello oli ollut noin 8 illalla, ja Tuksu oli just herännyt jostain ja oli ollut ihan hirveässä krapulassa ja oli yrittänyt pummia kaverilta juomaa siinä kuitenkaan onnistumatta.

        Tuksu oli ollut ihan järkyttävän räjähtäneen näköinen, ja sen huulet oli kuulemma aivan järkyttävät. Monta kertaa karmeammat kuin kuvissa. Lisäksi Tuksu oli haissut koiran ku-selle.

        Johanna oli yrittänyt pummia pääsyä yöksi mun kaverin huoneeseen, mutta kaveri oli sanonut ei. Aamulla Tuksu oli kuitenkin istunut hotellin aulassa netissä. Tiedä sitten, missä oli yöpynyt, koska omaa huonetta hänellä ei hotellissa ollut.

        Lisäksi vielä mainittakoon, että kaveri oli silloin lauantai-iltana hoitanut Bellaa puoli tuntia, kun Tuksu oli käynyt jossakin, ja kaveri kertoi, että koko koira oli haissut ihan järkyttävästi koirankuselle.”


      • Kiinnostaisi kovin..
        Kiitti, mietiskelijä kirjoitti:

        Hymy-näätien palstalla ”mietiskelijä” (suuret kiitokset!) 28.4. raportoi kaverinsa ”lauantai 26.4.” -havainnot Tallinnasta näin:

        ”No niin nyt sain vähän kaverilta rapsaa Tallinnan reissulta.

        Eli kuten aiemmin kirjoitin niin kaverini oli lauantai-iltana törmännyt Tuksuun käsittääkseni Metropol-hotellin baarissa. Kello oli ollut noin 8 illalla, ja Tuksu oli just herännyt jostain ja oli ollut ihan hirveässä krapulassa ja oli yrittänyt pummia kaverilta juomaa siinä kuitenkaan onnistumatta.

        Tuksu oli ollut ihan järkyttävän räjähtäneen näköinen, ja sen huulet oli kuulemma aivan järkyttävät. Monta kertaa karmeammat kuin kuvissa. Lisäksi Tuksu oli haissut koiran ku-selle.

        Johanna oli yrittänyt pummia pääsyä yöksi mun kaverin huoneeseen, mutta kaveri oli sanonut ei. Aamulla Tuksu oli kuitenkin istunut hotellin aulassa netissä. Tiedä sitten, missä oli yöpynyt, koska omaa huonetta hänellä ei hotellissa ollut.

        Lisäksi vielä mainittakoon, että kaveri oli silloin lauantai-iltana hoitanut Bellaa puoli tuntia, kun Tuksu oli käynyt jossakin, ja kaveri kertoi, että koko koira oli haissut ihan järkyttävästi koirankuselle.”

        Miten koiraa hoidetaan puolituntia?
        Pitämällä se hihnassa?


      • Vahdissa
        Kiinnostaisi kovin.. kirjoitti:

        Miten koiraa hoidetaan puolituntia?
        Pitämällä se hihnassa?

        Joo, katsotaan, ettei se "lähde kävelemään."


    • Voiluoja...

      Äitini mukaan koira oli mennyt kadoksiin.

    • malttia

      En kyllä ymmärrä tuollaista pahoinpitelyä, jos juttu on totta. Olkoonkin etteivät tekijät pitäisi hlöstä.

      • Prkl !!!

        Ei sitä Tankkia mitään siellä ole pahoinpidelty, asia on varmaan toisinpäin, että Tankki on pahoinpidellyt jonkun, tai sitten sellaista ei ole tapahtunut lainkaan.
        Sehän valehtelee, ku sika, eihän se ole koskaan puhunut totuuden sanaa !!!


    • Paksu Tukka

      Voiko jollakin olla ihan OIKEASTI elämä tuommoista sekoilua? Aamusta iltaan, päivästä toiseen, vuodesta toiseen? Eikä se OPI IKINÄ!!
      Joskus ylä-asteella oli tosi jääräpäisiä poikia, joille piti suorastaan lyödä älli päähän, mutta SE ONNISTUI! Tuskapalleroinen ei opi koskaan...

    • Re: Emmy Ritch

      Virolainen toimittaja lähestyi sähköpostilla Tuksua tämän ollessa Tallinnassa:

      "Hei,

      Olen virolainen vapaa toimittaja ja teen juttuja ajassa tapahtuvista ilmiöistä.
      Olisiko mahdollista saada Sinulta haastattelu?"

      Teema: Re: Emmy Ritch
      Aeg: 27.04.2014 06:07

      "Hei,

      Olen Metropoli hotellissa, voin antaa haastatttelun sulle ja maksat mulle
      jonkun korvauksen? Ravintola pahoinpiteli mut, jalkani on murtunut ja he jättivät palkat mulle maksamatta, myös puhelimeni ja rannekelloni on varastettu. Johanna"

    • Hymy 7.5.14

      Hymy 7.5.14:

      ”Johanna Tukiainen pahoinpiteli Tallinnassa
      - kohuvideo K-18!

      Vastikään 105 tunnin yhdyskuntapalveluun pahoinpitelyistä hovissa tuomittu Johanna Tukiainen pahoinpitelee miestä Hymyn haltuunsa saamalla kohuvideolla. Kyse on parin viikon takaisesta keikkamatkasta Tallinnaan.

      Videolla ravintolasta lähtevä Tuksu palaa ”hakkaamaan” kadulla huutelevia miehiä. Hän hyökkää videokuvaa ottavan miehen päälle.

      - Hän raapi minua ja jouduin puolustautumaan, mies selittää Hymylle.”

      Video artikkelin yhteydessä: http://www.hymy.fi/uutiset/johanna-tukiainen-pahoinpiteli-tallinnassa-kohuvideo-k-18

      • VAARAILMOITUS!

        Vaarailmoitus kansalaisille! Johanna Tukiaisen tappelutekniikan tyypilliset piirteet:

        * Pyrkii lähietäisyydelle viekkaudellä ja viatonta esittämällä, "muina miehinä."

        * Sitten pyrkii kohteen hiuksiin käsiksi ja horjuttaa tämän nopealla tukkanykäisyllä pois tasapainosta.

        * Huitovin käsin yrittää raapia kohteensa kasvoja (silmiä) ja kaulan aluetta (kaulavaltimoita) auki, yrittää kaataa uhrinsa maahan, ja jos pääsee niskan päälle, lievimmässä muodossa vain puree uhria kasvoihin.

        * Vaihtoehtoisesti, jos on kättä pidempää saatavilla, esim. skumppapullo, hän vetäisee sillä raskaan kaarilyönnin uhrinsa päähän.

        * Taistelutilanteissa hänen vasenkätisyydestään on etua hämäys- ja yllätysmomenttina.

        * Huom! Kukaan ei osaa odottaa naishenkilöltä noin brutaaleja tekoja. Sellainen yllätysmomenttina voi hetkeksi lamaannuttaa uhrin puolustautumisen, mikä voi olla kohtalokasta uhrille.


      • Hyökkäysnorsu

        Sama video Aijaa.comissa (Huom. Jos sulla on esim. AdblockPlus-mainosten estoohjelma päällä, ota se väliaikaisesti pois, ja video avautuu):
        http://aijaa.com/1PfkEH


    • Katuhorottaja

      Hymy 8.5.2014:

      ”Tukiainen pahoinpiteli Tallinnassa, uhrilta yllätystempaus - katso myös riehuntavideo!

      Johanna Tukiainen keikkaili Tallinnassa noin kaksi viikkoa sitten. Hymy sai haltuunsa videomateriaalia, jossa keikkakuningatar hyökkää suomalaismiehen päälle. Tuksu raivostuu, kun häntä kuvataan julkisella paikalla. Mies sai kamppailussa raapimisjälkiä ja hänen paitansa repetyi.

      Hymy tavoitti miehen kommentoimaan pahoinpitelyä.
      - En halua enää kommentoida asiaa mitenkään, mies toteaa.

      Oletko aikeissa tehdä asiasta rikosilmoituksen?
      - Tämä on osaltani tässä, en aio. Enkä enempää kommentoida tätä myöskään.

      Tiesithän, että Tukiaisen kaksi vankeustuomiota muutettiin juuri äskettäin 105:ksi päiväksi yhdyskuntapalvelua, joten uudet pahoinpitelyepäilyt eivät tee hyvää?
      - Hmph…

      Taidat olla jalo mies kun jätät asian sillensä?
      - Joo näitä sattuu, en halua kommentoida enempää.

      Katso K-18-shokkivideo tapahtumista: http://www.hymy.fi/uutiset/johanna-tukiainen-pahoinpiteli-tallinnassa-kohuvideo-k-18

      Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/tukiainen-pahoinpiteli-tallinnassa-uhrilta-yllatystempaus-katso-myos-riehuntavideo

      • Taavetti Tuulipuku

        Hymypä innostui mässäilemään tuolla videopätkällä. :)
        Saisimmeko seuraavaksi Emmy Richin haastattelun. Kiitos.


    • Syntymäsynkkä

      Arvoisa nimimerkki ”Helena Rapakontaka” julkaisi tänään hymy-näätien palstalla silminnäkijäkertomuksen huhtikuun lopun Satumaa-keikalta. Suuret kiitokset julkaisusta hänelle! Kertomus:

      ”Satu elämää Satumaan keikalla (silminnäkijän kertomus tapahtumista)

      Olin itse paikalla torstaina (24.4.), mutta jouduin lähtemään ennen keikkaa. Tuksuhan kiskoi ennen keikkaansa ainakin 2 pulloa kuohuviiniä ja jonkin verran votkaa. Emmy pyysi jossain vaiheessa lasin vettä, niin sitten Tuksu selitti, kuinka hän suomalaisena juo vähän enemmän alkoholia. Tuksu luuli ilmeisesti minua virolaiseksi, enkä viitsinyt oikoa käsitystä.

      Keikka oli mennyt Tuksulle tyypilliseen tapaan. Hän oli tullut mölisemään kesken Emmyn esitystä, oli vilautellut toosaansa ja toivo ja onnikin oli yleisöä tervehtineet.

      Hän oli aiheuttanut baaritappelun poikasta ensin maksattamalla jollain juomiaan ja ottanutkin toisen miehen mukaansa lähtiessään baarista. Koiran ja Emmyn oli tietenkin unohtanut matkasta, kuten myös kaikki tavaransa. Tuksu oli heitetty jo torstaina ulos baarista, kun oli soittanut suutaan.

      Perjantai-iltana (25.4.) Tuksu oli pölähtänyt baariin ja halunnut keikkapalkkaa summan x (en enää muista summaa, mutta oli se enemmän kuin kymppi tai kaks :P). Tuksu oli sitten halunnut keskustella baarin "omistajan" kanssa (eli vanhemman baarimikon, Tuksun kutsui tyyppiä portsariksi). Rouva (eli oikean omistajan vaimo) oli tullut paikalle, ja yllättäen Tuksu oli jäänyt ilman rahaa.

      Koska omistajat ovat ulkomaalaisia, niin Tuksu on tästä keksinyt, että rouva on varastanut hänen passinsa ja iphonensa (todellisuudessa hän oli hukannut ne jonnekin edellisyön reissullaan). Rouva oli kysynyt kyllä Tuksulta, että mitä vit-tua hän edes tekisi Tuksun passilla, kun itselläänkin on Suomen passi.

      Tuksua käskettiin ottamaan kamansa sieltä baarin toimistosta ja lähtemään. Siinä samalla Tukiainen yritti varastaa 2 muovikassillista rouvan kenkiä. En tosin tiedä, mitä vit-tua se niillä olisi tehnyt, rouvan jalan koko 39-40 ja Tuksulla 36-38.

      Ja kun rouva kehtasi huomauttaa, että ne kenkäkassit ovat hänen, niin siitähän se riemu repesi. Tuksu oli hyökännyt kiinni rouvan hiuksiin, ja kun siitä oli saatu irti, niin oli käynyt vanhemman baarimikon silmille. Kirjaimellisesti niillä pitkillä ho-rokynsillä kun kävi naamaan kiinni, oli senteistä kyse, ettei mies ole sokea. Naama oli aika hurjan näköinen (valitettavasti en kehdannut kysyä saanko ottaa kuvaa).

      Tuksu oli myös purrut rouvan miestä, nuorempaa baarimikkoa, sekä sitä oikeaa ovimiestä. Rouvan miehellä ja nuoremmalla baarimikolla oli molemmilla komeat hampaanjäljet (Tuksulla on niistä päätellen vielä kaikki hampaat tallella), ja portsaria oli yrittänyt purra takin läpi. Samassa rytäkässä Tuksu oli repinyt kummankin baarimikon paidat.

      Rouvalta Tuksu repi ainakin toisen korviksen korvasta. Ei ollut ihan pelkkää kansalaisluottamusta Johanna nauttinut ja tuskin pelkää viinaakaan, oli ollut aivan sekopäinen. Jollain konstilla sen oli portsari saanut raahattua porttikongiin (uus mies oli kantanut tavaroita). Siitä on otettu se Hymyssäkin ollut video, kun Tuksua härnätään baarista ulos lentämisellä.

      Tapahtumat ovat myös ravintoloitsijan videolla, koska baarissa on nauhoitusjärjestelmä.

      Edit. Ulosheittämisen jälkeen Tuksu oli raivokkaasti pyrkinyt takaisin sisälle ja tehostanut vaatimuksiaan hakkaamalla terassituolilla baarin ikkunaa.”

    • Vähempikin riittäisi

      Pitääkö tuokin selostus pastata ihan jokaiseen tuksuketjuun?

    • Rabies

      Pitää se, en ollutkaan ennen kuullut koko stooria. Kiitos .

    • Syntymäsynkkä

      Arvoisa nimimerkki ”Helena Rapakontaka” kertoi lisää (kiitokset!) yksityiskohtia Tuksun Satumaa-keikan vaiheista:

      ”Tuksu sai Satumaan keikan silkalla peräänantamattomuudellaan.

      Silloin Ariel-tukkareissulla (alkupuolella maaliskuuta 2014) hän oli tullut Satumaahan asiakkaana laulamaan karaokea ja tarjoutunut tulemaan keikalle myöhemmin.

      Tällä ensimmäisellä käynnillään Tuksu oli riehunut räkäkännissä, tissit paljaina. Hän oli heittäytynyt keskelle salin lattiaa ja alkanut ”esiintyä” selällään lattialla, jalat kohti kattoa ja ilman housuja. Kuulemma tottuneimmatkin seksiklubien asiakkaat olivat kääntäneet katseensa ja solvanneet Tuksun simpukkaa…

      Tämä ensitapaaminen Ramin (Satumaan baarimikon) kanssa johti siis siihen, että tämä sanoi ”no, tule nyt sitten… keikalle.” Ja kuten tavallista, oli vaatimuksena vaaleanpunaiset ruusut ja koiranruuat back stagelle. Muutamaa päivää ennen h-hetkeä tuli vielä Nordean tilitiedot ja vaatimus ennakon sekä ripsienpidennyksien maksamisesta. Näihin uusiin ehtoihin ei Rami suostunut.

      – Maksamme keikan jälkeen emmekä koskaan mitään ennakkoja, Rami totesi.”

      Osa 1 (3).

      • Syntymäsynkkä

        Jatkoa, osa 2 (3):

        ”Keikkapäivän lähentyessä (24.4.14) Rami kertoi käyneensä henk.koht. maksamassa satamassa Linda-linen liput Tuksulle sekä varanneensa ja maksaneensa hotellihuoneen hotelli Snellissä.

        Ramille oli yllätys, että esiintyjiä olikin tulossa kaksi. Kun hän meni satamaan vastaan Tuksua, koko tienoo oli tyhjä lukuun ottamatta yhtä ujon näköistä nuorta naista syntentisaattori kainalossa (Emmi).

        Tuksu oli vielä laivassa, jossa hän oli joutunut sanaharkkaan henkilökunnan kanssa. Kun Tuksu vihdoin tuli laiturille, hän oli valmiiksi raivotilassa ja päissään kuin ankka.

        Ravintolan 3. kerroksen konttoritiloissa Tuksu imi ”tupla-shotteja” ja shamppakaljaa pari tuntia ennen esiintymistään, joka sitten menikin, kuten julkisuudessa on jo kuvattu.

        Esiintymisensä jälkeen Tuksu lyöttäytyi yhden ravintolan vakikundin kylkeen ja pariskunta lähti yhdessä jättäen Emmin yksin ravintolaan. Tuksu ei ollut edes kertonut Emmille mitään hotellista, jossa tämä voisi yöpyä.

        Tässä vaiheessa Ramikin oli jo lähtenyt kotiin, mutta hänelle soitettiin ja hän järjesti tuttunsa viemään Emmin yöpaikkaan.

        Seuraavana päivänä Emmi harhaili yksin pitkin Tallinnaa, aina välillä käyden ravintolassa kysymässä Tuksun perään. Lopulta Emmi vietiin laivaan syntsikoineen ja good bye!”

        Osa 2 (3):


      • Syntymäsynkkä
        Syntymäsynkkä kirjoitti:

        Jatkoa, osa 2 (3):

        ”Keikkapäivän lähentyessä (24.4.14) Rami kertoi käyneensä henk.koht. maksamassa satamassa Linda-linen liput Tuksulle sekä varanneensa ja maksaneensa hotellihuoneen hotelli Snellissä.

        Ramille oli yllätys, että esiintyjiä olikin tulossa kaksi. Kun hän meni satamaan vastaan Tuksua, koko tienoo oli tyhjä lukuun ottamatta yhtä ujon näköistä nuorta naista syntentisaattori kainalossa (Emmi).

        Tuksu oli vielä laivassa, jossa hän oli joutunut sanaharkkaan henkilökunnan kanssa. Kun Tuksu vihdoin tuli laiturille, hän oli valmiiksi raivotilassa ja päissään kuin ankka.

        Ravintolan 3. kerroksen konttoritiloissa Tuksu imi ”tupla-shotteja” ja shamppakaljaa pari tuntia ennen esiintymistään, joka sitten menikin, kuten julkisuudessa on jo kuvattu.

        Esiintymisensä jälkeen Tuksu lyöttäytyi yhden ravintolan vakikundin kylkeen ja pariskunta lähti yhdessä jättäen Emmin yksin ravintolaan. Tuksu ei ollut edes kertonut Emmille mitään hotellista, jossa tämä voisi yöpyä.

        Tässä vaiheessa Ramikin oli jo lähtenyt kotiin, mutta hänelle soitettiin ja hän järjesti tuttunsa viemään Emmin yöpaikkaan.

        Seuraavana päivänä Emmi harhaili yksin pitkin Tallinnaa, aina välillä käyden ravintolassa kysymässä Tuksun perään. Lopulta Emmi vietiin laivaan syntsikoineen ja good bye!”

        Osa 2 (3):

        Jatkoa, osa 3 (3):

        ”Tuksu ilmaantui myöhään seuraavan päivän iltana järjettömässä kännissä huutamaan ”varastettujen” tavaroidensa perään. Tosiasiassa hän oli sen miehen kanssa lähtiessään jättänyt pussukkansa ja kassinsa ravintolan konttoriin. Sinne hänet ohjattiin niitä hakemaan.

        Kännin suomalla varmuudella hän pyyhkäisi kassiinsa myös pöydällä olleet kaksi iPhonea ja kolme paria henkilökunnan yksityisiä kenkiä. Rami esti Tuksua viemästä hänelle kuulumattomia esineitä. Silloin Tuksu oli silmittömällä raivolla hyökännyt Ramin kimppuun.

        – Hän alkoi raapia kasvojani, kertoi Rami. – Tuksu tähtäsi suoraan silmiin. Sain kolme syvää, pitkää naarmua kummankin silmän ympärille. Niistä vuosi verta niin, että olin kuin vampyyri…

        Hyökkäyksen seurauksena Ramillä oli vielä yli kaksi viikkoa myöhemmin punertavat arvet silmien ympärillä, ruvet olivat jo irronneet.

        – Tuksu oli niin voimakas, että tarvittiin kolme miestä poistamaan kiroileva, hakkaava, raapiva ja rimpuileva nainen ulos ravintolasta. Varmasti hän oli nauttinut muutakin kuin viinaa. Pirinisteillähän on tuollaiset uskomattomat voimat, Rami arveli.

        Kun Tuksu saatiin ulos kamppeineen, ravintolan ovet lukittiin. Tuksu pyrki takaisin sisälle mm. hakkaamalla lasiovia terassin alumiintuolilla.

        – Kaikki on nauhoilla. Meillä on sisällä kolme kameraa ja ulkopuolella yksi, sanoi Rami.

        Viimein Tuksu sai tarpeekseen riehumisesta, ja seuralainen sai hänet houkuteltua pois.

        Tämän seikkailun jälkeen kadulla tapahtui vielä Hymyn julkaiseman videon hyökkäys ärsyttäjän päälle.

        – Monet varoittivat minua mitenkään sekaantumasta Tuksuun. Nyt tiedän, että olisi pitänyt uskoa, Rami katui. – Tekemällä ilmoituksen tästä ”keikasta” olisin saanut Tuksun ykp:n peruttua, mutta en halunnut enää saada hänestä ikuista riesaa.”

        Osa 3 (3).


    • no huhhhuh!

      Tämä on jotain niin ainutlaatuista, että ei voi olla missään muualla tälläistä tähteä?
      Voi hyvä ihme, lukeekohan rouva itse koskaan näitä raportteja ja katsooko esiintymisvideoitaan vai sulkeeko hän tämän todellisuuden kokonaan itseltään?

      • Glamourkuplassa

        Tuksu elää omassa kuplassaan, jota kukaan ei voi poksauttaa rikki!


    • Yliklamuuria

      Glamour on niin uskomatonta!

    • Ilmestyskirjan peto

      Onkohan se oikeesti riivattu. Pitäiskö se sulkea häkkiin raivoamaan.

      • Riivattu, kirottu

        Hän on riivattu ja Amerikassa kirottu.


    • nammm2

      MäntyLokki nielee papsujen spurret!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4643
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4522
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      614
      4130
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3077
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2651
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2193
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      346
      2144
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      209
      2121
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1745
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1482
    Aihe