Satumaa Baari kommentoi Tuksun selityksiä

Hohohohoopo

Satumaa kommentoi FB-sivuilla Tuksua ja Tuksun satuiluja... Eli enää ei nähdä Tukiaista ainakaan tuossa ravintelissa esiintymässä.


"Haluamme hieman korjata edellisillan tapahtumia.

Toisin kuin Johanna Tukiainen väittää, ei hänen kimppuunsa ole hyökätty ravintolassamme eikä hänen omaisuuttaan ole sieltä varastettu. Myöskään Emmy Rich ei ollut paikalla vaikka näin väitettiin.

Olemme olleet yhteydessä Emmy Richiin ja olemme pahoillamme, että hänet on tähän tietämättään sotkettu.

Tapahtumista johtuen, Johanna Tukiainen ei tule enää esiintymään ravintolassamme."

56

2324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PotilasX

      On taas omituisia käänteitä. Tekisipä mieleni tietää, mitä oikeasti on tapahtunut. Tuksuhan se tässä jutussa eniten latelee lööperiä, onhan se vuosien aikana todistettu.

      Juotu on liikaa, haastettu riitaa, jätetty laskut maksamatta tai yritetty juhlia baarin/baarin asiakkaiden piikkiin, tapeltu ja sekoiltu, passit ja kännykät hukattu, viattomia syytelty. Emmy Rich on tainnut poistua hotelliin nukkumaan jo varhaisessa vaiheessa vaikka Tuksun mukaan Emmy oli osallisena tappelussa puolustaen häntä tehokkaasti ja suomalaisistakin on nyt muka saatu tarpeeksi.

      Missäköhän muuten mopsi on?:((

    • Onko enään olemassa

      raflaa tai keskaripaikkaa mihin tolla vajaa älysellä paviaanilla ei olisi porttikieltoa.

    • pelkkä väärinkäsitys

      Varmaan on keikkapalkkioo hiukan väärinkäsitetty ?

    • Zas

      Mielenkiintoisinta tässä koko hommassa on se, että Tuksu ja Emmy esiintyi torstai-iltana ja Tuksu (sanojensa mukaan) "hakattiin henkihieveriin" perjantai-iltana Tuksun ollessa bäkkärillä. Mitä ihmettä Tuksu olisi edes tehnyt Satumaan bäkkärillä perjantaina, vuorokausi esiintymisensä jälkeen...? Onko se nykyisin jo niin pihalla et päivätkin menee sekaisin? Bella tainnut olla hotellissa jo aika kauan ihan yksin, toivottavasti sillä on edes vettä.

    • Ykä Alatuuhonen

      Tunkki lienee riehunut muualla kaupungilla. Porttikieltoon eka paikassa päättyi Jullen muistokiertue ulkomailla.

      On sillä Emmillä jotain tietoa, jonka haluaa medialle kertoa. Luultavasti Tunkero puhuu sen ympäri eikä Emmi kerrokaan.

    • keikkakukeikka`?

      Jos heillä oli keikka torstaina ja tuksu meni sitten yksistään uudeestaan "keikalle" perjantaina sinne takahuoneeseen?

    • Tauno Rytkönen

      Olen kerta kaikkisen järkyttynyt Johannan toilailusta, ja vielä ulkomailla, mitähän ne meistä nyt ajattelevat?

    • turha työ

      Voi ei, alberttikin suotta siivottu pöytä ja lattia

    • lucky guessss

      Olikohan Yo!hanna siellä varastelemassa bäkkärillä ?

      Ja sitten henkilökunta/rikoksen kohde tuli väliin ?

    • totuuden kaivelija

      Ihmettelen, mikseivät miehet ulkomailla kunnioittaneet herttuatarta tämän enempää? Tuskin huomasivat mahaläskiä simasuuta? Tuksun habituksen perusteella hän olisi ansainnut huomattavasti paremman kohtelun.

    • Vuitton

      FB:n keskustelua baarin seinällä. (Ensimmäinen kysymys liittyy nyt jo baarin seinältä poistettuun, baarin nimellä aiemmin postattuun päivitykseen:
      Satumaa Suomalainen Karaoke -baari suomalaisnaisten kateus. oma mies menee jutteleen Johanna Tukiaiselle. niin johan vaimot suuttuu ja käy johannan päällä kuin se olis hänen vika.)


      Exxxxx Cxxx Txxxxx Voisitteko hieman selittää tätä teidän aikaisempaa kommenttia
      Like · Reply · 1 · 44 minutes ago

      Exxxxx Cxxx Txxxxx Olette aiemmin tänään väittäneet että Johanna todellakin pahoinpideltiin ravintolassanne, ja nyt kiistätte asian? Kumma juttu.
      Like · Reply · 1 · 40 minutes ago

      Satumaa Suomalainen Karaoke -baari Olemme kommentista kummissamme itsekin. Tukiaisen tapauksen selvittely jatkunee viranomaistahon kanssa.
      Like · Reply · 2 · 34 minutes ago

      Mxxxx Kxxxx Päästäkää vaan tuksu koneellenne. Tapahtuu enemmän kuin uskottekaan.
      Like · Reply · 12 minutes ago

      Uxxxxx Hxxxxx Sxxxxxx Jos joku hölmö unohtaa fb tunnukset auki baarissa, niin Johanna menee välittömästi kirjoittelemaan kaikkea kakkaa vihamiehistään. Kyllähän te tiesitte millaisen myrkkypalleron tilasitte keikalle
      Like · Reply · 6 minutes ago

      • draamakomedia

        Ei vaikuta Tuksun kirjoittamalta tuo Satumaan tunnuksilla tehty päivitys. Ihan outo kuvio. Tuksu siis ei ole tapellut eikä mitään ole oikeasti varastettu, Emmykään ei ollut paikalla. Mutta sekä Johannan että Satumaa-baarin tunnuksilla on päivitelty tätä kateelliset-naiset stooria. Jonka sitten Satumaa-baari ja Emmy ovat kumonneet, että näin ei ole tapahtunut.
        Emmy toivoi blogissaan tänään päivällä yhteydenottoa pressiltä kertoakseen Johannasta sitä ja tätä, kunnes poisti koko bloggauksen, ja samalla Satumaa-baari ilmoittaa päivytys-asian olevan viranomaistutkinnassa.

        Kuka kirjoitti Satumaa-baarin tunnuksilla? Viettikö Johanna yön putkassa, koska tappelupäivitys tuli myöhässä? Mitkä seikat johtivat Emmyn ja Johannan välien katkeamiseen ja mitä tallinnassa todella tapahtui?


    • missä mennään?

      Joko emmyrikas on iskän ja äiskän luona skoonelaisessa linnassaan? On tää niin valtavan glamoorista elämää. Rinsessat menee linnasta linnaan.

      • Ei kiinnosta

        Ketä kiinnostaa missä Emmy on? Se kiinnostaisi tietää, missä The Suurin on ja mitä tekee. Vieläkö rahattomana, passittomana, ilman kännykkää Tallinnassa, kun käry nousee vielä Satumaa-baarista jossa Kviini kävi tekemässä lähtemättömän vaikutuksen Emmyyn, baariyrittäjään ja yleisöön.


    • karkuun lähtee

      Päästääköhän se sen suomeen jos on selvitettäviä asioita? Luulen että ei jää sinne kyllä mitään selvitteleen? On jo mahdollisesti laivassa tsuikkelis, puikkelis?

      • kauniit ja rohkeat

        Passiahan ei tarvita Virosta Suomeen matkustettaessa, ja rahat lähettää äiti taas kerran. Ja voi vuitton mistä sillä riittää noita puhelimia ja lompakkoja, kun ne "varastetaan kerran viikossa??? On vaan kamala tyyppi, mutta pelastaa tämän palstan taas töräyksillään. Olikin pitkään jo ihan kuiva tää mesta.


      • on se niin ihmeellis
        kauniit ja rohkeat kirjoitti:

        Passiahan ei tarvita Virosta Suomeen matkustettaessa, ja rahat lähettää äiti taas kerran. Ja voi vuitton mistä sillä riittää noita puhelimia ja lompakkoja, kun ne "varastetaan kerran viikossa??? On vaan kamala tyyppi, mutta pelastaa tämän palstan taas töräyksillään. Olikin pitkään jo ihan kuiva tää mesta.

        ja niin kerkes isälleenkin lällätteleen ulkomaaesiintymisestään. Taas tullaan häntä koipien välissä kotio.


    • Satu Maa

      Tuhnu varmasti jättää paluun tänään viimeiseen laivaan, josta hän taatusti myöhästyy. Voikohan terminaalissa yöpyä?

      • voi oksennus

        Tuskin.

        Niin paljon potaskaa jälleen jauhanut, ettei paremmasta väliä.
        Takuulla on ihan itse kännissä hukannut kamansa, jos Emmykin on halunnut seurasta pois ASAP.
        Oli kuulemma todennut, ettei hän toi tuksua enää auttaa.......

        Eli siellä on sitten pämpätty oikein kunnolla.....
        Ja osaako tuksu edes hävetä tekemisiään......no, ei!
        Mites se koiraparka on ollut mukana tai yksin hotellissa.......voi jessus kun taas sattuu päähän, kun edes ajatteleekaan koko juttua.


      • hanne3

        voi. nimim.kokemusta on.


      • Jollaksen ravustaja

        Puistonpenkillä voi olla vielä koleaa, mutta Tuksulla piisaa eristettä.


      • kuultua
        voi oksennus kirjoitti:

        Tuskin.

        Niin paljon potaskaa jälleen jauhanut, ettei paremmasta väliä.
        Takuulla on ihan itse kännissä hukannut kamansa, jos Emmykin on halunnut seurasta pois ASAP.
        Oli kuulemma todennut, ettei hän toi tuksua enää auttaa.......

        Eli siellä on sitten pämpätty oikein kunnolla.....
        Ja osaako tuksu edes hävetä tekemisiään......no, ei!
        Mites se koiraparka on ollut mukana tai yksin hotellissa.......voi jessus kun taas sattuu päähän, kun edes ajatteleekaan koko juttua.

        Mistä tuollainen "kuulema" on peräisin, että Emmy olisi todennut, ettei hän voi Johannaa enää auttaa. Hevostietotoimiston uutisia?


      • Hevosmiehiltäpä juu.
        kuultua kirjoitti:

        Mistä tuollainen "kuulema" on peräisin, että Emmy olisi todennut, ettei hän voi Johannaa enää auttaa. Hevostietotoimiston uutisia?

        Emmy Rich You owe me money Johanna! You left me, without hotel, no payment and you used me for so much, I thought you where better than this! But you are drunk all the time, and you ruined my show and your own! You are beyond repair. I hope you have a good life!!! You need serious help. And I won't help you any more with anything! You are so disrespectful!!! After all I have done to help you. I hope you're proud now!
        Ääö
        On ihan facessa ja numbassa tää juttu....että siinä sulle hevosmiehiä....


      • The End of Story
        kuultua kirjoitti:

        Mistä tuollainen "kuulema" on peräisin, että Emmy olisi todennut, ettei hän voi Johannaa enää auttaa. Hevostietotoimiston uutisia?

        Käännös:

        ”Olet minulle velkaa rahaa Johanna! Jätit minut, ilman hotellia, ilman palkkaa ja käytit minua hyväksesi niin paljon, luulin että olisit tätä parempi ihminen. Mutta olit juovuksissa koko ajan ja pilasit sekä minun showni että omasi!

        Sinua ei voi enää auttaa. Toivottavasti sinulla on hyvä elämä!!! Tarvitset todellakin apua. Ja minä en enää auta sinua missään! Olet niin epäkunnioittava!!! Kaiken sen jälkeen, miten olen sinua auttanut. Toivottavasti olet ylpeä itsestäsi nyt!"


    • mister x

      Autokannen kautta ainakin ruotsiin ja takaisin päästiin aikoinaan livahtaa.

    • Ferts

      Missäköhän mopsi on?! :(

    • rojua, rojua

      Äkkiä te Tuksuun kyllästyitte, me kotimaassa ollaan kestetty sitä vuosia. Lahjoitamme sinne Satumaahan Tuksun, koiran, yhden jätesäkin arvokkaita
      riepuja, koruja...

    • ai kuinka jännää

      Kylläpä taas elämmä jänniä aikoja.

      • Depo

        TAHKOMANKKIIII


    • Emmyn kiitos

      Emmy kiitti Facebookin välityksellä Satumaa-baaria yhteistoiminnasta (27.4.):

      "Thank you for your kindness and excellent welcome towards my gig at your place. You have wonderful staff and I am sorry that you had bad experiences with Johanna Tukiainen. I love to come back some time if you wish to perform. Best regards, Emmy Rich"

      • Emmyn 2. kiitos

        “Thank you Satumaa Bar Tallinn,

        After a few chaotic days in the wonderful city of Tallinn I leave back to Sweden with a lot of memories and experiences. Good bad and ugly. I would like to thank Satumaa for their hospitality towards me, and their wonderful staff, especially Maria Huuhka. Unfortunately things didn't go as anyone planed.

        I look forward to visit Tallinn under better circumstances next time.”

        Blogiin: http://emmyrich.blogspot.fi/2014/04/thank-you-satumaa-bar-tallinn.html


    • Aroel-Tuksukka

      Tuksun normisettiä eli sekavaa selitystä kaikesta siitä, mitä Ariel-Tuksulle tapahtui Tallinassa männä viikonloppuna:

      FB 28.4.14: "Sen verran aikainen aamu, että täytyy odottaa juristille soittoa.

      http:www_dollsdancers_fi/ -salasanani on vaihdettu turvallisuussyistä niin monta kertaa, etten itsekään nyt muista sitä enää, mutta selvitän.

      Niin kauan, kun päiväkirjani on toistaiseksi hiljaa siellä, niin kirjoitan asioiden todellisen laidan nyt tänne, sillä tämä "Satumaa" suomalainen karaokeravintola valehtelee minkä kerkiää julkisesti, samoin Emmy Rich, jota todellakin kunnioitin ja pidin ystävänäni, sekä lahjakkaana artistina.

      Olen erittäin pettynyt hänen käytökseensä. Ensinnäkin hänen asenteensa oli ruotsalaisille tyypillinen, hyvin ylimielinen jo Suomessa, hän käyttäytyi kuin olisimme jossain Neuvostoliitossa. Yritin kaikkeni ollakseni vieraanvarainen, sen voitte lukea alla olevista statuksistani.

      Olin innoissani että hän tuli kylään luokseni. Siivosin pari päivää, ostin kukkia, ryntäsin yöllä hakemaan sushia jota hän toivoi, tarjosin hänelle erilaisia terveysjuomia ja vitamiineja, kun hän haluaa olla terveellinen.

      Nyt vasta käsitän, mistä kaikessa ole kysymys!!!!!!

      Hän ei ollut mikään "ystäväni" koskaan ollutkaan, hän haluaa kauttani mainosta ilmaiselle blogilleen sekä itselleen. Olen hyväsydäminen ihminen ja pahoitin mieleni hänen käytöksestään.

      Itkin hotellihuoneessa pari tuntia ja hän raivosi minulle puhelimessa, että pilasin hänen matkansa, joudun "Camilla Hedermark" tilaan, olin kuulemma "ryypännyt koko päivän", vaikka itse asiassa nukuin koko päivän!!!!!!

      Julian kuoleman jälkeen minulle on määrätty masennuslääkitys, enkä sitä häpeä. Kaikki viimeiset rahani, tarjosin hänelle illalliset vanhassa kaupungissa, ja eräs suomalainen mies kusetti minua (lupasi auttaa, mutta jätti yksin hotellihuoneeseen.)

      No tämä menee vain pahemmaksi: Lähdin kyseisen miehen kanssa Satumaa ravintolasta hakemaan palkkaamme (en mä nyt mikään ilmaisesiintyjä ole, ellei puhuta hyväntekeväisyydestä!!!!), ja baarin työntekijä, joku kurdi, iranilainen tms. vastaava nainen tuli minulle mustasukkaiseksi siitä, että kehuin paikan portsaria komeaksi (enkä tiennyt että he ovat aviopari, mutta mitä ihmeen merkitystä silläkään nyt tässä asiayhteydessä oli??????)

      Kyseinen nainen pahoinpiteli minut niin, että toinen jalkani on todennäköisesti murtunut, se on turvonnut ja toinen käteni ei liiku. Paikassa työskentelevä homoseksuaali baarimikko osallistui pahoinpitelyyni, ja minun päälleni heitettiin mm. suuri boolikulho. Rahoja ei koskaan maksettu, eikä meille järjestetty hotelliakaan.

      Emmy kuitenkin syytti tästä kaikesta minua, vaikka hän ei käsittänyt, että ravintola oli tietysti vastuussa artisteistaan. Tämän tapauksen jälkeen olen saanut lopullisesti tarpeekseni ruotsalaisista, ja kyseisestä ravintolasta teen rikosilmoituksen.

      Arvokas rannekelloni joka on lahja Henna Kalinaiselta, on kadonnut, samoin puhelimeni ja korujani. Tässä on nyt lyhyt selvitys siitä, miksi masennuin niin pahasti, kärsin joka hetki Julian poismenon takia, ja olin todella peloissani Tallinassa ilman rahaa, ilman laivalippuja jne. Tämän ymmärtää varmasti jokainen. - Johanna Tukiainen”

      • Olipa yllätys

        Eli jurripäissään hukannut tavaransa.....


      • Tietämätön utsii

        Mikä, millainen on Camilla Hedelmark tila. Tuhkiksen tilan tietää jokainen.


      • Camilla Hedermark
        Tietämätön utsii kirjoitti:

        Mikä, millainen on Camilla Hedelmark tila. Tuhkiksen tilan tietää jokainen.

        Camilla Hedermark-tila saavutetaan pääsiäisenä aloitetulla pami- ja alkokuurilla jota jatketaan kaikki hereilläoloaika. Välillä sotketaan sushilla vaatteet ja nojataan laukkukaupan näyteikkunaan. Sellainen on Camilla Hedermark-tila, se voi johtaa jalan murtumiseen kurdinaisen pahoinpitelyssä. Boolimalja saattaa löytyä tyhjäksi juotuna.


    • ärsyttävää

      Arvokas rannekello ja hellokitty korut myyty parin kaljan hinnalla, ei siinä sen ihmeempää. Ihan normaalia juopon käytöstä. Hotelli ruokki koiran kun niistä roinista ei saanut kuin muutaman euron.

      Ja Henna Kalinainenhan nyt todellakin lahjoittelee arvokkaita rannekelloja, juu-u. Jotain muovikrääsää josta sai kapakassa tuplahinnan.

    • nhtjtwq

      Terveysjuomia ja vitamiineja = Pameja, popperseja ja ruskaa.

    • Jälkiaaltoja

      Emmy Rich 28.4.14:

      “I was invited by Johanna to perform on Thursday the 24th and I did have my own show, and Johanna had her show, we where supposed to get paid from Satumaa for food, drinks, hotel, travel and performance. I was in Tallinn at my hotel on Friday night and not at Satumaa when Johanna had attacked.”

      • Jälkimaininkeja

        Emmy Rich 28.4.14:

        “I wish that Johanna don't think I am a backstabber. I just wanted to clarify that I was not at the Satumaa bar on Friday night when she had attacked. That's all. I am sad that she took it the wrong way.”


    • lopettakaa jo

      Nää jutut on jo pohdittu täällä moneen kertaan.

    • puuttuu jotain

      Tuo emmirikas vaikuttaa kuitenkin kaikinpuolin sivistyneeltä (kun vertaa) ja hyvän kasvatuksen saaneelta nuorelta naiselta.Ei näytä heti keskaria jos joku asia tai ihminen ei miellytä,eikä käännä ja väännä toisen syyksi omia tekosia.On vieläpä hieman pahoillaan kaikesta,ja huom.Ei uhkaile raskaalla tutkinnalla milloin mistäkin!

    • kuukerin nelli

      kuka on emmy rich??? raili suomisen alter ego?

    • Syntymäsynkkä

      Arvoisa nimimerkki ”Helena Rapakontaka” julkaisi tänään hymy-näätien palstalla silminnäkijäkertomuksen huhtikuun lopun Satumaa-keikalta. Suuret kiitokset julkaisusta hänelle! Kertomus:

      ”Satu elämää Satumaan keikalla (silminnäkijän kertomus tapahtumista)

      Olin itse paikalla torstaina (24.4.), mutta jouduin lähtemään ennen keikkaa. Tuksuhan kiskoi ennen keikkaansa ainakin 2 pulloa kuohuviiniä ja jonkin verran votkaa. Emmy pyysi jossain vaiheessa lasin vettä, niin sitten Tuksu selitti, kuinka hän suomalaisena juo vähän enemmän alkoholia. Tuksu luuli ilmeisesti minua virolaiseksi, enkä viitsinyt oikoa käsitystä.

      Keikka oli mennyt Tuksulle tyypilliseen tapaan. Hän oli tullut mölisemään kesken Emmyn esitystä, oli vilautellut toosaansa ja toivo ja onnikin oli yleisöä tervehtineet.

      Hän oli aiheuttanut baaritappelun poikasta ensin maksattamalla jollain juomiaan ja ottanutkin toisen miehen mukaansa lähtiessään baarista. Koiran ja Emmyn oli tietenkin unohtanut matkasta, kuten myös kaikki tavaransa. Tuksu oli heitetty jo torstaina ulos baarista, kun oli soittanut suutaan.

      Perjantai-iltana (25.4.) Tuksu oli pölähtänyt baariin ja halunnut keikkapalkkaa summan x (en enää muista summaa, mutta oli se enemmän kuin kymppi tai kaks :P). Tuksu oli sitten halunnut keskustella baarin "omistajan" kanssa (eli vanhemman baarimikon, Tuksun kutsui tyyppiä portsariksi). Rouva (eli oikean omistajan vaimo) oli tullut paikalle, ja yllättäen Tuksu oli jäänyt ilman rahaa.

      Koska omistajat ovat ulkomaalaisia, niin Tuksu on tästä keksinyt, että rouva on varastanut hänen passinsa ja iphonensa (todellisuudessa hän oli hukannut ne jonnekin edellisyön reissullaan). Rouva oli kysynyt kyllä Tuksulta, että mitä vit-tua hän edes tekisi Tuksun passilla, kun itselläänkin on Suomen passi.

      Tuksua käskettiin ottamaan kamansa sieltä baarin toimistosta ja lähtemään. Siinä samalla Tukiainen yritti varastaa 2 muovikassillista rouvan kenkiä. En tosin tiedä, mitä vit-tua se niillä olisi tehnyt, rouvan jalan koko 39-40 ja Tuksulla 36-38.

      Ja kun rouva kehtasi huomauttaa, että ne kenkäkassit ovat hänen, niin siitähän se riemu repesi. Tuksu oli hyökännyt kiinni rouvan hiuksiin, ja kun siitä oli saatu irti, niin oli käynyt vanhemman baarimikon silmille. Kirjaimellisesti niillä pitkillä ho-rokynsillä kun kävi naamaan kiinni, oli senteistä kyse, ettei mies ole sokea. Naama oli aika hurjan näköinen (valitettavasti en kehdannut kysyä saanko ottaa kuvaa).

      Tuksu oli myös purrut rouvan miestä, nuorempaa baarimikkoa, sekä sitä oikeaa ovimiestä. Rouvan miehellä ja nuoremmalla baarimikolla oli molemmilla komeat hampaanjäljet (Tuksulla on niistä päätellen vielä kaikki hampaat tallella), ja portsaria oli yrittänyt purra takin läpi. Samassa rytäkässä Tuksu oli repinyt kummankin baarimikon paidat.

      Rouvalta Tuksu repi ainakin toisen korviksen korvasta. Ei ollut ihan pelkkää kansalaisluottamusta Johanna nauttinut ja tuskin pelkää viinaakaan, oli ollut aivan sekopäinen. Jollain konstilla sen oli portsari saanut raahattua porttikongiin (uus mies oli kantanut tavaroita). Siitä on otettu se Hymyssäkin ollut video, kun Tuksua härnätään baarista ulos lentämisellä.

      Tapahtumat ovat myös ravintoloitsijan videolla, koska baarissa on nauhoitusjärjestelmä.

      Edit. Ulosheittämisen jälkeen Tuksu oli raivokkaasti pyrkinyt takaisin sisälle ja tehostanut vaatimuksiaan hakkaamalla terassituolilla baarin ikkunaa.”

      • Omituista sakkia noi näädät. Tämä kertoja oli ollut itse (huomatkaa korostava sana itse) paikalla ja joutunut lähtemään ennen tapahtumia pois. Mikä silminnäkijä se sellainen on, joka ei ole ollut paikalla, vaan puhuu muilta kuulemiaan juttuja?


      • Dorka mikä dorka2
        RailiSuominen kirjoitti:

        Omituista sakkia noi näädät. Tämä kertoja oli ollut itse (huomatkaa korostava sana itse) paikalla ja joutunut lähtemään ennen tapahtumia pois. Mikä silminnäkijä se sellainen on, joka ei ole ollut paikalla, vaan puhuu muilta kuulemiaan juttuja?

        Olet sinä "Raili" inhottava ihminen!


      • Dorka mikä dorka2 kirjoitti:

        Olet sinä "Raili" inhottava ihminen!

        Saatan olla oikeesti ihan persläpi ja vittumainen ihminen, mutta olen siitä huolimati reilu.


      • rännipeikko
        RailiSuominen kirjoitti:

        Saatan olla oikeesti ihan persläpi ja vittumainen ihminen, mutta olen siitä huolimati reilu.

        Sinä,Raili, koluat joka jumalan ketjun, mikä liittyy vähänkään Johanna Tukiaiseen. Oletko sinä Raili nyt itse ehkä omituinen?
        Käyn näitä Johanna- ketjuja itsekin pällistelemässä aina kun kerkeen. Ja mitä mitä!!? Railihan se jaksaa aina vaan päivystää.


      • Rakas, parane pian
        RailiSuominen kirjoitti:

        Saatan olla oikeesti ihan persläpi ja vittumainen ihminen, mutta olen siitä huolimati reilu.

        Et ole reilu; olet vinksahtanut. Sulla on asenneongelma.


    • Kiero4

      Raili Suominen on kyllä mielisairas. Onkohan se uudestisyntynyt Kooma?

      Eiköhän jokainen tunkin teko ole osoittautunut todeksi ja yleensä vielä myöhemmin paljon pahemmaksi.

      Ei löydy yhtäkään perätöntä juttua.

      Reilut ihmiset eivät korosta itse omaa reiluuttaan. Ainoastaan umpikierot.

    • Syntymäsynkkä

      Arvoisa nimimerkki ”Helena Rapakontaka” kertoi lisää (kiitokset!) yksityiskohtia Tuksun Satumaa-keikan vaiheista:

      ”Tuksu sai Satumaan keikan silkalla peräänantamattomuudellaan.

      Silloin Ariel-tukkareissulla (alkupuoliskolla maaliskuuta 2014) hän oli tullut Satumaahan asiakkaana laulamaan karaokea ja tarjoutunut tulemaan keikalle myöhemmin.

      Tällä ensimmäisellä käynnillään Tuksu oli riehunut räkäkännissä, tissit paljaina. Hän oli heittäytynyt keskelle salin lattiaa ja alkanut ”esiintyä” selällään lattialla, jalat kohti kattoa ja ilman housuja. Kuulemma tottuneimmatkin seksiklubien asiakkaat olivat kääntäneet katseensa ja solvanneet Tuksun simpukkaa…

      Tämä ensitapaaminen Ramin (Satumaan baarimikon) kanssa johti siis siihen, että tämä sanoi ”no, tule nyt sitten… keikalle.” Ja kuten tavallista, oli vaatimuksena vaaleanpunaiset ruusut ja koiranruuat back stagelle. Muutamaa päivää ennen h-hetkeä tuli vielä Nordean tilitiedot ja vaatimus ennakon sekä ripsienpidennyksien maksamisesta. Näihin uusiin ehtoihin ei Rami suostunut.

      – Maksamme keikan jälkeen emmekä koskaan mitään ennakkoja, Rami totesi.”

      Osa 1 (3).

      • Syntymäsynkkä

        Jatkoa, osa 2 (3):

        ”Keikkapäivän (24.4.14) lähentyessä Rami kertoi käyneensä henk.koht. maksamassa satamassa Linda-linen liput Tuksulle sekä varanneensa ja maksaneensa hotellihuoneen hotelli Snellissä.

        Ramille oli yllätys, että esiintyjiä olikin tulossa kaksi. Kun hän meni satamaan vastaan Tuksua, koko tienoo oli tyhjä lukuun ottamatta yhtä ujon näköistä nuorta naista syntentisaattori kainalossa (Emmi).

        Tuksu oli vielä laivassa, jossa hän oli joutunut sanaharkkaan henkilökunnan kanssa. Kun Tuksu vihdoin tuli laiturille, hän oli valmiiksi raivotilassa ja päissään kuin ankka.

        Ravintolan 3. kerroksen konttoritiloissa Tuksu imi ”tupla-shotteja” ja shamppakaljaa pari tuntia ennen esiintymistään, joka sitten menikin, kuten julkisuudessa on jo kuvattu.

        Esiintymisensä jälkeen Tuksu lyöttäytyi yhden ravintolan vakikundin kylkeen ja pariskunta lähti yhdessä jättäen Emmin yksin ravintolaan. Tuksu ei ollut edes kertonut Emmille mitään hotellista, jossa tämä voisi yöpyä.

        Tässä vaiheessa Ramikin oli jo lähtenyt kotiin, mutta hänelle soitettiin ja hän järjesti tuttunsa viemään Emmin yöpaikkaan.

        Seuraavana päivänä Emmi harhaili yksin pitkin Tallinnaa, aina välillä käyden ravintolassa kysymässä Tuksun perään. Lopulta Emmi vietiin laivaan syntsikoineen ja good bye!”

        Osa 2 (3):


      • Syntymäsynkkä
        Syntymäsynkkä kirjoitti:

        Jatkoa, osa 2 (3):

        ”Keikkapäivän (24.4.14) lähentyessä Rami kertoi käyneensä henk.koht. maksamassa satamassa Linda-linen liput Tuksulle sekä varanneensa ja maksaneensa hotellihuoneen hotelli Snellissä.

        Ramille oli yllätys, että esiintyjiä olikin tulossa kaksi. Kun hän meni satamaan vastaan Tuksua, koko tienoo oli tyhjä lukuun ottamatta yhtä ujon näköistä nuorta naista syntentisaattori kainalossa (Emmi).

        Tuksu oli vielä laivassa, jossa hän oli joutunut sanaharkkaan henkilökunnan kanssa. Kun Tuksu vihdoin tuli laiturille, hän oli valmiiksi raivotilassa ja päissään kuin ankka.

        Ravintolan 3. kerroksen konttoritiloissa Tuksu imi ”tupla-shotteja” ja shamppakaljaa pari tuntia ennen esiintymistään, joka sitten menikin, kuten julkisuudessa on jo kuvattu.

        Esiintymisensä jälkeen Tuksu lyöttäytyi yhden ravintolan vakikundin kylkeen ja pariskunta lähti yhdessä jättäen Emmin yksin ravintolaan. Tuksu ei ollut edes kertonut Emmille mitään hotellista, jossa tämä voisi yöpyä.

        Tässä vaiheessa Ramikin oli jo lähtenyt kotiin, mutta hänelle soitettiin ja hän järjesti tuttunsa viemään Emmin yöpaikkaan.

        Seuraavana päivänä Emmi harhaili yksin pitkin Tallinnaa, aina välillä käyden ravintolassa kysymässä Tuksun perään. Lopulta Emmi vietiin laivaan syntsikoineen ja good bye!”

        Osa 2 (3):

        Jatkoa, osa 3 (3):

        ”Tuksu ilmaantui myöhään seuraavan päivän iltana järjettömässä kännissä huutamaan ”varastettujen” tavaroidensa perään. Tosiasiassa hän oli sen miehen kanssa lähtiessään jättänyt pussukkansa ja kassinsa ravintolan konttoriin. Sinne hänet ohjattiin niitä hakemaan.

        Kännin suomalla varmuudella hän pyyhkäisi kassiinsa myös pöydällä olleet kaksi iPhonea ja kolme paria henkilökunnan yksityisiä kenkiä. Rami esti Tuksua viemästä hänelle kuulumattomia esineitä. Silloin Tuksu oli silmittömällä raivolla hyökännyt Ramin kimppuun.

        – Hän alkoi raapia kasvojani, kertoi Rami. – Tuksu tähtäsi suoraan silmiin. Sain kolme syvää, pitkää naarmua kummankin silmän ympärille. Niistä vuosi verta niin, että olin kuin vampyyri…

        Hyökkäyksen seurauksena Ramillä oli vielä yli kaksi viikkoa myöhemmin punertavat arvet silmien ympärillä, ruvet olivat jo irronneet.

        – Tuksu oli niin voimakas, että tarvittiin kolme miestä poistamaan kiroileva, hakkaava, raapiva ja rimpuileva nainen ulos ravintolasta. Varmasti hän oli nauttinut muutakin kuin viinaa. Pirinisteillähän on tuollaiset uskomattomat voimat, Rami arveli.

        Kun Tuksu saatiin ulos kamppeineen, ravintolan ovet lukittiin. Tuksu pyrki takaisin sisälle mm. hakkaamalla lasiovia terassin alumiintuolilla.

        – Kaikki on nauhoilla. Meillä on sisällä kolme kameraa ja ulkopuolella yksi, sanoi Rami.

        Viimein Tuksu sai tarpeekseen riehumisesta, ja seuralainen sai hänet houkuteltua pois.

        Tämän seikkailun jälkeen kadulla tapahtui vielä Hymyn julkaiseman videon hyökkäys ärsyttäjän päälle.

        – Monet varoittivat minua mitenkään sekaantumasta Tuksuun. Nyt tiedän, että olisi pitänyt uskoa, Rami katui. – Tekemällä ilmoituksen tästä ”keikasta” olisin saanut Tuksun ykp:n peruttua, mutta en halunnut enää saada hänestä ikuista riesaa.”

        Osa 3 (3).


    • juu kattokaas

      tuksuhan ei ole koskaa väkivaltainen,kuitenkin jotkut valopäät kehuvat ja puolustavat sitä.

      • Onhan siitä väkivaltaisuudesta lainvoimaiset oikeudenpäätökset, joten kyse ei ole siitä. Kyse on siitä, että jokaisella ihmisellä on ihmisarvo ja "uppoavan" päätä ei pidä potkia pinnan alle. Ns. näädät tekevät paljon sellaista, mikä täyttää rikoksen tunnusmerkit ja ainakaan minä en moista lynkkausta hyväksy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe