Onko siellä hanavedessä jotain vikaa vai miksi Tunkki meni ihan tillintallin heitettyään keikkaa Club Simossa?
Hallusinaatioita jenkeistä tulevasta enkelibändistä, itsemurhayritystä, katkennutta jalkaa, oman siskon huarittelua ja karkoitus virosta.
Vai mistä Tunkin viime päivien amokki johtuu?
Miksi Tuksu sekosi Club Simon keikan jälkeen?
32
1316
Vastaukset
- Bää
En tiedä mistä Jurassic-ajalta loppu olisi saanut alkunsa mutta epäilen että nyt mennään kohti todellista loppua. Tosin aina kun ajattelee että Turahdus on suorittanut pahnanpohjimmaisen riman alituksen niin se limboaa siitäkin vielä alta köykäsesti. Karmivaa olisi olla samaa perhettä kun eivät taida voida kun katsoa/nähdä vierestä voimatta auttamaan itse henkilöä. Ilmeisesti ovat ymmärtäneet itsesuojelun nimissä pysyä tästä henkilöstä kaukana?
- llljhgfhhhjnxg
Eikös Tunkki saanut Club Simosta palkkionsa "luontaistuotteina"?
Vai oliko se vain huhu? Jos ei, niin sillä voisi olla asiaan osuutta.- Huonoa mainosta
Ai saiko Tuksu jotain tyrnimarjakapseleita ja nokkosuutetiivisteitä palkakseen? Ihme pubi kun tollasta palkkaa maksaa. Ei ihmekkään että Tuksu sekosi.
- Carelian Berris
Huonoa mainosta kirjoitti:
Ai saiko Tuksu jotain tyrnimarjakapseleita ja nokkosuutetiivisteitä palkakseen? Ihme pubi kun tollasta palkkaa maksaa. Ei ihmekkään että Tuksu sekosi.
Karjalan marjat tykittää tuhdimmin.
- Näillä nousuun
Huonoa mainosta kirjoitti:
Kaupankäynnit kohteina ovat: Subutex, Diapam, Ketipinor, Optipar, Lyrica, Xanor, Panacod ja Rivatril. Uuteen nousuun!
- Lieksasta siivet
Tallinna "meni putkeen", koska Lieksan napeissa on ytyä. Pääsiäisenä hankitut luontaistuotteet ja yrtit antoivat Ariel-merenneidollemme siivet.
Mutta, mutta. Liito meinaa päättyä lyhyeen, sillä Tulli taisi ottaa satamassa Tuksun ylimääräiset tabut pois sunnuntai-iltana 27.4. Uudet liuskat pitäisi kuitenkin saada Vapuksi. Siksi Tuksu huhuili Facebookissa 28.4. aamulla:
"... Olen todella hädässä!!!!!!! Ole kiltti Sari Nygren ja pyydä Paulia ottamaan välittömästi muhun yhteyttä inboxiini!!!!!!! Mulla ei ole tällä hetkellä puhelinta ja olen oikeasti hädässä!!!!!!!!!"
Tuksu jatkoi: ”En pyytäisi apua, ellen ihan oikeasti olisi nyt kusessa ja siis tosi pahassa sellaisessa!!!!!!!”
Ja jatkoi: ”Olkaa kilttejä ja auttakaa mua!!!!!!”
-xcc-
Postauksessa mainitut Sari Nygren ja Pauli (Meriläinen) ovat Lieksan Apteekin väkeä.- nappikauppaa?
Oiskohan toi yrjötys luvannut maksella nappivelkojaan tuomalla niitä Virosta ja tulli ottanut kiinni?
- Seuraavat 5 pvää
Jos ehtii saada Vapuksi uuden ison lastin ja ottaa vielä alcoa siihen päälle,
niin tällekin palstalle tulee riemukas Vappu!!!! Alkoi jo jänskättää... :)- Vaaran paikka
Appua! Helsingin poliisilaitoksen tulisi julistaa kaupunkiin ulkonaliikkumiskielto huomisesta puolipäivästä seuraavat 4 vuorokautta.
Lisäksi Karhu-ryhmä on laitettava valmiuteen, tiedustelulennokki taivaalle ja on varattava riittävästi tainnutuskranaatteja Sotanorsumme taltuttamista varten, jos liikkuisi ulkosalla. Albertinkadun ympäristöön tiesulkuja.
(Tuksu ti 29.4. illansuussa: "... TÄMÄN KUNNIAKSI JUHLIN VAPPUA ENEMMÄN KUIN KOSKAAN OLEN JUHLINUT!!!!!! Avaan huomenna Dom Perignon shampanjapullon..." - Miten käy tänään
Viime yön oli onneksi vielä asunnossaan eikä lähtenyt kadulle.
- Rapuritiralla
Täytyy kai alkaa linnoittaa hiekkasäkeillä kodin ympäristöä moiselta sotanorsun hyökkäykseltä.
- Kaikkeen varaudumme
Lisäksi vahvista puolustusta ilmatorjuntaohjuksilla konekivääripuolijoukkueella.
Näin itse toimin. - Maaliskuu 2013
Seiskan aukeama, jossa näkyy Arto Länsman kaulan seutu auki raavittuna (maaliskuu 2013):
http://3.bp.blogspot.com/-usMxmyMFzEI/UThx3bw2KpI/AAAAAAAAAGw/j-Hg2EeTwbg/s1600/72630_10151352778726821_850663950_n.jpg
- VAARAILMOITUS!
Vaarailmoitus Vapuksi kansalaisille! Tukiaisen tappelutekniikan tyypilliset piirteet:
* Pyrkii lähietäisyydelle viekkaudellä ja viatonta esittämällä, "muina miehinä."
* Sitten pyrkii kohteen hiuksiin käsiksi ja horjuttaa tämän nopealla tukkanykäisyllä pois tasapainosta.
* Sitten nopeasti huitovin käsin raapii kohteensa kasvoja (silmiä) ja kaulan aluetta (kaulavaltimoita) auki, kaataa uhrinsa maahan ja lievimmässä muodossa vain puree uhria kasvoihin.
* Vaihtoehtoisesti, jos on kättä pidempää saatavilla, esim. viinipullo, hän vetäisee sillä raskaan kaarilyönnin uhrinsa päähän.
* Taistelutilanteissa hänen vasenkätisyydestään on etua hämäys- ja yllätysmomenttina.
* Huom! Kukaan ei osaa odottaa naishenkilöltä noin brutaaleja tekoja. sellainen yllätysmomenttina voi hetkeksi lamaannuttaa uhrin puolustautumisen, mikä voi olla kohtalokasta uhrille.- Christal
Onpa sairasta panettelua Johanna Tukiaisesta. Aika moni on vappuna kännissä ja riehuukin. Olet mennyt liian pitkälle tuossa kirjoittelussa,kuten te kaikki muutkin herjaajat. Mitäs jos joku vinkkaa tästä keskustelusta Johannalle? Oletko ja oletteko valmiita vastaamaan kirjoituksistanne? Joopa joo, mikä häpeä perheen äideille, sillä niitähän te suurimmaksi osaksi olette.Ottaen huomioon, mitä kaikkea Johanna on saanut kärsiä ja kestää, on todella ihme että hän vielä jaksaa nostaa päänsä ja yrittää elämässään mennä eteenpäin. Kaikki tekee virheitä, elämässään ja niin Johannakin ja on sen kyllä myöntänytkin. Mitä te odotatte hänen tekevän? Ei hänen tarvitse ryömiä ja nöyrtyä koko suomen edessä, eihän?
- Raakaa väkivaltaa
Christal kirjoitti:
Onpa sairasta panettelua Johanna Tukiaisesta. Aika moni on vappuna kännissä ja riehuukin. Olet mennyt liian pitkälle tuossa kirjoittelussa,kuten te kaikki muutkin herjaajat. Mitäs jos joku vinkkaa tästä keskustelusta Johannalle? Oletko ja oletteko valmiita vastaamaan kirjoituksistanne? Joopa joo, mikä häpeä perheen äideille, sillä niitähän te suurimmaksi osaksi olette.Ottaen huomioon, mitä kaikkea Johanna on saanut kärsiä ja kestää, on todella ihme että hän vielä jaksaa nostaa päänsä ja yrittää elämässään mennä eteenpäin. Kaikki tekee virheitä, elämässään ja niin Johannakin ja on sen kyllä myöntänytkin. Mitä te odotatte hänen tekevän? Ei hänen tarvitse ryömiä ja nöyrtyä koko suomen edessä, eihän?
Tuksu on pahoinpidellyt isäänsä, miehiään, siskoaan ja naapuriaan:
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/47558_294285267342595_385406480_n.jpg
Arto Länsmanin pää sipulipussissa:
http://www.ohmygossip.ee/images/articles/main_pic/10559/mega/arto_länsman_väljavõte_seiskast.jpg?1299769587 - Jykevä Mielipaha
Koostevideo Johanna Tukiaisen harjoittamasta väkivallasta (kesto 5:42):
http://www.youtube.com/watch?v=TTsQSdJQUL0 - Christalliaivo
Christal kirjoitti:
Vihjaa vaan Turvokille. Ei siihen sekakäyttäjän tajuntaan mikään uppoa. Taidat olla itse samanlainen sekopää.
- Kamala Ketku
Tosiasia on, että Johanna Tukiainen on saanut jo useita tuomioita pahoinpitelyistä.
- Syyskuu 2010
Ensimmäinen, isommin julkisuudessa ollut, tuli piikkiin syyskuussa 2010.
Hän oli yrittänyt tappaa avomiehensä tämän kotona. - Näitä tulee lisää
Syyskuu 2010 kirjoitti:
Ensimmäinen, isommin julkisuudessa ollut, tuli piikkiin syyskuussa 2010.
Hän oli yrittänyt tappaa avomiehensä tämän kotona.Hän oli niin aggressiivinen, että poliisit jouti turvautumaan voimatoimiin:
"Poliisin mukaan Johanna jouduttiin kantamaan asunnosta, ja pihalla häntä yritettiin turhaan sulloa Ford Mondeo -merkkiseen poliisiautoon. Johanna haukkui poliisia ja potki autoa siihen malliin, että paikalle jouduttiin pyytämään musta maija, jotta raivottaren kuljetus putkaan onnistuisi."
- Ainahan se on
Onhan se ollut sekaisin jo kauan ja ennen tota keikkaa. Eihän tuo ole uutta.
- Keikkatarjoukset
BACKSTAGE RAIDERI:
-PUNA-JA VALKOVIINIÄ
- KUOHUVIINIÄ TAI SHAMPANJAA
- SIIDERIÄ JA LONKEROA
- COCA-COLA ZEROA
- ENERGIAJUOMIA
- VOILEIPIÄ JA HEDELMIÄ
HOTELLIHUONEESEEN: KOIRANRUOKAA (OTAMME MUKAAN AINA VÄHINTÄÄN 2
PIKKUKOIRAAMME), KOIRANLUITA TMS, SEKÄ KYNTTILÖITÄ JA PINKKEJÄ RUUSUJA.
Keikkatarjoukset [email protected]- Agileira?
Showllani ei ole valmista käsikirjoitusta. Esiinnyn fiiliksen mukaan ja tunnelman mukaan. Yleisön reaktio on hyvin tärkeä. Osallistuva ja positiivisuutta hehkuva yleisö saa aina paremman shown ja enemmän paljasta pintaa kuin veemäisesti käyttäytyvä yleisö. Jos huomaan, että yleisö on täysillä mukana, annan palaa! Olen saanut paljon ideoita esitykseeni kampaaja-stailaajaltani Juhalta, joka myös juontaa esityksen ja toimii avustajanani. Uusin numeromme on sellainen, jossa tanssin yläosattomissa ja Juha pursottaa rinnoilleni kermavaahtoa ja heittelee kermavaahtoon kimalteita. Vasta jälkikäteen huomasimme, että Christina Aguilera on tehnyt videollaan samoin. On aivan sattumaa, että meillä on samanlainen, maailmanluokan ohjelmanumero esityksessämme.
- Tuksun topless-setti
Tuksun työnäyte; topless-setti Villihanhi-ravintolassa 17.8.13. Videon kesto 3:14:
http://vimeo.com/73199168 - Tuksu Topless Erotic
Työnäyte nro 2, Tuksun Topless Erotic Show Kuusankoskella syyskuussa 2013:
http://vimeo.com/74716396 - Pöyristyttävää...
Tuksu Topless Erotic kirjoitti:
Työnäyte nro 2, Tuksun Topless Erotic Show Kuusankoskella syyskuussa 2013:
http://vimeo.com/74716396On se niin game over...
- Tantorin kesä -14
Ilmojen lämmetessä Tuksun temmellysvauhti vaan kasvaa...
- possu yskii
Kyllä sillä on terveys alkanut jo reistailemaan.
- Rantojen nainen
Rantojen nainen, kesäkuu 2013:
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/p480x480/1006232_514587118631844_864815862_n.jpg
- oink oink j tuk
Röhkiminen ottaa terveyden päälle.
- saastunutkokoushuone
"... Olen todella hädässä!!!!!!! Ole kiltti Sari Nygren ja pyydä Paulia ottamaan välittömästi muhun yhteyttä inboxiini!!!!!!! Mulla ei ole tällä hetkellä puhelinta ja olen oikeasti hädässä!!!!!!!!!"
Sari N edustaa nykyään Lieksan persuja ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2772173- 451949
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1141862Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊681524Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?851379- 781284
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031283Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2201184- 571155
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1761021