Nettideittailu ja APUA mikä äijjä sieltä tulla tupsahti ?!!

PIXU:)

Kyllä nyt meni viimoinenkin maku nks.dettailuun ,äijjä oli valehdellut kaikki itsestään ,ulkonäöstä duunipaikkaan ja minä ressukka menin antamaan numeroni sille ,nyt lähettää öisin sexy-viestejä ja uhkailee ennen vastaa....onko nää kaikki ukot tälläisiä??

21

969

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varoitus muillekin

      Millä nimimerkillä se äijä deittailee netissä ja miltä paikkakunnalta se on?

      • Nikki esiin!

        Juuri näin! Tällaiset miehet ja naiset pitäisi oikeasti ilmiantaa täällä - kun tällaisista juttua tulee!

        Ei todellakaan , tässä tapauksessa, naisen tarvitse olla ääliö tmv., sillä jos tavataan vieraassa kaupungissa, voidaan puhelimitse varmistaa oikea paikka (siis poikkeustapauksissa numero voi olla tarpeellinen).


    • oppiraha

      Vaihda numero. Olet oppinut jotakin jo elämästä siinä muodossa kuin se nettideiteissä esiintyy.

    • mies 28v

      Tuota, sinuna kävisin ihan poliisille juttelemassa asiasta jonka jälkeen numerovaihtoon ja salaiseksi.

    • Laita viesti, ettet halua hänen ottavan yhteyttä millään tavalla enää ikinä ja mikäli hän ei usko niin seuraavasta yhteydenotosta lähtee rikosilmoitus. Jos hän ei usko niin sitten todellakin teet ilmoituksen. Ihan sama millainen viesti tai uhkaus sieltä tulee, siihen et enää vastaa vaan kirjaudut samalla istumalla tänne:

      https://www.poliisi.fi/rikosilmoitus

    • kiltti mies.

      En ole tuollainen mies. Siksi en pääsekkään treffeille koska en valehtele. Kuvani on profiilissa aito ja uusi ja tiedot oikeita. Jos ei valehtele niin on todella vaikea päästä treffeille ja minähän en ole päässyt.

    • prepaidliittymä

      Näiden epätoivottujen läähättäjien takia minä käytänkin nettitreffailussa pre-paid liittymää. Soitelkoot tai viestitelkööt kuinka paljon vaan niin kännykän voi aina huoletta napsauttaa kiinne eikä haittaa ollenkaan :)

    • 14+6

      Minä en koskaan anna puhelinnumeroani ennen kuin olen tavannut miehen. Saati että kertoisin työpaikkani, herranjee!

    • jeee

      Jeeeeeeeeeeeee huohoti ja Läähäti ja Läähäti ja Läähäti ja Läähäti ja huohoti

    • 7ö8989ö

      Miten aikuisella voi olla tuollainen kirjoitustaito...
      ja varmaan osaat rikosilmoituksen tehdä ihan itsekin jos sellaista tarvitsee tehdä?

      Niin ja "kaikki miehet" ei ole tuollaisia.

      Neiti lienee itse varsinainen löytö :D

    • pihistelijä

      Minä en anna puh. numeroa, (enkäpä kyllä muutakaan)...

    • tyhmä tilas ongelmia

      Tyhmälle käy aina huonosti ja vika on tietenkin muissa.

    • Varmaan opit

      Kuka hitossa antaa numeron tuntemattomalle, ei ainakaan ihan täyspäinen ihminen. Itseäsi saat syyttää vastapuolen häiriköinnistä. Joku raja pitäis olla sullakin itsesi suojaamiseksi. Nyt et suojannut ja kuinkas kävi.

      • 3 + 12 = N42

        minä... mikäli kirjoittelu etenee ja vaikuttaa sille, että toisen voisi tavatakin. tosin numeroni on salainen, eli nimi/osoitetietoja ei sillä saa... ja jos arvio ihmisestä on mennyt ihan metsään, niin puhelimessa on mahdollisuus estää numero. tosin tähän ei ole koskaan tarvinut vielä turvautua :)


    • Hottistäti

      Monet miehet pyytävät numeroa ennen ekaa tapaamista ja sit vetävät herneet nekkuun kun en anna. Prepaidia olen joskus harrastanut. Ei sitä ekojen treffienkään jälkeen vielä tiedä onko toinen oikeesti järkevä tyyppi. Jotkut jaksavat esittää vähän pidempään järkevää.

    • tupsahdus

      Tietenkin kaikki ukot on sellaisia, numeron kun annat niin piinaamme teitä elämän loppuun asti. Valehtelemme kaiken aivan kaiken, mikään ei ole totta ja niin kaikki ukot tekee näin. Ainoa vaihtoehto on siirtyä lesboksi, suosittelen sitä.

      Maku on mennyt, ei maista enää mitään. Purkillinen turkinpippureita mutta ei maistu niin ei maistu. Päässä vilkkuu tekstiviestit, uhkailut, duunipaikat ja ulkonäöt.
      Joo-o kyllä on ukot menny höperöiks.
      Ukko kuin ukko tai äijä kuin äijä aina sama juttu uhkailee ja lähettää viestejä aina ja aina vaan ei lopu edes koskaan tai millään tai mitenkään.

    • eiknnaattanut

      voi siu ressukkaaa...voiivoii mitä menit tekemää. reps!

    • huhhuijaaaaa

      Niin...entäpä siten kun on tapailtu muutaman viikon/kuukauden?

      Mulle kävi niin että tapasin miehen...en ole koskaan uskonut "rakkautta ensi silmäyksellä" juttuun, enkä voi sanoa että' hän olisi "vienyt jalat alta"...
      mies vaikutti fiksulta ja mukavalta...ajattelin että katsotaan ja tutustutaan, eihän sitä koskaan tiedä!
      Muutama pikku asia miehen käytöksessä häiritsi...vähän turhan nopeasti olin maailman ihanin...eikä hän ollut koskaan tavannut kaltaistani...
      Sitten tuli muutama ikävämpi viesti kun jouduin yhden tapaamisen perumaan...enkä hänen mielestään muutenkaan ollut tosissani kun niin harvoin pystyin tapaamaan (tästä kerroin jo alkuun...en halunnut mitään 24/7 suhdetta)
      Lopulta totesin ettei tämä suhde tule koskaan toimimaan, liian erilaiset lähtökohdat ja toiveet suhteen etenemoiselle...ja kerroin myös miehelle tästä.

      Melkoista painostusta miehen taholta tuli sen jälkeen...sähköpostia, puheluita tekstiviestejä...välillä hän ilmoitti että tää oli tässä, viestit loppuu...mutta sitten taas viikon-parin päästä alkoi "pommitus" alusta...
      Lupasin hankkia lähestymiskiellon ja toimittaa meidän sähköpostikeskustelut poliisille jos häirintä jatkuu...sen jälkeen on ollut hiljaista useamman viikon...

      Eipä siis kannata edes kuukauden jälkeen kertoa missä asuu tai oikeaa numeroaan...ehkä kannattaa jatkossa käyttää tekaistua nimeäkin!!
      Kaikenlaista sekopäätä sitä tulee vastaan...

    • näytä tissit

      Se olen minä.

    • onneksi eroon

      Joo, minäkin tapasin miehen suomi 24:stä. Miehessä ei sinänsä vikaa, jos haluu jakaa elämänsä ADHD:n kanssa. Huh, suunnitelmat vaihtuu tunnin välein, raha-asiansa sotkenu tyhmiin ostoksiin, joita katuu hetken päästä ja myy persnetolla eteenpäin uusia ostoksia suunnitellen, joskin niiden suunnitelmallisuus on hetken mielijohde. Kaiken kruunaa poika, jolle raha kasvaa puussa ja kaikki on tässä hetkessä mulle kaikki nyt. Jee, Theman-66 ja kesä 2014.

    • asdfghjklöä

      ihan oikein! Siitä sai akka per_kele. Boooaaahhahahaahhahahahahaaaahaa!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1652
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      723
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe