Debbien asunto

KiitosVastauksista

En oo kattonu emmee hetkeen niin huomasin nyt että debbien asunnon portaat on eri seinällä kuin ennen, onko siellä tehty sarjassa "remonttia" vai vaihtuiko puoli vaan ilman mitään selityksiä?

23

796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Up Stairs

      Mun mielestä portaat ovat olleet aina samanlai

      • Huomasin kanssa

        Minä kanssa kiinnitin huomiota rappusiin, ovat muuttaneet paikkaa.


      • Up Stairs
        Huomasin kanssa kirjoitti:

        Minä kanssa kiinnitin huomiota rappusiin, ovat muuttaneet paikkaa.

        Mulleko vastasit?


      • Down stairs

        Ennen portaat oli eri seinällä kuin ovi, nyt on samalla.


    • Down stairs

      Portaat ovat vaihtaneet paikkaansa, mutta sitä ei mitenkään selitetty ruudussa eli sarja jätti kertomatta kuinka portaat siirtyivät. Paremmassa paikassa ovat nykyään.

      • kamalata

        Kaikki tekin huomaatte...mutta kamalaa ois aamulla herätä, lähtee alakertaa ja huomata, ettei ookkaan portaita, mitä mennä alas...portaat onkin lähteny lietsuu yön aikana...


      • kamalata kirjoitti:

        Kaikki tekin huomaatte...mutta kamalaa ois aamulla herätä, lähtee alakertaa ja huomata, ettei ookkaan portaita, mitä mennä alas...portaat onkin lähteny lietsuu yön aikana...

        Oli se oviki vaihtanu paikkaa. Ennen se oli samalla suunnalla mistä lähti portaat, ja nyt ku portaat käänty toisin päin, oviki vaihto paikkaa.
        Ihan ku peilikuva


      • Tässäpä tämä


    • Vaihtelu virkistää

      Tehneet pikku remppaa

    • Asunto kasvaa

      Tän hetken emmessä on tuostakin vielä muuttunut asunto, en tiedä tuleeko joku "remontti" vai muuttuuko taas huomaamatta. Se on nykyään puolet isompi kuin nyt, ihan niinkuin siihen olisi yhdistetty viereinen asunto. Portaisiin on tullut mutka ja oven paikka on muuttunut.

      • Emmestiina

        Näyttelijät taitavat viedä enemmän tilaa kuin ennen. Olen ollut huomaavinani, että Zakin ja Lisan tupakeittiökin on jotenkin laajentunut.

        Mutta kyllä huomaa, että budjetti ei ole kovinkaan iso noin suositussa sarjassa. Mikähän palkkataso näyttelijöillä mahtaa olla.


      • Asunto kasvaa!
        Emmestiina kirjoitti:

        Näyttelijät taitavat viedä enemmän tilaa kuin ennen. Olen ollut huomaavinani, että Zakin ja Lisan tupakeittiökin on jotenkin laajentunut.

        Mutta kyllä huomaa, että budjetti ei ole kovinkaan iso noin suositussa sarjassa. Mikähän palkkataso näyttelijöillä mahtaa olla.

        Ei ihan huono voi olla kun brittien ihan huippu näyttelijöitäkin siellä välillä on muutamia kausia. Tottakai palkat varmaan heittelee näyttelijöiden kesken.. Esim vertaa eastenderiin niin kyllä sen huomaa että emmerdalen budjetti on jonkun verran isompi!


      • loec1
        Emmestiina kirjoitti:

        Näyttelijät taitavat viedä enemmän tilaa kuin ennen. Olen ollut huomaavinani, että Zakin ja Lisan tupakeittiökin on jotenkin laajentunut.

        Mutta kyllä huomaa, että budjetti ei ole kovinkaan iso noin suositussa sarjassa. Mikähän palkkataso näyttelijöillä mahtaa olla.

        Zakin ja Lisan keittiö muuttaa muotoaan tuon tuosta. Välillä pesuallas on oikealla puolen, välillä siinä suoraan päädyssä. Toisinaan pesualtaiden päällä on kaappi ja joskus se on avoin. Ihan tässä muutamien viikkojen aikana muuttunut saman päivänkin aikana suuntaan jos toiseenkin.

        Debbien rappuskikkailu toi lisää tilaa ja viihtyvyyttä, mutta olishan sen voinut kuitata vaikka, että Ranskan reissun aikana siellä on remontti. Siinä se. Toki sitten mietittäis, että millä rahalla se remppa tehtiin. :D Mun silmään ottaa tuommoiset isot sisustusmuutokset. Jos jotkut verhot tms. vaihtuu, niin ne saa vaihtua ilman selitystä.


      • Hhmmmm
        loec1 kirjoitti:

        Zakin ja Lisan keittiö muuttaa muotoaan tuon tuosta. Välillä pesuallas on oikealla puolen, välillä siinä suoraan päädyssä. Toisinaan pesualtaiden päällä on kaappi ja joskus se on avoin. Ihan tässä muutamien viikkojen aikana muuttunut saman päivänkin aikana suuntaan jos toiseenkin.

        Debbien rappuskikkailu toi lisää tilaa ja viihtyvyyttä, mutta olishan sen voinut kuitata vaikka, että Ranskan reissun aikana siellä on remontti. Siinä se. Toki sitten mietittäis, että millä rahalla se remppa tehtiin. :D Mun silmään ottaa tuommoiset isot sisustusmuutokset. Jos jotkut verhot tms. vaihtuu, niin ne saa vaihtua ilman selitystä.

        Silloin kun Debbie oli vankilassa oli hänen asunnossaan "vesivahinko" ja saatiin asunto uuteen uskoon, nyt muuttui selittämättä. Oliko silloin muuten aaron joka murtautui asuntoon laittamaan hanan päälle? En muista kenelle se silloin vihoitteli, cainllekö?


    • Edna Birch

      Up up uusille ihmettelijöille

    • hyvä et uudistetaaan

      Vesivahingot ja tulipalot tuttu keino muuttaa sisustuksia.Villapakkaakin on remontoitu.Mitähän varten baaritiskillä on useita messingin värisiä matalia laatikoita joissa kuoppia? Cainin ja Debbien bisnes kannattaa,täytyyhän se näkyä sisustuksessakin.

    • outo laajenema

      Eniten mua ihmetyttää farmin asuintilojen outo laajentuminen, ulkoapäin ei talo ole yhtään kasvanut, mutta sisällä on ainakin kolmekertaa enemmän tilaa kuin silloin kun Andy asui siellä.

      • huijsustako

        Niin ja silloin kun Annie Sugden asui poikineen ja miniöineen siellä, niin siitä ei ole enää mitään jäljellä.


      • Näinkö se meni...
        huijsustako kirjoitti:

        Niin ja silloin kun Annie Sugden asui poikineen ja miniöineen siellä, niin siitä ei ole enää mitään jäljellä.

        Eikös toi nykyinen farmi oo eri kuin silloin Annien aikana... Muistaakseni se oli Jack joka muutti. Emily silloin kun palasi takaisin sarjaan Sarah vauvan kanssa pakoili siellä Sugdeneiden vanhalla farmilla.


      • Kuka omistaa dvdt
        Näinkö se meni... kirjoitti:

        Eikös toi nykyinen farmi oo eri kuin silloin Annien aikana... Muistaakseni se oli Jack joka muutti. Emily silloin kun palasi takaisin sarjaan Sarah vauvan kanssa pakoili siellä Sugdeneiden vanhalla farmilla.

        Vanhassa farmissa oli jokin iso vika, oliko jopa jokin maaperän kaasu , jokin joka vaikutti asumiseen.
        Muistan hämärästi annien seisoneen talolla ja olleen surullinen , kun joutui lähtemään.
        Ei kai se jopa räjähtänyt.


    • Home Farm Estates

      Emmerdalessa lavasteet muuttuvat. Spoilaan ja pilaan,että kartanon toimistokin tulee laajentumaan selittämättömästi tulevaisuudessa. Kartanossa toki muutoksia on nähnyt aiemminkin, kun olohuone on paikkaansa vaihdellut. Merkittävin muutos tapahtui, kun Wyldet muuttivat kartanoon.

      • Konttuuuri

        Kartanon toimistossa tehdään oikein remontti sarjassa. Ei muutu ilman selityksiä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3680
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1803
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      151
      1260
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      895
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      870
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      850
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      830
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    Aihe