Hei kaikki!
Ostin äkeen. Hankmon. Vuosimalli on 1976. Eli siis vuotta nuorempi kuin entinen!
Tästä se kehitys alkaa! Kelpaa vuokrapelloilla huruutella. Vielä ku ois apulantaa...
Nyt nettiin....Agronettiin! hei vaan!
SKN -sunnuntaihuomentaaa!
SKN
3
159
Vastaukset
- nmn1
Musitithan peitellä emännän aamulla ja tankata samalla uuden äkeen?
- SKN
Minua syyllistetään aiheetta. SKNän nimimerkillä en tänne juurikaan kirjoittele, yleisimmin ana 111, opelmies tai BACKBASE niceillä ja niillä on tullut myös viivattua.
- bnmm
SKN kirjoitti:
Minua syyllistetään aiheetta. SKNän nimimerkillä en tänne juurikaan kirjoittele, yleisimmin ana 111, opelmies tai BACKBASE niceillä ja niillä on tullut myös viivattua.
Ei saa turhaan syllistää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03550- 413109
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562857Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342745- 162658
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452540- 432175
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262045- 421935
- 431720