sönkkäämässä varatulle miehelle jotain 'ohjeitas'. Oma vikas saatana että menit jakaa persettäs varatulle miehelle. Ei ole palstalaisten vika eikä varmaan sen miehenkään vika. Ihan oikein tollaselle hyeenalle!
sulle hyeenalle joka joka
38
234
Vastaukset
- ei koskaan kakkonen
Mä ohjeistan kaikkia varattuja miehiä pysymään vaimon luona. En koskaan suostu kakkoseksi. Varatut miehet esiintyvät sinkkuina.
- no vittuux
se sulle hyeenalle kuuluu, mitä joku aikuinen ihminen tekee elämässään! Vitun moraalinvartijako sä kuvittelet muille ihmisille olevas- joku Jumalasta seuraava? Se on kuule jonkisortin persoonallisuushäiriö tuokin, mitä ittestäs kuvittelet !!!!!!!!
- Taitaa ihan
no vittuux kirjoitti:
se sulle hyeenalle kuuluu, mitä joku aikuinen ihminen tekee elämässään! Vitun moraalinvartijako sä kuvittelet muille ihmisille olevas- joku Jumalasta seuraava? Se on kuule jonkisortin persoonallisuushäiriö tuokin, mitä ittestäs kuvittelet !!!!!!!!
itselläsi olla, ei normaali ihminen puhu tuolla tavoin toiselle, tuntemattomalle varsinkaan.
Vähän mielialat ja mielipiteet heittelee? Näet "hyeenan" joka välissä?
Näetkö ja/tai kuuletko muita ylimääräisiä asioita?
Anna tulla vaan sadattelua ja solvausta, olen vaan vähän huolissani, sillä vaikka olisikin joku "hyeena", ei sen pitäisi vierasta taspainoista ihmistä juuri hetkauttaa, ei ainakaan tuollatavoin. - lähen lentoon
no vittuux kirjoitti:
Kyllä se kuule kuuluu. Jos meinaa luottaa jatkossa elämään muihin ihmisiin niin ei silloin tarvitse purkaa paha-oloaan niihin viattomiin ihmisiin, jotka odottavat tulleensa rakastetuiksi sellaisenaan. Ihan vaan sullekkin vittuux sellaisella ihmisellä on jokin vialla, kun pitää leikkiä ihmisten tunteilla ja pohjimmiltaan näillä on itsetunto
ongelmia jne. Lue oma tekstisi uudestaan. - Niin, mäkin oon
Taitaa ihan kirjoitti:
itselläsi olla, ei normaali ihminen puhu tuolla tavoin toiselle, tuntemattomalle varsinkaan.
Vähän mielialat ja mielipiteet heittelee? Näet "hyeenan" joka välissä?
Näetkö ja/tai kuuletko muita ylimääräisiä asioita?
Anna tulla vaan sadattelua ja solvausta, olen vaan vähän huolissani, sillä vaikka olisikin joku "hyeena", ei sen pitäisi vierasta taspainoista ihmistä juuri hetkauttaa, ei ainakaan tuollatavoin.ollut huomaavinani, että toi joku viljelee tuota hyeena-sanaa millon missäkin ketjussa ja aina eri kirjoittajissa näkevinään sen hyeenan. Miksiköhän?
- mäkin huomaan,
Niin, mäkin oon kirjoitti:
ollut huomaavinani, että toi joku viljelee tuota hyeena-sanaa millon missäkin ketjussa ja aina eri kirjoittajissa näkevinään sen hyeenan. Miksiköhän?
että sä vähän joka paikassa vastailet itte ittelles :D
- Varmasti silloin
Niin, mäkin oon kirjoitti:
ollut huomaavinani, että toi joku viljelee tuota hyeena-sanaa millon missäkin ketjussa ja aina eri kirjoittajissa näkevinään sen hyeenan. Miksiköhän?
kun oma itsekeskeisyys saa kolauksen.
Joku häiriö sillä on, pikkuvika, mutta se on paha vika kun se on päässä. - Minä?
mäkin huomaan, kirjoitti:
että sä vähän joka paikassa vastailet itte ittelles :D
No mitäs kaikkea se minä sitten olen tänne kirjoittanut? Edellistä tekstiä en kirjoittanut, pienenä vinkkinä, mutta mitä muuta? Tunnistustesti.
- itte ittees
Varmasti silloin kirjoitti:
kun oma itsekeskeisyys saa kolauksen.
Joku häiriö sillä on, pikkuvika, mutta se on paha vika kun se on päässä.psykoanalysoit nytkin, vastailet itte ittelles. Ja vainoot palstalla varattua miestä, on siinä psyykettä kerrakseen hyeenalle.
- jos et sä
lähen lentoon kirjoitti:
Kyllä se kuule kuuluu. Jos meinaa luottaa jatkossa elämään muihin ihmisiin niin ei silloin tarvitse purkaa paha-oloaan niihin viattomiin ihmisiin, jotka odottavat tulleensa rakastetuiksi sellaisenaan. Ihan vaan sullekkin vittuux sellaisella ihmisellä on jokin vialla, kun pitää leikkiä ihmisten tunteilla ja pohjimmiltaan näillä on itsetunto
ongelmia jne. Lue oma tekstisi uudestaan.kelpaa jollekkin ihmiselle sellasena kuin oot, niin ei se vittu sen toisen ihmisen vika ole, ettei haua sua elämäänsä. Mitäs menit jakaan persettäs varatulle hyeena!!!
- Varmasti silloin
itte ittees kirjoitti:
psykoanalysoit nytkin, vastailet itte ittelles. Ja vainoot palstalla varattua miestä, on siinä psyykettä kerrakseen hyeenalle.
Kuka tässä nytkin vainoaa ja ketä?
Olet naurettava ;o)))).
Taitohan se on analysoida jotain, ja sinun kohdalla se on helppo tehtävä. - herkkänahka
Minä? kirjoitti:
No mitäs kaikkea se minä sitten olen tänne kirjoittanut? Edellistä tekstiä en kirjoittanut, pienenä vinkkinä, mutta mitä muuta? Tunnistustesti.
Nuo hyeenat vastailee itte ittelleen: aloittaa viestketjuja, sellaisia keskustelunaloituksia, millaisia haluisivat toivotultaan kuulla, ja sit vastaavat niihin. Näin näyttäs olevan.
Hyeenat ovat pahantahtoisia ihmisiä, jotka täällä heittävät kateuksissaan lokaa toisten niskaan, ja yrittävät saada muun maailman heitä vastaan. Kiakin tavoin, epärehellisin keinoin johtavat keskusteluja urille arvaamattomille. Toisten "nimissä" tekevät kaikesta päätellen sitä sun tätä. Esim. tämä aloitus vois myös olla juuri sellainen. Hyeena aklaakin yhtäkkiä puhua jollekin toiselle, kuinka ollakaan: hyeenalle.! Salli mun nauraa! :D Liekö itse moisten moraalittomien toimien takana.?!
Itse olen sikäli treaumatisoitunut moisesta toiminnasta, et näen vaaran toisinaan varmaan sielläkin missei sitä ole - mut enpä enää tällä juuri enää ole. Mut fiksut tajuu tän, ja jättävät nuo disaaritrollaajakorppikotkat omaan arvoonsa. - herkkis
Varmasti silloin kirjoitti:
Kuka tässä nytkin vainoaa ja ketä?
Olet naurettava ;o)))).
Taitohan se on analysoida jotain, ja sinun kohdalla se on helppo tehtävä.Ja psyk. diagneesilla varustettujen piittkiin on ihan tyhjä yrittää pistää mitä tahansa skeidaa. Ei me mitään TYHMIÄ olla. Toki joku toinen voi mielenvikaisuuksissaan tehdä jotain, mut YLEISTÄMÄÄN tääl ei tarvi alkaa.
Uusin sana "viiraajat" vilahti eilen jossain. Kyllä niillä viiraa pahiten, jotka eivät anna toiselle ihmisarvoa, ja dissavat senkun kerkeävät. Omaan nilkaan kuitenkin tuollainen loppuviimein kalahtaa.
Ei jengi ole täällä niin TYHMÄÄ kuin luulette! Fiksut tajuuaa, ja ootte itseasias jääneet jo kiinni aikapäiviä sitten.
Tämä viimeisin villitys taitaa olla sitä, et yrittävät epätoivoissaan vielä pelastaa nahkaansa, mut luulen et on jo myöhäistä. Ihmiset alkaa tajuta faktat; ootte jääneet kiinni - tekosenne tiedetään!
- Kuka se hyeena
sitten on? Eka kirjain?
- verenpaine nousee sulla
Oot katkera kun hyeena vei hänet.
- häpeä!
Ovela vaimo taas sekoilemassa huomaan.
- Se on sama
provoilija noiden hyeena- ja vaimoprovojen takana, ja monien muiden, mutta mikään vaimo se ei ole.
- Ei sillä mitään
miestä edes ole, jos on josku ollu, niin oman mielenterveytensä säilyttämiseksi on lähteny.
- Et niin...
"hienon" naisen "hieno "aloitus.Miten joku nainen kyllä niin pahasti voi kaatua,en tajua...
- nauran makeasti
Se HYEENA joka täällä varattua NAISTA haukkuu on kyllä mies.
- eipäs,
kun nainen, joka välil tekeytyy mieheksi. Mistä milloinkin tuulee.
- Et niin
siis korjataan ,laitetaan "hieno" mies...niin yksinkertaista ja nauru tekee vaan hyvää joten anna mennä vaan :)
- mäUskon
Mustasukkainen nainen se on ja aina varoittelee ettei varattuihin saa koskea joten jokun sekopäinen vaimo sen on oltava.
- voisko olla?
Mä uskon että se hyeena on oikeasti mies kuka on ihastunut varattuun naiseen ja haluaisi että se nainen kaipaisi häntä.
- hulluja molemmat
Antamalla seksiä sille tyttöystävälleen tämäkin "vaimo" sais varmaan pidettyä sen tyttiksen kotona. Eihän se muiden vika ole jos "vaimo" ei pidä seksistä. Eikä se muiden vika ole jos tyttis lähtee vieraisiin kun ei suhteessa ole seksiä ja riitelevät kaiken aikaa keskenään.
Ja niin, ei sen tyttis sentään niin suosittu ole, ei edes mikään missi eikä ruudin keksijä. Eikä se väitetty hyeena sen kanssa mitään seksiä edes kuuna päivänä vois kuvitellakaan haluavansa tai harrastavansa. Ihan vainoharhaisen mustasukkainen tämä "vaimo".
Ongelma onkin siinä, että se parisuhde pitäis laittaa kuntoon. Jos parisuhteessa ei ole seksiä ja kumppanit ovat lähinnä kuin kavereita keskenään, niin sitten ehkä jotain olis vialla tai korjattavaa? Eihän siinä mitään jos molemmille osapuolille on ok, että ei ole seksiä suhteessa, mutta jos käy niin, että toinen haluais seksiä ja toinen ei halua, mitäs sitten? - Mistä ihmeestä
hulluja molemmat kirjoitti:
Antamalla seksiä sille tyttöystävälleen tämäkin "vaimo" sais varmaan pidettyä sen tyttiksen kotona. Eihän se muiden vika ole jos "vaimo" ei pidä seksistä. Eikä se muiden vika ole jos tyttis lähtee vieraisiin kun ei suhteessa ole seksiä ja riitelevät kaiken aikaa keskenään.
Ja niin, ei sen tyttis sentään niin suosittu ole, ei edes mikään missi eikä ruudin keksijä. Eikä se väitetty hyeena sen kanssa mitään seksiä edes kuuna päivänä vois kuvitellakaan haluavansa tai harrastavansa. Ihan vainoharhaisen mustasukkainen tämä "vaimo".
Ongelma onkin siinä, että se parisuhde pitäis laittaa kuntoon. Jos parisuhteessa ei ole seksiä ja kumppanit ovat lähinnä kuin kavereita keskenään, niin sitten ehkä jotain olis vialla tai korjattavaa? Eihän siinä mitään jos molemmille osapuolille on ok, että ei ole seksiä suhteessa, mutta jos käy niin, että toinen haluais seksiä ja toinen ei halua, mitäs sitten?tai kenestä sä oikein puhut? Omasta suhteestasi? Mulla ainakaan ei eläissäni ole ollut seksitöntä seurustelu- tai parisuhdetta. Ei lähimainkaan. Vaikea edes kuvitella sellasta.
- seksin puute toisell
Mistä ihmeestä kirjoitti:
tai kenestä sä oikein puhut? Omasta suhteestasi? Mulla ainakaan ei eläissäni ole ollut seksitöntä seurustelu- tai parisuhdetta. Ei lähimainkaan. Vaikea edes kuvitella sellasta.
Yhtä psyykkisesti epävakaita molemmat osapuolet siinä parisuhteessa. Viljelevät tänne noita hyeena, viira sun muita sanoja. Molemmille tekisi erittäin hyvää mennä terapiaan. Molemmat yhtä laiskoja, saamattomia yhteiskunnan loosereita, joilla itsetunto täysi nolla ja molemmat kadehtivat muita ihmisiä niin maan perusteellisesti kun itse eivät saa mitään muuta aikaiseksi kuin länkyttää näillä palstoilla. Lisäksi se maskuliininen kärsii hirveesti kun ei saa seksiä ja se toinen osapuoli on jotenkin päihdekoukussa. Molemmilla yhtä paljon psyykkisiä ongelmia. Syyttelevät muita viiroiksi, vaikka kärsivät nimenomaan itse niistä psyykeongelmista. Toinen vielä lisäksi toista narsistisempi, oikein klassinen esimerkki narsistista.
Molemmille tekisi erittän hyvää varata aika mt-palveluista ja käydä siellä sekä yhdessä että erikseen. - Hymiö.
seksin puute toisell kirjoitti:
Yhtä psyykkisesti epävakaita molemmat osapuolet siinä parisuhteessa. Viljelevät tänne noita hyeena, viira sun muita sanoja. Molemmille tekisi erittäin hyvää mennä terapiaan. Molemmat yhtä laiskoja, saamattomia yhteiskunnan loosereita, joilla itsetunto täysi nolla ja molemmat kadehtivat muita ihmisiä niin maan perusteellisesti kun itse eivät saa mitään muuta aikaiseksi kuin länkyttää näillä palstoilla. Lisäksi se maskuliininen kärsii hirveesti kun ei saa seksiä ja se toinen osapuoli on jotenkin päihdekoukussa. Molemmilla yhtä paljon psyykkisiä ongelmia. Syyttelevät muita viiroiksi, vaikka kärsivät nimenomaan itse niistä psyykeongelmista. Toinen vielä lisäksi toista narsistisempi, oikein klassinen esimerkki narsistista.
Molemmille tekisi erittän hyvää varata aika mt-palveluista ja käydä siellä sekä yhdessä että erikseen.Just näin.
- Huomaa että tässäkin
seksin puute toisell kirjoitti:
Molemmille tekisi erittän hyvää varata aika mt-palveluista ja käydä siellä sekä yhdessä että erikseen.ketjussa ihmiset puhuu aivan eri asioista ja ihmisistä. Kuka mistäkin ja kenestäkin.
- Hyeena sitten
Yks sun toinen kommentoi ketjuja ja antaa joskus ohjeita, jos on pyydetty. Sehän tässä ap:ta riipii.
Mä voin olla hyeena, jaossa on jäljellä: Korppikotka, Dingo, Aavikkorotta. - ruma narsisti
Voithan sä tietysti jatkaa tuota vainoharhaista mustasukkaisuuttasi, mutta näin rehellisesti sanottuna en ole koskaan halunnut sun naistas, enkä koskaan haluakaan enkä edes koskaan maannut hänen kanssaan. No way! Hyi! Miten sä edes voit kuvitella tuollaista? Ihan helvetin ruma äijää jäljittelevä transumies. (Itse kyllä hieman ihmettelen mitä sinä hänessä näet, mutta...tietysti jos haet jonkinlaista elättäjää itsellesi...)
Ei hän ole edes naisellinen, ei hyvännäköinenkään yhtään millään tavalla, eikä edes millään tavalla fiksu tai sivistynyt. Kaikenlisäksi vielä huono itsetuntoinen, leuhka narsisti, joka on vielä helvetin saamaton ja laiska ja joka yrittää kompensoida huonoa itsetuntoa pätemällä joka asiassa. Mitä minä hänessä näkisin? En mitään. Paljon parempiakin on tarjolla=) - akka kuin silakka
Mene sinä nyt jakamaan sitä tussuas ukolles ja vähän naapuriin ja työkaverilles sekä lihatiskin väelle ja pidä se turpas nyt siellä likaisen tussus kanssa kiinni. ps: tee se sukupuolitauti testi sillä ne satiaiset ei ainoa yllätys siinä pöheikön uumenissa olevassa kalan hajuisessa tussussas varmaankaan ole
- häiriintyneitä
Ahaa, taitaa olla todellia paljon sillä lepakolla niitä psyykkisiä ongelmia.
- akka kuin silakka
häiriintyneitä kirjoitti:
Ahaa, taitaa olla todellia paljon sillä lepakolla niitä psyykkisiä ongelmia.
ap. saa nyt vaan tehdä siihen tussuuunsa sen testin kun niitä haarojaan tykkää levitellä. pöheikön hygienisassakin on parantamisen varaa.
- oletko koskaan?
akka kuin silakka kirjoitti:
ap. saa nyt vaan tehdä siihen tussuuunsa sen testin kun niitä haarojaan tykkää levitellä. pöheikön hygienisassakin on parantamisen varaa.
Oletko koskaan miettinyt miksi esiinnyt täällä monessa eri roolissa? Sillä vain psyykkisesti sairaat kirjoittavat tuollaisia kuin sinä. Miksi sinulla on tarve korostuneesti kirjoitella tuollaisia hävyttömyyksiä, mitkä liittyvät alapään asioihin? Ei normaali, tervejärkinen tuollaisia asioita tänne kirjoittele.
- oletko koskaan?
oletko koskaan? kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt miksi esiinnyt täällä monessa eri roolissa? Sillä vain psyykkisesti sairaat kirjoittavat tuollaisia kuin sinä. Miksi sinulla on tarve korostuneesti kirjoitella tuollaisia hävyttömyyksiä, mitkä liittyvät alapään asioihin? Ei normaali, tervejärkinen tuollaisia asioita tänne kirjoittele.
Lisään vielä, että pyöriikö sun ajatukset todella vain alapään asioissa kun tänne noita hävyttömyyksiä latelet. Sanotaanhan, että siitä puhe mistä puute. Ei minullakaan ole mitään tarvetta alapään asioista täällä hävyttömyyksiä kirjoitella.
- haastoi riitaa
oletko koskaan? kirjoitti:
ap. aloitti nimittelyn ja vastaa seuraamuksista
- välissä olet
Et sinä häntä saa. Minulla ja miehelläni on monipuolista seksiä monta kertaa päivässä, sellaista joista te hyeenat voitte vain haaveilla. Eikä ole karvoja ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455170Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241653Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151559Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501476- 141235
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41160No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22105081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171047Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771008Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60837