Nyt tukkimetsään!

TeiniKuningas

No niin, nyt voi mennä vaikka tukkeja nostelemaan tuonne soramontun laidalle tai johonkin puupurkupaikalle kaikki keski-iän ylittäneet elähtäneet kävyt. Voitte jättää salit meille nuorille lupauksille ja vanhemmille ihmisille, jotka käy pitämässä yllä peruskuntoaan ja liikkuvuuttaan.

Nuo reilu kolmekymppiset elähtäneet kävyt kun ei osaa salilla tehdä muuta kuin esittää jotain gurua ja opettaa vasta salin aloittanutta työkaveriaan tekemään penkkiä. Sitten siellä maha pystyssä selitetään, miten penkkiä tehdään, vaikka itsekään ei osaa tehdä mitään. Ja kun tulee joku minun kaltainen TeiniKuningas viereiseen penkkiin tekemään isommilla painoilla niin alkaa se selittäminen niistä olkapää, polvi ja selkävaivoista jotka tuli silloin nuorempana kun nosteltiin isoja rautoja muka.

Tehkää kuten Jaska on ymmärtänyt tehdä, että väistyy salilta ja menee nostelemaan vaikka noita tukkeja tuonne metsään, niin ette ole meidän nuorten tiellä siellä salilla.

5

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska The King.

      "Voitte jättää salit meille nuorille lupauksille ja vanhemmille ihmisille, jotka käy pitämässä yllä peruskuntoaan ja liikkuvuuttaan. "

      Ei ne viputaljat ja riukupainot oikein kehitä vahvoja aikuisia miehiä niin pitää kato saada oikeaa vastusta ja sitä löytää metsästä.
      Siellä ei pikku naruranteet jaksa nostaa kuin kuivia oksia ja olette edelleen tiellä siellä kuten saleillakin.
      Joo tosi kovia nuoria lupauksia, ensin t-paita päällä naruranteena ja 10 vuoden kuluttua jälleen t-paita narunanteena kuten useimmilla on.
      Onhan niitä aikamiehiä jotka on isoja oikeasti ja tekee lämmittelyjä pikku teinipojilla salin pukuhuoneessa.
      Katsotaan sitten kun tullaan taas metsästä sinne salille miten narukädet pärjää penkissä ja muussa natu aikamiehelle.

      "Nuo reilu kolmekymppiset elähtäneet kävyt kun ei osaa salilla tehdä muuta kuin esittää jotain gurua ja opettaa vasta salin aloittanutta työkaveriaan tekemään penkkiä."

      Joo huomaan että provoat saadaksesi minut muka suuttumaan mutta valitettavasti ikää on vielä normaalit 35 niin ei ole tarve suuttua.
      Silloin kun oli vielä 20 vuotias naruranne ilman roinaa, mökkiä, autoa, rahaa, vaimoa, niin silloin v*tutti kun ne isot 40 äijät teki penkkiä ja kyykkyä eikä ikinä saavuttanut niitä siinä iässä.
      Kyllä sitä nyt kelpaa!

      "Sitten siellä maha pystyssä selitetään, miten penkkiä tehdään, vaikka itsekään ei osaa tehdä mitään. Ja kun tulee joku minun kaltainen TeiniKuningas viereiseen penkkiin tekemään isommilla painoilla niin alkaa se selittäminen niistä olkapää, polvi ja selkävaivoista jotka tuli silloin nuorempana kun nosteltiin isoja rautoja muka."

      Tai sitten siellä on joku "teinikuningas naruranne" näyttämässä naruranne opiskelijakaverilleen miten tehdään penkkiä 50 kilolla tai onnettomalla 100 kilolla muutama toisto. Buhahhah!
      Ja sano noi jollekin 70 vuotiaalle, täällä päässä puhuu vähän muun ikäiset.... ei siltikään 20v ikäiset himpulat ja teinikasvoiset apinat jotka täällä vähän nyt esittää mitä ei ole... hahhah.

      "Tehkää kuten Jaska on ymmärtänyt tehdä, että väistyy salilta ja menee nostelemaan vaikka noita tukkeja tuonne metsään, niin ette ole meidän nuorten tiellä siellä salilla. "


      No voithan sä kokeilla hankkia pikkupoika voimaa salilla jotain penkkiä nysväämällä mutta kun asiaa tarkemmin joskus mietit, niin kannattaisi mennä vaan niitä raskaita puita kokeilemaan.... ne ei pojilta nouse.
      Eli kannattaisiko sitä voimaa sittenkin hankkia sunkin muualta?
      Vai onko se liian likaista, raakaa ja vaativaa? Et jaksa? On siis helpompi maata penkillä ja työntää tai istua penkillä ja hinkata käsipainolla sarjaa?

      Taitaa olla niinpäin se asia että kovempaa kuntoa ja voimaa vaatii metsässä tukkipuiden siirtely, nostelu yms. joka on sitä oikeaa voimailua.

      Tuliko sellainen pikku naruranteelle mieleen että se on oikeasti kovempaa ja raaempaa ja vaikeampaa?

      Lienee totta että pikkupojat ja vammaiset viihtyy enemmän siellä neitisaleilla katselemassa hikisiä h*moja jotka haistelevat kyykkärien pieruja siellä p*rseen takana samalla kun "varmistavat" sarjoja?


      Hah hahh hha.... taisit saadakin nokkiisi ja yrityskin sulla oli huono. Noh, aina et voi voittaa.hehheh.

      Teinikuningas voisi kokeilla seuraavaa olepa hyvä ja tule sitten sanomaan kumpi on raskaampaa?

      https://www.youtube.com/watch?v=HrK40dYFXsA

      • Jaska.

        Monikohan v*tun parikymppinen himpula viihtyisi tuolla pessisen kanssa ja yrittäisi pysyä perässä?

        Laita pikkupoika sinä vaan gaspin hihaton paita päälle ja mene sinne muiden pellejen sekaan nysväämään niitä käsipainoja ja penkkitankoja.

        Tuolla metsässä sä saat sydärin ja läkähdyt jo v'ttu alkumetreillä kun pitäisi parin sadan kilon tukkia siirtää..

        Sinne metsään ei mikkihiiret ja muut pikku p*skapäät mene, siellä ei niitä vaan yksinkertaisesti näe. Siellä nimittäin tarvii olla pirun kova kunto, voimaa ja raakaa luonnetta. Siellä ei huonokuntoiset pärjää.
        10 vuoden kuluttua voin tulla salille sua pikkupoika tervehtimään niin väännetään vähän kättä jos uskallat koittaa.

        Ja muista! ilman hanskoja.

        Minulle sanottiin silloin kun olin 17v että " voimamiehen hanskat on kunnon känsät ihossa ".

        Ja mä en lepää ikinä.


      • Jaska.
        Jaska. kirjoitti:

        Monikohan v*tun parikymppinen himpula viihtyisi tuolla pessisen kanssa ja yrittäisi pysyä perässä?

        Laita pikkupoika sinä vaan gaspin hihaton paita päälle ja mene sinne muiden pellejen sekaan nysväämään niitä käsipainoja ja penkkitankoja.

        Tuolla metsässä sä saat sydärin ja läkähdyt jo v'ttu alkumetreillä kun pitäisi parin sadan kilon tukkia siirtää..

        Sinne metsään ei mikkihiiret ja muut pikku p*skapäät mene, siellä ei niitä vaan yksinkertaisesti näe. Siellä nimittäin tarvii olla pirun kova kunto, voimaa ja raakaa luonnetta. Siellä ei huonokuntoiset pärjää.
        10 vuoden kuluttua voin tulla salille sua pikkupoika tervehtimään niin väännetään vähän kättä jos uskallat koittaa.

        Ja muista! ilman hanskoja.

        Minulle sanottiin silloin kun olin 17v että " voimamiehen hanskat on kunnon känsät ihossa ".

        Ja mä en lepää ikinä.

        Nämä samat metsämiehet mun lapsuudessa käyttivät mua kanssa seksuaalisesti hyväkseen ja se on jättäny muhun syvät arvet. Oikeastaan ne kokemukset on saanu mut harjoitteleenn voimailua ja lopulta ottaa roinaa, kun mää oon aina halunnu osoittaa kaikille, että olen todellinen mies siinä missä muutkin.

        Mikään ei vituta niin paljoo kuin jotkut kaikkitietävät parikymppiset kersat jotka tulee hyppimään silmille. Eikä tää BodySM95 tyyppi olis ensimmäinen kenet oon taluttanu salilta ulos ja pistäny turpaan.


    • Ladon Taakse

      Mitäs nämä tälläiset metsämiehet oikein ovat, toivottavasti olet Jaska taluttanut ne ladon taakse maatumaan.

    • Jaska.

      Jaahas. Ette sen parempaa vastinetta jutuilleni osanneet tehdä niin keksitte väärentää nimeäni.

      No sainpa naurut ainakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      176
      1319
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      142
      983
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      21
      964
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      862
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      830
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      825
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      798
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      758
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      732
    Aihe