eka ilmakivääri

ekaimppu

Oiskos tuollainen. http://tuontitukku.fi/tuote/ilmakivääri-premium-ilmakivääri-automaattivarmistimella/6410412175861/ hyvä ensimmäiseksi ilmakivääriksi vai olisiko jotain muuta alle 100e parempaa?

4

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Latailija....

      Jollainhan se on alettava ja jos raha tiukassa niin onhan se sitten tohon tyytyminen. Tosin, hieman epäilyttää ko kestävyys ja tarkkuus. Jos hieman säästäisit vielä ja ostat jonkun tunnetumman merkin. Jonka tapoja tunnetaan paremmin. Sellaseen en vielä törmännyt, että halpa olisi hyvä, tai edes kohtalainen. Onnea kuitenkin hankinnallesi, oli se sitten mikä tahansa.

    • --------------------

      Jos on pakko saada halvahko ilmakko, niin sitten itse ostain esim. tämän vipuviritteisen Gamon:

      http://tuontitukku.fi/tuote/ilmakivääri-gamo-big-cat-cf-4-5mm-alta-ladattava-huippu-tarkka/793676045337/

      ...ja tilaisin siihen ulkomailta viritysliipasimen.

      Kiinalaisia ilmakoita saa tosiaan alle satasella, mutta ei niistä oikein pidemmän päälle ole mihinkään.

      Saksasta saa sitten tilattua hintaan 350 euroa postikuluineen jonkun Weihrauch:n HW 77:n joka on käytännössä yksi parhaimpia perinteistä jousta käyttäviä ilmakiväärejä maailmassa. Ampuu sopivalla luodilla yhtä reikää.

      Että jos on satasen kiinalaisen ilmakko tai saksassa tehty huippuilmakko ja hintaeroa on tosiaan se 250 euroa, niin pidämmän päälle se saksalaisen kyllä maksaa itsensä takaisin.

    • Paukuttelija

      Alle satasella ei taida saada uutena muita kuin näitä kiinanihmeitä. Siihen hintaan on kyllä mahdollisuus saada parempiakin, jos tyytyy käytettyyn ja osaa valkata niistä hyväkuntoisen. Tori.fissä ja huutonetissä voi tehdä melko helposti hyviäkin löytöjä 50-100 euron hintaluokassa. Esim. käytettyjä Gamoja löytyy melko hyvin tuossa hintaluokassa, ja niihin saa varaosiakin melkein mistä tahansa aseliikkeestä.

    • ilmakko

      Älä astu halppis ansaan! Tiivisteet olemattomat sekä yleinen käytön mielekkyys välyksineen kaikkineen.

      Säästä hieman lisää merkki kivääriin niin siitä enemmän iloa! Tajuathat että panokset on käytännössä mitätön kulu joten siirrä hieman edes siihen tulevan ampumisen kuluja itse aseeseen millä naatiskella ilolla!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      70
      3225
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2608
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1773
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1727
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1590
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe